Ik spreek het uit als dillun. Persoonlijk vind ik een creatieve schrijfwijze niets. Dylann zal zijn hele leven moeten zeggen 'met dubbel n' Ik heb een vervelende achternaam, het is behoorlijk vermoeiend
hier als dillen , een ex van mij heet zo haha maar dan schrijf je het als Dylan, wat ik persoonlijk ook beter vind. heb hier zelf een naam met dubbel t en dubbel n , en een k ook nog eens het is soms super irritant dat dit altijd fout wordt geschreven en dat zal bij dylann dus ook gebeuren.
Wat dacht je anders van Dylano? Dat kan je uitspreken als Dijlano en Delano of dilano? Dylan vind ik zelf ook leuk en dan met 1 n en uitgesproken als Dillen
Nogmaals bedankt voor alle reacties!! We zijn er inmiddels uit. Het wordt geen Dylan en geen Dylann, maar een andere naam. Eentje waarbij we beiden geen twijfels hebben, en er wel op lijkt!
Ben erg benieuwd. Wij krijgen ook een vierde zoon (en derde dochter). We zijn al uit de namen en die voor de zoon lijkt ook wel erg op Dylan. Begint met een D, eindigt op lan. Ertussen komt dan eag. Man is van Ierse afkomst, vandaar de voorkeur voor Ierse namen.
Hoi! Ons kleintje heet wel Jayden. Vond het leuk en we korten zijn naam ook vaak af. Of we zeggen babyJay Ik heb een vriendin en haar zoontje heet ook Dylan. Maar dan met 1 N op het eind. Je spreekt het uit als Die-lan. Mijn andere zoon heet Andy. Ik vind het leuk dat er een Y in zit. Als we weer een kindje krijgen dan zit er weer een Y in de naam. In mijn beide voornamen zit ook een Y alleen bij mijn man niet. Succes met de naam!
ik zou het uitspreken als dillen (heb het nooit anders gehoord) en zoiezo schrijven als dylan. ik heb een neefje die dylann heet en altijd als iemand zijn naam vraagt moet hij zeggen: dylann met dubbel n! hij is nog klein maar is er nu al moe van haha terwijl dat waarschijnlijk nog de rest van zijn leven moet! verder vind ik het wel een hele leuke naam!