Hoe staan jullie tegenover Utrogestan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Betty Barclay, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sophy wat fijn een dagje thuiswerken doe je goed
    Morgen alweer een echo..leuk leuk leuk en spannend natuurlijk. ben benieuwd naar de foto.

betties dat is wel heel vroeg dat bloedverlies en wat stom dat er niet ff naar gekeken word. hopelijk is het een innesteling of een adertje, maar begrijp goed dat je daar geen vertrouwen in hebt.
    shit dat je pas 13 feb. bij de gyn terecht kan.
    als het je allemaal te veel word dan moet je dat aangeven bij je werk he! niet doorblijven sukkelen.
    mocht je dadelijk met ivf beginnen dan moet je niet oververmoeid zijn of een burn out hebben.

tori ga je tot 4 weken voor de bevalling doorwerken? vind je dat niet eng als ze eerder komt? dan heb je amper rust gehad voor de bevalling.
    Mijn verlof gaat 22 feb. in. moet zowiezo 6 weken voor de bevalling omdat ik in de zw zit.
    ben je nog veilig thuis gekomen?

hoe is het met de rest?

ik ben al de hele dag bezig met geboortekaartjes ontwerpen. gaat me best goed af vind ik zelf hihi...erg leuk om er mee bezig te zijn.

2. Elfrieda

Elfrieda Actief lid

15 nov 2012
    102
    0
    0
    Moeder/Huisvrouw
    Groningen
    Hey wat leuk zeg, van harte gefeliciteerd met je dochter kersverse mama, ik denk dat we hier allemaal naar uitkijken, ik hoop dat ze straks lekker aankomt en dat je heerlijk kunt genieten!!!

3. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Hip, ja de bedoeling was wel dat ik tot 4 weken voor de vermoedelijke bevallingsdatum blijf werken. Tja, vind het wel jammer als ze dan eerder komt want des te korter heb ik om de laatste dingen voor te bereiden... maar ach ; daar kom ik ook wel weer over heen. Enige wat ik wil is dat ze er is, daar kijk ik naar uit.
    :) ben veilig thuis gekomen gelukkig. Wel bijna fietsers aangereden toen ik het hofje achter 't WTC uit reed (was spekglad en ik reed heel langzaam maar een beetje remmen ging al niet), kon nog net weer gas geven en voor ze langs en had geluk dat de auto die eraan kwam niet zo hard reed en ik daar ook nog voor langs kon, haha.
    Geen winterbanden op dat soort wegen is ook geen doen, volgende keer maar mooi de Touran mee nemen i.p.v. m'n eigen, daar zitten wel winterbanden onder.
    Leuk dat je bezig bent met de geboortekaartjes. Je gaat ze dus zelf ontwerpen? Hier gaat m'n vriendje dat ook doen, die heeft al wat leuke ideeën. Willen er ook een fotootje op/in dus hij kan pas gedrukt worden als ze er is.

Vanavond weer zwangerschapsgym gehad, het was nu weer meer een praatavondje. En we hebben een ontspanningsoefening gedaan. Met onze ogen dicht moesten we lekker gaan liggen en ze ging praten en ons laten focussen op verschillende dingen terwijl we lekker lagen. En vuisten maken en de armen aanspannen en dat dan weer langzaam los laten terwijl we daar lagen te ontspannen.

Ga nu weer op de bank liggen met m'n meisje, ze heeft haar hak of voetje weer boven m'n navel aangedrukt en ga haar lekker masseren :).

4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    tori het kaartje kan zonder foto ook pas gedrukt worden als ze er is ;)
    je weet toch niet wanneer ze geboren word hihi (en evt. gewicht en lengte als je dat erop wil zetten)

fijn dat je weer veilig thuis bent en lekker ontspannen op de cursus!

5. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    haha ja ik bedoelde ook 't kan pas helemaal afgemaakt worden als ze er is! Alle info moet er natuurlijk wel op zoals tijd van geboorte enzo :).

Ik ga nu naar boven, nog ff wat woordjes maken op bed en dan lekker slapen. Welterusten meiden!

6. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Ohhh leuk geboortekaartjes! Eentje zelf ontwerpen is ook speciaal, dan heb je echt een uniek kaartje. Laat je die wel bij een drukker printen?

Eerder met verlof fijner als het kindje eerderkomt.. larer met verlof is meer tijd samen :) Ik wil dus met 34w doen en dan erna nog wat vakantie opnemen of ouderschapsverlof. Lijkt me wel zwaar tot 36w. Nemen jullie osv op?

Tori wah eng op de weg, doe je voorzichtig. Denk vandaag ook spekglad..

Straks echo.. zin in..

7. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Bedankt voor de felicitaties!

@Sophy
    Vandaag is er een kloppend hartje meid!

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sophy veel plezier bij de echo dadelijk!

Ik bestel de kaartjes gewoon via internet, zijn zoveel euke sites waar je kaartjes kan ontwerpen en bestellen. je kan overal ook al een proefdruk bestellen dus dan weet je hoe het uitziet en aanvoelt.

ijn vriendje en ik worden dadelijk geregistreerd partner maken er verder geen big deal van is voor ons maar een formaliteit.

fijne dag allemaal en ben voorzichtig op de weg!

9. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Sophy, veel plezier bij de echo vandaag! :)
    Gelukkig ben ik vandaag vrij dus ik hoef niet perse in auto de weg op, al moet ik wel naar de bekken fysio (eindcontrole). Weet nog niet of ik daar op de fiets heen ga want dat is misschien nog gevaarlijker.

Nee, ik was nog niet van plan osv op te nemen. Maarja wie weet hoe ik er straks over denk. Heb in juni afgesproken met de HR om te praten wat mijn wensen zijn t.a.v. werken.

:) Hip, straks zit je echt aan 'm vast ;) haha. En het kindje erkennen, wanneer gaan jullie dat doen? Wij wilden dat doen als ik verlof heb.

@kaartjes, ja genoeg aanbod! Je kan toch ook van die boeken met voorbeeldkaarten halen bij de lokale drukker? Heb die wel eens doorgekeken bij m'n schoonzus.

En weet je al of je een duidelijk 'het is een meisje' kaartje wilt Hip?

M'n ontbijt verder opeten en dan moet ik maar gaan krabben anders ben ik straks te laat!

10. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Veel plezier meis :) Lekker van je kindje genieten!

11. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Dank je. Jij gaat toch zo uitslagen ophalen bij de endo?

12. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Ben ontslagen door de bekken fysio :), ze was heel blij met mij dat het zo goed gaat nu. Ze heeft alles goed gecontroleerd en nog weer tips gekregen en mag haar altijd mailen als ik twijfel of iets wel 'erbij' hoort.
    Hopelijk heb ik haar niet meer nodig als ik straks ben bevallen omdat ik m'n bekkenbodemspieren zo goed heb getraind.

13. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Meiden wat gaan jullie allemaal lekker! Hip gefeliciteerd met je geregistreerd partnerschap! Toch wel bijzonder hoor, immers zelfde rechen (en plichten ;) als een huwelijk!
    Sophy, was benieuwd of je al echo had gehad, maar blijkbaar vanmiddag. Weet zeker dat je een mooi mensje ziet met een hartje dat stevig klopt. Je klinkt zo ontzettend goed zwanger!

Hier ook even met jullie delen dat ik zo'n goeie dag heb! Heb voor het eerst sinds tijden energie en een smile! Vanmorgen acu en zojuist een enorm leuk gesprek gehad met een vrouw van een extern bureau dat loopbaanbegeleiding doet. Wordt er echt blij van! Dus zie letterlijk en figuurlijk weer even een zonnetje!
    Moest ik ff kwijt...

14. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Nee volgende week pas :)

Ben benieuwd naar je fotootje straks!

15. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Ha, geen big deal maar toch gefeliciteerd :D
    Toch een klein beetje speciaal hoor ;)

16. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Oh fijn meis :D Zulke goede dagen maken het allemaal weer een beetje te doen hé. Geniet lekker van je dag!

17. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Hee goed zo! Een van de weinige situaties waarin 'ontslagen' goed nieuws is :cool:

18. Elfrieda

Elfrieda Actief lid

15 nov 2012
    102
    0
    0
    Moeder/Huisvrouw
    Groningen
    Ik heb gisteren de luvion doppler gekocht. Na 20 minuten hoorde ik eindelijk haar hartslag, nu weet ik waar ik ongeveer moet zoeken hahhaha. Dat was wel heel leuk alleen de eerste 20 min was frustrerend omdat op youtube iedereen meteen een hartslagje tevoorschijn tovert.
    Best speciaal om dat te horen. Gaat best snel ivm mijn eigen hartslag.
    Nu nog even kijken of het met olie of bodylotion ook wil of dat ik elke keer gel moet kopen.
    Mood? Ecstatic!!!

19. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Druk hier ;) iedereen nieuwsgierig naar de echo van sopphy hihi

bleh ik vond het verschrikkelijk dat partnerschap moesten ook echt elkaar de rechterhand geven en ja zeggen hihi. Maar dankje voor de felicitaties! is niet helemaal het zelfde als een huwelijk mijn vriend moet gewoon ons kindje erkennen(hebben we al gedaan) en mocht je uit elkaar gaan dan gaat dat veel makkelijker. verder weet ik het niet precies eigelijk.
    maar we vonden het wel makkelijk en goedkoop voor nu ook omdat we ons huisje nu aan het kopen zijn..een samenlevingscontract is echt zo duur en trouwen hebben we alletwee weinig mee.
    Dus vanmorgen ff 12 min het gemeentehuis in en het is geregeld.

dankjewel voor de felicitaties!

tori ontslagen jeej!! hopelijk hoef je niet meer terug. helaas wil sterke bekkenbodemspieren niet altijd wat zeggen, het zijn bij bi namelijk de banden die te zeer verweekt zijn. Mijn spieren zijn ook sterk kreeg van de fa arts zelfs de vraag of ik op hoogniveau deed sporten omdat ik zo'n sterke b.b.spieren heb, helaas toch bi.
    mijn bekkentherapeute waarschuwde me trouwens voor te sterke b.b.spieren want dat is ook niet goed....is een naam voor ben het weer vergeten....maar ook daarvan kun je bv incontinent worden. je moet een goede balans hebben tussen inspannen en ontspannnen.
    heb je je meisje nog een voetmassage gegeven gisteren?
    leuk is dat he dat je steeds meer contact kan maken!
    Ik ga dat echt missen hoor dat getrappel in mijn buik, al kan ik ook niet wachten tot ik mijn meisje in de armen heb.

heb net bij de prenatal een voedingskussen gehaald zit op de bank al super lekker hopelijk lig ik in bed ook wat makkelijker en heb ik minder pijn met opstaan.

betties jij ziet het zonnetje vandaag wat fijn om te lezen dat je zo'n goede dag hebt! hopelijk kun je samen met die mevr. snel een leuke baan vinden. geniet van je zonnige dag!! hopelijk volgen er nog heel veel!

mckenzie volgende week pas uitslag wat jammer. Hoe is het verder met je? hoever ben je met je kuur?

Annabeth bij jouw ook nog alles goed? lukt het met afbouwen van de utro?

elfrieda voel jij je ook nog goed? voel je de kleine al eigelijk? waar had je ook alweer de placenta liggen?

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Elfrieda poeh 20 min voordat je het hartje hoorde...dan zou ik toch flink gezweet hebben! maar gelukkig daarna lekker kunnen genieten van een snel kloppend hartje. en nu kun je zovaak luisteren als je wil!! mss kun je het ook met bodygel doen..bodylotion of olie trekt erg snel in de huid denk ik. maar erg zijn ook aftersuns of zo in gel vorm of hydraterende gel of iets...is die gel duur wat er eigelijk bij hoort?
    is dat eigelijk voor de geleiding van de geluidsgolven of alleen dat je dat ding beter over je buik kan bewegen?
    geniet in ieder geval lekker van je meisje...hopelijk wisseld ze niet te veel van plek anders moet je iedere x zolang zoeken.

Deel Deze Pagina