Hallo! Ik zag deze naam ergens staan, maar heb zelf geen idee hoe je het uitspreekt. Het gaat om de naam " Aime" . Hoe spreken jullie dat uit? Alvast bedankt! Groetjes , Mandy 8)
Zelfde als Amy in het Engels. Maar dat denk ik. (Ook vooral omdat het Jaime is, maar dan zonder de J ervoor, lol)
oOOW Als Amy? Ik hoop het want dat was wat ik had gehoopt. Ik vind Amy echt een hele mooie naam. Maar ik zoek een naam met 4 letters. Omdat mijn dochtertje en zoontje ook 4 letters in hun naam hebben (Maya en Dani).
Nee ik zou het eerlijk gezegd niet hebben uitgesproken als Amy. De korte e op het einde kun je toch niet als y of ee uitspreken? Tenminste dat zou ik niet doen.. Wel als er een streepje op had gestaan.
mijn eerste gevoel zei als emie. maar nu ik er langer naar kijk denk ik dat je het uitspreekt als eemu
Ik heb de naam een aantal keer gezien en de uitspraak gehoord (ook van iemand die zo heette) en de uitspraak is dan Emmee
als ik het zo zie staan zou ik het uitspreken als EEMuh er staat namelijk geen tekentje op de laatste E. een engelsman zou het ook als EEM uitspreken (zonder de laatste letter uit te spreken) als het aimee was zou ik ÈMEE zeggen (op zijn frans) en een engelsman zou EEMIE zeggen. (ik heb effe gecheckt bij mijn engelse vriend)
hier wordt ie als m.e. uitgesproken. wat lijkt me dat een gedoe als je zo heet en niemand weet hoe je het uitspreekt
Ik zou de naam niet zo schrijven, zoals je ziet zorgt het voor een hoop verwarring, en daar zal het kind dus voor de rest van haar leven mee te maken krijgen...