die zangeres duffy heet ook amy maar dat schrijf je als aimee, mischien is dat een optie? ik zou aime als emmé zeggen, zoals je alain zegt
Hm ik zou denk ik zelfs AIMUH zeggen. Als je Amy mooi vindt qua klank kun je misschien kiezen voor : Amey Aimi Aimy Amie
Ik denk ook als Amy, maar zou dan zelf ook liever Amy schrijven, vind dit wel een vreemde spelling: ziet eruit als mensen die geprobeerd hebben engels te spellen, maar er niet zoveel van weten....
Emme en als je het zou schrijven als Aimée dan is de klank Emmee. Snap niet waarom je het als Amy uit zou spreken eigenlijk? Er staat tenslotte een I achter de A en niet andersom: Aime en geen Amie?
je spreekt het als volgt uit ijmie maar dan moet je de ij wel een beetje met een a uitspreken dus echt als ai
In het Engels wordt Ai wel uitgesproken als in Amy. Amy schrijven ze nl. in Engelstalige landen ook wel als Aimee. Met één e aan het eind heb ik het nog nooit eerder gezien, maar zou het ook uitspreken als Amy, denk ik. Ik ken trwns ook een meisje die Aimee heet, en dat wordt ook op z'n Nederlands uitgesproken: Aj-mee. Kan dus ook nog...