Ben zeer benieuwd. Kom jij hier wel eens bekenden tegen die niet weten dat jij het bent? En zoja, zou je zeggen dat je ze herkent hebt?
Ja ik ken iemand maar ik heb het haar nooit gezegd en ik heb het ook tegen niemand verteld dat zij hier op het forum zit. Zou ik zelf ook niet fijn vinden.
ik ben nog niet iemand tegen gekomen die ik ken, maar als iemand denkt te weten wie ik ben in het echt, tell me!! Zal wel niet in dit minidorpje.
Ik ken hier 3 mensen, 1 herkende mij, 1 is hier dankzij mij en 1 herkende ik zelf Zij weten het alle drie.
Ligt een beetje aan de persoon denk ik of ik het zou zeggen. Heel toevallig dat de collega van mijn man die bij ons in de straat woont hier ook zit en we elkaar herkenden. Sindsdien hebben we ook in het echt contact en drinken we af en toe een bakkie bij elkaar.
Ik herkende iemand een tijdje geleden. Heb het gelijk verteld via pb, want voelde me anders zo'n gluurder
Ik heb hier weleens iemand gevonden en haar heb ik toen gekrabbeld (dat heette toch zo) dat ik wist wie ze was. Ik ben destijds zelf ook ontdekt en had er flink de pee in. Maar sindsdien ben ik me wel meer bewust, dat je moet opletten wat je op het net zet.