Hoi, Ik ben nu 8 weken zwanger en uiteraard hebben we nog een hele tijd, maar ik heb geen idee voor een leuke bijpassende meisjesnaam... Naam voor een jongentje hebben we nog in de "ijskast" staan. Onze dochters heten Elle en Ise; iemand een leuk naam in gedachten??? Groetjes, Estha
Fenne/Senne Linde Nore Mare Jade Suze Imme Else Lune Nele Vere Jule Lene Ieke Aan de andere kant zou ik juist iets kiezen wat niet op -e eindigt...
Anne - Amee - Aude - Aune - Ave Birte - Britte Cille Danne - Danthe - Dinte Femke - Femme - Fenne - Finne - Flore Imme - Inthe Gitte Hanne Jade - Janne - Jente - Jette - Jinte - Jitte - Jonne - Jule Laure - Lenne - Lente- Linde - Lore - Lotte - Lune Mare - Marle - Marre - Marthe - Meie - Mille - Mirre - Mirte Ninthe - Nore Ode - Odile - Oke - Otte Sanne - Sare - Sinne Veerle - Vere
Ik dacht om de één of andere reden meteen aan Mare. Dat is niet eens een naam die ik zelf uit zou kiezen..
Elle, Ise en Aise (aijse) Elle, Ise en Amee Elle, Ise en Ave Elle, Ise en Jade Elle, Ise en Lore Elle, Ise en Jule Elle, Ise en Rose (vind ik leuk!) Elle, Ise en Sare Elle, Ise en Nyke Elle, Ise en Suze Elle, Ise en Vere Elle, Ise en Bo Elle, Ise en Liv Elle, Ise en Puck Elle, Ise en Robine
Elle en Ise vind ik beide heel mooi. Stonden bij ons ook op het lijstje. Heb inmiddels 3 dochtertjes: Leah, Ieke en Hanne. Misschien vind je die ook leuk? (Ieke lijkt dan iets te veel op Ise). Verder vind ik Lonne ook een mooie, vrolijke naam. Succes
Mare Line Fiene Ivy Evy Linde Lucy Sanne Julie Vive Jade Imme Joni Carly Amy Nina Nine Fenne Fenna Hilde Eva dante Laure Janne Lena Cilla