We twijfelen tussen 3 jongensnamen, eentje heb ik al jaren in mijn hoofd, eentje vind mijn vriend helemaal geweldig en die andere staat bij beide op nr 2. Graag jullie keuze en waarom 1. Stef 2. Ruben 3. Sven
Ik vind Ruben erg mooi, maar hoor hem hier zo vaak dat het niet leuk meer is... Ik zou voor Stef gaan, maar je moet hem inderdaad allebei leuk vinden!
ik ook!! Hier ook dezelfde situatie gehad. Manlief en ik verschillen nogal van smaak namen. Daarom werd het DE naam die wij beiden op 2 hadden staan. Ik heb er even aan moeten wennen, maar nu zijn we er beiden heel blij mee (hoewel ik die andere naam ook nog steeds heel mooi vind, maar ja m'n man dus echt niet...). Van jouw lijstje vind ik Ruben de leukste!
ik ga voor: 1 ruben 2 sven 3 stef Maar wat de rest ook zegt, je moet het samen een mooie naam vinden. Zo vind ik juliette prachtig, maar manlief niet, hier loopt dus geen juliette rond.
Ruben Sven Stef - maar stef staat vooral op 3 omdat een vroegere vriendin (stephanie) vaak Stef genoemd wordt.
Zijn alle 3 leuke namen, maar ik denk dat je inderdaad de naam moet kiezen die je allebei leuk vindt En anders een combi van Stef en Sven: Sten? haha...
sven hoor je veelste veel daarom niet leuk meer. Dan zal ik voor stef gaan. En ruben is niet mijn smaak.
Haha geweldig! Ook geen juliette bij jullie dus Ik wist wel dat we van dezelfde namen houden, want we hebben vaak dezelfde mening . Sorry ts: voledig off topic, maar moest even reageren.
ooooh wat grappig! Jou zoon is op 9 aug 2011 geboren...mijn dochter ook. Maar als ze een jongen was geweest had ze ook sten geheten! Toevallig.
Ik zou inderdaad de naam nemen die bij allebei op twee staat, omdat je een naam allebei leuk moet vinden. Van jullie lijstje vind ik Ruben het leukst. Daarna Sven en daarna Stef (Stef vind ik eigenlijk gewoon niet leuk ).