Betties: pfffff... Hopelijk gewoon te vroeg getest!! Iedereen een leuke kerst gehad? En lekker uitgerust? En hoe is met de zwangere mutsen? En ja Sophy, daar hoor jij nu ook bij Hier alles oké, al bijna de afspraak in Gent gelukkig voor de uitslagen! Daar leef ik nu dus zo'n beetje naar toe. Vandaag de laatste pil van mijn eerste kuur. Allemaal progesteron kwaaltjes nu, heb ze liever voor een goede reden maar goed. Dan vijf daagjes pauze waarin ik ongesteld zou moeten worden en dan door met kuur 2, die duurt 20 dagen in totaal. Arme man, hij vindt me er flink kribbig door haha!
Betties pfff geen ideaalbeeld nu. Hopelijk iets te enthousiastvroeg getest.. hoewel ik jegevoel begrijp. Mckenzie heb je dan twee kuurtjes estradiol of is de tweede iets anders? En ja volgende week alweer naar gent. Kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt. Hier ja de kerst overleefd Ben moe, duik om 19u mn bedje in en overdag beetje op de bank film kijken. Niet veel soeps dus Mn lichaam is gewoon niet zo sterk dus geen risicos in deze cruciale weken. Sinds gister de halve dag krampjes.. doodnormaal en doodeng Morgen komt de mw van mvm en 9jan staat de eerste echo
Betties ohh neeee...dat was toch niet de afspraak verdorie ik hoop dat je te vroeg hebt getest hoor! hopelijk zijn jullie snel weer opgeknapt... doe maar lekker rustigaan. mckenzie bijna naar gent jeej! benieuwd wat eruit komt. sophy eng idd die krampjes en steekjes en alles..en na week 8 ongeveer ben je er wel aangewend en dan worden ze juist stukken minder waardoor je daar weer onzeker over word haha. blijft zo'n spannende tijd, maar toch wel mooi hoor! 9jan de echo leuk leuk heb je dat dan in gent? of bij je in de buurt in het zkh? en MvM ook leuk en weer ff spannend die test vond ik tenminste. doe maar lekker rustigaan en pak je rust dat heb je zeker nodig....gek he hoe ontzettend moe je kunt zijn. tori nog in het noord oosten van het land? hier de kerst hoestend doorgekomen...niet normaal ik voel me net een zeehond. maar ondanks dat gezellige dagen gehad gelukkig. vandaag hebben we een relax dag. in de joggingbroek lekker bankhangen en mss tussendoor een dutje doen, want ben kapot van dat hoesten, vooral 's nachts blaf ik wat af.
Oh Hip je laat me lachen.. een zeehond ga je nog voor de echinaforce? Ja vind het echt eng weer. Ik heb wel vertrouwen maar merk dat mn onderbewuste er heeeeeeel erg mee bezig is.. en dat de angst nog effies aanhoudt. Zal blij zijn met de echo. Die is hier in de buurt, vind gent gewoon te ver voor alleen een echo. En toch.. qua rust balans schildklier en "hoe het voelt" is dit wel een topper
Hey dames, ik ben weer thuis!! Supergezellig gehad in het noordoosten van het land, maar toch ook fijn om weer home sweet home te zijn. Betties, pfff jij dus nog een omowitte test... ik hoop ook zo dat je gewoon te vroeg hebt getest! Sophy, blijft ook eng totdat je het straks gezien hebt... kon je zelf maar even binnen in je buik kijken he? Dus je gaat vanavond lekker op tijd op bed? gewoon doen! De krampjes horen erbij trouwens, ik voelde echt dat m'n bm aan het groeien was de eerste paar weken na het positieve nieuws van de hoogte van het hcg. Jij 9 januari dus ook een echo , net als ik! Nog geen twee weken meer . Fijn dat dat gewoon in NL kan, lekker dicht bij huis. Mckenzie, het gaat dus goed ... op het kribbige na ... ach je man vergeet dat wel weer hihi. Kan me voorstellen dat je uit kijkt naar de uitslagen van Gent, weet je weer wat meer. En dan kun je nadenken over de verdere stappen. Hip, jakkes nog aan het hoesten?! nouja, maar lekker rustig aan doen en veel bank hangen, 't is niet anders. Je kan er ook zo weinig aan doen, het moet vanzelf weer beter worden... maar bij jou duurt 't nu wel erg lang! Mijn kerst was erg druk bij m'n ouders, vooral gisteren... m'n broers en vrouw en kinderen waren er ook en dat is altijd een enorm kippenhok dan! Maar lekker spelletjes gespeeld met z'n allen en lekker gegeten. En m'n schoonmoeder vond het ook erg gezellig (al was ze de drukte totaal niet gewend, haha), dus helemaal geslaagd dat ze mee was. De baby was wel erg druk gisteravond (ook laat nog toen we eigenlijk moesten slapen), waarschijnlijk van alle drukte van de dag / avond. Ze schopt ook steeds harder ... ja, ze groeit goed! Gisteravond voor de tweede keer last van een harde buik (dus gespannen buikspieren), vandaag is het weer oké gelukkig. Op de terugweg vandaag zijn we weer langs Batavia Stad gegaan en 2 leuke bloesjes voor mezelf gescored en nog het broekje wat bij het shirtje hoort voor 5 euro bij Lief!. Nu even bedenken / kijken wat we kunnen gaan eten (iets simpels)
Wat klinkt het gezeliig bij je fam Tori! En over twee weekjes samen echo Betties hoe is het? Wanneer mag je officieel testen? Net MvM langsgeweest. Mooie test en ik mag dus meteen beginnen Ze vond het wel gek al zo duidelijk voor 4w5d maar leuk toch! Net dus mn eerste mvmplas gedaan
Hi! Net de kruidvat leefgetrokken voor hoest en hoofdpijn spul, pfffff. Gaat hier dusnog niet lekker. Met daarbovenop... De bekende steekjes en gevoel dat er weer niets teverwachten is deze ronde... Ik ga morgen nog een test doen en dan stop ik denk ik dinsdag pas met de utro. Vorige keren kreeg ik binnen 24 enorme menstruatiekrampen en ellende en daar heb ik ff geen zin in met oud en nieuw. Zometeen julian met opa en oma afzetten bij het kerstcircus en dan even lekker 2,5 uur mezelf vermaken in de stad. Zal prima lukken! He sophy, ik dacht altijd dat mvm pas vanaf 6 weken kon. Nou goed dat je al zo vroeg mee kan doen! Ik zal de hormoontjes volgend jaar wel nodig gaan hebben... Goed dat je meedoet!
He verdorie Betties Ik duim nog heel even voor morgen dan en dat je volgend jaar alleen nog utro nodig hebt Wel goede keus om de echte ongi, als ie komt, nog even uit te stellen. Ik dacht ook deelname vanaf 6w. Ze zei echter dat bij deze knaltest het hcgniveau hoog genoeg is om meteen te beginnen. Anders zonde zeg maar. Ik vind t prima, zit toch lekker thuis dus plas mooi door. Vind alleen t kannetje erg groot voor opvangen.
Hallo dames. Ik wens iedereen alvast een gelukkig 2013 toe, ik heb 9 januari een echo en hoop dat alles nog goed is. Annabeth, ook nog steeds alles okay??? Beterschap voor alle zieken en de zwangeren doe rustig aan en luister heeeeel goed naar je lijf!!! Liefs Suzie.
Druk echo dagje 9 januari sophy heerlijk he een beetje vertrouwen! betties beterschap! ik ben kapot, ik hoest bijna aan 1 stuk door zeker als ik ook maar met mijn hoofd riching een kussen ga, ff praat, of me een beetje inspa.. ik ben om half 5 vannacht opgestaan omdat ik maar bleef hoesten. Thee gedronken paracetamol gepakt en een kerstfilm gekeken die ik opgenomen had. tegen half 8 ben ik in slaap gevallen om om kwart over 9 weer wakker te schrikken omdat ik zowat stikte in een hoestbui. zoerg dat de katten zelfs bang voor me waren. ik heb keelpijn, oorpijn, hoofdpijn en spierpijn in mijn buik van het hoesten. en ben echt moe!! grrrrr ik haat ziek zijn!!! sorry voor mijn gezeur en geklaag, maar zit er ff door.
Nou idd, veel echo's de 9e . Hip, echt niet tof als je zo ziek bent!! gewoon klagen hier hoor, wie weet helpt het je wat en anders zijn wij in elk geval op de hoogte! En heb jij ook een mega bewegend meisje... ik in elk geval wel ; hopelijk valt het bij jou een beetje mee want dát er ook nog bij lijkt me helemaal heavy om nog een beetje slaap te pakken. Had tijdens/na het shoppen (gordijnen, verf, greepjes commode, plafoniere e.d.) wel wat last van een hard buik, maar die is nu weer oké gelukkig. Daarna nog het raamkozijn geschuurd en netjes gemaakt en gaatjes gevuld. Sophy, haha ja dat zit wel goed bij jou met het hcg!! grappig dat je dan ook eerder kon beginnen, bij mij stond al vast wanneer ik moest beginnen en dat was met 6 weken t/m week 16. Moet jij nu dan ook langer dan 10 weken? Heb je de MvM test ook vastgelegd en al op ZP gezet? Ik moet nu aan de slag in de keuken!
Hi, Pffff moet even afkoelen en wat anders doen.... Ben woedend! Kom ik thuis van kerstcircus en shoppen, zou manlief zorgen dat eten (soep en broodjes, hoe sinpel wil je het hebben) klaar had, zodat we met 6 volwassen en 4 stuiterende moeie kinderen meteen even konden eten... Doet ie zwaar bezopen de deur open om vervolgens naar boven te verdwijnen... Was uit het werk wat lekkers gaan drinken en dat was volgens hem verkeerd gevallen... Kan hem wel wat aandoen, eikel! Zt ik hier met een huis vol met zijn familie, hysterische kinderen die zwaar over hun slaap heen zijn en dus strontvervelend. Snel de deur uitgewerkt om vervolgens een gillende kleuter op bed proberen te krijgen. Olledig overstuur omdat het veel te laat is en veel te veel indrukken van 2,5 uur circus. Maar goed, hetbis nu stil boven. En ik ben nog aan het uitrazen. Zal ook wel door de portie hormonen komen, ben nog nooit zo woedend geweest geloof ik. Ben in staat om de deur uit te lopen nu! Daarnaast voel ik me ook nog steeds beroerd, heel fijn dan dit... Zooooo, zennnnnn. Pfffff. Even jiet ego... Getver hip. Jij hebt het zwaar te pakken zeg! En natuurlijk beperkt in wat je mag slikken enzo... Oh, hoop echt dat je je morgen al een stuk beter voelt en dat je kan slapen! Sophy, die grote kannen zijn vooral handig voor na de bevalling... Kom je nog wel achter... Heeft de mvm daar niets over gezegd? Bij mij deed ze daar heel mysterieus over en later ondekte ik het 'voordeel' van de kannen... Tori, fijn dat je weer terug bent van een leuke kerstbreak! Lekker aan het inrichten en shoppen dus. Doe wel rustig aan he, harde bui is wel een teken dat je te veel doet hoor! Nou, kijken hoe we er morgen weer voor staan hier...byebye
Oeh zienu allemaal typefouten sorry. Is een combi van ipad en gefrustreerd typen, haha.. Oh... En er wordtnu gekotst boven... Zucht! Mannen, grrrrrrrr......
ohjee Betties, dat is echt niet fijn thuiskomen zeg! Mannen ook ... die denken soms ook gewoon niet na he?! Nouja hij heeft z'n straf al: kotsen boven de wc. Ja, typen op de iPad geeft al veel fouten en helemaal als je dan ook nog es razend bent. Maar ik begrijp je razernij, ik zou ook écht 'not amused' zijn! Morgen weer een nieuwe dag, hopelijk begint die wel goed en heeft je zoontje goed geslapen. Nu maar ff rustig op de bank en iets kijken wat je leuk vindt met wat lekkers erbij ofzo. Ik heb een van die kannen gebruikt bij het verven... maar goed, was muurverf dus die kon gewoon weer schoon . Was trouwens wel blij met dat ze zo groot waren, kon ik er écht niet naast plassen haha. Net de delen van de commode en het ledikantje die geverft moeten worden geschuurd en gaatjes gevuld in het raamkozijn en de gaatjes van de commode lades waar nieuwe greepjes op komen. Nu ff klaar, straks de voorkant van de lades nog even schuren en dan kunnen we morgen weer verder! Fijne avond dames, xxx
Tori, ga jij eens lekker op de bank zitten! Gekkie... Woon je in de buurt, misschien mag ik dan komen schuren? Even lekker de frustratie uit laten razen... Haha. Wel lekker om even tegen iemand aan te mogen zeuren zo... Morgen weer een dag en er heeft er hier een heeeeeel wat goed te maken....
haha, net even op de bank gezeten ... en nu mega moe en kan wel slapen! Ik woon in de buurt van A'dam, dus als je daar ook bij in de buurt woont ben je van harte welkom om ff te schuren . Je man gaat het vast goedmaken morgen, ben benieuwd hoe! Hier staat the Voice kids op, grappig te horen dat die kleintjes al zo'n stem hebben.
Ah Betties wat vervelend.. om hoe het gaat en om het nogergerzijn door de hormonen. Toch jammer om zo thuis te komen na een gezellig dagje weg. En... is hij het nu aan het goedmaken met een ontbijtje op bed? Of eh.. kater? Doe lekker zen en denk aan jezelf en hopelijk de minibeeb Hip knuffel! Zorgt je vriendje voor je? Hoop dat het gauw weer over is meid.. het wordt echt tijd dat de bacteriën het voor gezien houden met je. Tori goed bezig in het kamertje! Hebben jullie al besloten over de commode wel/niet verven? Lijkt me heerlijk om alles in orde te maken, zo echt. @kannen: ik wist niet dat je die mocht houden. Dacht dat ik ze gewoon bij de laatste ophaal terug moest geven. Maar goed, die kan ik dus gebruiken om te spoelen na de bevalling Ik moet t/m 22 maart (wat klinkt dat onwijs lang) dus ruim 11 weken. Heb ik wel een wikkeldeken verdiend toch daarna
Goedemorgen! Ik had de wekker om 8 uur gezet ... nu eerst nog even wat boekhouding gedaan en dan ga ik zo naar boven en doe m'n verfkleren aan want ik ga verven . De commode gaan we grotendeels toch verven, maar wel in dezelfde kleur. Gisteren alles wat ik wilde verven geschuurd en dan moet ik nu alles nog afnemen en dan kan ik beginnen. Ze blijven dus toch wit, maar met alle accessoires maken we er toch een vrolijk gekleurd kamertje van (gisteren ook de gordijnstof gehaald). Zijn jullie ook al zo benieuwd hoe het er straks uit gaat zien? hihi, ik in elk geval wel!! Nog even geduld. Sophy, jaaaa die wikkeldeken heb je dan meer dan verdiend! Hopelijk valt het plassen in de kannen je niet tegen tzt en zijn die 11 weken makkelijk te doen voor je. Al denk ik dat je na 6 weken ook zoiets hebt van pffff, maaaaar dan ben je al over de helft! Oké, ik ga aan de slag!
Betties hoe is het vandaag? je vriend zal wel een dikke kater hebben of niet? laat em maar lekker voor je rennen hihihi tori jij bent lekker druk met het kamertje ik ben erg nieuwsgierig hoor! let er wel op dat je niet teveel doet he! sophy kan beginnen met plassen ik vond het op een gegeven moment echt vervelend worden moet ik zeggen, maar heb het netjes afgemaakt. is het cadeau nog steeds die wikkeldeken? die is echt zo fijn en zacht dat kun je je niet voorstellen! wat had je nu al gekregen? niet dat het daarom gaat maar zag dat je in dec. een extra cadeautje krijgt en cadeautjes zijn altijd leuk toch hihi hier gaat het echt beroerd! vanaf 4 uur vanacht geen oog meer dicht gedaan terwijl ik pas tegen half 2 in slaap viel. ik heb zoveel pijn overal niet normaa. echt spierpijn van het hoesten in mijn rug, middenrif en buik. mijn slokdarm of luchtpijp doet ook veel pijn zal wel helemaal geirriteerd zijn door het hoesten. net zoals mijn keel. en of ik me daardoor nog niet rot genoeg voel heb ik er nu gewoon de griep ofzo bijgekregen! mijn armen en benen doen pijn en zijn zwaar, mijn huid is zo gevoelig, mijn hoofd zit weer vol met snot dus weer flinke druk op mijn holtes en oren. niezen snuiten blehhhhhhh. mijn bekken gaat echt achteruit door het hoesten en ben ook vermoeid dus mijn spieren gebruiken om mijn banden een beetje te helpen lukt ook niet echt. als ik hoest verlies ik af en toe een beetje plas dus nu maar inlegkruisjes in. ik zat vanacht echt huilend in bed van de pijn overal en vermoeidheid. paracetamol werkt maar een beetje en ff en weet niet hoeveel ik er mag op een dag. mijn vriendje zorgt wel goed voor me, al kan die weinig doen en is die nu ook zelf ziek aan het worden. nu is die werken best vervelend want moest plassen en door de bekkenpijn kwam ik niet meer uit bed geluk nog net optijd gelukt. ik voel me net zo'n oude klaagmiep, maar jezus wat zit ik er doorheen. voel de kleine meid gelukkig wel geregeld maar minder dan normaal die zal ook wel gek worden van mijn gehoest, of mss vind ze het fijn en valt ze steeds inslaap door dat geschud. mijn vriend heeft gister trouwens de deuren en ladefronten van de kledingkast gehaald die waren binnen! jeej nu is het kamertje compleet alleen de aankleding nog niet, oja en via mp een babyfoon gekocht voor 30,- kost in de winkel 69,-. oja kannen van MvM die consulente zei toen tegen mij dat die ook handig zijn om het vruchtwater mee op te vangen zodat de verlos goed kan zien of het helder is. en na de bevalling om water te schudden tijdens het plassen. oww en nog iets grappigs die vriendin van mij wat bevallen is belde gisteren dat de kraamverzorgster wat ze had vroeger bij mijn moeder kraamverzorgster is geweest toen ik geboren ben! echt een super leuke vrouw is dat. schijnbaar. met de intake kun je aangeven of je een voorkeur hebt dan ga ik dat doen hoe leuk is dat als die bij mij straks kraamverzorgster is en ook bij mijn mams is geweest.