Hoe staan jullie tegenover Utrogestan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Betty Barclay, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    sophy wat fijn! lekker broeden nu en laat je maar goed verwennen door je man.
    is dat een emmy van goede kwaliteit een b blasto? ik heb daar geen verstand van.
    en zijn er ook nog een paar mooie in de dv voor als het tijd is voor een broertje of zusje voor deze spruit??
    dit gaat em worden hoor! dat moet gewoon! ik heb al kaarsjes voor je branden vanaf een uurtje of 4 en ga ook hard duimen.

betties wat een vaag gedoe met die cb ovutesten. heb je nog gewone voor morgen mee te testen? hopelijk zondag iui voor je! en als je je niet goed voelt dan gewoon die 3 daagjes voor kerst al ziek melden, zodat je ontspannen kunt gaan broeden!

en dan nog net voordat 2013 begint zijn jullie alletwee ontzettend zwanger!!

mckenzie er vliegt hier straks zoveel hcg rond, als je spiraal er dadelijk uit is ben jij binnen een poep en een scheet ook zwanger!!

annabeth hoe is het bij jouw? je echo was wel goed toch?

elfrieda voor jouw een spannende week dus komende week. gelukkig voel je je goed.

tori hoe is het bij jouw? al een paar daagjes niks van je gehoord (gelezen) is alles ok?

zomerrr??????

hier gaat het wel goed, wel erg veel last van mijn bekken zak af en toe gewoon door mijn linker been. eigen schuld ook heb veel te veel gedaan.
    weekend maar lekker rustigaan doen.
    morgenavond moet mijn vriendje optreden daar ga ik naartoe (rookvrije kroeg :D) en verder niks gepland...beetje luieren en genieten van mijn versierde woonwagen ;);)
    de kleine meid is lekker druk in mijn buik ik geniet er volop van!

oww en het kamertje wordt mooi!!!! ik zal nog ff een foto van het ding plaatsen hihi...is met mijn foon gemaakt dus niet zo'n mooie foto.

2. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    heb een foto van het ding geplaatst en een foto van mijn kerstboom hihi...staan in mijn album.

(hartjes aan de commode moet ik nog nieuwe lintjes aan maken deze zijn te lang en te scheef)

3. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi, zeg dr soof... Ehm wat voor blasto? Een goeie in elk geval?! Oh ik ben zo hard aan het duimen voor je!
    Hip ik ga spiekennnaar je foto!
    En inderdaad, hoe is het net de rest? Ik zag dat zomerrr reageert op andereberichten, dus nog steeds prima rondloopt.
    De acu was heerlijk! Weer die naalden in mijn nek tegen de stress en voel me echt weer zen. Lekker relax dit weekend in!

4. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Oh hip GAAF!

5. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Joehoeeeee een blasto aan boord :).
    Dat klinkt super, ne als ons meisje gaat deze ook uitgroeien tot een mooi kindje! Ik duim!!

6. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Heb druk gehad deze week, nu ff eten en ga zo alles terug lezen en schrijven :).

7. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Reageer ff per pagina hoor, jullie hebben zoveel geschreven!! En ik op de iPad nu, dus dat is niet ideaal qua typen (let net op de typfouten, hihi)

Mckenzie, wat fijn dat je het achter de rug hebt en het je mee viel. Nu dus en spiraaltje en als die eruit is kunnen jullie weer voor n nieuuwe poging? Dus eerder dan maart? Oooh hoop t zo voor je.

Gisteren uit eten geweest (kerstdiner) met mn werk, en mn vriendje was ook mee. Die vond gelukkig ook hetzelfde van die directe collega die zo stom doet ivm mn zwangerschap.
    Nou, ik hou mn mond niet tegen m en vandaag heb ik t hem weer goed duidelijk gemaakt!

Moet wel zeggen dat t nu langzaam aan beter wordt voor mn gevoel.
    Ooh zal ook nog vertellen over mn bezoek aan de vk en fysio!
    Alles goed bij de vk, bloeddruk 100/65 en bm op goede hoogte. Hartje was wat lastiger dan de vorige keer omdat ze mega druk was! Maar toen we m hoorden was t net een mittrailleur, haha. Zó duidelijk en hard!
    Fysio, eerst keek ze hoe ik stond en moet meer door mn knieen staan als ik rechtop sta. Daarna moest ik liggen en ging ze testen waar de pijn zit en dat blijkt nu dus het de bilspier te zijn!! Nog geen bekken problemen :). Ze heeft de spier toen flink gemasseerd, oooh da was echt pijnlijk, en hen een rek oefening voor thuis mee gekregen (oeiiii, gisteren en vandaag nog niet gedaan).

Hip, euh kerstversiering... Ik heb n kerststukje gemaakt ... Iets heel simpels 2 rustieke kaarsen op een dienbladje en daaom heen een mini slinger met sterretjes en wat veertjes, 2 uiltjes, en zilver gepoten takje een n kerstbal. Dit jaar geen kerstboom!! Hmmm misschien moet ik nijntje versieren? Die staat nu in de kamer totdat de baby er is.

Sophy, utro had ik niet veel last van dus kan je niet 'helpen'.

Nu vlgd pagina....

8. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Hip, ik heb helemaal een voorstelling van jullie versierde huis!! Haha
    Wij gaan morgen verf halen / kiezen en ook gordijnstof en msschien d vloerbedekking al kuezen :).
    Maar goed, de gestukte muren moeten nog wel verder drogen dus pas vlgd weekend aan de slag.

Betties, hopelijk helpt de oplaadtijd tijdens de kerstvakantie je! Hopelijk hoef je ne thuis te gaan zitten in januari en heb je weer nieuwe energie
    Once upon a time, ken ik net... Leuke serie?

Elfreda... Ja da we van Zomerrr niet horen is denk ik geen goed teken :(... Denk daar al de hele tijd aan...
    Maar jij dus vlgd week de uitslag en de combi test, spannende week
    Hopelijk gaan ze nog ff een echo doen, toch altijd fijn om te zien dat t goed gaat.

Betties, beterschap voor je kleine man!
    Goed dat je het er met je manover hebt gehad al was het niet leuk en moest je huilen... Maar da's er wel mooi uit!
    Nu een rustig weekend in het vooruitzicht en dan nog drie dagen afzien maar met de vakantie in het verschiet gaat het je lukken!

Sophy, nog een keer whooohoeeee aan het broeden op een blasto :). Dit is m hoor!! Heb je er ook een fotootje van kunnen maken? Ben zo benieuwd!

9. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Betties,ooh dus Zomerrr is ons gewoon n beetje vergeten... Hmmm... Voor niks in de stress, haha nouja gelukkig maar!!
    Fijn dat de acu je goed heeft gedaan.

Hip, alles dus goed met mij :) heb het topic ff lekker vol gespamt met mn berichtjes haha, en dat op de iPad :D
    Ik voel de kleine meid ook zoooo goed! Gisteren was ze volgens mij de hele dag actief, vandaag gelukkig weer iets minder. Soms voel ik dat ze me haar gezicht naar mn rug ligt en voel ik haar rug onhoog, in een keer een harde bolling aan de bovenkant van mn buik :). Grappig hoor.

Annabeth, gaat het goed?

Sophy, wanneer hoor je over t aantal bevruchte eitjes en over evt. cryos?

Zo nu ga ik tv kijken en niet meer naar dit scherm kijken voor de komende minstens half uur! ;)

10. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Hip wat een leuk ding :) Eindelijk is 'ie af en superleuk geworden!
    Wat dacht je van een buikfoto? Heb je al iets van een groeispurtje? Zou rond deze weken moeten zijn dat hij echt bol wordt toch?

Tori waarom geen kerstboom? Zelf gemaakt kerststukje is ook leuk; is er hier dit jaar helaas niet van gekomen maar vind het altijd gezellig staan op tafel. Beetje jammer van die bilspier ;) Betekent dat ook dat het geen ischias is? Of alleen geen bi (wat ook heerlijk is om níet te hebben).

Betties nog relax na de acu? En wanneer is de inseminatie.. vandaag?? Kunnen we al voor je duimen? :)

Van Zomer zag ik elders idd berichten. Ze is nu 34 weken. Zal wel so far so good zijn.
    Elfrieda en Annabeth blijkbaar ook heerlijk voorspoedig zwanger.

En ik een beetje ;) Zat te twijfelen of ik nu een prachtige "ik ben 3 weken zwanger" banner zal maken :D
    Het ging weer vrij lastig met de tp. Zelfs na die oprekactie in september, ligt m'n bm er vrij beroerd voor. Helemaal naar links naar boven om het hoekje. Weer 4 katheters, 30min en toen schoot onze mooie lichtgevende kerstemmie zo m'n bm in :) Echt mooi om te zien.
    Geen cryo's. Hadden we ook niet verwacht. Diep van binnen ben ik bang dat nu ze en masse in de schaaltjes doodgaan, ze het in m'n buik ook niet halen. Anderzijds wees manlief me er fijntjes op dat ik al 4 keer zwanger ben geweest dus dat er blijkbaar goed-genoeg-emmies kunnen ontstaan. Of die ook goed genoeg zijn voor 40w weten we niet.. maar wel dat we een posi test kunnen halen... dus ik duim voor onze kerstbaby :D
    En verder heeeeeel rustig aan om m'n lichaam zoveel mogelijk ruimte te geven voor een goede innesteling.

Fijne zondag meiden :)

11. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi,
    Ik mag zometeen naar het zkh voor iui 5! Soof, gaan we samen rustig op de bank hangen... Vraagje, kon je echt zien dan hoe ze hem inbrengen? Gaat dat anders dan bij gewone inseminatie?
    Ik duim met alles wat ik heb hoor voor je ( en voor mij). Alhoewel ik er niet veel vertrouwen in heb. Ovutesten deden raar deze keer en ik voel me nog altijd een donderwolk. Lijken me geenngoede omstandigheden... Verder ook zelf wat ziekjes, weer mega keelpijn. Zoonlief is gelukkig wel beter, maar nog wel hangerig en vervelend. Kan het hem niet kwalijk nemen maar met mijn gemoedstoestand gaat dat niet goed samen. Nunhezellog samen op de bank puss in boots aan het kijken en dan ga ik zo naar het zkh.

12. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Succes zometeen Betties! Met topzwemmers en een prachtig ei :)

Ik heb nooit inseminaties gedaan; toen we er eindelijk voor in aanmerking kwamen, was de boel al naar de haaien :( Ik denk dat het inbrengen hetzelfde is, met een katheter en dan een slangetje waar in jouw geval het sperma zit en in mijn geval de embryo. Bij mij doen ze dan tegelijk een buikecho (net of je al echt zwanger bent hihi) zodat je je bm van bovenaf ziet.. dan zie ik de katheter de bm ingaan en dan schieten ze de embryo erin. Dat zie je op de monitor als nou ja, een beetje als een vallende ster.. een mooi lichtpuntje :) Wat meteen ook een mooie omschrijving is toch :)

13. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Yessss :D:D

14. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Succes Betties :) Ik duim weer hoor!
    Ik hoop zo dat het lukt :)

15. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Sophy, ja heel speciaal is dat luchtpuntje wat je zo naar binnen ziet gaan in je bm :). Dit is jullie kerstkindje hoor!!! Een blasto, dus die is gewoon sterk!!
    Dit jaar geen kerstboom omdat we er toch niet zijn met kerst en oud&nieuw en tussendoor zijn we druk met de babykamer.
    En ik zag me hem ook niet optuigen en weer aftuigen dit keer, omdat ik zo'n last van m'n rug had. Nu valt dat op zich weer mee nu, dus tja... zat al wel te twijfelen of ik 'm toch wel op zou zetten, maar doe het toch niet. Het kerststukje staat op de salontafel en als de kaarsjes aan zijn dan ziet dat er heeel gezellig uit :).

Heb trouwens nog steeds wel dat het pijnlijk is als ik op sta uit de stoel (zoals gisteravond, waren we naar een voorstelling van de Ashton Brothers: erg leuk!) na een tijdje in één houding te hebben gezeten. Dan loop ik eerst wel even weer krom en is het niet prettig om op m'n linkerbeen te staan.
    Woensdag weer fysio en dan gaat ze het weer verder los masseren, misschien is het daarna helemaal over :). Ik ga er voor!

Betties, jij vandaag IUI 5 :) ik duim voor je dat het superzaadjes zijn en je ei ook een topper is en ze goed samensmelten!
    Beterschap en lekker relaxen vanmiddag als je weer op de bank kan hangen :).

Bah het regent nu, vanmiddag moeten we de deur uit; hopelijk is het dan weer wat beter.

16. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Woeha, 21 miljoen! En vanmorgen was mijn ovutest nog positief dus ei komt er nog aan. Nou, duimduimduim. Baarmoeder was weer onvindbaar, na een hoop gewrik had ze hem te pakken en kon de hele boel erin...

17. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Yeaaaah Betties wat een mooi aantal! Laat je ei nu maar springen dan, kunnen die 21 miljoen gaan 'aanvallen'. Ik heb er n goed gevoel over :). Voor jou en Sophy het mooiste kerstcadeautje!

18. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Hoppa Betties :) en nu duimen :)

19. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Oh ja en ik ben er over aan het denken om deze ronde gewoon utro te gaan gebruiken. Agelopen cyclus had ik weer behoorlijk last van spotting en bruin/bloedverlies vanaf 4 dagen voor menstruatie. Misschien is het toch weer eens een goed plan..? Dan begin ik daar dinsdag mee ofzo. Ik heb nog een behoorlijke berg liggen, kan geen kwaad toch.

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Betties wow wat een score 21 milj!!! zal dat door de pillen komen wat je man gebruikt? want is een stuk meer dan voorheen toch?
    Nu jezelf zoveel mogelijk rust gunnen en vooral geen stress!
    wat betreft de utro ik zeg gewoon doen, kan geen kwaad en wie weet geeft het net dat extra zetje! spannend hoor!
    beterschap verder.

soof ook lekker aan het broeden en hou vertrouwen in je mooie emmy dit moet goedkomen!

tori ik heb er ook 3 dagen over gedaan voordat ik klaar was met de boom, die kut bi begint me steeds meer te irriteren...hopelijk gaat hhet bij jouw beter na de fysio maandag, let maar goed op jezelf!!
    gaan jullie naar je familie met de feestdagen?

zow ik ben brak!!! lag om half 5 in mijn bedje hihi wat een feestje gisteren zeg! echt gezellig, maar eigelijk veel te vermoeiend dus vandaag doe ik niks. ben ff bijde winkel geweest en vrienden zijn heel ff langs geweest om wat babysplletjes te brengen en nu met een kruik in de rug lig ik op de bank en doe helemaaaal niks meer!

mijn buik heeft deze week idd een groeispurt gemaakt ben ook 1 kg in een week bijgekomen (kan de baby niet alleen de schuld geven denk dat de kerstkransjes ook een rol spelen hihi) heb gisteravond een foto gemaakt met mijn foon die zal ik straks als ik me weer es beweeg en de laptop pak ff in mijn album zetten.
    maar nu eerst helemaal niks meer..mss wel een dutje!

Deel Deze Pagina