Onze dochter heeft een korte stoere naam met een E. Nu zijn we op zoek naar een leuke korte stoere jongensnaam. Zelf hebben we bovenqan nu -Brett -Dani Wat vinden jullie en andere ideeen zijn welkom
Brett vind ik wel leuk, Dani helemaal niet. Ideeën: Brent Finn Luc Stan Steff Rick Raff Sepp Max Mats Rens Jens Kick
Brett veel leuker dan Dani. Vind Dani helemaal niet stoer (komt waarschijnlijk doordat het een unisexnaam is). nog andere ideetjes: Jorn Ties Sef Mas Mart Ben Lars Cas Noud Chris Tijn Huub
Ik vind ze allebei wel oke. Wel vind ik Dani meer voor een zuidelijk kindje (Zuid Europa), en Brett meer voor een noordelijk kindje. Wat voor soort naam heeft je dochter?
Brett vind ik niet leuk (te Engels of zo), Dani te vrouwelijk. Andere ideetjes die ik wel ongeveer deze stijl vind: Alec / Alek Alex Aron Bernt / Bernd Bjorn Bo / Beau Boaz / Boas Bor(re) Brent Brian Cas(per) Dane Dano Dave Dean Duco Duuk Felix Ivan Jace Jake Jari Jaro Jeff Jim Joas / Joaz Joey Jordy Jorn Josh Justin Kai Kay Kian Lenn Leon Levi Lex Liam Luco Luuk Mace Maro Mauro Mike Misha Niek Nino Noam / Noan Owen Quin Quint(en) Raf Ravi Rayan Remi / Remy Rick Rico Roan Robbe Roben Rocco Rohan Ronan Rowen Rowin Ryan Sami Sepp Shane Shawn Stan Sten Tigo Timo Tore / Thore Torre Trevor Tyler Vico Vigo / Viggo Vince Xavi
Ik vind Brett en Dani allebei meisjesnamen eigenlijk, sorry! Van ons lijstje maar niet gebruikt: Bycko Bowen Thobin Révin Rocco Xavi (wel een beetje populair nu)
Ik vind Dani ook te vrouwelijk en en beetje ordi, Brett vind ik redelijk leuk als het niet té plat wordt uitgesproken...
ik vind Brett niet heel leuk eigenlijk... Dani daarin tegen... idee: Kris/Chris Stef Stan Seth Noé Floris Ivan Ifor Teun Age Raf Fer Lenn
Brett vind ik wel leuk, dani vind ik, net zoals eerder is gezegd, te "unisex" timo of dylan is wat meer mijn smaak