Hallo allemaal, Onze kleine meid wordt een deze weken geboren en we twijfelen nu al 20 weken over de eind letter. Onze oudste heet Marissa. Nu aan jullie de vraag welke van 2 zouden jullie kiezen? Liefs!
Ik heb gekozen voor Yelina. Dit omdat Yeline misschien teveel op Eline lijkt. (en schreef jij niet dat ze met de naam Marissa al elke keer verwarring hadden met Mariska/Larissa? ) Spreek je het dan uit als Jelina?
Ik heb gekozen voor Jelina, omdat ik vind dat het beter past bij Marissa. Mooie naam heb je trouwens zelf
@ Eva, snap je redenering idd. Ik vond Yeline wat 'liever' klinken, maar Yelina weer wat meer passen bij Marissa.. De reden van de Y is dat ik die wat mooie vind, maar met een J is ook nog steeds een optie voor ons.. Mijn dochter heet Marissa Valesca en daarom maken ze vaak de verwarring met Mariska. Ik vind het op zich niet erg om het nog een keer te zeggen op te spellen, mijn naam komt vaker voor (manuela) en ook ik moet het vaak nog spellen.. @ Manuela, haha dat heb nog niet eerder zo hoeven neer te zetten. Bedankt voor je mening @ Yinte en Manny, thanks voor het stemmen!
Om niet alles met dezelfde eindklank te hebben heb ik gekozen voor Yeline... Ik vind het persoonlijk weer niet mooi om dezelfde eindklank te hebben
Heb gestemd op Yeline want ik vind het juist mooier dat de namen niet allebei op een a eindigen. Yeline vind ik ook net iets meer stijl hebben dan Yelina, maarja dat is natuurlijk heel persoonlijk. Succes met kiezen!
Jelina wordt vanzelf als Jelien of Jeline uitgesproken ("stomme" a) dus heb ik voor Jelina gestemd. Dan heb je ze alletwee.