somsk ben ik eerder wakker dan mijn zoontje en soms maakt hij mij wakker met allerlei bevelen (mam ik wil graag die auto nu hebben etc) mijn dochtertje laat ik soms gewoon een uurtje liggen als mn zoontje ibj opa en oma logeerd. dan weet ik dat ze wakker is maar ze heeft een dozijn knuffels met wie ze het een uurtje uithoudt en dan kan ik me nog een keer omdraaien
Aha dan snap ik het nu vond t al zo raar haha. Maar ja, ik kan me t ook niet voorstellen een kindje dat gewoon lekker een beetje ligt te liggen kijken (lijkt me heerlijk, begrijp me niet verkeerd). Die van mij krijsen samen gewoon het hok bij elkaar Daarom hoef ik geen wekker te zetten..
ik hoef ook geen wekker. Hoor hem altijd en ben altijd al wakker voordat ie begint. hihi en als hij huilt, dan paar minuten en dan ga ik eruit.
ik word heerlijk gewekt om 7:30 uur door mijn jongste knul, die heerlijk loopt te brabbelen in z'n bedje. Na ff wakker worden, geef ik de jongste een papfles. Drink een kopje koffie en maak rond 8:30 uur mijn oudste zoon wakker die nooit veel zin heeft om eruit te komen.