Hoe staan jullie tegenover Utrogestan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Betty Barclay, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Sophy, we gaan er vanuit dat je dat niet nodig hebt hoor, een donor eitje. Dit wordt jullie kerstkadootje, een mooie embryo die uitgroeit tot een mensje! Ga samen met Hip en de andere meiden op de dag van de tp een vruchtbaarheidsdansje doen voor je!

Hip, nee niet meer gezwommen ... m'n vriendje voelde zich woensdag de hele dag niet lekker ; heb 'm de hele dag verzorgt haha.
    Maar heb nu wel een afspraak gemaakt met zijn nichtje, maandagavond gaan we zwemmen! Dat staat vast dus het gaat er eindelijk echt van komen.
    Nee, in je eentje doe ik het ook niet zo snel, lijkt me niet leuk... hou wel van een kletspraatje tussen de baantjes door!

Heb vandaag erg last van m'n buik ... soort van spierpijn gevoel rondom!!! vooral als ik heb gelopen (zelfs naar de wc, en dat is niet zo ver).
    Morgen gelukkig alweer vrijdag en dan weekend! Had geboden op een reiswieg op marktplaats en die gaan we zaterdagochtend halen, leuk!

2. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Onder aqua body and mind kan ik niet kletsen, maar ervoor en erna in het bubbelbad wel hihi..
    ben ook niet meer gegaan halfuurtje voor vertrek ben ik dikke vrienden geworden met de wc...3x in een half uur daar geweest en lig nu op de bank voel me beroerd.
    wel toevallig uurtje eerder belde die vriendin af met buikgriep.
    Leuk morgen een reiswieg halen! Hopelijk zijn deze mensen er niet aan gehecht en bellen ze morgen dat ze er een plantenbak van willen maken ofzo omdat ze em toch niet weg kunnen doen.

3. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    ohjee, dat klinkt niet lekker zeg... vriendjes met de wc!
    Hopelijk was 't een tijdelijke vriendschap en heb je morgen geen last meer.
    Beterschap!
    haha, nee zou toch wat zijn als die ook opeens weer afzegt. :D
    Laten we hopen van niet, anders moet ik weer op zoek!

Tijd om op bed te gaan, welterusten allemaal (waarschijnlijk liggen jullie allemaal al lekker op 1 oor).

4. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi! Na ook hier een helse nacht, na een bezoekje aan de acu toch redelijk firs en energiek. Voor de zwangeren onder ons : berg je maar hoor, met een kind, poeh... Vannacht om 4 uur begon hij te spoken, gelukkig niet ziek maar gewoon klaarwakker. Tsja en moeders dus ook, gaaaaaap.
    Dus een dagje rustig aan hier. Voordat hij naar schoolmging afgesproken dat we vanmiddag even een dutje gaan doen, hopenlijk gaat dat werken straks.
    Jullie weer een beetje fit? Zal wel aan het weer liggen, niks aan...

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    helaas niet fit hier, voel me niet lekker en mijn darmen zijn behoorlijk in de war! blijf maar lekker in bed liggen zoveel mogelijk. (als ik niet op de wc ben)

betties is ook spannend he de sint in het land, dan kun je zomaar opeens de slaap uit hebben midden in de nacht. hopelijk kunnen jullie dadelijk nog een dutje doen.

6. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Tori is dat nou bandenpijn wat je omschrijft? Doet het ook echt pijn of alleen vervelend? Wat leuk van de reiswieg :) Had je de spulletjes van de buuf ook al opgehaald?

Hip jij hebt Tori's bacteriën overgenomen :p Gaat het vandaag wat beter? Hmm nee op de wc lees ik.. rustig aan meid, hopelijk gauw weer beter :)

Betties heerlijk, kan niet wachten op zo'n kind :D Wat doe je eigenlijk deze poging.. weer met tarwekiem? En de utro in 2x2 dosering?

Ik voel me nog steeds beroerd maar na de acu gister wel beter, meer in balans.. verslagen acceptatie misschien ook. In ieder geval rustiger in m'n hoofd en rustiger in m'n lijf. Bij de apotheek geweest en ik weet waarom jullie zo'n mooi zacht dekentje hebben: er was pregnyl! Een hele voorraad! :D
    Ja en 3 gonal pennen en een doos deca en 4 doosjes utro en zitromax voor manlief en extra spuitjes.. Ik geloof dat ik de halve apotheek meekreeg in m'n tasje ;)

Voor het kindje van vriendin toch maar een grote Cars puzzel gekocht. Dat leuke chuggington speelkleed moet je eigenlijk steeds aanvullen met stukjes treinbaan en karretjes (en dat kan ze natuurlijk niet) dus vond ik toch geen goede keus. Dat wordt best een dure hobby, wat je zei Betties.. jullie hebben thuis een verzameling?
    Puzzel lekker educatief :) En een blokfluit :)

7. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    aaah Sophy, toch voor de puzzel gegaan dus :). Helemaal goed toch? Ik ben thuis ook bezig met een puzzel ; zo'n Was'da puzzel, waar je dus geen voorbeeld bij hebt.
    Ja, misschien was die pijn wel bandenpijn ... ze was me ook flink aan het trappelen, misschien dat dat ook meespeelde.
    Echt pijn doet het niet, maar prettig is het zeker niet; heel 'zwaar' voelt het aan. Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. Maar vandaag gaat het weer goed :).
    De commode enzo bij de buuf nog niet gehaald, die moet eerst nog de nieuwe spullen kopen, maar we hebben in december afgesproken voor een thee-date dus dan bespreken we het denk ik!
    haha, fijn zeg dat er voldoende pregnyl was! Daarvoor hebben wij ook meegedaan!! Jij had echt wel veel van de apotheek zeg, je bent weer helemaal voorzien.

Betties, ooooh help ; daar moet ik dan nog even niet aan denken, die nachtelijke wakker momenten.
    Ik kan nu gelukkig nog elke nacht fijn doorslapen (hoef ook niet te plassen).

Hip, beterschap!!! Lekker veel in bed blijven en hopelijk steeds minder vaak op de wc...

McKenzie, ik ga jou weer mailen :).

Nog twee uurtjes en dan weeeeekend!

8. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Weekend ennnnn de 20w echo toch?? :D

9. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    :) haha... nou, komt nu wel in de buurt!! Woensdag de 20 weken echo :D

10. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    De dag hier ook overleefd. Zoonlief is niet meer gaan slapen, maar ligt er nu lekker op. Na nog even een schoen zetten ritueel, uit volle borst sinterklaasliedjes gezongen, zo leuk!
    Verder nu ook de joggingbroek aan, kruikje in mijn rug gemberthee, ik ben weer helemaal volgens advies van de acu bezig. Voor manlief nu ook pillen gehaald die goed zouden moeten zijn voor de vruchtbaarheid. Deze variant blijkt echter enorm te stinken en het zijn megapillen. Maar net met een hoop gemopper door zijn strotje geduwd, hihi.
    Leuke keus qua speelgoed sophy! En goed bedacht dat zo'n set die je kunt uitbreiden niet zo handig is. Ik struikel hier over de treintjes en treinbaan. Die van mij heeft inderdaad mede dankzij opas en omas zeker wel richting de 40 treintjes van thomas en chuggington. En een goop gebouwen en rails, maar daarvan heb ik ook het een en ander geleend. Met een vriendin ruilen we wel eens van speelgoed, heel handig. Vandaag moest ik me weer inhouden qua sintinkopen, zag weer wat leuks. Maar hij krijgt echt al meer dan genoeg...
    Wat een berg medicatie heb je binnengehaald! Fijn dat alles weer normaal op voorraad is ook. Ikzelf gebruik helemaal niets, geen tarwekiemolie meer en al een paar rondes geen utro. Alleen maar van die mamapillen en visolie/omega, oh ja en magnesium bruistabletten op aanraden van de acu.

Oeh, bijna 20 weken echo! Spannend en leuk! E dit weekend klussen aan het ding voor boven de commode?

Fijn weekend allemaal!

11. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Wat een heerlijke storm op zondagochtend. Nog leuker dan het feestje van 4 huizen verderop dat weer tot 6:27u vanmorgen doorging :( Ik zat nog even te twijfelen of ik nu.. of iets eerder.. nog even langs zou gaan om net zo lang aan te bellen tot ze opendoen en dan vragen of ze het vervelend vinden om wakker gehouden te worden :cool: Toch maar niet :)

Hip voel je je al beter?

Betties wat een leuk idee dat speelgoed ruilen met vriendinnen, dan heb je steeds iets nieuws in huis. Manlief aan de pillen voor het goede doel :) Zal je zien dat je nu zwanger bent :D

Tori woensdag dus, nog heel even wachten :) Vind je het spannend?

McKenzie hoe is het met jou?

Zomer knuffel! Gaat het goed, geen weeën?

Fijne zondag :)

12. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    En ik kom nog even een juichdansje doen voor Tori.. de HELFT :D:D Je hebt gewoon de eerste 20w al gehad :)

13. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Sophy, oooh verschrikkelijk zeg ; dat ze een paar huizen verderop zo'n feest houden. Ik had om 2 uur de politie gebeld denk ik ... die had er maar heen moeten gaan.
    haha, wat lief van je juichdansje :). Ja, echt fijn ; nu écht op de helft!
    Heb zin in woensdag, dus vind het nu ook niet erg dat het weekend al bijna weer voorbij is. Vind het ook wel spannend, maar ik maak me er geen zorgen over. Gewoon lekker een half uur kijken naar ons kleintje en horen / zien hoe groot ze al is.

We zijn goed bezig geweest vandaag, begonnen op zolder! Heel veel kan naar de stort en de (kantoor)kasten die op de babykamer stonden zijn al verhuisd naar boven. Morgen gaat m'n vriend het bureau doen samen met een vriend. Dus dan kunnen we een stucadoor regelen. Heel fijn, dat er nu iets gebeurt. Er ligt nu laminaat in het kamertje (lichte kleur) en daar willen we een vloerbedekking over leggen. Verder krijgen we de commode + ledikantje v/d buurvrouw, die moeten we dan ook nog een likje verf geven en nieuwe knoppen erop want deze vinden we niet mooi. Scheelt toch weer geld!
    Donderdagavond is er iemand tegen de spiegel van m'n auto aan gereden ... dus dat gaat ook weer geld kosten helaas, scheelt dat we een aantal dingen dus krijgen. Heb oproep op de lantaarnpaal geplakt, maar of er iemand zich meldt?! waarschijnlijk niet.
    De reiswieg heb ik zaterdag gehaald, en ziet er super uit! Als nieuw en dat voor 25 euro :). Ik zal er deze week es een foto van maken.

Hoe is het verder met iedereen?

Ik ga nu weer naar zolder, de kasten inruimen (en meteen kijken wat er weg kan).
    Fijne zondagavond allemaal.

14. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi dames,

Jemig Sophy zo'n feestje bij de buren, wat vreselijk! Ik denk dat ik ook wel ingegrepen had hoor, of in elk geval de dag erna continu aanbellen om ze ook lekker wakker te houden ;)
    Iedereen lekker bezig geweest dit weekend! Wij hebben ook lekker opgeruimd, tuin helemaal leeggehaald in de storm, eigenlijk was het wel lekker buiten. Nog even langs het tuincentrum geweest, waar we weer een leuke quote voor in het boekje van zoonlief hadden. Die stond bij een enorme kerststal te kijken en vroeg: "he, er ligt een baby in een vogelnest!" ahum... gelukkig zit ie op een katholieke school dus dat verhaal komt vast nog wel een keer voorbij...

Verder gaat het met mij wel goed. Moet zeggen dat ik vanaf de dag van de iui een soort klont-gevoel en steekjes onder in mijn buik heb. Probeer er niet teveel over na te denken, want ik voel zo vaak wat en was nooit raak, maar ja stiekem is de hoop er wel weer een beetje. Pff zondag aanstaande zit ik op dag 26, dus ik beschouw maandag als mijn nod. Lange week...!

Tori, bijna 20 weken echo! Gaaf!

15. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He dames

Ff echo ben nog steeds ziek, geen buikgriep meer, maar nu gewoon ziek gisteren ook koorts en heb oorpijn, keelpijn en hoofdpijn. voel me blehh helemaal geen fut.
    dus ook niet op de laptop lig in bed of op de bank. reageer nu ff via de foon.

Ik ben weer terug als ik me beter voel! xx

16. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Oooh Hip, niet fijn zeg! Is de buikgriep over heb je nu dit. Beterschap!

Betties, hmm klontgevoel en steekjes. Klinkt alsof er wel iets bezig is dan! Hopelijk kom je de week 'n beetje door, de maandag is in elk geval weer voorbij. Nog 6 dagen en dan testen!

Vanavond samen met het nichtje van m'n vriend een uur baantjes gezwommen, het was heerlijk! En gezellig :).
    Straks val ik als een blok in slaap denk ik, want ik was al zo moe vandaag. Nu zijn al m'n spieren ook nog es moe, hihi.

Mckenzie, Zomerrr, Sophy, hoe is het met jullie?

17. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hip, getver, hopenlijk voel je je snel beter!
    En tori, goed bezig jij. Ik wil eigenlijk ook wel weer gaan sporten, maar zit nog in de excuusfase, geen tijd, weet niet wat, wil niet alleen.. Haha.
    Ja dat gevoel... Lastig is dat. Probeer het te negeren, want ik heb al zo vaak genroepen dat ik van alles voel. Gewoon aftellen. Vandaag another boring day at the office. Draagt ook niet echt bij voor afleiding.

18. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Hoi meiden,

Alles goed hoor, zat even met wat dingetjes privé (en zowaar niet eens rondom baby's en zwangerschap). Daarom even wat minder actief.

Vervelend dat je ziek bent Hip, hoop dat je je snel weer beter voelt.
    Tori, morgen je echo he, leuk!! Lekker naar je kindje kijken :D

Betties, die tijd kruipt dan voorbij he. Wachten is dan zo erg haha.

Sophy, je zit weer lekker in de spullen zo te horen :D Maar wat er nog eventueel op de loer ligt is inderdaad niet om heel vrolijk van te worden. Maar, je eitje had gewoon even wat aanlooptijd nodig, nu gaat het gewoon goed komen hoor! Zodra Betties lekker zwanger is komt er weer extra duim tijd voor je vrij! Samen met de dansjes van Hip moet dat wel helpen.

Zomerr, alles ok?

19. qasim

qasim Actief lid

17 apr 2012
    116
    0
    0
    hallo dames, af en toe lees ik stil mee en laat ik eens weer van me horen?

ik heb gisteren mijn mijlpaal van 12 weken gehaald, zou het dit keer dan toch lukken??? tot nu toe gaat alles goed en voel ik me weer lekker, krijg wel elke 2 weken een echo. heb vorige week mijn termijn echo gehad en ik krijg met 14 weken al mijn 20w-echo en die herhalen ze met 20w. dit gebeurt allemaal in het radboud waar ik heel tevreden mee ben, iuk liep eerst in oss waar ik vandaan kom maar daar werd ik echt niet serieus genomen over mijn zorgen waardoor ik bij deze zwangerschap besloten heb maar een paar km meer te rijden voor betere zorg.

hoe is het met alle dames hier?

20. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Wow quasim dat zijn nog eens mooie berichten! Gefeliciteerd! Goed ook dat je naar een ander zkh bent gegaan hoor.

Ik zit in de wachtdagen van iui4, dus het is weer wachten. Pffff. Net op het werk voelde ik de stress en de ergernis weer opbouwen en heb ik lekker om half 4 de stekker eruit getrokken. Ben dus lekker vroeg thuis vandaag. Vond het allemaal wel weer even best!

Deel Deze Pagina