Ik denk het zelf ook, maar nu heeft de voornaam ook al een accent aigu op een e. Twee keer zo'n leesteken vind ik niet mooi .
Ik zou er een é van maken, puur om later eindeloos corrigeren van de spelling tegen te gaan. Mooie naam!!!!
Voor mij maakt een é of e geen verschil in de uitspraak van deze naam. Fuhlienuh of Fèlienuh vind ik zo onlogisch, maar ben misschien bevooroordeeld
Mijn dochter heeft Feline als tweede naam. Het is onze bedoeling dat het als feeliene wordt uitgesproken. Dat doen de meesten ook. Een enkeling zei fuhliene. Eigenlijk spreek je het uit als Eline maar dan f ervoor. Mooie naam!
Ik ken het alleen als 'Eline met een F ervoor', dus 'fee-LIE-nuh', heb nog nooit van 'fuh-LIE-nuh' gehoord. En gelukkig ook nooit 'FIE-lajn'
Féline of Feline kan allebei bij jullie gewenste uitspraak. Eigen keuze dus. Enne, het is de 2e naam... de meesten zullen hem al snel vergeten en nooit uitspreken. Dus gewoon je gevoel volgen. Je ziet het het meeste zonder accent.
Ik zou het ook uitspreken als Feelienuh. Ik vind het ook een prachtige naam! Staat ook op ons lijstje voor een meisje!