Als het aan onze dochter ligt, slapen we elke dag royaal uit dus hier altijd een wekker. Ze wordt meestal wakker rond 8u, nu in de vakantie heeft ze het zelfs eens gepresteerd om pas om 11.10 wakker te worden Ze huilt nooit maar begint te kletsen of nu, sinds een paar dagen, roept ze: maaaaaaammaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! (neuh ben niet trots hoor )
Als vriendlief ochtendienst heeft gaat de wekker om 04:30 en dan doe ik broodjes smeren en hij tas pakken, aankleden, honden uitlaten. En dan nog samen een peukie roken en kruip ik in mijn bed tot Kyan mij wakker maakt (rond10:30) Als ik moet werken en vriendlief is al werken staat mijn wekker om 08:30 en wordt kyan dan,door mijn gerommel, rond 09:15 wakker. Als we beide vrij zijn of iig er niet vroeg uit moeten worden we wakker van die kleine (rond 10:00) en gaat vriendlief er vaak uit (tenzij we iets in de planning hebben) en slaap ik nog even een half uur/uur Lekker he (kan er nu nog van genieten, dat wordt straks wel anders)
ik zet nooit de wekker of ik moet ergens naar toe gaan. Sem begint meestal rond 8 uur te kletsen maar soms word ie ook pas om 10.00 wakker. Als het te lang duurt begint ie te mopperen maar zodra ik de kamer op loopt begint ie kei hard te lachen en te schatteren heerlijk is dat zeg
mijn dochter maakt mij wakker door te huilen of te babbelen. Wel zet ik een wekker als ik de ochtend weg moet voor een afspraak.
Mijn dochtertje wordt altijd vrolijk wakker met Bumba en pop in bed. Dan hoor ik vanuit dr kamertje: pappa... mamma... bumba.... pop! Ze gaat eigenlijk nooit huilen, na een kwartiertje haal ik haar uit bed. Ze is meestal rond half 8 wakker.
ik moet erg lachen om de combinatie van bovenstaande zin en de zin: wees eerljk, eet biologisch! wij horen trouwens regelmatig rond 8:00 ons zoontje roepen... Papaaaaa Mamaaaa Omaaaaa Opaaaa Mappaaaaa (hihihih) Hij heeft zelfs een keertje om z'n 3,5 maanden oude zusje geroepen!
Biologisch eten doe ik voor het welzijn van de dieren. Het roken doe ik voor het verpesten van mijn eigen longen
Vanochtend was Tygo al even wakker, maar toen papa er om 7 uur uit ging was hij het zat en wilde er ook uit. HEEY HEEY HEEEEEEYYYYYYYYYYYYYYYYY.....
Ik hoef de wekker nooit te zetten. Milan wordt altijd tussen 05:00u en 05:30u wakker. Hij roept mij dan eerst en als ik niet snel genoeg kom, komt 'ie naar ons toe gelopen in z'n slaapzakje, haha. Dan gaan we nog even stoeien/spelen bij ons in bed en rond 06:00u naar beneden.
ow.. gelukkig nog eentje met een speenvarkentje En ook om een vroeg tijdstip!!Jeeeee ben niet de enige
Ik zet de wekker als ik moet werken alleen nog voor de zekerheid, maar meestal ben ik al op. Aaron wordt ergens tussen 7.00 en 8.00 wakker en gaat dan eerst spelen en kletsen in bed. Als hij het zat is, gaat hij mopperen. En dan moet er ook vrijwel direct iemand staan volgens hem, want dit gaat vrij snel over in huilen .
Collin maakt mij wakker, hij gaat vanzelf roepen opa etuh!!! (ja hij noemt mij opa ipv mama.. erg fijn...) En als ik weg moet dan zet ik de wekker en zorg ik dat ik helemaal klaar ben met alles en alleen coll nog uit bed hoef te vissen en aan te kleden
valt me op dat bijna niemand een wekker zet.. me dochter geeft geen kick kan gerust slapen tot 98) maar vind dat zo zielig vandaar me wekker..
Wij gaan naar de kinderen toe zogauw we ze horen. Dat is nooit anders geweest eigenlijk. Of ja we hebben bij de oudste een periode gehad dat we ze op de klok een voeding gaven, dat was toen ieder kindje elke 2 uur, toen zette wij smorgens de wekker om zo aan voldoende voedingen per dag te komen, maar daarna gingen ze weer naar bed, tot ze zelf wakker waren. Zo ook bij de jongste, die is tot nog niet zo heel lang geleden altijd smorgens gewekt voor de eerste voeding, omdat zij niet zelf om voeding vraagt, als het aan haar lag had ze zichzelf al lang uitgehongerd, dus dan kreeg ze om 06.00 gewoon een voeding en sliep weer verder net zo lang tot ze zelf weer wakker werd. Dus ivm de voedingen hebben wij weleens de wekker gezet. Maar niet ivm opstaan. Opstaan doen we wanneer we genoeg geslapen hebben, niet op een bepaalde tijd. Tenzij we weg moeten ofzo.
waarom vind je het zielig dan? Ik snap het ff niet geloof ik. Het is toch heerlijk als ze kan slapen totdat ze genoeg geslapen heeft?
Ik denk dat Celia bedoelt dat haar dochertje wakker is maar dat ZIJ ZELF kan slapen tot ver in de ochtend...
Ergens tussen zeven en acht: Maaaamaaaaaa! Papa? Uit!Ik maak dan de papfles en die eet ze lekker bij mij in bed op. We kijken dan 'de wereld is mooi' en gaan rond negen uur uit bed. Voor mijn werk hoef ik nooit vroeg op, tenzij ik slaapdienst heb dus dat scheelt.