Weer twijfel

Discussion in 'Babynamen' started by mama079, Jul 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama079

mama079 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,065
    30
    48
    We dachten er uit te zijn, maar nu slaat toch de twijfel toe: Onze oudste heet N.oah L.evi en voor onze boy in the making hadden we M.ilan X.avi bedacht, maar ik twijfel nu toch of X.avi M.ilan niet mooier is. M.ilan komt vaker voor dan X.avi en we vinden het leuk om een wat apartere voornaam te hebben, maar bekt het wel lekker?

Wat vinden jullie mooier?

2. me83

me83 Niet meer actief

ikzelf vind milan xavi leuker als xavi milan.. maar doe waar je je goed bij voelt.. tis ook altijd nog wennen aan de naam.. als je vaker xavi milan zegt zal je het strax wel gewend zijn..

succes.. en leuke namen trouwens!

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,141
    8,872
    113
    Wat betreft de namen samen vind ik ze beide even goed klinken, maar wat betreft roepnaam vind ik M.ilan ondanks dat die naam vrij veel voorkomt, een leukere naam dan X.avi. En N.oah komt ook behoorlijk veel voor...wat dat betreft wijkt de naam M.ilan er niet echt van af oid, misschien past het zelfs wel beter?

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Hier sluit ik me helemaal bij aan :)
    Ik vind Milan ook echt (veel) leuker dan Xavi.

5. mama079

mama079 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,065
    30
    48
    Klopt, maar N.oah kwam destijds nog niet zoveel voor, iig niet in de mannelijke versie ;)

6. Tord

Tord VIP lid

Oct 26, 2009
    7,304
    299
    83
    Ik vind Xavi veel leuker dan Milan, maar dan wel op zn catalaans uitgesproken (dus als Sjavie).

7. bloem26

bloem26 Actief lid

Mar 6, 2011
    211
    0
    0
    ik vind de naam milan leuker als roepnaam ook al komt die vaak voor ik blijf het gewoon een super leuke naam vinden. maar je moet doen wat je zelf leuk vind. en een combi qua naam is ook iets wat een soort vanzelf sprekend wordt als je de naam een paar keer hoort dus maak je daar niet druk om. als jij xavi leuker vind als eerst naam zou ik zeggen gewoon doen succes

8. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,830
    3,627
    113
    Ik vind Milan Xavi wat lekkerder klinken, maar Milan is inderdaad wel erg populair, dus je kan er van uit gaan dat de kleine gegarandeerd klasgenootjes met dezelfde naam gaat krijgen. Niet dat dat perse een ramp hoeft te zijn natuurlijk, is maar net wat je zelf wilt. Ik vind Milan overigens ook mooi klinken bij Noah.

Je kan hem natuurlijk ook Milan Xavi noemen, met Xavi als roepnaam.

9. mama079

mama079 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,065
    30
    48
    Hmm nog steeds twijfel. M.ilan X.avi staat al een tijdje vast en hier begon ik dus al over e twijfelen. Maar omdat M.ilan dus best vaak voor komt en we deze naam bij de eerste ook veel in ons hoofd hebben gehad, vind ik m te 'gewoon'. De naam is voor ons niet nieuw genoeg meer voor een nieuwe baby, als je begrijpt wat ik bedoel. Nu vinden we de naam A.ron ook heel erg mooi.

Wat vinden jullie: M.ilan Xavi of A.ron Xavi

Share This Page