Abel, Axel, Bas, Brent, Cas, Dex, Ivo, Jari, Jens, Jort, Koen, Max, Milo, Otis, Quint, Raf, Ravi, Revi, Stan, Stijn, Thijs
Weer een Scandinavische naam: Nils (ook weer een 'i' en 'l' erin) Niels (ook weer een 'i' en 'l' erin) Viggo (ook weer een 'i' erin) Espen Sten Mats Lasse (ook weer een 'l' erin) Mika (ook weer een 'i' erin) Sven Jens Kalle (ook weer een 'l' erin) Joren Bent Kjeld / Kjell (ook weer een 'l' erin) Lars (ook weer een 'l' erin) Sverre Tord Jorn Nels (ook weer een 'l' erin) Ivar (ook weer een 'i' erin)
Weer een naam waarin de 'i' én 'l' terugkomt: Lias Nilo Ilay Milas / Nilas Nilai Miel Lio Ilja Neil Silas Loic Lewis Louis
Liv ,Elin & Mats Mels Soren Alec Sepp Marijn Flynn Axel Hidde Sverre Melle Brent Fijs Faas Foss Maas Loek Duuk Lieuwe Boet Raff Jens Seth Senn Nand Noud Dex Twan Tuur Sjors Duco Lasse Bruun Jorn Joren Teije Art Ties Ferre Fedde Foss Derek Sil Kai Just Sven Timo Tygo Coert Jent Jelle Vigo Sten Mill Mink Jacco Jurre Kjeld Kalle Mika Bjorn Kick Tobin Roan Jesse Rune Ruben Kobe Boaz Dax Kyan Levi Linus Morris Marcus Menno Merlijn Odin Seger Siem Stef Stijn Tijl Daaf Milo Bear Joah Jonah Silvijn Loet Bink Arne Wisse Abel Dion Faber Magnus
Zou weer een korte naam met een i & L erin kiezen. Liv, Elin & Milo Liv, Elin & Liam Liv, Elin & Levi Liv, Elin & Ian Liv, Elin & Ilian Liv, Elin & Ivan
Dankjullie wel Otis Noud Boaz Dex stonden al op mijn lijstje Ravi ook wel leuk mika heel leuk maar ken meerdere meisjes die zo heten de jongensnamen zijn het allemaal nog net niet nog niet zo n wauw gevoel als bij Liv en Elin die ik al jaren in me hoofd heb wil ook wel namen die internationaal goed uit te spreken zijn korte namen het mooiste 3-4 letters vind Liv en Elin een beetje stoer maar ook lief en iets zachts hebben qua jongennaam nog niet iets gevonden dus
Wat toevallig dat je meerdere meisjes kent die Mika heten, want deze naam wordt echt maar heel weinig aan meisjes gegeven. Ik verwacht dus ook dat de meeste mensen aan een jongen denken bij het horen van deze naam.
Juda Joas Reza Kaya Manu (MAA-noe) Savi Miro Lex Bor Mick Aron / Amon Noël Ezra Loan Remi Mosa / Moos