Hallo dames, Mijn man en ik zijn op zoek naar een leuke, korte meisjesnaam. Mag best stoer zijn. Wel met een nederlandse klank. En het moet ook geen naam zijn als sofie, emma en julia. Die komen ons te vaak voor, ook al zijn ze mooi. ook moet het een naam zijn waar je ook als volwassen vrouw mee voor de dag kunt komen. We komen er zelf ff niet meer uit. Hopelijk heeft er hier iemand een goed idee? Alvast bedankt voor jullie inbreng. Namen die wij leuk vinden: Isa (maar wel erg populair) Wies (vinden we steeds minder mooi) Mila (manlief moet er nog aan wennen) Oja de naam mag niet eindigen op -mee of -na ivm onze achternaam. Wat veel eisen he. Groetjes Sanne en man
Mare / Mara Merle Puck Pien Jet Jetske Vieve Fenne Jette Lana Eefje / Eef / Eva / Evi Sara / Sari Lente Floor Fleur Aniek
Wat lief dat jullie deze moeite voor ons nemen. Bedankt. Er zitten veel leuke namen bij. Helaas komen veel van deze namen voor bij buurmeisjes en nichtjes. Er zitten ook hele goede opties bij tussen die ik ga voorleggen aan mijn man. Jullie begrijpen iig goed in welke richting we zoeken.
Onze meid gaat Vick heten! Al wachten we al een poosje op haar... Kaat Stond ook heel lang bovenaan ons lijstje
Ise Nouk Fenne / Fenna Silke Jitske Mirte Fem(me) Imme Maud Edin Felien Fiene Hanna Jette Fieke Lot(ta) Saar Suus Stonden allemaal (lang of kort) op ons lijstje.
Ik zou het bij Mila houden. Lief, stoer, redelijk origineel nog en goed uit te spreken in de wereldtalen!