Hoi Ik heb binnenkort een verjaardag van een tweeling,ze worden 1 jaar(jongen,meisje) Maar wat koop je voor een kindje van 1? Zowel voor een jongen en een meisje,ze hebben al zoveel,ik wil echt iets waar ze iets aan hebben.. Voor ieder tot de 20 euro
ik heb voor de onze zo'n fietsje gekocht zonder trapper, meer een loopfietsje dus. ze kostte toen in de bart smit 8 euro het stuk en zelfs nu ( ze worden 2 in januari) rijden ze er nog continu mee rond BARTSMIT.COM - Games en speelgoed online bestellen het is het tweede vakje van de oma hebben ze een speelgoedkeukentje gekregen, ik heb wel 2 meiden maar een jongen kan daar evengoed mee spelen lijkt me. van beiden cadeau's hebben ze in ieder geval al heel veel plezier gehad en nog
En natuurlijk little people. Daar kun je voor beide natuurlijk iets leuks van kopen. Bekijk bijlage 30521
heb wel de ervaring dat 1 jarige niet zoveel met duplo spelen. merk bij mij dat mijn meiden daar nog maar sinds enkele maanden echt interesse voor hebben. als ze der wel mee spelen is dit inderdaad ook een héél tof cadeau waar ze lang geniet van hebben
Persoonlijk zou ik ze alle twee iets voor zichzelf geven! Niet dat ze dat nu al door hebben, maar toch! Voor een meisje zou ik een slappen pop geven en een jongen zo'n grote auto van Little Tikes........
Ja ik wil ook graag iets voor alle 2,ieder een apart kadootje zeg maar.. Little poeple ga ik even voor google.. Nog meer ideen zijn welkom
wilden we voor sophie ook kopen, ze heeft er 2 keer op gezeten en ging te hard, waardoor ze beide keren of naar links of naar rechts omklapte. wieltjes staan voor haar te dicht bij elkaar. niet gekocht dus...
Ja ik zou ook iets voor hun apart kopen. Altijd alles moeten delen is ook niet leuk. Je mag best iets voor jezelf. Mijn ervaring met Isabella is dat ze rond die leeftijd plaatjes kijken in boekjes erg leuk vond en met het poppenhuis begon. Dus inderdaad little people.
je kan een voorlees boek geven waar in hun eigen naam in voorkomt Erg leuk en uniek Boek met naam : De Speelgoed Kado Winkel.