Hoe staan jullie tegenover Utrogestan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Betty Barclay, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Ach Betties.. er is ook niets om te zeggen, we weten allemaal hoe het voelt.. het is gewoon ongelofelijk k*t! Knuffel!

2. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Knuffel voor jou Betties! Het is ook gewoon k$#%*n!

3. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    dikke knuffel betties!!

4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    nou heb ook wat echofoto's vd 20 weken echo geplaatst in mijn album.
    en een buikfoto van vandaag, wou ook nog een blote buikfoto plaatsen al tig x geprobeert maar word steeds gedraaid terwijl die goed op de laptop staat.
    had ik em op de laptop gedraaid, denk dan draait die met plaatsen weer een kwartslag en staat die goed..neehoor draait die dan niet met plaatsen grrr.
    probeer het straks nog maar es.

5. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Ohhhh Hip jij hebt ook al van die mooi echofotos!! Wauw :) Vooral het hoofdje is zo schattig.. bijzonder hoor :):)

6. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Oh Betties, wat balen zeg! :( Ik had het zo voor je gehoopt.

7. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Tori, mooie foto's. Lief zeg dat voetje!

Ik heb trouwens eindelijk mijn foto's. Ik heb er twee in het album gezet, kan ik toch ook een beetje met foto's showen ;)

Ben benieuwd wat ze er in Gent van vinden volgende week.

8. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Bijzonder om die hsg foto te zien McKenzie. Zit je al af te tellen naar donderdag?

9. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Mckenzie, dankje!
    Heb je foto's gezien, was alweer vergeten wat je nog maar kon zien bij de hsg. haha, ja heb jij ook kunnen showen met wat foto's :).
    Maar toch hoop ik op een posi test foto van jou de volgende keer!
    Ben ook benieuwd naar de reactie van de gyns in Gent. Nog maar een klein weekje :).

Hip, de foto moet je anders ff draaien in een programma zoals Irfanview (is gratis) ... da's ook een makkelijk programma om foto's kleiner te maken.
    Leuk dat je ook je 20 weken echo foto's erop hebt gezet :), van jullie mooie meisje!

Betties, gaat het weer een beetje? Vind het nog steeds zo :( voor je.

Ego, gisteravond is het in mijn rug geschoten ... en helaas vandaag ook de hele dag er last van gehad. Ik liep als een oud omaatje (zeiden m'n collega's), heel langzaam en moest erom denken hoe ik op stond en bewoog. Niet fijn! Bij thuiskomst vandaag dik 2 uur op de bank met m'n benen omhoog gezeten en nu gaat het wel wat beter gelukkig. Hopelijk is het gevoel in m'n rug/linkerbil morgen weer weg en kan ik ook bezig in het kamertje.

Wij hebben niets gepland dit weekend ... jullie?

10. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Verdorie ik breng mijn avond weer door op de wc :(
    word er niet zo blij van!

11. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    ohnee Hip ... dat is niet fijn zeg!
    Je darmen zijn duidelijk van slag. Beterschap!

12. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Ah Hip das niet fijn van je darmen! Gaat het wat beter vandaag?
    En Tori met je rug?
    En Betties met de teleurstelling? :( Zet je ogs door?
    En Zomer met de harde buiken en weeën, hoe gaat het?
    En McKenzie gewoon zomaar een knuffel :)

Lekker droevig zootje zijn we zo :p
    Ik ben moe zo moooeee van de hormonen maar lekker vroeg naar bed elke avond doet wonderen. En niet naar je werk hoeven ook :p
    We gaan vanmiddag naar Alles is familie.. ja ik weet het, beetje sneu haha we hadden behoefte aan een gewone vrolijke nietszeggende film :D En verder lekker relax met m'n thee en dekentje en pepernoten op de bank, groei eitjes groei :)

13. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Sophy, het slapen heeft me goed gedaan. Voel mn rug nu niet, hopelijk blijf dat zo en kan ik lekker bezig vandaag.
    Ja, jouw eitjes moeten flink groeien., rust is goed dus dat komt zeker goed :). Veel plezier bij de film, is vast wel leuk!

14. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Gelukkig Tori! Vandaag nog wel rustig aan doen he :)
    En bedankt!

15. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hoi! Daar ben ik ook weer. Gister naar de acu geweest en dat was heel fijn. Ik was heel opgejaaigd, gefrustreerd en gewoon bozig. Vertelde haar dat ook, dat ik mezelf steeds zo enorm boos voel worden. Daar wist ze wel wat op, setje naalden in mijn nek, die de energie letterlijk iit mijn hoofd naar beneden moesten trekken. Ik vond het wonder, want voelde mijn hoofd letterlijk lichter worden. De storm in mijn hoofd is letterlijk gaan liggen, heerlijk! Verder bleef mijn pols hoog en heeft ze er wel 2x extra naalden bijgezet, haha. Hoognodig dus. Hopenlijk houdt dit gevoel even aan!
    Verder nog steeds bruin en bloedverlied, nog geen echte ongi, ik verwacht dat die maandag echt start. Dan kan ik gelukkig nog voor de kerstsluiting poging 5 doen. Fijn want dan zit een deel van de wachtperiode heerlijk in de kerstvakantie, ben ik vrij!
    Verder wel een hoop afleiding. Morgen sinterklaasvieren, helemaal zin in! Enne, mijn man rijdt maar lekker, ik neem er mog een wijntje op, hihi.
    Tori, gelukkig je rug beter, lekker klussen aan het kamertje!
    Sophy, leuk toch die film, laat even weten hoe ie was. En verder rustig aan, prima toch?
    Hip, oeh al beter? Hoor het heel veel om me heen, maar niet leuk!
    Mckenzie, jij spannende week volgende week! Ben heel benieuwd naar de mening van gent.
    Zomer, hoe is het??

Fijn weekend!

16. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Betties wat fijn dat de acu je goed heeft gedaan! veel plezier morgen met sint vieren en op naar de volgende!

tori gelukkig is je rug weer eat beter, nog maar niet te veel belasten.

soof hoe was de film?

mckenzie apart om te zien die foto's zeg..benieuwd hoe hetin gent gaat.

ik lig weer ziek op bed verdorie...buik is van streek overal spierpijn en weer ontzettende keelpijn denk dat mijn klieren opgezet zijn want slikken doet echt pijn. eet maar veel waterijsjes scheelt een beetje.

17. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Hey meiden, ik weet niet of het topic na al die pagina's nog over het oorspronkelijke onderwerp gaat (hihi), maar ik probeer het toch maar even.

Ik ben nu 5w4d zwanger. Het is mijn vijfde zwangerschap en de vorige vier zijn niet goed gegaan. Ik ben dus waanzinnig onzeker.

Na mijn mk's en bbz zijn niet veel onderzoeken gedaan, het werd op toeval gegooid (grrrrr). Wel is er chromosomenonderzoek gedaan, maar daar is niks uitgekomen.

Zelf heb ik het gevoel dat het door mijn hormonen komt, meer in het bijzonder door mijn progesteron dat te laag is. Daar kun je een bbz van krijgen (door luteale insufficiëntie) en dus ook mk's begreep ik.
    Verder heb ik een temp die erg schommelt in de LF en soms zelfs ronduit laag is. Ook nu tijdens de zwangerschap. Ik zit zo een paar dagen netjes rond 37.1 en dan opeens zak ik vier of vijf dagen achtereen en hang ik ergens rond de 36.8.
    Ook las ik dat de eerste zwangerschapskwalen (misselijkheid en zere/grotere borsten) vooral door progesteron komen. Nou, ik heb dus geen kwalen, terwijl ik dat bij de eerste zwangerschap wel direct had (en bij die daarna nooit weer).

Last but not least: vandaag een ongesteldheidsgevoel en ongi-krampen. :(

De VK en de gyn en de huisarts vinden utro allemaal onzin, maar 't zit mij niet lekker. Ik denk dat ik het nu maar zelf bestel via internet. Heb al gezien dat dat kan. Ik heb alleen geen idee hoeveel ik moet gebruiken en hoe lang. Kunnen jullie mij daar iets over vertellen?

18. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Niemand? Heb de utro inmiddels besteld. Hoop dat ik nog op tijd ben (ben nu ogv ovulatie 5w4d zwanger)... Duimen dat ik het spul snel in huis heb.

19. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Betties fijn hè de acupunctuur :) Ben blij voor je dat het zo goed werkt, dat je er baat bij hebt. Mocht je dat vaker hebben, die spanning en onrust.. ik gebruik ook Bach druppels, die helpen ook om rustig te worden en kan je gewoon bij de DA ofzo kopen:
    Products | DA Drogisterij Parfumerie De Lekpoort
    Vandaag lekker Sinterklaas vieren, veel plezier! Zo te horen met je hele familie?

Hip wat vervelend dat je nou ziek bent! Laat je je lekker verwennen door vriendlief met thee en crackers :) Hoop dat het snel weer over is!

De film.. we dachten lekker ongecompliceerde lieve lachfilm maar eerlijk gezegd vonden we het een beetje droevig en confronterend. Confronterend als in, hij is onvruchtbaar en ze zoeken een zaaddonor en dan wordt zij zwanger enz. Droevig als in.. eigenlijk best triest dat een gemiddeld nederlands gezin nu bestaat uit gescheiden ouders, een onvruchtbare kind, een geval van kanker en een kind dat "lekker vrij en verplichtingsloos" wil zijn... daar kan je leuke grappen over maken, maar in wezen is het bedroevend vonden wij.. maar ja.. ik ben ook een beetje raar natuurlijk ;) Er zitten wel leuke grappen in :)

Vandaag lekker thuis op de bank. M'n buik begint al aardig bol te worden hihi.. ik voel ook m'n eierstokken van de buitenkant nu. Een babybuik maar dan anders :p

20. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    hoi Annabeth,

gefeliciteerd met een nieuwe zwangerschap :) Kan me voorstellen dat je heel onzeker bent en dat het vertrouwen moet groeien. In ieder geval is tempen iets waar je nu mee op moeten houden :D Je temp kan in een zwangerschap volgens mij nog wisselen en zegt niets over het vervolg. Net als dat ongikrampen niet zoveel zeggen: die horen bij het oprekken van je bm, bij de verandering in hormonen en zijn heel normaal voor een zwangerschap :)

Heb je alleen een chromosomenonderzoek gehad en niets van stolling? Zou je nog in het UMCG kunnen vragen, maar laten we hopen dat het deze keer goed gaat.

De gebruikelijke dosering van utro is 3x per dag 2 capsules van 100mg inbrengen. Het liefst netjes om de 8 uur zodat de toevoer goed blijft zeg maar. En dan tot week 10-12 blijven gebruiken.
    Als je via de website van pag 2 hebt besteld, heb je ze waarschijnlijk dinsdag/woensdag in huis. Het gaat heel snel en volgens mij komt zelfs UPS het brengen :)

Succes, hoop dat het goed komt.

Deel Deze Pagina