Tori wat een mooie foto Leuk dat ze zo door de navelstreng heenkijkt. Die had ik me trouwens - in vergelijking met 2D- heel anders voorgesteld. Leuk hoor En mooie kinderwagen.. die had ik ook gezien haha ook met die lichte zandkleur.. maar weet nog niet zeker hoe vies die nou zal worden.. het schijnt een hele fijne wagen te zijn. Hip hoe gaat het na de acupunctuur? Is de griep nu eindelijk weg? Vervelend van het slapen/plassen. Ik dacht eigenlijk -sorry- dat het de laatste weken alleen nog erger wordt omdat ze steeds meer op je blaas gaat drukken. Betties goedzo voor je beter voelen. Wel voorzichtig zijn he Ik denk eerst een beeb en daarna weer focussen op je werk. Ik ga zo even puzzelen met de foto's en dan berichtje als ze in m'n album staan.
Albums gevuld. Ik heb er voor jullie vermaak ook even de foto van de dag voor de punctie bijgedaan.. echt niet normaal hoe m'n buik was opgezet.. wel grappig als ik straks dat niveau bereik maar dan met een beeb in buik. En dan dus buikfoto van afgelopen zondag en de echo
Sophy wat grappig dat je buik zo opgezet was van de vele follikels. Mooie echo hoor! je hebt gelijk wat betreft plassen ik hoopte alleen dat ik een uitzondering zou zijn, maar helaas haha. vanacht weer uit bed ben wel meteen opgestaan toen ik wakker werd en duurde minder lang voordat ik weer in slaap viel gelukkig. ik heb daar echt een hekel aan om 's nachts op te staan. De acu was echt ff lekker hopelijk word mijn weerstand nu ook wat beter volgende week vrijdag weer. zo maar es verder op de zolder, maar ben nu ff aan het genieten van een zacht trappelend meisje in mijn buik. gisteravond in bed deed ze me echt pijn. ik lag op mijn linkerzij en toen lag ze ook met haar voetjes in mijn linkerzij en toen leek het wel of ze op het matras wou springen ofzo en niet 1x... dat was echt niet zo leuk. uiteindelijk heb ik haar maar de zin gegeven en ben ik gedraaid hihi (nu al niet consequent wat moet dat worden ) ik kan bijna niet meer wachten tot de 31ste wil weer ff naar binnen kijken hihi. vond dat zo mooi die 3d hopelijk ligt ze dan ook wat beter.
Hip wat grappig.. het werkt dus echt dat ze rustiger is als jij in een andere positie ligt? En nu al zo lekker eigenwijs hihi. Ik moet er trouwens ook 3-4 keer per nacht uit om te plassen. Krijg zo'n druk op mn blaas terwijl hij niet eens echt vol zit. Zal er wel bijhoren.
Ja in het begin komt dat door de hormonen en de groeiende bm geloof ik.. ik had er toen weinig last van soms dat ik om 6uur of zo eruit moest. maar was de eerste weken zowiezo vroeg wakker. (alle 3 de zwangerschappen al voor het testen) maar verder hoor ik iedereen dus over dat plassen 's nachts en ik heb er tot nu toe zelden uitgehoeven soms es 1 nacht of zo, maar dan had ik veel water gedronken voor het slapen. dus ik dacht dat ik geluk had hihi. maar helaas nu al 4 of 5 nachten achter elkaar. ja dat werkt echt dat als je draait ze rustiger word of in ieder geval minder hard trapt, denk dat ze gewoon niet lekker ligt soms en daarom zo hard trapt als ik dan draai heeft ze waarschijnlijk meer ruimte of zo. geen idee hoe dat werkt daarbinnen in mijn buik hihi.
Wow tori mooie 3d foto! En sophy inderdaad een opgeblazen buik zeg, nu veel platter, maar al wel dat kenmerkende hoekige, top! Ik had vanmorgen ineens een positieve ovulatietest. Ik had hem oas morgen verwacht. Morgen dus op voor iui6! Joepie! He, tori, ik heb ook een joolz. Superding hoor! Ik heb een rode. Hoop hem dit jaar of volgend jaar toch eindelijk weer eens van zolder te kunnen halen... Vandaag goed bezig. Ik ben vanmorgen naar zumbales geweest, super! Meteen om 9 uur, dus julian naar school en dan doorracen. Lekker gevoel dat je om half 11 al even lekker wat gedaan hebt. En dan vanmiddag acu en vanavond naar de sauna met een hotstone massage! Nou dan ga ik helemaal zen naar de inseminatie morgen...
Oh heerlijk betties een hotstone massage! zumba heb ik ook en jaar of 2 gadaan toen was ik er wel klaar mee. maar is erg leuk. ik ga vanaond weer naar de yoga heb er wel zin in. Hopelijk gaat het morgen DE iui worden voor je meid! echt ik gun het je zo. ga je wel utro gebruiken? ik zou het wel doen hoor ook al ben je daardoor een beetje aangebrand heel veel plezier met de rest van je dag, geniet van alle ontspanning. en heel veel succes morgen!
Wat snel weer Betties morgen al aan de beurt. Sauna en massage wil ik ook wel lekker van genieten en ontspannen en dan morgen beginnen met broeden! Oh ik hoop zo dat het lukt nu!
Tori: mooie foto's! Gaaf zeg dat gezichtje! Lijkt ze al op een van jullie of kun je dat nog niet zien? Sophy: ook al een leuk album aan het opbouwen Dat er maar veel foto's bij mogen komen! Hip: fijn dat je zo lekker wordt getrapt door je kleintje! Haha, ze bepaalt nu al hoe je moet gaan liggen Nou ja, ze is in elk geval lekker actief, moet toch super zijn om haar steeds zo te voelen (al is het dan af en toe wat pijnlijk ) Betties: mijn duimen gaan weer voor je draaien hoor. Lekker broeden hoor dit weekend!! Hier: gisteren afspraak gehad bij endo. Hij vermoedt Hashimoto, maar het was wel een beetje een vreemde vogel. Eerst was alles niet waar, niet de oorzaak van miskramen en beschuldigde hij Gent er zelfs van de bloedonderzoeken niet goed te hebben uitgevoerd, maar daarna trok hij ineens bij. Ik schijn een enorm vergrote schildklier te hebben, wat hij heel goed kon voelen, en toen nam hij het een stuk serieuzer. Zucht.. Artsen in Nederland. Ik heb opnieuw bloed moeten afgeven en dan volgende week terug voor de uitslag en een (eventueel) behandelplan. Hopelijk komt er nu dus echt iets naar voren zodat ik gewoon elke dag een pilletje kan nemen en dan hop: zwanger! Sophy, krijg jij schildkliermedicatie uit Gent of vanuit Nederland?
Pfff zeg dat wel artsen in Nl. Hij heeft nu ook antitpo opgevraagd met bloedprikken en die zal wel torenhoog zijn in combi met slechte tsh. Wonderpil zou dan thyrax met selenium moeten worden volgens mij. Ik kreeg de meds vanuit Gent, maar vond het toch lastig met bestellen en ben daarna naar de ha gegaan met het verhaal dat ik dus hypothyroidie heb, tsh/t4 combi en dat ik 37,5mcg thyrax nodig heb elke dag.. of hij me dat even voor wilde schrijven Blijkbaar zeiden de medische termen genoeg haha. Nu dus lekker makkelijk herhaalreceptje via de ha. Denk dat jij ze wel via de endo krijgt. Hoef je alleen aan Gent door te geven wat je precies gebruikt. Maar jeetje joh wel een verhaal hoor. Goed dat ze nu verder zoeken weer want zo te horen was een goede zwsc zonder meds niet mogelijk geweest. Nu toch nieuwe hoop.. alleen jammer dat je die zelf hebt moeten zoeken...
Mckenzie wat een verhaal zeg..benieuwd wat er volgende week uitkomt. En dat wat hij dacht (hasimoto???) kan dat hersteld worden met meds? ik hoop zo voor je dat het allemaal goed komt en een beetje snel ook zodat je dadelijk als de spiraal eruit is kan gaan beginnen. betties hoe was de iui? ben je nog steeds helemaal zen? slikt je man eigelijk vitamine voor super zaad of niet meer? En jij over een paar daagjes weer aan de utro? mijn duimen draaien weer hard voor je hoor...ik hoop echt dat je niet aan ivf hoeft te beginnen. Heeft iemand nog plannen dit weekend? ik niks bijzonders. Is wel koud he! maar wel lekker zonnig weer...ik heb ook einddelijk een nieuwe winterjas en deze kan ik dicht! mijn eigen ging de laatste paar weken niet meer dicht, maar was toch niet koud. een positiejas vond ik vaak niet zo mooi en ook erg duur voor die paar weekjes eerlijk gezegd. dus heb nu een gewone winterjas bij de wehkamp besteld maar dan 2 maatjes was maar 32,50... niet helemaal mijn smaak maar prima zat. hij zit goed en ook niet raar doordat die grotwr is. heb nog een beetje speling bij de buik dus ga daar de winter wel mee doorkomen en hopelijk in maart geen winterjas meer nodig!! vorigjaar op mijn verjaardag (15-3) voor het eerst gebbqed wel 's middags het was super lekker zonnig en 20 graden of zo echt heerlijk hopelijk nu ook weer lekker vroeg voorjaar..heb der zin in hoor!
Betties, ben benieuwd hoe de IUI was, of als je nog moet: ik duim nog ff door. Plannen, vanmiddag gaan we naar A'dam ; eerst naar de Makro en dan door naar een klant van m'n vriend iets afgeven volgens mij en dan nog naar een andere klant die een feestje geeft aan het eind van de dag. Mijn winterjas die ik had kan nog net dicht, heb al wel een nieuwe positiejas gekocht voor 20 euro, maar hoeft vooralsnog niet aan (vind 'm niet zo leuk haha). En 100 euro voor een positiejas uit geven die je alleen draagt met bolle buik, nee daar pas ik ook voor Hip! Is iemand van jullie ook van plan om naar de 9 maanden beurs te gaan? Ik ga nog even verder stofzuigen (doe het in sessies, want de kleine gaat helemaal hangen als ik dat aan het doen ben en dat voelt dan weer onprettig tegen m'n buikwand aan).
Tori ik weet het niet of ik naar de 9 mnd beurs ga..lijkt me wel erg leuk, maar denk dat ik het niet trek met mijn bekken. zoveel lopen en staan en ook nog in zo'n slenter tempo omdat het zo druk is en das al helemaal niet goed. en als ik kijk wat ik een paar weken terug nog kon en hoeveel minder dat nu alweer is dan denk ik dat het niet verstandig is om te gaan....al lijkt het me wel heel leuk! Ben je niet af en toe bang dat de kleine via je buik naar buiten komt haha als er maar zo'n 2 cm tussen zit en ze hangt ook echt zo in je buikwand dan moet dat toch af en toe lijken of ze er zo uit kan vallen hihi. als ze mij trapt of de kont echt tegen mijn buik duwt dan vind ik dat al niet fijn dus kan me voorstellen dat het voor jouw helemaal niet prettig is...ik heb de placenta er nog tussen. veel plezier op jullie feestje!
Wij hebben net in de stad geluncht. Heerlijk. Vooral om er even uit te zijn en het zonnetje schijnt. Al sinds de punctie pendel ik tussen bed en bank.. iets met zwak lijfje en geen risico's.. verveel me te pletter haha dat heb ik er graag voor over maar man wat lekker om dan een uurtje in de stad te lopen en een hapje te eten 9mnd beurs gaan we dus ook niet heen. Ben wel benieuwd maar ik hoor ook veel verhalen dat het eigenlijk niet zo heel leuk is en zie mezelf daar geen hele dag slenteren. Lekker webshoppen en naar de babydump denk ik Ga jij wel Tori? Betties zit het erin?
He dames! Ja vanmorgen ging als een trein! Zowaar lag mijn baarmoeder een normaal. Dus geen gewroet. Vanmorgen ook een tojd lage buikpijn, dus dat was denk ik mijn ei! goeie timing dus! En manlief had de hoogste score tot nu toe, 24 milj! Echt raar, hij is van 4 naar 12 naar 21 en nu 24 miljoen gegaan! Wel top,! Dus de tip voor de pillen lijkt echt wat te doen!? Dus nu weer duimen draaien. Vanmiddag verder best druk geweest, tegels gehaald voor de badkamerklus en voor julian een kast gehkocht waar zijn speelgoed in kan en natuurlijk de boodschappen..
Wij zijn weer thuis, na het feestje bij de klant (waar ze telkens met hapjes kwamen die ik niet mocht: iets met rauwe zalm of kaas, alleen de laatste waren spiesjes met kip daar meteen maar 2 van naar binnen gehapt) zijn we een pizzapunt gaan eten en daarna een toetje gehaald bij de Haagen Das (was dichtbij de klant waar we waren). Dus er ook een beetje een uitje in A'dam van gemaakt . Nee, de 9 maanden beurs is niks voor mij ... zie me daar niet echt lopen. Maar was gewoon benieuwd (zag de reclame ervan naast de berichtjes hier op ZP). Niet raar dat ik niet ga, want jullie gaan ook niet pfew! Betties, whoehoeeee dit is 'm hoor! alles helemaal klaar voor dé embryo! Als het goed is heeft het snelste zaadje nu al de kern van het eitje gevonden en gaat ie transformeren! Ik duim voor je. Sophy, jij ook lekker even eruit geweest dus . Fijn kan dat dan zijn he? Hip, ja ik merk ook wel dat ik niet zo lang meer kan lopen, dat laatste stukje naar de auto zonet was ook even doorbijten. Doet dan zeer bij m'n bekken, bah. Haha, ja soms denk ik wel eens 'meisje doe je voorzichtig ; je trapt zo nog door mijn buikwand heen!' hihi. Elke beweging die ze maakt zie je nu eigenlijk ook aan de buitenkant. Behalve onderin natuurlijk, als ze met haar hoofdje kroelt en haar handjes daar, dan voel ik het alleen van binnen (zit ook achter m'n bekken denk ik). Ja, wat dat betreft wel fijn dat jij de placenta tegen je buikwand aan hebt liggen ; dat scheelt denk ik echt wel. Maar misschien dat jij juist weer van binnen meer voelt. Ik ben nu uitgeteld en ga lekker op de bank liggen. De grote vakantieshow staat hier op, best grappig.
Betties jeej Wat goed ook dat de kwantiteit zo verbeterd is. Nu lekker rustig aan doen en dan over twee weekjes een positieve test Hmm Tori Haagen Dazs dat lust ik ook wel Jammer van die hapjes maar denk dat het ijs een hoop goedmaakte?
Goedemorgen! Ja ziet er goed uit die banner van jou, 7 weken!!grappig ik ook met 7 maar dan 27 vandaag . Haha, ja de ijs en chocolade maakte t helemaal goed!!
Goeie middag!! prachtige banner heb je sophy!! hoe voel je je? tori hhhmmmm ijs en chocolade.....balen van de hapjes zeker als je het normaal allemaal graag hebt. Nog maar fftjes en dan mogen wij ook weer alles eten hihi. Bij mij ligt het er echt aan waar de kleine ligt wat ik voel..ze gaat echt nog mijn hele buik door...soms ligt ze heel diep dan voel ik van de buitenkant ook wel maar stukken minder en zie je het ook niet. ik voel het dan ook wel van binnen bij mijn rug heel raar voelt dat. Als ze tegen mijn buikwand ligt dan voel ik en zie ik het van buiten heel goed..doet vaak ook best pijn zeker bij de navel of in mijn zij. en ze trapt al veel tegen mijn ribben. onderin is ze weinig te vinden hihi meestal ligt ze dwars en als ze dan van kant wisselt komt ze onderin ff voorbij. vandaag word er flink gegroeid geloof ik..heb behoorlijke bandenpijn. zit nu lekker aan een zelfgemaakt kippen/noedelsoepjelekker met verse groente en omelet reepjes hhhmmmmm.... dadelijk nog ff de rest vd was strijken waar ik gisteren aan begonnen was. En heel mss nog een stukje wandelen het is zo heerlijk met het zonnetje wel koud maar dat maakt niks. hopelijk trekken mijn banden en mijn bekken dat want heb geen zin om binnen te zitten.