Wat past er bij Dyon? Mijn vriend en ik hebben geen idee... Niet dat we meteen al weer voor een tweede gaan hoor, maar ik ben benieuwd wat jullie vinden. Dyon was de enige naam die het tot het eind van de zwangerschap heeft 'volgehouden'. We hadden zelfs helemaal geen meisjesnaam! Niets mis mee om er dus stiekem toch al een beetje over na te denken, toch?
Haha, moeilijk, want jullie zijn kritisch Toch een voorzichtige poging: jongens: ik ken 2 broers die Renzo en Dion heten, dus Renzo vind ik wel passen. Andere opties: - Rens - Marin (unisex-naam, volgens mij) - Aron - Tobias - Julian - Laurens - Ruben / Rubin Meisjes: - Mara - Marit - Marin (zie jongensnamen) - Judith in de richting?
Minipi, moet jij niet bevallen?! Haha, wij zijn zeker kritisch, maar je zit zeker wel in de richting. Dit zijn wel het soort namen waar we een beetje van houden. Niet te moeilijk, en ook niet te veel voorkomend. Grappig dat je ook Julian noemt, dat is Dyons tweede naam! Dankjewel voor je bijdrage! Iemand nog meer ideeën?
Jongen: Nathan Justin Delano Mauro Milan Michel Jordi Kevin Lukas Jayden Bryan noah meisje: Lieke Lindsay Lynn Maureen Shireen Anniek Jasmin Jazmin Elle Cynthia Annanda Rosa miley Hannah Iets in die richting.. overna denken is altijd leuk! hihi Vind het voor een meisje moeilijker dan voor een jongen, voor een jongen waren we er eigenlijk meteen al klaar.
Jongens : Dyon en Rens Dyon en Noud Dyon en Ayrton Dyon en Brian Dyon en Collyn Dyon en Loic Dyon en Serge Dyon en Jim Dyon en Joel Dyon en Benno Dyon en Mario Dyon en Yorre Dyon en Isaac Dyon en Ian Dyon en Kyan Dyon en Niall Dyon en Simon Dyon en Sijmen Dyon en Reno Dyon en Claudio Meisjes : Dyon en Denia Dyon en Daria Dyon en Katja Dyon en Ilana Dyon en Lana Dyon en Sveja Dyon en Jirka Dyon en Jelte Dyon en Rane Dyon en Flore Dyon en Joica Dyon en Frouke Dyon en Selen Dyon en Eden Dyon en Louka Dyon en Klaar Dyon en Kaat Dyon en Pien Dyon en Mai Dyon en Lona Dyon en Lara Dyon en Monya Dyon en Liesl
Meiden, bedankt voor jullie ideeën tot nu toe. Vandaag dacht ik ineens aan de jongensnaam Kyle. Wat vinden jullie van Dyon en Kyle?
Kyle is eerlijk gezegd niet helemaal mijn smaak, maar het bekt wel lekker met Dyon. Ja, Dyon en Kyle, ziet er leuk uit samen en klinkt prima!
mmmm Dyon en Kyle.. nee.. ik vind het niet het mooist.. het kan wel.. maar hoe ga je kyle uitspreken..? Ik denk dat je wel mooiere namen vind wat bij Dyon past..
Ik vind Kyle wel erg leuk, alleen vind ik dat het een beetje lastig uit te spreken is. Kenneth klinkt ook goed naast Dyon.
Ik zou Kyle uitspreken op z'n Engels/Amerikaans: Kaajl. En ik heb nog alle tijd hoor, om andere namen te vinden bij Dyon. Als het goed is duurt het nog wel een tijdje voor hij een broertje of zusje krijgt. We denken er alleen alvast over na omdat we vréselijk kritisch zijn... Ja, Kyle is inderdaad wel een beetje lastig uit te spreken. Voor mezelf valt het wel mee, maar ik denk dat mijn ouders en schoonouders het wél erg moeilijk vinden. Ach, als het tegen die tijd toch Kyle gaat worden, dan moeten ze die naam maar flink oefenen.
Dyon en Diego vind ik erg leuk samen. (misschien lijkt het een beetje teveel op elkaar maar toch vind ik het leuk)
Haha, je bent er vroeg bij buddy! Ik vind Kyle persoonlijk niet zo mooi bij Dyon passen.. Kai/Kaj vind ik wel weer leuk! Verdere suggesties: - Joshua - Noah - Yaro - Tijmen - Tobias En voor meisjes: - Wende - Iris - Aimée - Tess - Sasha (kan ook voor een jongen)
Bedankt meiden! Er zitten wel een aantal namen tussen waar ik wat mee kan, zoals Noah, Noud en Kai (al ga ik zelf nog steeds voor Kyle ). Ja, dat vind ik ook wel leuk bij Dyon! (Omgekeerd staat er bijna hetzelfde trouwens). Dit vind ik ook een hele leuke naam, maar zo heet mijn vader al... Nog meer ideetjes zijn natuurlijk altijd welkom!
ik vind zelf dion geen mooie naam. maar ik vind julian er wel bijpassen ook omdat die op jullie lijstje gestaan heeft. verder vind ik het best lastig omdat ik zelf met deze naam niks heb. ferry vind ik er ook wel leuk bijpasen trouwens.
dyon en yesper dyon en dylan dyon en fedde dyon en stefan dyon en Naomi dyon en Noeamy dyon en Kira Dyon en kylie Ik weet het zo verder ook niet helemaal.. Boyd vind ik neit zo mooi.. er is zo'n programma o discovery en die man heeft een eigen garage en maakt oude auto's.. en die man is walgelijk!