Mc kenzie idd wat sophy zegt het kost zoveel energie zo'n klacht indienen en die kun je beter ergens anders voor gebruiken. maar jeetje het is toch niet normaal wat je ha in je dossier heeft gezet daar mag hij toch eigelijk niet mee wegkomen. wat een smerige l*l. tori jij al de laatste zwangerschapsgym dan waren dat ook niet veel lessen toch? Met de yoga kun je doorgaan zolang jezelf wil en de meeste gaan echt door tot het einde al zal ik dat niet redden denk ik. vervelend dat je zoveel last hebt van harde buiken idd een teken dat je het rustigeraan moet doen. en als dat op je werk niet lukt dan moet je dat aangeven dat ze er iets aan doen. je hebt sowieso recht op een uur extra pauze per dag mss is het tijd dat je daar gebruik van gaat maken? leuk zeg een ipad helemaal voor jezelf! ik had ff gekeken naar dat dekentje van nijntje aangezien we de zelfde hebben en het is idd polyester, maar kan op internet niks vinden dat dat niet mag. zou het erg jammer vinden als we die niet kunnen gebruiken. moet zo nog ff je buikfoto checken ben benieuwd. ik maak er morgen weer eentje vorige week vergeten. betties heel veel succes bij de gyn (hopelijk ben ik optijd) stel alle vragen die je hebt en laat je niet afschepen. ik hoop dat je met een goed gevoel terug komt. als ze niks voor je willen doen dan zou ik als ik jouw was toch es kijken om (weer) over te stappen naar bijv. het geertgen. is voor jouw niet absurd ver toch? je woont in brabant of vergis ik me? Soohy ziek gemeld goed gedaan het is niet de bedoeling dat je huilend op de bank zit door je werk. nu komt je beeb op de eerste plaats wanneer heb je de termijn echo eigelijk? doe lekker rustigaan vandaag. ik heb dadelijk weer controle bij de vk heb er zin vind het altijd wel leuk om daar heen te gaan. benieuwd of mijn meisje goed gegroeid is. ze is in iedergeval lekker druk wat soms niet zo fijn is zeker als ze aan het headbangen is in mijn bekken. mijn dansende buik vind ik wel erg leuk ook de bulten van de voetjes en knietjes die af en toe verschijnen echt zo speciaal en apart.
Betties, succes bij de gyn meid!! Laat je het weten? Sophy, super bedankt voor je pm! Ik ga eerst een gesprek aan met de nieuwe ha, daarna weet ik meer. Ik ga toch geen klacht indienen, ik heb hem een mail gestuurd waarin ik aangeef dat ik het belachelijk (en onterecht) vind hoe hij mij neerzet in het dossier en dat ik dat niet heb verdiend. Uiteraard heeft hij er niet op gereageerd, maar nu heb ik in elk geval nog wel mijn zegje kunnen doen. Hip, wat ontzettend vervelend dat je zo'n last van je bekken hebt zeg. Kan me voorstellen dat je het liggen je de hele dag inmiddels flink zat bent! Was Desperate Housewives nog wat? Ik heb het ook gezien, vond het wel ok. Van wat voor soort series hou je? Ik kijk er zo'n 60 (bloos) dus als je nog wat titels wil! Tori, fijn dat alles goed gaat Sophy, goed dat je je hebt ziekgemeld, je beebje gaat voor hoor!! Wanneer heb je eigenlijk je termijnecho, dat zal niet al te lang meer duren toch? Zomerr, wij zijn helemaal geen vriendjes dus kan je foto's niet bekijken! Ik heb je uitgenodigd hoor
Dag meiden, Nou ben helemaal door de molen gehaald! Ondanks dat we 25 minuten later naar binnenstapten, het liep uit, zijn ook wij een dik half uur binnengeweest. De gyn bleek een hele aardige rustige vrouw die mij alles liet vertellen en meteen voorstelde om ook een echo te doen, waarbij ook naar eierstokken is gekeken. Dat had ik nog nooit gezien (maar ga ik vaal genoeg zien). Je kon heel goed zien dat ik links een eisprong had gehad, alles zag er echt keurig uit. Wat ze welzag waren twee dingen: rond mijn baarmoedermond zit wat rood, dus dat kan zijn als daar druk op komt dat er dan wat loslaat en kan het bloedverlied verklaren. In elk geval is er nergen siets te zien als een cycte, hobbel of bobbel die gek doet of er niet hoort. Daarnaast zag ze veel vocht in mij buik en dat verklaart de buikpijn, krampjes en opgeblazen gevoel wel. Dus ik ben helemaal gerustgesteld. En toen hebben we ingestemd met IVF. Zij schat onze kansen prima in, geen garantie natuurlijk maar alles ziet er wel goed uit. Ik moet nu wachten op de oproep en dat zal snel gaan. Maar aangezien ik over een dag of 10 al op dag 2/3 zit zal dat waarschijnlijk net te snel zijn en schuiven we een maandje door denk ik. Maar we gaan ervoor!
betties gelukkig dat je alles hebt kunnen vragen en dat ze de tijd voor je heeft genomen erg fijn hoor. dan ga je tenminste met een gerust gevoel naar buiten. ik hoop voor je dat je deze ronde nog aan de beurt komt. je moet eerst beginnen met de pil toch? om je eigen cyclus helemaal stop te leggen en daarna met hormonen een kunstmatige cyclus opwekken of niet? als ze niet automatisch utro geven zou ik er wel naar vragen en dat voor de zekerheid gebruiken straks. spannend hoor! voor nu ff alles van je af laten glijden en ontspannen. mckenzie tuurlijk heeft je ha niet gereageert wat een boer zeg! maar jij bent het in ieder geval kwijt. ik vind dhw wel ok om te kijken als ik 's middags ga liggen, maar vind het niet echt spectaculair. we hebben digitale tv van telfort en daarbij staan ook verschillende series in het on demand gedeelte, ben ik pas net achter dat die erin staan en gratis zijn haha en we hebben het al 3 maanden. de films moet je betalen als je die wil kijken en had niet verder gekeken hihi. dhw alle 8 seizoenen staat er ook in dus wel makkelijk. samen met mijn vriend kijk ik nu flash forward echt een spannende serie daar hou ik wel van. elementry kijken we ook, maar hebben tot nu toe alles gezien mijn vriend download die dus als in amerika de nieuwe uitzending is geweest kunnen we er weer eentje kijken hihi. zelf neem ik op maandag unforgettable op en kijk dan dan overdag een x vind het ook een goede serie. moordvrouw en divorce neem ik ook op en kijk die overdag dan een x zijn ook wel leuk. criminal minds heb ik nog bij het on demand staan kan ik ook nog kijken vind ik ook wel leuk, maar al wat van gezien op tv. en er staan nog een verschillende series op die ik niet ken. dus kom mijn tijd wel door denk ik hihi en jij 60 series zo heej dat zijn er genoeg hahaha tips zijn altijd welkom! bij de vk was alles goed de kleine is echt volledig ingedaald en daardoor heb ik ook sinds een week of 2 meer pijn en kan ik minder. hoe ze kon voelen en meten was ze in haar eigen curve goed gegroeid. over 2 weken weer controle en de week erna liggingsecho en bevalling bespreken. jeetje wat vliegt de tijd!
Hip, prachtig hoe je altijd je ongezouten mening geeft zoals nu over mckenzies lieve ha. Fijn dat je meisje al is ingedaald en ook met haar hoofdje naar beneden. Dan is de liggingsecho nog om te checken dat het geen sterrenkijker is toch? De bevalling bespreken lijkt me ook zo'n wauw momentje McKenzie hoe was het bij de nieuwe ha? Beetje leuke meewerkende normaaaaale persoon? En graag gedaan.. waar de gezondheidszorg tekort schiet hebben we een forum vol eigenwijze zelfgereide mensen Betties wat goed dat het zo'n fijn gesprek was en dat ze even heeft gekeken naar je eierstokken enzo. Goed gevoel doe je straks lang of kort protocol? Zo te horen kort dat je meteen opgeroepen kan worden? Tori knuffel rust maar lekker Termijnecho.. volgens de vk was die vorige week dus met 10w3d. Die crl heb ik ook opgegeven en klopt precies met de termijn dus gaan we aanhouden. 1 september dus Maar ik mag dus volgende week nog 1 keer naar het zkh voor een echo met 12w3d. Kunnen we nog een keer kijken hoe de termijn is, maar meer als een dagje zal het niet schelen. En als die echo dan goed is, ga ik het eindelijk rondbazuinen Liep vandaag in mn nieuwe noppies jurkje thuis.. op en top zwanger hihi
Het is wachten op de oproep, waarschijnlijk volgende week. Dan ga je de molen in, qua prikinstructie en rekenen wanneer je aan de beurt kan zijn. Ik ga morgen nog eens bellen, want alsik er naast zit deze ronde dan zit ik de volgende maand midden in het paasweekend als ik nu doortel. En het zou toch wat zijn dat het dan niet door kan gaan ofzo! Ik weet niet in hoeverre er met de medicatie een paar daagjes uitgesteld kan worden! Anyway, ik zit in een kort protocol. Gewoon dag 2 of dag 3 beginnen met spuiten, dag 12 pinctie, dag 15 tp. Dus geen gedoe met de pil ofzo. Sophy, dagje ziek doet je goed! Hip lekker op de bank met series... Zelf ben ik verslaafd aan dexter en breaking bad. Dus misschien nog een tip?
Je weet nooit van tevoren op welke dag precies de punctie is. Soms is een dagje eerder alles klaar, soms moet je extra doorspuiten. Ik vermoed dat ze met pasen gewoon doorgaan... met de kerst zijn veel zkh dicht (dan is er echt kerststop), met de pasen is dat dacht ik niet het geval. Hoop dat je ook echt met een paar dagen opgeroepen wordt zodat je volgende cyclus kan beginnen, dat zou toch perfect zijn Oja McKenzie.. die 60 series wauw Wanneer kijk je die dan? Of kijk je ze om en om? Ik kijk haast niks
Sophy: Haha ja tussendoor hoor, dan eens een aflevering hiervan, dan daarvan en soms ben ik zo bevangen door een serie dat ik een vrije dag heel het seizoen kijk haha! Ga je nog iets bijzonders doen als aankondiging? De cakejes stijl van Hip & Tori? Of ben je niet zo'n bakker? Oh lekker he, dat je je nu zo op en top zwanger voelt! Nog even en je kunt ook tussen de dikke buiken hoor..! En met zo'n lijntje zul je het best snel zien denk ik. Hip: Game of thrones is ook geweldig. En Walking Dead als je van zombies houdt En wat Betties zegt, Breaking Bad is ook heel goed en spannend! Mijn oude ha had de nieuwe gebeld, nu moet ik eerst op gesprek woensdag voordat ik mij definitief mag inschrijven daar.. Serieus, hoe sta ik inmiddels bekend En dat terwijl ik alleen maar wil voorkomen dat mijn hart voor de derde keer breekt Ik snap het niet hoor, tuurlijk kan ik dwingend zijn, maar ik geloof dat het afgelopen jaar heeft laten zien dat dit helaas zo moet.. Nou goed, we zullen wel zien woensdag. VL is gelukkig ook not amused met de gang van zaken dus die gaat mee naar het gesprek. Fijne Valentijn allemaal!! Nog bijzondere plannen? Ik moet helaas werken dus ik zie mijn vriendje pas laat weer. Ik heb wel 'whoopies' voor hem gemaakt haha en hem expres een super rare kaart gestuurd
Grote goden wat is er mis met de huisartsen in jouw omgeving? Op gesprek voor je je mag inschrijven, het moet ook niet heel veel gekker worden. Als het niks wordt.. heb je nu je dossier.. en dan meld je je ergens anders aan en zorg je dat je oude ha niet weet waar dan. Jemig zeg :x Moeten we even met onze hormoontjes langskomen soms Oh ik ben wel een bakker, maar heb niet zoveel mensen om het aan te vertellen. Op m'n werk.. maar het voelt zo overdreven om dan met een stapel roze cakejes aan te komen Laat mij maar rustig in m'n hoekje met m'n beeb zitten En je ziet het nu al.. eigenlijk al vanaf het begin was m'n buik zo opgezet, eerst door de ivf hormonen.. daarna bleef het een ballon. Moet echt m'n best doen met een vestje ofzo en dus al 3 weken aan de positiebroeken. En op m'n vrije dagen lekker een strak jurkje want stiekem wil ik het natuurlijk wel showen Enne wat zijn whoopies? Wij doen niks.. tenzij manlief straks met een bos rozen thuiskomt *hoophoop*
Ik voel me trouwens hartstikke beroerd vandaag en het lijkt of het door de utro komt, alsof het teveel is. Had het ook al rond week 8 en toen ik daarna minder ging gebruiken, ging het weg. En beroerd is dan misselijk en duizelig/draaierig.. zo'n "algehele malaise".. klinkt dat bekend Hip/Tori?
Hahaha dat zou wat zijn, met zijn allen naar de ha! Wel gaaf dat je het nu al zo ziet dan, dat maakt het zo lekker echt!! Je loopt wel achter met de buikfoto's hoor, ben nu toch wel benieuwd Whoopies zijn een soort dubbele cakejes met room ertussen. Ik hou er zelf niet echt van, maar VL vindt al die zoete troep heerlijk haha. Wie weet verrast je man je wel romantisch met een bos rozen! Ik hoop het voor je mee hoor
Ik maak zondag even een nieuwe en dan zet ik meteen die van 10w erbij. Alleen die ochtendfoto's.. daar zie je nog vrijwel niets op. Op zich gelukkig maar want ik moet nog wel effies Of.. MAG nog wel effies Zou je vriend ook wat voor jou hebben gedaan? Of straks nog? Iets liefffffs
Hi! Nou ja zeg die huisartsen! McKenzie ik zou het precies zo brengen zoals je het hier opschrijft, komt op mij goed over hoor! Hier geen valentijn hoor, jak. En ml heeft de afgelopen 19 jaar nog nooit wat gedaan dus geen hoop hier. Julian kwam gister thuis met een verhaal over valentijnsdag. Toen ik hem vroeg waarom dat een speciale dag is antwoordde hij: dan is ramon jarig en heb ik een feestje. Haha. Soof, heb je het nog aan niemand verteld dan? Hopenlijk ben je snel wat beter. Misschien wel een combi van heftige zwangerschapshormoontjes en een tikje van de griep? Hoop het trouwens niet voor je.
Er zijn idd nog weinig mensen die het weten... mn ouders, mn zusje, 1 dinnetje en mn baas, that's it.. en jullie schatjes natuurlijk Zijn jullie al 19 jaar samen Betties?! High school sweathearts.. wat onwijs leuk
Sophy, volgens mij is het ook eerder een griepje of zo. Kan me niet voorstellen dat je van de utro vaginaal op te steken misselijk zou worden ... Ik merk wel dat hier meer van de utro terugkomt, precies alsof mijn lichaam aangeeft dat het minder nodig heeft ....
Sophy ik ben vanaf 11 weken ofzo gaan afbouwen met de utro en met 13weken ben ik gestopt. ik kreeg meer terug van de utro en daaraan merkte ik dat mijn lichaam het niet meer nodig had. misselijk, beroerd en slapjes had ik t/m 15 weken sowieso dagelijks ene dag erger dan de andere. dus niet van de utro maar gewoon van de hormonen van de zwangerschap. Betties al 19 jaar bijelkaarr zow heej dat is al ff. Dan waren jullie nog best jong of niet? wij doen ook niks aan valentijn vind het veel leuker om door het jaar heen iets te doen. krijg wel es een kaartje of chocola of zo zomaar vind ik veel specialer dan valentijn. wij zijn al 11,5 jaar samen ook al een behoorlijke tijd hihi. vandaag bekkentherapie gehad en acupuntuur daarna ff nieuwe traptredes gehaald en lekker op de bank de rest van de dag. ik was kapot!! mckenziie ben benieuwd wat de nieuwe ha te zeggen heeft.
hey Elpie kom je ook even buurten hier Bedankt! Hoeveel gebruik jij nu nog? Zag dat de meeste Gentmeisjes voor "doorgebruiken" zijn maar ik probeer zelf maar aan te voelen wat m'n lichaam nodig heeft. Nu doe ik alleen nog de dosis 's avonds. En al ruim 12w meis Heerlijk Hip thanks. Ik heb verder dus niet zoveel klachten en kwam er 's avonds achter dat ik de verwarming beetje enthousiast hoog had gezet en daar ook wat beroerd van was geworden Wel rustig aan doen hè met uitstapjes enzo. Zit je buik nu ook echt "in de weg"? Manlief had bonbons mee En lekkere broodjes en sapjes voor m'n ontbijt van vandaag. Zegt 'ie.. ja ik wilde eigenlijk rozen voor je kopen, maar die vond ik te duur dus toen werden het chocolaatjes. Ook zo schattig.. heb ook liever niet dat hij voor een fortuin aan bloemen koopt dus dit is prima, ook gewoon lief
Sorry meiden dat ik wat afwezig was, maar ik heb erg last gehad van harde buiken deze week. Ben gisteren 3 kwartier eerder naar huis gegaan en ben van plan dat (bijna) elke dag te gaan doen vanaf nu. Zodat ik eerst thuis een uurtje kan liggen op de bank en daarna kan gaan koken. Liggen is het enige wat helpt, dus ik moet wel. Ben nu 9 kilo aangekomen, moet het wel allemaal meezeulen merk ik, pffff. Heb van m'n schoonzus een buikband en als ik dus naar het winkelcentrum ga dan doe ik die om. Maar goed, niet echt zin om eruit te gaan, lekker thuis zijn heb ik zin in. Sophy, kan me niet meer herinneren hoe het was met utro ... maar ik had er volgens mij helemaal geen last van (sowieso weinig last van de hormonen, nooit gehad eigenlijk). Maar je denkt dus dat het van de warmte kwam, dat zou heel goed kunnen! Je moet je verwarming ook niet zo hoog zetten!! haha. Volgende keer een dikke trui aan en dekentje over op de bank . Nog 2 dagen tot de 12 weken, dat gaat goed!!!! En dus bonbons gekregen van je man gisteren, lief hoor. Wij doen niet aan Valentijnsdag, maar heb afgelopen zondag ook al een kado gehad natuurlijk: een iPad mini . En ik wil trouwens geen bloemen, kan niet tegen die geur van die dingen ... word er altijd niezerig van. Hip, jij dus ook niets gedaan aan Valentijnsdag ... wat je zegt ;het is leuker om zomaar es een keer iets leuks te krijgen of te geven. Ik moet zeggen dat m'n vriendje dat in het begin best vaak deed, maar de laatste jaren is dat toch minder geworden ... hmm. Bij jou wordt het dus ook steeds zwaarder, nouja we hoeven niet zo heel lang meer gelukkig! Betties, wow jullie zijn al lang samen! Mijn langste relatie was 6 jaar en die ga ik nu met mijn huidige relatie verbreken . Rond hemelvaartsdag zijn we 7 jaar een stel en in oktober wonen we 7 jaar samen. McKenzie, fijn dat je vriendje mee gaat naar het bezoek aan de ha. Hopelijk is die nieuwe niet zo bot als die andere ... je hebt genoeg te verduren gehad! Wat vond je vriendje van de rare valentijnskaart? @series. Wij kijken ook alle series ... wel jammer dat sommige series opeens weer afgelopen zijn omdat ze niet genoeg kijkers hebben. Dan raffelen ze het verhaal zo af. Wij kijken nu The Followers, maar die vind ik nu eigenijk te eng (kan er niet zo goed tegen nu in zwanger ben, heb er normaal geen last van). Game of Thrones is ook onze favoriet. Er zijn nu weer nieuwe afleveringen volgens mij dus die moeten we ook binnenkort weer gaan kijken. Oh en 666 Avenue... ai die vind ik nu ook echt te eng, haha. Maar goed, soms kijken we er wel een aflevering van. Hip, die zombies ga ik nu echt niet kijken hahaha. Dat komt wel weer als de hormonen uit m'n lichaam zijn denk ik. Ik ga nu douchen en kleren aan doen, krijg het koud in m'n slaapkledij.
Hi, oeps had me vergist we zitten in mei op 18 jaar samen, haha. Hoe dan ook erg lang. Inderdaad highh school sweethearts, haha. Vanmorgen even het zkh gebeld en ze hebben me gerustgesteld. Mocht ik rond de pasen uitkomen dan maakt dat helemaal niets uit, er is geen stop ofzo. Volgende week al starten is te vroeg, dus nog een rondje geduld.... En dan gaan wij echt voor een hele hoop paaseitjes! Pasen zal wel nooit meer hetzelfde zjn voor ons daarna, eieren zoeken krijgt toch ineens een andere dimensie