Na eindeloos te hebben gezocht hebben we eindelijk DE naam gevonden, Liam. Maarr nou komt de 2e naam, hier ook eindeloos op gezocht en uiteindelijk kwam me vriend met L.i.a.m M.i.k. (zet de puntjes ertussen zodat niemand het kan vinden evt familie). Wat vinden jullie hiervan? Het is trouwens de achternaam van mijn opa en oma.
allebei hele leuke namen, maar vind ze achter elkaar niet zo lekker klinken. doordat Liam eindigt met een m en Mik begint met een m, is het net alsof het één naam is als je het uitspreekt. Je moet dan echt heel bewust een pauzetje inlassen. (op zich niet heel erg hoor, ik bedoel, wanneer gebruik je nou hardop beide namen?).
Ik vind Mick ook mooier, en vind het niet misstaan met Liam. Helemaal niet met een achternaam erbij, bv Liam Mik Jansen. En zo vaak spreek je ze niet achter elkaar uit toch? Ik vind t leuk!
Ik had eerst Mika opgeschreven en toen kwamen we op Mik. En het is een 2e naam. Het is inderdaad niet zo dat we um Liam Mik noemen maar alleen Liam. Ik hoef ook haast nooit me 2e naam te zeggen of te schrijven. Gaan nog wel even hard nadenken. Bedankt voor de reacties!
Ik snap eigenlijk nooit waarom die 2e naam? Die je dan zomaar extra moet verzinnen? Bij ons was het een vernoeming..maar soms zijn het dus gewoon 2 namen? Heb al moeite met 1 te vinden haha, ga me echt niet wagen aan 2! Sorry je vraag: Liam Mick vind ik goed samen gaan je hoeft het immers bijna nooit samen uit te spreken (ja hier als er serieus gecorrigeerd wordt hihi )