Hier ook, maar dan ook nog met knoflook. Nie mokkuh, lekker wokkuh @Roeltje, fijn dat je lekker hebt gegeten.
Mocht je ze nog eens kopen: even blancheren, spekjes in de pan uitbakken, in het spekver kastanjechampignons lekker glazig bakken en dan de spruitjes erbij....akelih lekker met aardappelpuree en een beetje wild zoals een hertebiefstukje. Of een gewoon biefstukje als je niet van wild houdt.
schrik niet, dit is echt lekker; spruitjes koken (10 minuutjes max), aardappelen of rijst erbij eten, spekjes of ander vlees en over de spruitjes satehsaus doen!
Ik zou ze toch nog een keer proberen te geven aan Lenn, je moet vaak wennen aan een smaak, maar daarom is meerdere keren proberen juist belangrijk! Spruitjes, jammie!
Suusjeuh Ja ga ik ook zeker doen.. Hij lustte eerst ook geen wortelen, maar zo ineens at hij zijn hele bord leeg.. Stamppotten net zo, moest hij niks van weten en nu eet hij dat ook helemaal op Hou gewoon een potje achter de hand, als hij het (op dat moment) nog niet lust vind ik het prima..
Pff nou inderdaad.. Had er één gegeten om te kijken of ze gaar waren, maar heb hem niet eens doorgeslikt wat een meuk zeg, zo kaal haha..
Hier ook spruitjes gegeten vanavond Hoe vries je dat trouwens in? kan dat rauw (schoongemaakt) ingevroren worden?
Als wij spruitjes eten is het altijd spruitjes met gebakken spekjes en uitjes (super lekkere combinatie)