Hallo allemaal, Ik ben inmiddels 33 weken zwanger van een meisje en ben nog steeds niet zeker van de naam. Ik twijfel tussen vijf namen en elke dag lijk ik weer een voorkeur voor een andere naam te hebben. Ik houd wel van aparte namen maar ben bang dat het misschien TE apart zal zijn. Kunnen jullie je mening geven? Twijfel: Indy Naemi Naila Lima Ivy Bedankt meiden!!!
Ik zou uit jouw rijtje kiezen voor Ivy. Apart, maar niet te. Ik probeer bij mijn te kiezen naam niet alleen te denken wat ik zelf leuk vind, maar me ook in te leven in mijn kind die toch een heel leven met de naam moet doen. De naam Lima zou om die reden dus sowieso afvallen.
Mijn voorkeur zou dan uitgaan naar Indy of Ivy. Lastig hè dat kiezen? Ik ben nu 35 weken en wij zijn er pas sinds gisteren uit. Succes!
Indy vind ik wel een leuke naam maar wel voor een jongen Naemi vind ik niet zo mooi..Naomi wel hee erg leuk weer Naila vind ik wel leuk klinken, exotisch Lima vind ik redelijk Ivy vind ik erg schattig.. Hoop dat je er iets aan hebt
Bedankt voor jullie reacties! Lina zat ik zelf inderdaad ook nog aan te denken ipv lima. Naemi spreek je uit als Nemi. Het is zoooo lastig. Hoor zo vaak mooie namen maar als je het daadwerkelijk aan je eigen kind moet geven dan kan ik wel over alles twijfelen.
Ik zat overigens ook nog aan Aylin te denken. Zoals jullie merken ben ik er echt totaal nog niet over uit. Al moet ik zeggen dat door jullie reacties ik wel al Lima heb weg kunnen strepen. Dat was sowieso al een grote twijfel en gezien de reacties werd dat alleen maar bevestigd. Jullie helpen me dus wel degelijk
Van jouw rijtje vind ik Ivy de beste naam. Als Lina voor jullie een optie is zou ik 100% zeker voor Lina gaan. Naemi zou voor mij afvallen omdat de schrijfwijze geen duidelijkheid geeft over de uitspraak.
Lina vind ik heel mooi . Van jouw oorspronkelijke lijstje vind ik geen enkele naam leuk, allemaal te vreemd of niet mijn smaak. Wat vind je van Mayla?