Hip mag je niets homeopatisch om je wat beter te voelen? Je bent al zo'n tijd aan het kwakkelen, niet fijn. Wél fijn dat het met de hypotheek en je huisje allemaal zo snel geregeld kan worden. Betties heb je nog chocotaart gemaakt? Veel plezier vandaag met winkelen of de film (welke?) Wij gaan zo ook taart maken. Of ik denk, ik geef de aanwijzingen en manlief mag aan de slag Ben misselijk.. ja van de hormonen dat is de helft.. de andere helft is pure zenuwachtigheid voor de bloedtest.. stond er vanmorgen al stipt om 8 uur.. rond 12 uur de uitslag en dan wachten op het belletje van Gent. Ik zie die test donkerder worden maar blijf toch zenuwachtig of het ok is... Maar goed.. ik heb een BANNER.. omdat ik er vertrouwen in heb.. dus
zo spannend Sophy, zo'n uitslag afwachten... Ik zat de laatste keer op mn werk, oooh dat was killing!! Maar net als bij mij heb jij ook een knalwaarde, zoals al te zien was op de test. Ik heb er ook vertrouwen in . Hopelijk hoef je niet over te geven, want je was toch van plan veel oliebollen te eten om wat aan te komen? Maar goed, misselijkheid is nou eenmaal wel n goed teken! Maar veel crackers enzo eten, die gaan er altijd wel in (bij mij was dat in elk geval zo). Ik hou t topic in de gaten! Net weer gestoomd, nu was in de machine doen en dan lekker douchen.
Hoeveel had jij ook alweer Tori? Ik meende me te herinneren 252 maar met welke termijn was dat? Ik ben niet zo'n overgever heb wel de hele dag honger dus met de oliebollen komt het vast goed
Zat net trouwens bij Freya te kijken.. bij 4w heb je tussen 3-426 hcg bij één kindje.. dat zegt lekker veel, dat is toch niet normaal zo'n grote range.
goeie morgen!! sophy ik ben zo benieuwd naar je uitslag, die moet wel knallen hoor! en strakjes lekker taart maken, welke ga je maken? betties hoe voel je je? fit genoeg om er een leuke dag van te maken met je man? naar welke film wou je gaan? tori lukt het allemaal met verven? ik heb vanmorgen mijn urine ingeleverd en bloed geprikt, maar heb gelukkig geen zwangerschapssuiker! de assistente zei dat ik het der ff met de verloskundige over moet hebben en evt. nog een afspraak maken met de dokter voor te kijken wat ik dan heb. al denk ik zelf dat ik niks heb eigelijk. denk dat ik gewoon veel dorst heb en door de zwangerschap wat minder weerstand en daardoor elke virale infectie meepik. en hoe meer ziek ik ben hoe vatbaarder ik natuurlijk ook word. ook opstipatie is gewoon een kwaaltje van de zwangerschap en na de movicol ging een best een tijdje goed tot ik nu dan aan het kwakkelen ben, maar ja dan heb ik diarree en dan ga ik dagen niet. en je weerstand word voor een groot deel bepaald door je darmen, dus een vrij logische wisselwerking op het moment lijkt mij. ik was aan het denken om echinaforce te halen van dr a. vogel. kent iemand dat? dat is voor een goede weerstand weet alleen niet of dat mag tijdens de zwangerschap. ik heb het zelf nog nooit gehad, maar ken het van de tv. zo nog ff naar de winkel...blehhhh ff 2 dingetjes ruilen die mijn vriend verkeerd heeft gekocht gisteren. en verder doen we niks vandaag alleen het eten voor morgen voorbereiden. de kerst met mam heb ik verplaatst naar 2de kerstdag, vond het anders te veel gestress en kan ik nog lekker ff uitzieken.
Echinaforce ken ik alleen van naam. Misschien kan je het anders in de apotheek navragen of ze iets niet-recepts hebben? Of iets homeopatisch checken in de natuurwinkel Wel echt vervelend Hip... die lage weerstand en je darmen en het hoesten, kan me voorstellen dat je je naar voelt. Hoop dat het gauw over is. @taart: witte chocola en frambozen Liefhebbers?
Wahhhhhh ik denk haast dat ik zwanger ben van een drieling.. het is 4+1 en mn hcg is 455,9 de rest is nog niet bekend maar ohhh ik ben helemaal flabbergasted
Whoeeeehoee Sophy, dat is een mooie hoge HCG score voor dit termijn! Mijn HCG was nog hoger en ze dachten ook meteen aan een tweeling, maar is het uiteindelijk toch niet . Dus dat blijft gissen tot de eerste echo. Maar wie weet, haha. Toch hoop ik op gewoon eentje voor je, want een tweeling (of zelfs drieling, whaa) brengt meer risico's met zich mee en is nog zwaarder voor lichaam. Bij mij was het bij 4+1 945 . Heb ik net even nagekeken in m'n Excel bestandje die ik bij hield. En ook nog es 2 cryo's ... JOUW KERST KAN NIET MEER STUK , echt fijn!!! En wanneer heb je de eerste echo? Ik had 'm drie weken na deze uitslag (ohja op de verjaardag van m'n vriendje, dat was zo'n mooie dag). Hihi, ben helemaal weer even terug in de tijd aan het gaan met jouw nieuws.
@taart: oooh die lust ik wel , wil je m'n adres? Hip, vandaag niet aan het verven ... wel het hele huis met de stofzuiger bij langs geweest en de trappen met een natte doek schoongemaakt (die fijne stof van het muren schuren zat overal!!!). Wil zo even langs de buren lopen om te vragen of ze bij ons een theetje komen doen en of we de commode al kunnen ophalen zodat we dan na de kerst kunnen beginnen met verven (dus vandaag schuren). We gaan straks wel alvast de verf halen. Fijn dat je geen zwangerschapssuiker hebt zeg. Veel blijven drinken, dat is in elk geval goed. Als je ook eenmaal niet lekker bent tijdens de zwangerschap kom je er maar moeilijk van af denk ik.
Thanks Tori lieverd Ik hoop dat het er gewoon eentje is, dat lijkt me genoeg voor mijn lijfje maar ik ben echt blij met deze waarde in ieder geval. Net nog een keer gebeld voor bevestiging hahaha. M'n schildklier zit al sinds de punctie op 1,66 dus lijkt goed te gaan.. heb m'n medicatie al iets verhoogd. Even kijken of ik via de ha nog een keer kan prikken volgende week. Geeeeeeen risico's deze keer Nu wacht ik nog effe Gent af met een belletje dat "u zwanger bent" hihi Ik voel me euforisch vandaag, dat is wel duidelijk geloof ik
is toch helemaal normaal ; dat je euforisch bent! Dit moment moet gewoon heerlijk voelen, volgens mij kan je wel de hele dag met een glimlach lopen nu, hihi. Ja, laat je schildklierwaarde maar ff goed in de gaten houden, hopelijk blijft ie zoals ie was. En gelukkig kan jij ook niet goed overgeven (net als ik) dus dat komt dan wel goed. Gewoon de hele dag door kleine beetjes eten en dan gaat het wel goed met je gewicht. Ik begon ook pas vanaf week 12 aan te komen, daar dus niet te druk om maken. xxx
He sophy wat een geweldige waarde!! dit gaat goedkomen meid! En wat je gewicht betreft uiteindelijk komt er vanzelf wat bij...duurde bij mij ook lang tot 15 weken afgevallen en daarna aangekomen tot het startgewicht, en na de 20 weken tot nu 3kg erbij en nu ook steeds vaker honger dus de kilo's zullen nu wel gaan komen. tori leuk leuk hopelijk kunnen jullie de meubeltjes halen vandaag, welke kleur worden ze?
Zandkleur (mat) was de bedoeling . Vind je kleur - Onze collecties - Flexa en dan de 5e van links bovenaan ongeveer zo'n kleur ; summer picnic staat hier bij, maar de staal die ik heb heet 'beach'.
Gent "u bent zwanger" jaha hehehe Nu echo plannen voor 6+3 en ik heb me meteen maar opgegeven bij mvm.. vertrouwen heet het Leuk Tori. Ik dacht een beetje lichtbruin (zand) maar die staal is geel-achtig.. klopt dat?
Ja het is heel vaal geel ... we zijn net terug van de buren en alle delen van de commode (wat een zwaar ding, is echt massief hout, wow) en het bedje staan nu bij ons boven . Maar nu twijfelen we of we 't wel helemaal gaan verven, haha ... hoezo lui?! Maar goed het bovenblad van de commode moet in elk geval, want daar is aan de voorkant de houtkleur zichtbaar door gebruik. Verder ziet het er allemaal goed uit. Ben er superblij mee! Ze wilden er niets voor hebben, maar we gaan wel een mooi kado kopen voor hun zoontje ; die heeft nu een stoer Cars bed dus daar gaan we iets bij kopen denk ik. Haha, ja Gent kon je niet echt meer een verrassing vertellen. Op naar de eerste echo! En super dat je je meteen aan gemeld hebt voor MvM, je mag ook wel vertrouwen hebben hoor ; je HCG is zo mooi hoog dit is een sterk kindje!
Ff kort voordat het kerstgebeuren losbarst: wow sophie!! Supergoed die score! Wat een opluchting. Wat een waanzinnig gevoel moet dat zijn! En hier... Hormonster lijkt wel een beetje te zijn gaan liggen gelukkig, dus een gezellige kerst hier hihi. En na de kerst zien we dan wel of ik ook nog blij dit jaar uit mag gaan. Geen zin om daar nu al depri over te worden! Vanmorgen om 10 uur zaten wij in de pathe arena. Film was the hobbit en we keken hem in ikax 3 d. Spectaculair! Was heel gaaf, alleen waren wij de enigen die geloof ik niet wisten dat er geen pauze was... Poeh dikke drie uur! Maar goed... Net julian opgehaald van zijn dagje bso en zo gezellig met zijn drietjes kerstavond en dan morgen om half 11 al naar de schoonouders... Jullie allemaal superfijne dagen! Dkke kerstknuffel van mij!
Vrolijke kerst lieve meiden Tori klinkt als mooie kwaliteitsmeubeltjes van je buren! Leuk dat je nog iets voor hun zoontje koopt. Betties fijn de kerst zonder hormonsters.. en vlak erachteraan een positieve test hè McKenzie hoe is het met jou? Veel plezier allemaal bij familie, niet teveel eten (of juist wel) en geniet van de gezelligheid Volgend jaar allemaal met zwangere buik of beeb hoor!
Hallo allemaal! Kerstdagen overleefd? Hier wel, maar voel me nog steeds echt helemaal niet lekker, gatver... net ook gebeld door de BSO dat Julian heeft overgegeven, dus ook die is nog niet opgeknapt. Met een hoop paracetamol dus maar nauwelijks de feestdagen overleefd, haha. En verder... lijkt niet positief uit te pakken deze ronde. Vanmorgen toch stiekem getest, nu 11 dpo, maar omowitte test. Had vooral gestest omdat ik vandaag of morgen dan extra utro kan regelen. Maar geen streepje te bekennen. Alle 'symptomen' voor zover ik die heb zij dus van de utro en/of de halve griep. Zondag of maandag is mijn nod, dus heeeeeeel misschien te vroeg, maar denk het niet. Gauw door naar 2013 wat mij betreft! En nu zoonlief ophalen (hoewel hiuj gewoon gezellig aan het spelen was volgens de meiden van de BSO, maar zit me toch niet lekker dat ie daar is...) en lekker op de bank onder een dekentje een leuke film kijken ofzo! groetjes!