Zit nu op dag tien na de laatste pillen slikken van Duphaston! Had allang ongesteld moeten zijn! Nu kan ik dus nog steeds niet met Clomid beginnen en daar baal ik goed van! Maar wat ik helemaal erg vind is dat mijn lijf zelfs niet ongesteld kan worden na het slikken van die pillen! Ik heb echt het gevoel dat ik faal.... Heb een zwangerschapstest gedaan maar deze was natuurlijk negatief.... wat moet ik nou? Ik wil niet weer afwachten..... ik wil verder!
hoi balen zeg dat je niet ongi word misschien nog eens de arts bellen om te vragen hoelang je nu nog moet wachten of wanneer je verder kunt succes meid
Hoi Makkie, Bij mij duurde het ook goed een week, voordat de ongi kwam. Bij twijfel gewoon even de arts bellen! Groetjes, Elvira
bedankt voor jullie reacties. Ik zit nu ongeveeer 10 dagen op mijn menstr. te wachten. Ik hoop dat het toch snel gaat komen. Ik spreek morgen mijn gyn. omdat we dan de uitslag krijgen van het zaadonderzoek van mijn vriend en mijn bloedonderzoeken. Ik zal het dan wel met haar bespreken. Bah, dat wachten en niets kunnen doen! Geeft zo'n hulpeloos gevoel he?