Vraag aan de ervaren Disney boekers

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door G89, 24 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Als gezin willen we in oktober 4 dagen naar Disneyland Parijs.
    Ergens op forum had ik al een tip gelezen om dagelijks de website in de gaten te houden aangezien de prijzen kunnen schommelen. Dit ben ik nu dus aan het doen.

In november was het nog zo’n €1800
    Nu was de prijs begin januari nog zo’n €1600 en de afgelopen dagen een stijging van zo’n €200
    Ik had gehoopt dat de prijs nog iets onder de €1500 zou zakken, maar nu schiet het dus ineens omhoog. De prijs is dan voor santa fe

Aan de ervaren boekers op welk moment is het nu handig om te boeken, toch nu boeken of bijv 3 maand van te voren?
    Acties heeft Disneyland volgens mij ook niet meer.

2. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.093
    12.062
    113
    Geen ervaren boeker, maar ik had ook ineens een prijsstijging. Toen ik telefonisch contact opnam met Disney gaven ze aan dat het eerder duurder dan goedkoper wordt. De goedkoopste prijs was bij mij ook begin januari.

Vanwege de tour de France die finished als wij in Parijs zijn, is onze planning anders geworden en hebben we uiteindelijk gekozen voor een (hele mooie) Airbnb 1 metrohalte van Disney en losse tickets. Enerzijds wel jammer voor het ultieme gevoel, maar het kwam anders echt niet uit.

Kan je niet gratis annuleren? Dan kan je altijd nog je boeking annuleren als het toch goedkoper wordt, of werkt dat niet zo?

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Dat zou ik nog eens kunnen bekijken. Heb nog niet geboekt, dat wilde ik dus wel gaan doen, maar zag toen ineens de prijs stijging:rolleyes:

Deel Deze Pagina