wij zoeken een mooie turkse meisjesnaam,en ik vind er 1 heel mooi. alleen denk ik dat die naam in nl heel anders uitgesproken wordt. dus nu mijn vraag,hoe zouden jhullie deze naam hier in nl uitspreken?(kan het mij wel denken) de naam is Kardelen
ik denk dat als je die naam gebruikt heel de tijd verkeerde uitspraken krijgt waardoor je elke keer moet zeggen hoe het uitgesproken word enzo Ik heb een vriendin die Estrella heet...heel moeilijk
ja dat is waar,ik denk ook niet dat het deze naam wordt hoor,vond hem gewoon mooi en was benieuwd hoe de naam hier wordt uitgesproken toch maar een makkelijkere naam
Denk wel dat het wijs is om te doen in ieder geval een naam die zoveel mogelijk uitgesproken word als het geschreven word.
Ik zou het uitspreken als Kar Delen. Ik vind het eerlijk gezegd ook geen naam, er zijn zoveel mooiere (turkse) namen. Daarnaast begrijp ik ook niet waarom je zo'n moeilijke turkse naam kiest en niet een "westerse" klinkende of gewoon een Franse naam ofzo als het een half turks kindje wordt (waar ik even vanuit ga)
Ik zou zeggen kar-du-lèn. Maar ik vind het geen mooie naam, het klinkt hard vind ik.. er zijn zoveel andere mooie turkse meisjesnamen!