Ik ben op zoek naar een jongensnaam passend bij Tess. Geen namen die beginnen met een T, N of P en ook niet eindigend met een M. Daarnaast houden we van stoer en kort, liefst 1 of 2 lettergrepen. Hopelijk komen jullie met dé naam! We vinden het zelf zóóóóóóóóóó moeilijk. Bij onze dochter hadden we wel een jongensnaam, maar dit was hem toch nog net niet helemaal... Gelukkig dus maar dat het een meisje is geworden!
Tess & Luuk Tess & Bram Tess & Tim Tess & Ruben Tess & Daan Tess & Ivo Tess & Ico Tess & Lars Tess & Nick Tess & Joris Tess & Sill
Menno, Finn, Daan, Luuk, Jurre, Joppe, Hidde, Jelle, Derek, Wessel, Jelmer, Jesper, Xem, Kjell, Rogier, Aaron
Tess & Finn Tess & Vins Tess & Ross Tess & Senn Tess & Mats Tess & Cas Tess & Luuk Tess & Nick Tess & Bas Tess & Gijs Tess & Mick/Mik
Onze zoon heet Wout. Wat ik ook leuke namen vind voor een jongen: Siem Noud Passen volgens mij allemaal wel goed bij Tess.
Gijs Bas Bart Pieter Hugo Bas Bo houd je eigenlijk van "hollandse namen", of liever een beetje aparter?
Wij houden wel wat meer van 'Hollands' dan apart. Maar het oer-Hollandse zoals Jan, Piet en Klaas liever niet... Ik vind Quinn en Liam leuk, maar mijn vriend niet. De andere namen die wij leuk vinden, zitten helaas al in de (directe) familie of bij onze vriendengroep. Ik denk dat ik Lars en Sven maar eens voor ga leggen, die klinken mij ook nog wel leuk in de oren. Meer ideeën zijn altijd welkom! Dé naam hebben we nog niet gevonden!