de kop zegt het al welke winkel is leuker/beter om te gaan shoppen voor de uitzet? Wij zouden morgen naar de babydump gaan om alles wat we nog nodig hebben te kopen, alleen nu hoor ik ineens va nverschillende mensen dat het daar niet zo leuk is, een zooitje en dat ze niet echt ook leuke knuffeltjes en dingetjes hebben.
hallo!! ik woon redelijk dichtbij babydump sleeuwijk maar ik zou er geen eind voor willen rijden hoor! het valt inderdaad wel tegen (is mijn mening) in gouda ben ik nog nooit geweest maar ik vond kesteren babypark en de prenatal het leukst
Ik vind babypark Gouda veel mooier en veel meer keus. Alleen erg jammer dat ze er geen positie kleding hebben en ook geen leuke babykleertjes, maar goed de rest hebben ze in overvloed Ben je nog geweest vandaag? Zie trouwens dat je ook uit Spijkenisse komt!
Ik vind persoonlijk de service in Gouda niet zo goed en de service bij Babydump is tot nu toe elke keer goed geweest (in Eindhoven). Ze hebben wel veel in Gouda, dat is wel een voordeel.
Ik vind Babydump Sleeuwijk ook rommelig en niet mooi in vergelijking met babypark gouda. Maar de service is wel goed en de prijzen zijn goedkoper bij babydump.
Wij zijn bij babydump Sleeuwijk, Babypark Gouda en Baby- en tienerstore in Sliedrecht geweest. Sleeuwijk vonden we vrij klein en weinig keuze hebben. Gouda is groot, veel keuze, maar de kamertjes waren duurder dan bij de anderen en het personeel maar zozo. Wij vinden Sliedrecht het prettigst: veel keuze, goed en vriendelijk personeel. Wij voelden ons daar het meeste op ons gemak zeg maar. Wij zijn bewust alledrie de winkels af geweest om ons goed te kunnen oriënteren. Als je dan toch in de 'buurt' bent, zou ik dus ook even in Sliedrecht langswippen.
Hier ook bij de Babydump geweest (in Roelofarendsveen en in Beverwijk) waren beide wel oke. Maar de kamertjes bij Babypark vond ik veel mooier en steviger dus uiteindelijk hebben we daar onze spullen gekocht. De spullen (muv de kamertjes, die verkopen ze nergens anders) zijn bij Babypark niet duurder dan bij Babydump, maar de winkel is wel groter en netter. We zijn ook gewoon goed geholpen daar. Ben in Gouda geweest nooit in Sleeuwijk maar Gouda is wel een aanrader.