Hoe staan jullie tegenover Utrogestan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Betty Barclay, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Elfrieda en annabeth krijgen jullie niet wekelijks een echo? ik had van 5w5d elke week echo tot 10 weken, toen met 12 weken en 14 weken nog een echo en vanaf toen doorverwezen naar de verlos.
    als er iets was of ik maakte me te veel zorgen kon ik ook bellen voor nog een echo..(geen gebruik van hoeven maken gelukkig)
    ook bij de verlos heb ik bij de geslachtsbepaling 16w4d) aangegeven dat ik me veel zorgen maakte om de 20 weken echo en ze heeft toen al veel dingen bekeken om mijn zorgen een beetje weg te nemen.
    kunnen jullie niet vragen voor extra echo's? scheelde bij mij echt een stuk hoor om van echo naar echo te leven en een week is nog te overzien.

volgensmij heb ik wel geluk met mijn zkh, als ik hier op het forum lees hoe weinig begrip en medeleven er meestal is in andere zkhen.

2. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Annabeth, super dat de post z'n werk goed heeft gedaan :). heb je al bevestiging van de site waar je ze hebt besteld dat het onderweg is? ik hoop het voor je!! ja, opsteken is wel lastig. Ze zijn ook maar klein.

Hip, ik heb nu een keer last gehad van een harde buik ; dat was de dag nadat we gesext hebben, dus denk dat het daarvan kwam. Nu durf ik niet meer zo goed, dus ga af en toe gezellig maar met m'n mannetje onder de douche.
    Ja, helaas lijkt dat van mij inderdaad op zwangerschaps isschias. Heb de fysio gebeld, zou terug gebeld worden met een afspraak, maar ben helaas niet terug gebeld! Hopelijk morgen. Heb er erg veel last van, viel niet mee op m'n werk vandaag.
    Rust is in elk geval goed, dus ik probeer bij thuiskomst veel rustig op de bank te zitten in een goede houding.
    Heb nu steeds meer last van het beweeglijke meisje, ze was vandaag erg 'druk'. Ook vooral onderin met haar benen volgens mij en daardoor voelt het beurs aan van binnen in m'n onderbuik.
    Ben blij dat ze nu weer rustig is (net 10 minuten), dus ga nu maar lekker op bed! Slapen gaat tot nu toe nog wel goed gelukkig.
    Mijn vriend heeft z'n oor van't weekend op m'n buik gelegd en toen ging ze veel daar bewegen dus kon hij haar voelen en horen, zo lief. Ze voelde denk ik dat hij daar luisterde.
    Balen dat het 'ding' nog niet af is!!! We blijven wachten ... uiteindelijk zal ie af zijn en kan je 'm showen. Enneh, goed geregeld met die echo!! Wel een drukke agenda heb jij zeg ...
    Ik begin 2 januari met de zwangerschapsgym, heb gisteren bericht gehad.
    Beterschap voor nu!

Sophy, ik duim voor een mooi aantal eitjes morgen op de 1e fm!
    Toitoitoi, en sterkte nog ff met de hormonen.

Betties, haha ja een puppy is leuk!

3. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    De eerste fm.. ik heb 10 grote en 10 kleintjes :D:D Wel een beetje onzeker want de grootste is al 17mm en die kleintjes rond de 10mm.. zo van, gaat dit goedkomen, maar vorige keer was het ook zoiets en toen hadden we uiteindelijk een oogst van 15 dus het zal wel goedkomen. Donderdag weer :)

Annabeth: fm = follikelmeting, dat ze kijken hoeveel eitjes en hoe groot.
    Betties: idd in een NL zkh. Ik krijg formulieren mee van Gent, die vullen ze hier dan in met de resultaten (bms, follikels) en ik mail zelf alles naar Gent. Dan bellen ze rond 14 uur wat ik nu moet doen. Dat kan zijn een volgende fm in NL regelen (dan weer dezelfde riedel) of een volgende fm in Gent (dan datum en tijd) of de pregnyl zetten en datum voor de punctie. Gaat heel makkelijk eigenlijk :)

Eerst ff eten..

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Hip hoe was je spiekecho? Was het weer leuk en doet ze het goed? Wat heb je nog een hoop in de planning staan.. eerst die babykamer maar :) Word steeds benieuwder naar je ding haha.. en dan de rest van het kamertje.

Tori leuk dat je bericht hebt over de gym, minder leuk van de waarschijnlijke ischias. Kan een fysio dat verhelpen of gaat het meer om pijnvermindering? Lijkt me zo bijzonder om je kindje zo veel te voelen en ook van de buitenkant.. wat mooi :)

Betties al gebeld voor deze ronde? Sta je gewoon weer ingepland?

McKenzie gaat het goed met je?
    En met jou Zomer? Zit ze nog veilig binnen?

Annabeth eerlijk gezegd vind ik progesteron prikken ook wat onzinnig. Dan prik je en is het te laag of gedaald en dan ben je al te laat. Dat is meer "leuk voor de vólgende".. maar kan je net zo goed utro blijven gebruiken. Heb je je pakketje vandaag ontvangen? En last van de bijwerkingen of is het goed te doen?

5. Elfrieda

Elfrieda Actief lid

15 nov 2012
    102
    0
    0
    Moeder/Huisvrouw
    Groningen
    @Hip.
    Ik krijg niet wekelijks een echo, ze ziet er volgens mij niet de noodzaak van in. Sterker nog, ik weet bijna wel zeker dat ze gewoon de baarmoederstand met de vingers gaat opmeten, waar je totaal geen feiten uit kunt aflezen. Ik ga om groeiecho's vragen van een echoscopist.
    Lijkt me wel logisch dat je met een verleden groeiecho's krijgt en ook dat ze gewicht feitelijk gaan monitoren en navelstreng metingen doen voor bloedtoe en afvoer en open ruggetje en hoeveelheid vruchtwater.
    Dat zal nog wel een strijd worden. De verloskundige uit Veendam vind ik heel goed, hij is meelevend, onthoudt je verhaal sneller vooral als je afwijkt van de meeste gezonde zwangeren, komt na de bevalling langs en dat is meer dan een gyn ooit zal doen. Daar ben je nummer zoveel van die dag, dat is meer lopende band werk. Ook geen gezelligheid in de spreekkamer, er zit best veel verschil in. Ik moet wel bij een gyn onder controle, ik ben diabeet. Wat leuk om te lezen dat je een geslachtsbepaling bij 16+4 hebt gehad. Wat zul jij je gelukkig voelen met een gezonde meid in je buik. Doe rustig aan en luister veel en goed naar je lichaam!!!!!

6. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Annabeth, hoe gaat het en heb je je bestelling binnen gekregen?

Zomerrr, hoe is het met jou ?!?! voelt niet goed dat we niets meer hebben gehoord.

Sophy, helaas nog niets gehoord van de fysio wanneer ik kan komen, irritant zeg! Gelukkig gaat het wel weer beter dan maandag. Maar de pijn blijft er zitten.
    Ik hoop dat ze het kunnen verhelpen!
    Mooi aantal eitjes had je!!! Hopelijk allemaal toppertjes en straks het zaad van je man ook en dan een tp van een TOP-embryo die 9 maanden lang in je buik groeit. Morgen weer kijken en hopelijk weet je dan ongeveer wanneer de punctie plaats kan vinden.

Hip, voel jij je alweer wat beter?

Betties, hoe voel jij je nu?

Hier gaat het dus gelukkig weer wat beter. Vandaag lekker vrij en zo ff boodschappen doen (en de Blije Doos halen bij prénatal) en verder veel wassen!!
    We hebben ook een afspraak gemaakt met iemand die het kamertje gaat stuken en die komt maandag dus van't weekend bezig met de schuifdeurkast eruit halen (die gaat er na het verven weer in). Kunnen we het weekend erop gaan verven!
    Heb weer wat foto's in m'n album (kleertjes) gezet. Zal zo ook nog de buikfoto van vanochtend doen :) op verzoek van Sophy ;).

7. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Hi allemaal!

Sophy, netjes! Zoveel eitjes, daar moet een winnaar tussen zitten :D

Hip, hahaha zal er raar uit hebben gezien dat gewiebel in het water. Gaaf hoor! En leuk dat je al bijna het kamertje gaat halen. Wordt zeker elke avond zwijmelen dan in het kamertje :)

Tori, leuk dat je de baby ook al zoveel voelt en dat je vriend nu ook kan meegenieten. Lijkt me heel bijzonder :) En wat gaat je buik hard! Wauw :D

Betties, een puppy is zoo leuk :D Ik heb ook een klein hondje, die zeul ik bijna overal mee naartoe (en ja, ook af en toe met kleertjes aan hihi) :)

Met de rest van de meiden ook alles goed? Zomerr, al een tijd niets gehoord, ik hoop dat alles goed gaat.

Hier ben ik druk aan het opruimen en doen, we vertrekken vanavond naar Gent en dan morgen de afspraak. We plakken er meteen een weekendje Parijs achteraan :D

Ik zal geen internet hebben daar, maar ik breng jullie bij terugkomst natuurlijk uitgebreid op de hoogte van de afspraak!

8. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Mckenzie, haha ja hij gaat nu hard met m'n buik he? 't is nu al een drama om sokken en schoenen aan te doen, vooral ook door de pijn in m'n rug. Juist als ik voorover buk schiet het er weer in.
    Jullie dus vanavond naar Gent :), yeaaah. Echt goed van jullie om er meteen een weekendje Parijs aan te plakken, heerlijk!
    Doen jullie voorzichtig op de weg (of gaan jullie met het OV?) want het is wel winters weer overal denk ik.
    Horen graag hoe het was als je weer terug bent!! Geniet er van.

9. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Ohhh Tori wat een mooie buik al! Gek genoeg als ik alleen de laatste foto zie lijkt het minder.. maar de vergelijking met 4w waaauuww :D
    Hip heb jij eigenlijk nieuwe buikfoto's? Vind het echt mooi om te zien dames :)

McKenzie oew Parijs das ook leuk! Eerst veel succes morgen en daarna veel plezier in Parijs :) Lekker genieten hoor :)

Gaan jullie vanavond allemaal sinterklaas vieren? Wij dus niet.. gewoon saampjes thuis, spuit erbij, pepernootjes en morgenochtend vroeg weer fm.

10. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Wij vieren ook geen sinterklaas Sophy. Wel gisteren met de post van de "Sint" een chocolade letter ontvangen (van m'n ouders, doen ze elk jaar). Daar heb ik gisteravond al wat van gepakt *erg!!* en vanmiddag ook. En als het goed is komt er zo nog een cadeau wat ik zelf besteld heb maandagavond, voor ons beide (een bordspel).
    Hopelijk komt het nog en kunnen we dat vanavond gaan doen.

Sophy, ja wat een verschil met 4 weken he? Denk dat ik uiteindelijk een behoorlijke toeter ga krijgen!
    yeah, jij mogen weer fm. Ik ben al voor je aan het duimen dat ze mooi gelijk op groeien!

11. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Haha hoezo nou erg? Je mag toch best snoepen, soms.. als je nou die hele chocoladeletter in één keer naar binnen had gewerkt.. of heb je dat stiekem gedaan :p Ik heb marsepein van de bakker maar manlief vindt het niet zo lekker.. goh wat vervelend :D

Het lijkt alsof je echt naar voren gaat dragen Tori. Denk je dat ook of voelt het meer rond? Vind het heel mooi :)
    Hopelijk je spel nog net op tijd binnen!

12. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    he dames

tori leuk truitje zeg van lief! en wat is je buik gegroeid, mooi hoor!
    shit van je rug zeg en wat stom dat de fisio niks laat horen.

sophy benieuwd hoe het er morgen uitziet met de fm en wanneer je tp is.
    kunnen ze voor de tp al zeggen hoe de kwaliteit is van het embryo?

mckenzie heel veel succes in gent en daarna lekker naar parijs!! heerlijk hoor, alles met kerstlampjes enzo dat word genieten!

zo hier een druk dagje achter de rug (haha niks meer gewend sind ik in de zw zit) vanmorgen bij de verlos geweest, alles was goed, hartje gehoord.
    bloeddruk was prima en ze had op hb geprikt en die was ook prima 7,1. dus de moeheid wat me overvalt en het echte bleek zien hoort er gewoon bij volgens haar.
    dus helaas geen mooie gloed vooor mij waar je altijd over hoort dat vrouwen dat krijgen als ze zwanger zijn.

daarna bij brugmans geweest voor een offerte voor een badkamer en evt ook het toilet beneden. we wilden het eigelijk helemaal laten doen, maar de sloop en maakkosten zijn nog duurder dan de badkamer en wc + alles erop en eraan. was ff schrikken hoor!
    morgen na de bekkentherapie een afspraak bij de baderie benieuwd wat hun er van kunnen maken.
    anders toch maar es denken om het meeste zelf te doen.
    daarna ook nog ff de blije doos opgehaald bij prenatal leuk leuk
    al vind ik de spanning van het uitpakken vaak leuker dan de inhoud haha.
    zometeen nog ff koken voor mezelf (opwarmen wat over is van gisteren hihi) en verder niks meer.
    ben nog steeds niet fit en die rotte keelpijn blijft op de achtergrond een beetje hangen helaas.

gisteren de echo gehad in eindhoven, erg leuk!
    stuk of 3 verschillende dames die vanalles geoefend hebben op mijn buik hihi.
    alleen werkte mijn meisje niet zo goed mee ze was weer mega druk haha!
    hadden ze net bekeken hoe ze lag en vanuit daar dan proberen het hoofdje te meten of het buikje of zo en lag ze al weer helemaal anders hihi.
    beentjes meten was al helemaal een uitdaging die hield ze nog geen seconde stil hihi. soms bewoog ze zoveel en hard dat dat echoding ervan bewoog.
    was dus een goede les voor de toekomstige verloskundige en ik zal het hun niet aandoen om met een examen te komen denk dat ze daar niet zo blij van worden hihi.
    op het laatst had de juf nog 4 foto's gemaakt, want dat lukte de leerlingen niet omdat ze zo druk was.

volgende week woensdag gaan we het babykamertje halen! heb der zo'n zin in..
    de mandjes voor 'het ding'zijn er dus nog steeds niet!! ik word er een beetje kriegel van hoor, staat al sinds zondagavond dat ze verzonden zijn!! ik wil zo graag dat ding af..

nog een klein dilemma hier trouwens ivm de 3d echo. die heb ik gepland voor 3jan, maar op elke echo is mijn meisje zo ontzettend druk dat is niet normaal. word er ook iedere x bij verteld dat ze echt veel beweegt en draait enzo.
    nu sprak ik vrienden van ons en die kleine was dus ook erg druk en met de 3d/4d echo hebben ze dus geen mooie foto's kunnen krijgen en tijdens de echo steeds zo'n gezichtje met overal neus zeg maar doordat ze zoveel bewoog.
    zo'n echo kost €97,- beetje veel voor wat wazige beelden van een babietje met overal neus. dus nu weet ik nog niet wat ik moet doen wel of niet die echo.

13. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    de post is nog onderweg (staat op de tracker) ... nouja ze komen hier ook wel es pas om 6 uur, maar op pakjesavond?!
    haha, nee geen hele letter in één keer naar binnen, dat vind ik niet lekker. haha, vervelend dat je de marsepein in je eentje op moet gaan eten #wateenstraf
    Ja, denk ook wel dat ik naar voren ga dragen vooral, gebeurt niet veel naar opzij toe (wel iets nu hoor). Staat me wel he dit buikje (is niet vet, daar ben ik wel blij om, 4 kilo is echt alleen van de baby en vruchtwater enzo).

14. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    oja en had een mailtje dat de zwangerfitcursus niet doorgaat!! grrrr er waren 2 afmeldingen dus te weinig dames om mee te starten.
    baal er wel van hoor, nu heb ik niks!
    kon wel een dagje langskomen dan kreeg ik wel al het theoriematriaal en kon ze me vanalles uitleggen ook oefeningen enzo voor tijdens de bevalling. denk dat ik dat zowiezo dan doe en dan nog ff verder zoek voor iets anders.

15. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    snoepkonten!! hahaha....marsepein lust ik niet ook geen banketstaven of zo, maar wel pepernoten en chocolade letters hihi!
    wij doen niks aan sint vanaf volgend jaar wel denk ik.
    mijn vriend is gewoon werken en pas tegen half 11 thuis.

de laatste buikfoto wat ik erop heb staan is van vorige week, deze week nog geen gemaakt, misschien morgen of vrijdag eentje maken.
    bij mij gebeurt ook nog niks aan de zeikant gelukkig, vind voor dragen mooier dan zo helemaal rond.
    vorige week gewogen en was toen 2 kg meer dan mijn start gewicht goed te doen dus.
    morgen alweer 23 weekjes, vind de tijd toch wel redelijk snel gaan nu hoor.

16. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Hip, echt balen dat die cursus helemaal niet door gaat!!! En er was verder niets een beetje in de buurt wat je kon doen?
    Volgens mij geven ze ook oefening in het zh, misschien moet je daar es informeren?
    Kan me voorstellen dat je nu baalt!
    :) ja dat lief! truitje heb ik zelf gekocht, erg mooi vond ik 'm dus moest 'm kopen, haha. Maar ga verder eerst niets kopen qua klein spul, heb zoveel gekregen van m'n vriendin en nichtje van m'n vriendje, eerst dat maar ff doorspitten als het kamertje af is.
    Jij hebt echt veel gedaan zeg! Super dat bij de controle alles goed was, zelfs met je ijzergehalte. Nu weet je nog niet waardoor het komt, maar goed... misschien is het zoals ze zegt dat het er gewoon bij hoort.
    Jij dus ook de Blije Doos opgehaald vandaag :), grappig dat we dat op dezelfde dag hebben gedaan! Zitten wel leuke/nuttige spullen in vond ik. 2e speentje in de pocket :D.
    Niet tof dat je je nog steeds niet weer fit voelt, dit koude weer helpt ook niet mee om er weer bovenop te komen denk ik.
    De echo bij de leerlingen was dus leuk :). Dus ook foto's mee gekregen, ga je ze ook posten in je album?
    tja, wie weet is ze wel rustig op de dag van de 3D echo joh... zegt denk ik niets dat ze nu heel onrustig was. Vlak voor die tijd gewoon actief bezig gaan zodat ze in slaap valt, dan gaat het vast goed!
    't is wel veel geld, maar goed ... je krijgt ook een filmpje mee en daarop maakt het niet uit hoeveel ze beweegt lijkt mij.
    Ik zou het wel doen hoor!!
    Die stomme mandjes ook ... hier is mijn pakketje er ook nog niet ; terwijl op de tracking stond 'bezorger is onderweg' ... nou hij heeft duidelijk vertraging. Ik denk haast dat het niet meer komt vandaag :( 't is immers pakjesavond en de bezorgers willen vast ook op tijd naar huis.
    Ik lust trouwens ook geen marsepein en banket ... maar mmm chocolade en pepernoten kan je ook wel aan mij kwijt, haha.
    grappig dat we hetzelfde hebben.
    Maar als je marsepein lekker vind, zoals Sophy, dan is het geen straf dat je man het dan niet wil hihi.
    Nou maar wat extra fruit eten vanavond en hopelijk kom je van die keelpijn enzo af!!

Ohjee onweer!!! jakkes

17. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Het pakketje is nog gekomen :D dus dat wordt spelletje spelen vanavond!

18. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Wat een geluk tori dat je pakje nog gekomen is! welk spel is het?

tja als de kleine nu toevallig 1 x erg druk was op de echo dan zou ik ook niet zo twijfelen maar heb echo gehad bij 10, 12, 14, 15, 16,4 20,22,5 allemaal andere tijden en overal superdruk! bij de 20 weken echo is ze zelfs 3 x van plaats gewisseld van stuit naar kop naar dwars ligging en gister lag ze eerst dwars met het hoofd links en toen dwars met het hoofd rechts.
    krijg ook steeds te horen van zo heej wat een druktemakertje. dus tja was niet toevallig of zo.
    Je krijgt idd een filmpje mee, maar 4d beelden moeten opgebouwd worden uit verschillende 3d beelden daardoor heb je dan beweegend beeld en als ze dan veel beweegd word dat zo wazig, zelfde als je zwaait voor een oude wabcam zeg maar.
    ik weet het nog niet wat we doen lijkt me erg leuk zo'n echo, maar als het niet mooi word met zo'n drukte makertje dan vind ik het zonde geld, mss es overleggen met de echoscopiste.

19. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Agricola :), een spel met veel onderdelen ... ben er gek op!! haha
    Via iemand op twitter achter dit spel gekomen (ook een mmm-meisje).
    Ga zo beginnen met uitpakken van de doos met inhoud en de spelregels lezen (dat schijnt wel een hele kluif te zijn).
    Gaan we straks spelen onder het genot van Paul de Leeuw.

Hmm, ja misschien overleggen met de echoscopiste, die weet het beste wat je kunt verwachten. Denk wel dat ze steeds minder ruimte heeft om te bewegen dus dat ze het straks toch minder goed van hot naar her beweegt, maarja vanaf hoeveel weken dat is weet ik ook niet. Misschien moet je die echo iets later doen?
    Ik doe 'm met 27 weken (jij met 27/28 nu).

20. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    @hip: Ik krijg niet wekelijks een echo, maar wel vaak. De eerste was vorige week donderdag (met 5 weken) ivm een eerdere BBZ. En aanstaande dinsdag mag ik weer. Ze zei 'over 10 dagen' maar dat viel in 't weekend. Dinsdag ben ik 6w6d. Als alles dinsdag goed is, mag ik terug naar mijn eigen VK en hoef ik niet in het ziekenhuis te blijven. Ik krijg dan van de VK nog een echo met een week of 8 en eentje met een week of 10. Dus sowieso vier in de eerste weken. :D

@Tori: Ja ik was heel blij met de post. Vandaag Elfrieda nog ontmoet voor nog wat utro pilletjes en toen ik thuis kwam uit mijn werk lag er een bericht dat ze hadden geprobeerd mijn pakje te bezorgen. Dus vanaf nu gaat het helemaal goed komen met de utro. :D Hoop zo dat het goed werkt en dat het hierdoor nu goed zal blijven gaan!
    Zwangerschaps isschias is heel naar. Ik kreeg het met mijn eerste zwangerschap rond de 7 of 8 weken al. Wist niet eens dat dat kon en ik wist ook niet wat het was, maar ik leek wel op slot te zitten. Kon soms gewoon geen normale stappen meer doen omdat mijn benen niet goed opgetild en naar voren wilden. Wat was dat naar en pijnlijk zeg! Enige dat hielp was een warme douche. :( Direct nadat ik de zwangerschap verloor was 't ook weer weg en bij latere zwangerschappen is het gelukkig niet terug gekomen (moet 't wel afkloppen, zou nu natuurlijk best weer kunnen komen, maar ik hoop het niet). Hoop dat de fysio bij jou helpt en dat je iets kunt vinden om de klachten te verzachten.

Deel Deze Pagina