Betties, tjee dus je vriend krijgt een een eiige tweeling. Dat is wel ff schrikken lijkt mij, maar wel superleuk denk ik. Geeft je misschien ook hoop dat t met IVF in 1x raak kan zijn. Sterkte meid, hopelijk heb je nu geen erge buikpijn meer. Hip, met de harde buiken gaat t beter al had ik het an de eind van de middag wel weer, ben een klein half uurtje eerder naar huis gegaan en heb dus nog voor t koken aan lekker op de bank kunnen liggen. Jij morgen naar de notaris, nog voor t huis? En jij vandaag 34 weken... Wow! Ik lees nog wel mee maar schrijf minder omdat ik m'n laptop niet altijd meer aan doe en lekker op de bank met de iPad lig, genoeg achter de pc gezeten op m'n werk namelijk. Zomerrr, aangereden?! Jeetj meid, wat n pech. Maar gelukkig niet ernstig gewond geraakt gelukkig. Hopelijk gas t beurse gevoel snel weg. Nu ga ik naar boven, op bed en hopelijk komt m'n vriendje ook zo thuis want slapen als hij nog in bed moet komen kan ik niet. Morgen alweer vrijdag, fijn weekend alvast allemaal xxx
Jeetje Zomer, aangereden?! Brr nog een geluk dat je man met de kinderwagen liep zeg. Moet je nog langs de ha ofzo? Betties hoe gaat het met je buik? Waren die krampen al meteen je menstruatie..? En kan me voorstellen dat het ook een soort confronterend is dat je vrienden nu een één-eiige tweeling krijgen. Voor hen misschien ook.. zo heb je problemen, zo krijg je er twee. Vind het wel superbijzonder Tori jij mag ook bijna met verlof en zo te horen kan je het wel gebruiken, de rust.. lekker op de bank en nog uitrusten voor je meisje echt komt Hip voor jou echt verlof! Wahoe weer een mijlpaal binnen! Weet je al of het gaat lukken met de badkamer? En succes vandaag bij de notaris, of veel plezier eigenlijk! McKenzie.. zwaai Vroeg me af of je je al beter voelt met de euthyrox? Minder vermoeid hopelijk? Hier.. sinds de goede echo slaap ik zó lekker vanmiddag naar de vk om het hartje te luisteren En dan.. Hip had echt heel veel vragen hahaha.. even kijken: Geshopt: hopelijk gaan we morgen naar de babydump ofzo. Moet even kijken of m'n rolstoel al klaar staat bij m'n ouders, anders wordt het volgende week. Heb zo'n zin om te shoppen Nu kan het eindelijk! Ik kan maar beter niet bijhouden hoeveel we uitgeven... Taart: lekker met aardbeitjes Geslachtsbepaling: al gepland met 16+5 en zooooo nieuwsgierig haha. Je vraagt je af waarom want uiteindelijk maakt het niet uit maar ik vind het gewoon superleuk om te weten. Cursus: misschien yoga als het overdag kan in de buurt. *zweeft weer weg op die roze wolk*
Nou wat raaaaar. Weten jullie nog dat ik vorige maand zo'n stress had omdat mn schildklier ging hyperen met 0,40. Woensdag weer geprikt.. had deze maand dus minder meds genomen.. hij doet nu 0,37. Stabiel dus. Ik verwachtte.. hoopte haha.. rond de 0,80 want dat is net een wat veiliger waarde. Nu is het net of mn schildklier gewoon werkt kan het me haast niet voorstellen haha.. wel fijn rustig gevoel
Fijn Soph, van je schildklier. Kan me voorstellen dat dit rust geeft. Ik voel me echt veel beter door de Euthyrox. Ik stort niet meer in om 4 uur 's middags of na inspanning (voorheen moest ik echt bijkomen als ik had gestofzuigd of boodschappen had gedaan). Ik word alleen echt gestoord van mijn cyclus, maar de Euthyrox (of de prednisolon die ik nu ook gebruikt) zou hier geen invloed op moeten hebben. Ik gebruik nu trouwens (nog) geen Utro, dus het is echt mijn eigen progesteron die voor deze temperaturen zorgt. Ik durf nog niet aan de Utro omdat ik er eerst zeker van wil zijn dat mijn eisprong echt geweest is en het is nu gewoon een rommeltje.
Sophy hhhhmmm aarbeitjes!! ik kan niet wachten tot het seizoen weer begint! yoga is idd fijn en helemaal niet vermoeiend of belastend dus dat kun je goed volhouden. ik ben blij dat ik hiervoor gekozen heb. Die schildklier waardes zeggen me niets, maar fijn dat het in orde is!! wel vervelend zeg dat je nu al een rolstoel nodig hebt om te gaan shoppen. heb je al zoveel meer last van je ms of me welke was het? Mckenzie gelukkig dat je je beter voelt, hopelijk komt je cyclus ook weer in orde...mss es overleggen met de gyn en evt een ronde monitorren? je kan dan evengoed proberen zwanger te raken en je weet dan ook precies wanneer je ei is. Zo wij zijn nu officieel huiseigenaren...of zo hoe het bij de notaris zo mooi heet (nou ja mooi ik krijg er de kriebels van) schuldenaar!! Wel gek hoor er veranderd niks, een huis gekocht en we steken de sleutel gewoon in het zelfde slot hihi. daarna maar ff geluncht in de stad en een uber schattig knuffeltje voor de kleine gekocht. net werd ook de lamp voor de babykamer bezorgd, moest ik die zelf inelkaar knutselen wat een priegel werk! als die hangt dan zal ik een foto maken. de proefdruk van het geboortekaartje is ook binnen (de 3de al ) en deze gaat het worden.........denk ik. jeejtje ik vind het zo moeilijk hihi. uitnodiging voor het kraamfeest heb ik ook helemaal ontworpen en ik denk dat die ook goed is. nu lekker ff liggen de kleine is ook echt druk en volgensmij heeft ze me een blauwe plek getrapt bij mijn navel! ik kan blij zijn geloof ik dat de placenta aan de voorkant zit anders was ik nu al helemaal bond en blauw. vanavond partnerles bij de yoga. benieuwd wat mijn vriendje er van vind hihihi.
McKenzie wat onwijs fijn dat je je beter voelt met de euthyrox! Wrs zelfs nog een hoop te winnen als je tsh waarde verder daalt, ben blij voor je. Wel jammer van je temp.. is er nog een "limiet" waarin je nu een menstruatie moet krijgen als eerste cyclus na de spiraal? Heeft je gyn daar iets over gezegd? Hip gefeliciteerd met je huis! Joepie nu is het officieel Hoe was de partnerles bij yoga? Dat was toch met die ene rare griet? Neem aan dat je na de geboorte ook je kaartje in je album zet, nieuwsgierig wat je hebt gekozen Straks lekker kamertje shoppen De me speelt me wel parten ja.. ik lig al om half 7 in bed (genant haha) en kan met moeite 20-30min lopen. Weet dat die babywinkels enorm groot zijn dus we gaan voor praktisch: lekker met de rolstoel dan houd ik het veel beter vol. En dan dus kijken voor een kamertje vandaag joepie.. heb er echt zin in! M'n bm zit nog maar iets van 2cm onder m'n navel. Gaat echt snel voor m'n gevoel.. was dat bij jullie ook zo?
Zo, het is weekend . Heel fijn! En niets op de planning dus dat wordt lekker rustig aan doen. Sophy, babykamer shoppen is zó leuk! Geniet er van enneh idd het is wel een heel geloop dus dan beter in een rolstoel dan kan je alles bekijken. Je bm gaat vanaf 12 weken heel snel omhoog, denk dat 2 cm onder je navel voor deze termijn wel goed is hoor. Ik heb trouwens ook geen idee van de schildklierwaardes maar als het goed is ... is het goed en voor jou nu wel een heel prettig idee lijkt me zo. Waar de zwangerschap wel niet goed voor kan zijn . Het geeft je nieuwe positieve energie denk ik en wellicht ook aan je schildklier. Keep it up girl!! Hip, jij dus al de derde proefdruk binnen . Haha, lastig is dat he om te kiezen ... ik heb me er helemaal niet in verdiept maar het lijkt me ook heel erg moeilijk. Wij gaan er mee bezig zodra ik verlof heb dus dat is over 2 weken. M'n vriendje had al iets gemaakt dus dan kijken of we dat nog steeds leuk vinden. Jullie gaan een kraamfeest houden is ook zo. Wanneer doe je dat precies? Niet dat wij dat gaan doen hoor, want mijn vrienden en familie wonen ver van ons vandaan dus die kunnen toch niet allemaal tegelijk bij ons langs komen en blijven slapen. Bij jou was de kleine dus ook druk gisteren, nou bij mij ook ... het ging de hele tijd maar door 'smiddags. Had er 's avonds erg veel last van (toen ging ze ook nog vrolijk door en ik voelde me niet lekker toen ik uit het werk thuis kwam). Werd vanmorgen om half 6 wakker en had mega last van m'n buik en rug, pfff ... had geslapen met het voedingskussen, denk dat ik dat toch beter niet kan doen (alleen ff als ik in bed lig tv te kijken o.i.d. is dat lekker). Hoe was de partnerles, heeft je vriend ook veel vragen gesteld net als de mijne toen? McKenzie, fijn dat je je beter voelt met dat nieuwe wat je nu neemt. Geen idee wat het is ... nog nooit van gehoord, hihi. Hopelijk is je cyclus volgende rondes weer duidelijk en kan je er wat mee ... want dit is niks idd. Ginger, hoe is de IUI gegaan? Sterkte met de slopende wachtweken. Betties, hoe is het met jou vandaag? Heb je lekker kunnen slapen vannacht, ik hoop het voor je! Pluisje, hoe is het met jou? 2 weken werken nog ... dus 8 dagen + 1 dag op de maandag erna en dan hoef ik eindelijk niet meer naar m'n werk en daar de hele dag zitten en nadenken. Dan kan ik me helemaal gaan focussen op wat er hier in huis nog moet gebeuren en wat we allemaal nog gaan en willen doen voordat de bevalling begint. De mensen op m'n werk doen nogal gestrest omdat ik nog maar zo weinig dagen hoef te werken ... daar had ik donderdag nogal last van zeg. Gelukkig heb ik ze kunnen aantonen dat het allemaal goed komt. Snap dat niet, ik zat lekker in m'n vel en alles liep zoals ik wilde en moet ik opeens aangeven hoeveel tijd ik waar nog voor nodig heb en wat ik allemaal eerst moet doen enzenz. Ze zijn echt gek geworden! Mij een beetje stress geven, dat is toch niet gezond!? Volgende week nog de laatste voorbereidingen voor de audit doen en wat zaken uitleggen aan mijn vervanger en iets heel lastigs uitzoeken en dan de laatste werkweek er zijn voor de auditors die met vragen kunnen komen en de voorbereidingen voor afrekeningen treffen zodat dit tijdens mijn verlof verwerkt kan worden door anderen. Klinkt toch wel alsof ik het onder controle heb he?? hihi
He sophy shit he dat je zo weinig kunt. maar lekker laten duwen dan! de partnerles was wel fijn veel massage dingen gehad en een paar acupressuur drukpunten. die arrogante chick was de vorige partnerles voor het laatst (of de les erna) ze was toen al 39 weken. dus die is al bevallen. gelukkig hihi bij mij was de bm rand net boven het schaambeen uit met 12 weken dus volgensmij nog niet zo dicht bij mijn navel. veel plezier met shoppen!! betties hoe is het bij jouw? Is je ongi al doorgebroken? tori jij een lekker rustig weekendje of niet? ik ga vandaag rustigaan de babywas sorteren verder veel liggen want vanavond gaan we bij vrienden op bezoek en dan moet ik lang zitten en dat is niet fijn. morgen komt de zus van mijn vriend en haar vriend op bezoek, benieuwd wat ze van het kamertje vinden.
Hip wahoe nesteldrang!! Heerlijk Tori wat een gedoe op je werk. Als ik je zo hoor, klinkt het alsof je precies weet wat je nog moet/wilt/gaat doen en dat het helemaal goed komt! Laat ze je niet gek maken hoor.. ze zoeken het maar lekker uit Wel nu aftellen die laatste daagjes! Gaan jullie de geboortekaartjes ook zelf printen? Of bij de multicopy ofzo? Ik had onze trouwkaarten toen bij de drukker besteld.. 8 weken van tevoren.. en dat was al een heel geneuzel "dat we zo laat waren". Deze keer gaan we dus op tijd beginnen met uitzoeken
Hi dames, Ik lees nog wel mee, hier niet zoveel te melden. Ongi is al weer over eigenlijk. Weer heel raar, 2 dagen eigenlijk... Maar goed, ook weer gehad. Ik merk wel dat ik moeite krijg om dit allemaal te lezen nu jullie al met erlof zijn/gaan of zwanger zijn... Is zo een ander wereldje nu. Jullie bijna bevallen ik moet nog beginnen aan ivf. Vnd het wel erg leuk om jullie belevenissen te volgen hoor, en straks de bevalling etc, maar heb gewoon even wat minder aansluiting. Maar hou je vooral niet in!
Sophie, shop ze meis!! Heerlijk dat je nu lekker kunt gaan zwijmelen bij al die kleine bedjes. Hip, druk weekendje met al je wasjes. Hoop dat je niet zo'n last hebt van je bekken. Veel plezier met je vrienden vanavond! Betties, begrijpelijk meid, heb dat zelf ook een beetje. Je kunt er niet echt over meepraten, tuurlijk ben je blij voor de ander alleen is het iets waar je zelf niet zoveel over kwijt kunt. Geeft niets meid, snappen we prima!! Hoop zo dat je IVF meteen lukt zodat je ook lekker mee kunt kletsen!! Tori, goed onder controle hoor haha! Kun je straks met een gerust gevoel lekker je verlof in. Wat gaat het hard he! Nog even en jullie hebben gewoon je meisje in je armen..!! Nou meiden, prettig weekend allemaal!!!
Betties dikke knuffel meid. heel begrijpelijk. als je ons maar wel op de hoogte houd hoe het met jouw gaat, je hoeft niet op ons gezwijmel te reageren hoor. dat zelfde geld boor jouw mc kenzie! is ook erg confronterend allemaal, hopelijk kunnen jullie snel meekletsen! tori het klinkt idd alsof je het onder controle hebt..you go girl!! laat je niet gek maken de laatste dagen. vind je het niet laat om pas in je verlof te kijken voor het kaartje? wie weet komt je meisje te vroeg en heb je nog niks uitgezocht. ik ben er toch wel ff mee bezig geweest moet ik zeggen, kleuren die op de proefdruk toch anders zijn dan op de pc enzo. sophy wij bestellen de geboortekaartjes bij kaartje2go en de uitnodiging heb ik zelf ontworpen op geboortekaartjes drukkerij. De zelfontworpen kaartjes waren het steeds net niet en dat wat ik wou kon dan weer niet (je kan achtergronden, kleuren, plaatjes enz. kiezen maar wat ik wou stond er niet tussen) toen op kaartje2go een heel mooi kaartje gevonden, maar daar kun je dus niet bijpassende uitnodigingen bestellen. die dus wel zelfgemaakt, die gaan we ook al bestellen en als het kan de enveloppen van de geboortekaartjes ook al eerder. dan kunnen de adres stickers erop en de uitnodiging bij de gene waar dat moet erin. hoeven we daar niet meer naar te kijken als de kleine er is. mckenzie ik ben de was alleen aan het sorteren mijn vriend doet wassen dat kan ik al een tijd niet meer de was in de machine en droger. zo de badkamer is geregeld en besteld!! Ze gaan nu zeer snel beginnen! jeej!! vind het onwijs spannend hoor!
Bah ligt bij jullie ook zoveel sneeuw? hier zeker 10 cm....ik ben het zo moe!! vanmiddag zou eigelijk mijn schoonzusje met haar vriend, maar die komen duus niet ivm het weer...lekker rustdagje nu!! sophy een kamertje uitgezocht gisteren of niet? en verder lekker geshopt?
ik heb nog 2 buikfoto's van 34 weken in mijn album gezet en een foto van een schattig knuffeltje wat ik gekocht heb. moet nog een mooie foto maken van de nieuwe lamp Wat een rust hier vandaag trouwens....
Betties ik hoop zo dat je gauw mee mag zwijmelen... en jij ook McKenzie! Anders nu even wat rust en als je straks begint met de ivf kom je hier weer van je af kletsen over hormonale buien en die baggerspuiten En dan met zn tweetjes op naar een positieve test dames! Hip klinkt goed van je kaartje, makkelijk. Wat heb je toch een mooie bolle buik Nog even van genieten voor ze straks in je armen ligt. Je begint het nu ook in je gezicht te zien Tori genoten van de rust? Hier.. pfew nog moe van t winkelen maar wat leuk Ook dat ik daar gewoon zomaar kan lopen. Dat het heel normaal en natuurlijk is, met de beebinbuik. Twee uurtjes kamertjes gekeken en vergeleken. We wilden hoogglans maar vonden de uitvoeringen niet mooi.. nu een mooie grijzige gezien maar nog even nadenken of dat echt wel een goed idee is Vandaag lekker met dekentje op de bank!
sophy een mooie ronde buik hihi, daar bracht mijn meisje net ff verandering in! het was echt grappig mijn vriend had de houten letters opgehangen op het kamertje en ik deed mijn trui omhoog en zei voor de grap tegen de baby kijk wat mooi...en hoppa daar kreeg ik toch een ei op mijn buik..echt freaky! ben benieuwd wat het gaat worden voor een kamertje.
Haha, ja weg ronde buik mama... Hier heb je en voet (of kont) naar buiten! Freaky idd, Hip. Bij mij ook wel eens rare vormen maar meer aan de zijkant dan. Sophy, super dat je hebt genoten van het rondkijken in een babywinkel. Heerlijk die he, dat dat nu kan! Gewoon nog een verder maken wat betreft de babykamer, jullie komen vanzelf iets geen wat helemaal jullie stijl is. Vandaag niet veel gedaan, wat spelletjes op de iPad, één wasje, op visite bij m'n schoonmoeder en samen naar de super. Heerlijke spinazie stamppot gemaakt met een gehaktbal erbij en nu weer languit op de bank. Heb ook nog een buikpotig gemaakt, zal die zo ff op de pc zetten en in m'n album plaatsen. M'n vriend vroeg z'n moeder vandaag hoe t met de schilderijtjes is... Nou daar heeft ze dus de laatste weken niets aan gedaan, maar ze ging deze week weer verder. Ze heeft er duidelijk weinig zin in.... Beetje jammer! Nouja als ze maar af zijn voordat de kleine geboren wordt.
Haha Hip wauw dat ziet er raar uit Om waarschijnlijk nog maar niet te spreken over hoe het voelt als opeens een voet naar buiten komt haha. Ik ben toch maar op zoek naar een Angelsound. Kan me lekker groot zitten houden, maar stiekem ben ik gewoon hartstikke onzeker dus hop er moet geluisterd worden
Sophy, ik had dat tot een week of 16 ook heel erg en wilde ook zo'n Angelsound kopen. Uiteindelijk toch niet gedaan... Maar kan me heel goed voorstellen dat je er eentje gaat scoren .