Bedankt voor jullie reacties over David en Anna. Nu zijn er nog David, Daniel en Max over voor de jongens. En Emma en Anna voor de meisjes. Wat vinden jullie? Ik vind ze allemal mooi, maar goed... het is gelukkig geen 5ling ! Bedankt voor jullie medewerking !
Ik kan er maar 1 aanklikken, maar ik zou gaan voor Max en Emma. Maar ik vind al je namen mooi. Daniël en David hadden wij ook als opties, uiteindelijk hebben wij onze zoon Max genoemd, en voor een eventueel volgend kindje hebben wij ook Emma
Ik zou Emma en Max kiezen van dit rijtje, al vind ik ze persoonlijk allebei wel erg veel voorkomen. Veel succes nog met de laatste knopen doorhakken
Ik kan maar 1 optie aanklikken maar ik zou voor anna en david gaan. Max vind ik persoonlijk een leuke hondennaam.
Max associeer ik met een hondennaam dus daar zou ik npersoonlijk niet voor gaan. De andere banen vind ik erg mooi. Daniël bovenaan en daarna David. Anna en Emma vind ik om het even. Prima namen. Maar niet eentje er tussen die er bovenuit springt.
Emma vind ik erg mooi! De jongensnamen zijn het voor mij alle3 niet, maar ik vind Max net wat leuker dan de andere twee. Succes!!
Ik vind David en Anna het mooist! Max vind ik ook wel leuk, maar ken ook verschillende honden die zo heten.... En Emma is té populair vind ik!