Mikai? Mikai is ons zoontje en we hebben besloten voor een 2e kindje te gaan. Nu vind ik het al heel erg leuk om met de namen bezig te zijn. Ik ben heel erg benieuwd naar jullie meningen. We hebben voor een meisje al een aantal namen die we mooi vinden. Door bekenden hier op het forum verklap ik deze niet Wel kan ik zeggen dat het geen 'apparte' namen zijn. Mikai is appart maar wel duidelijk en niet moeilijk uit te spreken, toch willen we nu het liefst geen 'apparte' naam zodat het niet overdreven gaat worden. Snappen jullie het nog? haha Alvast bedankt voor het meedenken
Levi Noah Jorgo Lex Jurre Jonas Mats Roan Jelle Wessel Mick Aaron Bjorn Calvin Dean Fer Giovanni Hilko ivan kay Milko Nout Owin Patrick quint roy simon tygo urvin victor xander thomas liam daan daniel Jasper Tim
Mikai en... Robin (dit was mijn eerste ingeving) Luca(s) Ruben Roan Boaz Levi Enzo Kyran Dion/Dyon Stef(fen) Jorik Ronan Lars Stan/Sten Mats Mart Thom Bastiaan Raoul Sven Liam Tristan Roman Sem Bart Thijs Thijmen Theije Wes Guus Tobe Ramon Zoek je ook nog meisjesnamen?
Nena Nina Robin Isis Valesca Bo Luna Katie Ivana Maud Britt Lynn Sophie Demi Fiene Lize Fenne Kylie Alissa Sam Desteny emelie anne lorena Bo Nour Noelle Anouk Nicolle Rachel Jenna Yvi Evy Eva Erika Larissa Cynthia Gaby Noa Renske Maaike Tess Kate CAto
Alex Bram Bart Chris Daan Finn Henri Ian Jamie Jason Jay Karl Leon Luc/Luuk Mark Nick Olivier Stan Stijn Seb/Sepp/Sep Tristan Tom Thomas Vico Vince Anna Anais Alicia Bente Cecile Claudia Daphne Emma/ Emme Elin Fay/Faye Felice Giselle Helena Isis/ Iris Jenna Jill Lucie Lois Mara Noemi Olivia Romy Rosie Rosalie Sophie Stella Serena Tabitha/ Talitha Violet/te Valerie Wendy Zara Zoe
Wauw dat zijn al heel wat namen, bedankt! Ik ben inderdaad naar zowel jongens als meisjesnamen op zoek. Iloiza en nancy1981; jullie hebben beide 1 leuke jongensnaam erbij staan, de rest is allemaal niet mijn smaak. Jongensnamen vind ik zo moeilijk, dat had ik bij mijn zoontje ook al. Er zit 1 meisjesnaam bij wat op ons lijstje staat maar verder nog niet DE naam. We houden over het algemeen van korte namen. Meer reacties zijn welkom
Korte jongensnamen: - Roan - Vico - Guido - Liam - Boas - Ryan - Jake - Kick - Kyan - Rens Korte meisjesnamen: - Aide - Yara - Ise - Faye - Jill - Mara - Lise - Jula - Vera - Reva - Yaz
Jongens Kian Sven Finn / Vinn / Fynn Flynn Rex Roben Lars Diego Quin Jiro Roan Timo Cas Dorian Devin Milan Meisjes Elize Novy Nerena Lieke Niva Yara Nika Faye / Fay / Fee Luka Evi / Evie / Evy Imee Mila Milou Jula Ilvie Mayra Iluna Cléo Djuna Anou / Manou Yinthe Zoë Mayari Felize Jolé Noalie Romy
jongens: Renzo Remzi Dimas Otis Owen Kiran Fausto Ruben Kenan Kenzo Eneas Dion Dante Ilias Amos Delano Ik heb geen idee of dit jullie smaak is, maar dit vind ik supermooie namen...