Kan iemand mij vertellen hoe je pregnyl moet klaarmaken? Ik heb 2 ampullen, met welke moet ik beginnen? Ik heb ook 10 spuitjes gekregen vraag me af waarom? Heb er toch maar 1tje nodig? HELP!
Ze hebben je niks laten zien? Lekker handig! http://www.vumc.nl/communicatie/folders ... jectie.pdf hier een goede uitleg. Ik vind het erg dat ze je geen enkele uitleg hebben gegeven. Misschien kan je het ziekenhuis bellen? Wanneer moet hij er in?
Inderdaad super slecht dat ZK je geen uitleg heeft gegeven. Kloot maar lekker aan zeker. Hoop dat het je gaat lukken en anders ZK bellen hoor! heel veel succes op naar mooie ei!
Ik moet morgen voor een FM, hopen dat het eitje groot is (vrijdag was deze 14 mm CD 10). Heb ovulatietesten gebruikt maar nog geen tweede streep te zien. Maar heb echt geen uitleg gehad hierover echt niet enkel over de Menopur, ga morgen meteen vragen jeetje zeg! @Natasja, ik las in die link die je plaatste iets over '2 keer 5000 maar ik heb maar 1 keer gekregen'? Dus 2 ampullen 1x oplosmiddel en 1x vloeibaar zeg maar.
Ik denk dat je die uitleg ook pas krijgt op het moment dat je daadwerkelijk Pregnyl moet gaan spuiten...(ook wel logisch). Maargoed, of je 5.000 of 10.000 IE moet spuiten, dat maakt niks uit voor de handeling. Je breekt de ampul met vloeistof en zuigt de vloeistof op met de opzuignaald. Je breekt de ampul poeder en spuit de vloeistof erbij in. Je laat de poeder goed oplossen en zuigt de hele handel weer op. Dan wissel je van naald (nu een dunne injectienaald) pakt een huidplooi en jetst hem erin. That's all.... Maarre...wacht en vraag ff om uitleg!
Nou dat is gemakkelijk... hetzelfde met Menopur eigenlijk! Maar waarom heb ik dan 10 opzuignaalden en 10 kleine naaldjes gekregen bij de Pregnyl heb er toch maar 1tje nodig hihi
Hahahah lekkere voorraad dan hihi. Vandaag mijn laatste ampul Menopur gespoten! Morgen voor de FM, hopen dat hij nu groot genoeg is hihi. Hoeveel uur na de Pregnyl word de IUI gedaan weet jij dat Natasja?
Bij ons +/- 36 uur erna. Ik heb vandaag om 22:00 de pregnyl gehaald en dinsdag om 12:00/12:30 hebben we de IUI.
Ik lees heel vaak dat IUI word gedaan om 12:00 is dat een vast tijdstip of zo? Hoelang duurt het insemineren?
Weet niet, bij ons is het de ochtend of de middag (wij zijn dus telkens de ochtend) Het insemineren zelf duurt 30 seconden ofzo? hihihi Dan moet je nog even blijven liggen. Bij ons is dat 10 minuten en dan mag je weg.
hahaha 30 seconden geweldig wat vlot zeg. En dat liggen heeft ermee te maken dat het boeltje niet eruit zwemt of zo?
In principe kan het er niet uitzwemmen, je baarmoedermond is dicht, maar dan heeft het even de kans rustig omhoog te zwemmen, vorige keer had ik een knappe gyn die ging nog even vertellen dat ik maar even goed moest klaarkomen savonds hahahha het samentrekken van de baarmoeder zou goed zijn hahahahah ben niet snel van de rode oortjes maar nu had ik echt zo iets van SHUT UP! hahahah
Hahahahahaha ik kom echt niet meer bij meen je dat nou? Was je man erbij? Hahahah ik kom echt niet meer bij, en dat zij hij gewoon zo zonder blikken of blozen hihi. 'goed klaarkomen'... hahahah
hahaha ja mijn man zat er bij! Hij maakte er ook nog handbewingen bij (soort samentrekkende bewegingen) whahahahahahha Hij zei: het is goed als jullie vanavond nog even vrijen en dan is het vooral belangrijk dat u een goed hoogtepunt krijgt hahahahahahhaha en dan die hand gebaren erbij! hahahahahahah mijn man zag ik al glunderen hahahaha Ik nog heel droog: nou dat is leuk huiswerk! hahahah
hahahahahahahaha ik meen het je moet ophouden ik kom niet bij van het lachen hihihihi.. Mijn man zit al zo van wat lach je nou tegen die PC hihi. GE-WEL-DIG en dan die bewegingen erbij o mijn god ik zou me dood schamen hoor.
ach zo blijft het leuk toch? Kan er hard om lachen! Normaal heb ik oude gyn's, totaal sexloze mensen voor mij, maar deze was echt knap hahahah hij kwam al binnen en toen dacht ik moet hij daar aan de slag? hahahahahah
Die mensen zien dagelijk "Vagina's" doet ze geloof ik helemaal niks meer hihi. Het lijkt echt productiewerk daarzo, je komt binnen geeft een hand, staaf erbij condoom erover, glijmiddel en glijden maar het gaat zo snel hihi ](*,)