Hoe staan jullie tegenover Utrogestan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Betty Barclay, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    mckenzie hoe was het?

betties echt shit dat het weer op een ongi uitdraaid. knuffel meid! goed van je dat je vandaag thuis gewerkt hebt. lekker rustigaan. en dan u op naar 13 feb. hopelijk word er goed naar je geluisterd en word je eindelijk een xtje fatsoenlijk onderzocht.

kreeg ik vandaag een declaratie overzicht van de zorgverzekering de laatste 2 x bekkentherapie in 2012 vielen niet meer in mijn pakket had alles opgemaakt. ik kijken naar de datums heeft mijn bekkentherapeute een afspraak gedeclareerd die ik helemaal niet geweest ben!!!
    ik was toen ziek en heb me 's ochtends meteen om half 9 ziek gemeld!
    oww wat ben ik boos....ik gebeld zegt die man aan de telefoon ja je moet je 24 uur van te voren afmelden anders declareren wij gewoon.
    de dag van te voren wist ik toch niet dat ik de volgende dag met koorts en griep in bed zou liggen?
    ik snap best als je gewoon niet op komt dagen of een paar minuten van te voren belt dat je niet komt omdat het ff niet uitkomt dat de afspraak dan toch betaald moet worden, maar dit is toch onmacht ik was ziek, kon er niks aan doen en ik heb me netjes meteen 's morgens afgemeld. word me ook niks aan de telefoon gezegd dat ik gewoon moet betalen. en dan nu opeens 42,50 betalen!! zegt die moet je het zelf betalen dan? ik zeg ja had mijn vergoedingen op voor 2012...ohh dan is het wel heel vervelend.
    tja dat was dan wel ff netjes geweest als dat aan de telefoon tegen je gezegd was, maar dit is ons beleid dat je 24 uur van te voren af moet zeggen, staat ook in de voorwaarden.
    moet je donderdag maar aan w. (die meid wat me behandeld) vragen of ze iets voor je kan doen, ik snap dat het vervelend is, maar ik kan niks voor je betekenen.

alsof het wat uitmaakt of ik het zelf moet betalen of mijn verzekering, op deze manier snap ik wel dat we elk jaar meer moeten betalen aan de zorgverzekering als er toch maar luk raak gedeclareerd word.

ohhh ik kook nog van woede!!! wat een aso gedoe, ik heb dat nog nooit meegemaakt terwijl dat toch overal in de voorwaarden staat, maar nog nooit dat iemand heeft gedeclareerd als ik ziek was.
    heb de tandarts of zo ook wel es afgebeld, bij mijn 2de mk zelfs 5 min voor de afspraak door heel het mk gedoe helemaal vergeten dat ik naar de tandarts moest en op het laatste moment gebeld. heb mijn heel overzicht online bekeken, hun hebben niks gedeclareerd.

vraag me af wat ik krijg als mijn bekkentherapeute ziek is en ik 's morgens afgebeld word!!

2. Elfrieda

Elfrieda Actief lid

15 nov 2012
    102
    0
    0
    Moeder/Huisvrouw
    Groningen
    Betties en MacKenzie ik hoop dat jullie beidjes dit jaar ook zwanger mogen worden en blijven.
    Ik heb de controle echo gehad, kleine bewoog goed hartslag van 157. De doppler raadt de gyn af, die geeft een vals gevoel van veiligheid en als ik denk dat er ook maar iets mis is moet ik meteen langskomen. Dat vind ik wel lastig, als ik een hartslag hoor van tussen de 140 en 160 ben ik al gerustgesteld. Heb alle begrip voor haar tekst mits ze dan ook feitelijk gaan controleren en ik niet weer 'maatschappelijk werk' tekst naar mijn hoofd geslingerd krijg.
    Ik word ongeveer 17 juni ingeleidt als ik 38 weken ben. Met een ballon of pilletjes, maar daar was nog niet veel over bekend maar als ik opgenomen ben misschien wel. Ik zie het wel... Hoop wel dat het een beetje snel gaat maar niet te heftig is hahahha, heb verhalen gelezen daar zeg ik U tegen brrrrbrrrr...
    De 31ste heb ik een GUO, die datum komt ook steeds dichterbij, dat vind ik wel steeds spannender worden ivm werking placenta en groei. Vanaf 24 a 26 weken krijg ik groeiecho's. Als ze op schema ligt en mijn onderdruk onder de 110 blijft (met medicijnen) dan wordt ze geboren na 17 juni mits het niet ergens misgaat.
    Mijn bloeddruk was 145/95 dus nog keurig netjes, stijgt de onderdruk boven de 110 dan krijg ik waarschijnlijk weer aldomet/methyldopa. Hopenlijk stijgt ie niet verder want dat zou kunnen duiden op slechtere doorbloeding navelstreng (hoge onderdruk zorgt voor betere doorbloeding navelstreng). Ik let er thuis ook op, heb een meter en ik eet zelden zout.
    Heel leuk detail, ze keek met echo en had een pottyshot in beeld, ik zag het meteen en vroeg... is het nog steeds een meisje? hahhah raad eens wat ze zei.....
    gheghe.. geintjeeee gnagna, ja hoor, nog steeds een meisje, ik zie schaamlipjes, die 3 streepjes... (Heb mijn zwager even in de waan gelaten met die tekst hihiihiihh) Het was heel duidelijk zichtbaar met 17 weken, echt megaduidelijk. Wat kun je toch blij worden van dat beeld op je netvlies en het herkennen ervan!!!
    Hier sneeuwde het eergisternacht. Ik wandel veel met mijn hondje, er is nog iemand die een husky heeft hier vlakbij en we laten ze regelmatig een uurtje of langer brrrbrrr met elkaar ravotten. Dat is een genot om naar te kijken. En dan thuis lekker op de bank warm worden met een kop koffie thee of warme melk mmmmmmmmhhhhh en onder een dekentje.... Heerlijk!!!
    Dames, ik wens jullie heel veel plezier en een vlotte gezonde bevalling, de dames met wens: ik gun jullie ook zo graag een lieve plakbeeb en het liefst dat die wens dit jaar mag uitkomen.
    De dames die nog vragen hebben over Utrogestan/Progesteron mogen me een prive berichtje sturen, ik kom niet zoveel meer hier (mis dan makkelijk een paar blz met mss vragen) aangezien ik geen Utrogestan vragen meer heb maar het verplaatst zich nu naar het 'inleiden bevalling' gebied.
    Wel kom ik hier regelmatig even gluren naar alle verhalen en belevenissen, veel blz per week in te halen hahahah...
    Heel veel liefs van mij...

3. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    volgende week woensdag weer, dus dat is 3 weken na de vorige afspraak. Denk dat ik de volgende keer ook over 2 weken weer moet komen, alleen gaat dat wel lastig omdat ik dan mijn vrije dag heb gewisseld... nouja misschien moet het dan maar voor m'n werk aan.
    Gaat zeker nu erg snel allemaal, dat gevoel heb ik ook!

4. Elfrieda

Elfrieda Actief lid

15 nov 2012
    102
    0
    0
    Moeder/Huisvrouw
    Groningen
    vraag me af wat ik krijg als mijn bekkentherapeute ziek is en ik 's morgens afgebeld word!![/QUOTE]

hahhaha jaaaa ik voel helemaal met je mee... eigenlijk zou je dat eens moeten zeggen tegen die therapeut, kijken hoe ze daarop reageert, het liefst met een hele zaal cliënten erbij, dan zijn ze vaak ineens wat schappelijker, net zoals in de winkel met een klacht, ben je alleen vang je bot, staat er een rij achter je en ben je ietwat gebekter dan de fatsoenlijke nederlander dan ineens kan er heel veel!!!

5. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Lieve McKenzie, ik snap dat je daar niet zo goed over mee kunt praten ... hopelijk kan je er binnenkort wel over meekletsen, dat willen we zó graag voor je!
    Nu dus weer een enorme menstruatie, pfff da's niet fijn, maar wat je zegt ; alles wordt dan wel goed schoon en kan er weer een fris bed geprepareerd worden voor een beeb!
    Succes morgen bij de endo, hopelijk valt het mee en kunnen ze je wél verder helpen.

6. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Wij hebben er ook wel even over gedaan totdat we definitief besloten welke naam het zou worden, pas begonnen met bedenken toen het zeker was dat het goed zat deze keer en vlgs mij pas bij week 16 dat we eruit waren over de naam.

7. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    He jakkes betties ... gelukkig kon je wel thuis werken vandaag, want zo wil je liever ook niet op je werk zitten.
    Heb je nu een foto gemaakt van het rood verlies?
    Wel fijn dat jullie uitstapje geslaagd was en lekker geshopt :) altijd goed!
    Oooh, duim dat het rood verlies van de innestelling is .. DUIMDUIMDUIM.

8. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Hip, echt aso van die bekkentherapie ... dat ze dat doen begrijp ik niet ; griep overvalt je en dat kan ook toch op de dag zelf gebeuren, nou blijven zeuren en vragen om een creditnota hoor! Ik vind het echt niet kunnen.
    Wel balen dat je een gedeelte nu zelf moet betalen ... maar je wilde er ook mee stoppen toch, omdat je niet het gevoel had dat je er wat aan hebt.
    En ja, zij kan ook opeens die ochtend last krijgen van griep, nou dan geeft ze echt geen therapie hoor! En dan kan je haar geen nota sturen...

Ego, hier is de kleine vlgs mij ook gedraaid .. voel nu weer meer bij m'n blaas en moest vandaag ook aanzienlijk vaker naar de wc.
    Vandaag de laatste accessoire van de babykamer binnen: design billendoekjes houder :D, echt een mooi ding! moet er nog een foto van maken, maar dat komt nog wel. En ook de parasol van de Joolz is vandaag binnen gekomen, dat ook compleet!
    Grrr, m'n vriend speelt Hitman ... en dat schieten vindt het kleine (en de grote eigenlijk ook) niet leuk. Ze wordt er onrustig van. Als het goed is staat ie nu wat zachter ...

9. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Elfrieda, bij jou ook nog steeds een meisje :) haha, dat is wel fijn om zeker te weten. En je bloeddruk dus ook nog in orde, hopelijk blijft het zo ; goed dat je het zelf in de gaten kunt houden.
    Succes verder en jij ook alvast een vlotte bevalling toegewenst! (ook lekker om te weten dat ze de bevalling gaan opwekken met 38 weken, dat moet goed gaat deze keer!).

10. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    donderdag heb ik weer bekkentherapie en dan moest ik het maar met haar regelen die man wat ik aan de foon had wist ook niet wat zij allemaal declareerd. ben benieuwd wat ze te zeggen heeft.
    ik vind het echt aso!

nu hoef ik zowiezo niet meer te betalen het is nu 2013 een nieuw declaratie jaar dus kan weer tot €400,- fysio :) maar de laatste 2 van 2012 waren dus teveel. (eigelijk maar 1tje dus omdat ik de andere niet geweest ben gggrrrrr)

ik ga zowiezo donderdag voor de laatste x, weet niet of ik stop of een nieuwe therapeut zoek. het word echt met de dag erger onderhand dus mss wel verstandig om een andere te zoeken. wie weet heb ik daar wel meer baad bij ook. want van deze therapie merk ik weinig tot niks.

tori kun je niet op je nieuwe vrije dag de verlos plannen dadelijk? je mag trouwens gewoon onder werktijd naar de verlos toe he!
    het moet niet zo zijn dat jij niet naar de verlos kan omdat je het niet om je werk heen geregeld krijgt.
    bij de verlos waar ik ben word je zowiezo geregeld op een andere dag gepland en andere tijd zodat je alle verloskundige leert kennen zodat je geen vreemde krijgt bij de bevalling.

elfrieda wat fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat en met je kleine meid!
    en ook fijn dat je toch best wel goed onder controle wordt gehouden.
    mss kun je zelf een beetje inschatten wanneer de doppler betrouwbaar is, ben je gewoon onzeker zonder rede gewoon door je achtergrond (heel begrijpelijk) maar heb je verder geen aanleiding dan kun je gewoon met de doppler luisteren en hoor je een mooie hartslag dan ben je weer ff gerustgesteld.
    voel je minder beweging of is je bloeddruk verrandert of je voelt je opeens heel anders, krampjes beetje bloedverlies weet ik veel. dat ga je natuurlijk naar de gyn en niet alleen maar luisteren naar het hartje met de doppler.
    ik denk dat je zelf heel goed in kan schatten wanneer je zomaar mar onzeker bent of met een reden en daar dan ook goed naar kan handelen.
    verder gewoon lekker zelf naar het hartje luisteren als je er zin in hebt en lekker van genieten!
    je kan hier gewoon kletsen hoor ook al heb je geen utro vragen meer .
    heel veel succes de rest van je zwangerschap in ieder geval.

mckenzie je moest vandaag toch voor de uitslag? ik ben erg benieuwd wat daar uitgekomen is...hopelijk laat je nog wat horen!

tori ik ben benieuwd naar je billendoekjes doosje!! heb je verder al alles bij elkaar? ikke nog niet hoor!
    is niet veel meer, maar moet toch nog wat spullen halen. en nog accesoires om de puntjes op de i te zetten hihihi.

over precies een maand gaat mijn verlof al in, niet dat het voor mij wat uitmaakt verder, maar is toch weer een mijlpaal en dan komt het allemaal wel heel dichtbij. ik vind het af en toe toch al een beetje spannend worden hoor. tegelijkertijd kan het me niet snel genoeg gaan en kan ik niet wachten tot ik mijn kleine meid in mijn armen heb.
    ik ben benieuwd wanneer de kraamzorg komt voor een intake dat zal toch ook wel binnenkort zijn denk ik.

11. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Heb 'm al op facebook geshowd en aangezien ik jullie niet op fb heb post ik 'm even in ons topic :).

Dé design billendoekjes dispenser van OxO:

Bijgevoegde bestanden:

12. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Ja, ik ga het gewoon onder werktijd inplannen ; wel in de ochtend zodat ik daarna door naar m'n werk kan (of aan het eind van de dag dat ik dan eerder weg ga). Want ik heb nu voor de tweede keer weer dezelfde en de volgende keer wil ik toch weer een andere vk anders ken ik ze straks niet allemaal. Maar ik hoef dus niet extra te werken als ik een uurtje minder werk op de dag doordat ik naar de vk moet?
    Ik heb denk ik wel alles in huis nu ... misschien nog een zeiltje voor op het matrasje maar dat is het.
    En natuurlijk nog wel meer new baby luiers, maar dat ga ik wel halen in m'n verlof. Nog minder dan 7 weekjes moet ik werken :), lekker hoor!
    Jij nog maar 4, oooh lekker zeg. Ben benieuwd wanneer jij en ik gaan bevallen.

13. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Ha meiden

Ik moest nog werken na mijn afspraak dus vandaar mijn late reactie. Mijn tpo antistoffen waren bijna 500 (onder de 60 is normaal). Het is dus Hashimoto, dit is een aandoening waarbij je lichaam je eigen schildklier aanvalt. Ik ben per direct gestart met 50 mcg Euthyrox om op te bouwen, de definitieve dosis zal nog hoger worden. Ik heb donderdag een belafspraak om mijn herhaalpanel van vandaag te bespreken. Dan volgt de definitieve dosis. Maar ze waren vorige keer heel veel vergeten te prikken (waaronder tsh... Behoorlijk dom maar de assistente die het formulier invulde was nieuw.. ). Dus dat moest nu opnieuw.

Maar al met al, een oorzaak (en oplossing!!!) voor mijn miskramen. Hopelijk kan ik dus snel ook lekker meekletsen met alle mama's (to be!)

14. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Wauw das een mooie billendoekjes box erg strak!

Nee je hoeft de tijd dat jij naar de vk bent niet in te halen op je werk. en het gaat ook niet van je vrije uren af.
    toch wel fijn om elke verlos een x gehad te hebben voordat je bevalt. ik heb al een favoriet hihi..

Jij nog maar 7 weken en dan ook verlof heerlijk! ik ben ook echt benieuwd wanneer we bevallen..ik denk dat jij eerder bevalt dan ik..ik ga denk ik een stuk overtijd...waarom weet ik ook niet. mijn vriend zegt dat ik 27 maart beval..ik ben benieuwd.

ik heb ook fb tori je mag me wel toevoegen als je wil..dan moet je me maar ff een pb sturen.

15. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Mcken zie de waardes zeggen me allemaal niks, maar er is dus een diagnose en je word serieus genomen! dit hele probleem kan met medicijnen dus onder controle gehouden worden..dat is wel mooi.
    hopelijk zijn ze er snel uit hoeveel meds je nodig hebt en zijn daarna je waardes heel onder controle en dan op naar een mooie zwangerschap en een pracht beeb!!
    ondanks dat de ziekte mss best wel heftig klinkt is het toch voor jouw wel goed nieuws denk ik.
    Je hebt nu weer iets om naar uit te kijken.
    en dit heb je allemaal aan jezelf te danken meid! je hebt je niet laten afschepen je bent doorgegaan omdat je wist dat er iets niet goed was en hebt gevochten voor hulp en dat word straks beloont met een heel mooi kindje!!

hier op het forum is nog iemand met hashimodo(of wat was het ook alweer) tenminste ik heb haar wel es voorbij zien komen dat staat in haar onderschrift. ze heeft 12* icsi gehad en nog vanalles en uiteindelijk een kindje geadopteerd. later nog zelf een kindje gekregen...ik ken haar achtergrond niet, maar ik denk dat e ondanks alle mk hier in ned gewoon afgescheept is en toen uiteindelijk het schildklier probleem gevonden werd heeft ze toch nog zelf een kindje kunnen krijgen.

ik denk dat je blij kunt zijn dat je zelf alles zo goed uitzoekt en overal achteraan gaat, dit zal je een helehoop verdriet en ellende besparen denk ik.

16. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Wat een lieve reactie van je meid :) :)

Ik ben Gent ook eeuwig dankbaar hiervoor, omdat zij mij wel serieus namen en hebben ontdekt dat mijn schildklier niet ok was. In Nederland was ik door nooit verder mee gekomen!

17. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    McKanzei, jeetje een diagnose! en medicijnen! Is dat heftig Hashimoto? Merk je er iets van qua symptomen? Hopenlijk alles snel weer stabiel en dan eindelijk gaan voor een goede zwangerschap!!

Zag net in een ander forumonderwerp een discussie over toegevoegde waarde van spuiten van pregnyl bij iui. Daar las ik een reactie van iemand dat pregnyl naast een goed timing ook zorgt voor een beter aan maak van progesteron en daardoor je luteale fase van beter kwaliteit kan zijn. Maar als je altijd al een mooie luteale fase van jezelf had (12+ dagen en geen bloedingen tussen door) dan zal dit effect waarschijnlijk verwaarloosbaar zijn.

Nou die schrijf ik dus ook maar weer op. Want het lijkt me dat ik met al die bloedingen/spotting helemaal niet zo'n kwalitatief goede lf heb... Maar ja als we doorgaan naar IVF maakt dat ook geen bal uit en krijg ik na een tp natuurlijk toch ook gewoon weer utro...

Jemig, Hip en Tori jullie zitten al richting verlof!! wat gaat het toch snel zeg!

18. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Druk hier, gezellig :)

McKenzie wat goed dat ze nu een oorzaak hebben gevonden! Beetje slordig dat als je bij de endo komt, ze vergeten om je tsh te prikken. Ik heb ook euthyrox, nu dus 44mcg/dag. Heb je niets gehoord over selenium slikken? Dat verlaagt je anti-tpo en volgens mij kan je dat niet met alleen euthyrox bereiken (heb het al even voor je nagevraagd bij iemand hier). Weten ze nou ook waardoor je dit hebt? Zat het er al bij de eerste zwangerschap/mk? Vind het wel heel naar voor je en tegelijk fijn dat je er nu iets aan kun doen en gauw mee kunt zwijmelen :)
    Wat Hip zegt, dat is Ukoldaatje met 12jaar proberen en ik dacht 7 icsi's en dus hashimoto en nu een kindje (uit Gent, hoe kon het ook anders). En Armani was twee maanden geleden ook zwanger (mk geworden, aanlegfout) met een anti-tpo van oorspronkelijk meer dan 100.000 :$

Betties ik zou inderdaad ook vermoeden dat je lf niet zo goed is en ik denk de progesteronaanmaak, vandaar ook, waarom niet monitoren met een keer of 3 bloedprikken. Je zou ook kunnen vragen om pregnyl ná eisprong, dan krijg je 1500 op 3dpo, 6dpo en 9dpo (en kan je niet vroeg testen haha), dat kan ook in combi met utro.
    Hoe voel je je? Nog steeds hopeloos? Stiekem duim ik toch nog voor je.. dat er wonderbaarlijk genoeg tóch een zwangerschap zit :)

Hip hoe is het afgelopen met de bekkentherapeutemevrouw? Hier in de onaardige Randstad is het normaal om 24u vantevoren af te zeggen anders krijg je een rekening. Vind het wel vreemd want dat weet je niet altijd bij ziekte.
    Jij kan ook nog op je eigen verjaardag bevallen toch? Als het kindje een beetje vroeg is? Of jij beetje laat en Tori een beetje vroeg en tegelijk :) Kunnen we hier de roze slingers ophangen :)

Tori wat een mooie box! Online besteld enne waar? :D Dat gele monster van Zwitsal vind ik niet echt mooi namelijk. Nog eventjes en je hebt verlof en volgens mij is vk-bezoek hetzelfde als dokter/zkh.. je mag gewoon onder werktijd als je het niet te zot maakt ;)

Elfrieda wat fijn dat het goed gaat! Veel plezier bij de bevallingstopics en ik hoop voor je op een verder voorspoedige zwangerschap!

Ego.. vanmorgen weer gezellig beebje gekeken :) Hij zat er nog :) Nu 1,9cm en ik zag heel duidelijk het kloppende hartje en nu ook echt een kindje! Met een hoofdje en een lijfje en al van die uitstulpingen die straks de armpjes en beentjes worden. Helemaal verliefd :) Even wachten op manlief voor de scan nog.
    En vanmiddag lekker vroeg naar huis gegaan om weekend te vieren. Stiekem heb ik heeeeeel veel zin om te babyshoppen maar vind het nog zo vroeg. Eerst maar eens die 12w doorkomen.

Voor de naam.. 15 jaar geleden wist ik de naam voor een evt meisje al en manlief had grappig genoeg dezelfde naam in z'n hoofd toen we er 12 jaar geleden over spraken :) Alleen dat is één van de boom-namen van de afgelopen paar jaar en daar word ik niet blij van. Ik zat in de klas met 4 Suzanne's en ik weet niet hoeveel Marieke's, Jeroens en Martijnen jullie kennen, maar dat zijn er vast ook een hoop. Dus dilemma... toch de favo naam of toch iets anders.. en misschien is het wel een jongetje dan is er geen dilemma meer :p Voor een jongetje al wat globale ideetjes van wat we leuk vinden :) Manlief wil wachten tot we het geslacht weten maar dat is misschien een beetje laat...

19. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi Guys, ik zat ff door de hemafolder te bladeren en dacht: he, leuke tip?! Je kunt allerlei babyspul bestellen met een naam/print erop. Dus bv een kruik, lakentjes, romper of omslagdoek of slaapzak. Is wel heel leuk misschien? Nu met 20% korting (ik krijg daarbovenop nóg eens 20%, maar ja geen beeb in zicht, grrr)

Enne sophy: YEAH! Wat ga je goed!
    Qua babynamen: manlief en ik waren echt meteen uit een jongensnaam, die hadden we al een tijd. Hét gesprek over de naam was dus in een minuut klaar, we vonden hem nog steeds leuk. Later hebben we in de zwangerschap bedacht dat we hem ook gingen vernoemen naar de opa's en hij heeft dus sjieke voorletters (vind ik altijd mooi). Als het een meisje was geweest hadden we denk ik nu nog steeds een kind zonder naam... Gewoon doen wat je mooi vindt! Moet zeggen, nu julian op school zit, zit er maar 1 sophie 1 luca en 1 lotte in de klas en voor de rest alleen andere of vreemde namen (Diez, Jaylon, Lyndon, Mason, blijkbaar heb ik een trend gemist die op -on eindigt..) En maar 1 julian!

20. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Had je hem nu maar julion genoemd.. raar en hip :p vind het nu een hele leuke naam :)

Deel Deze Pagina