Geweldoig nieuws...nou ja voor mij hahaha..de wc word straks al geplaatst dus als het allemaal goed verloopt kan ik vanacht gewoon boven plassen hihi. anders morgen. ik dacht dat dat pas ging als de badkamer helemaal klaar was dus een mooie meevaller. tori balen zeg van je rug...doe voorzichtig he! En wat lekker dat je kunt aftellen. kun je in je pauze niet ff lekker het zonnetje in? wat kleertjes betreft alles wat ik gekregen heb (best veel) heb ik uitgezocht en wat ik niet leuk vind weg gedaan. heb nog sommige twijfeldingen, maar als ik ze niet leuk vind bij m'n meisje dan doe ik die ook weg. ook al dragen ze het maar ff ik wil toch dat ze kleertjes aanheeft die ik leuk vind dus ik heb er lekker op los geshopt hihi..(doe ik ook veel te graag) mijn vriend heeft net al de tuinset buiten gezet en heb al een half uurtje in de zon gezeten met mijn mouwen opgestroopt en mijn truitje omhoog zodat ik met de blote buik in de zon zat ohhhh zo heerlijk!! wat heb ik die zon gemist hihiben nu weer ff binnen lig lekker op de bank met de wij jonge ouders die viel vanmorgen in de bus. en straks weer ff buiten zitten. durf niet te lang dadelijk krijg ik een zwangerschapsmasker. krijg zo wel de kriebels om de tuin lente klaar te maken!!
Ooooh ZON! Krijg er voorjaarskriebels van! Vandaag is manlief jarig, dus op tijd naar huis, lekker koken en een taartje kopen met Julian. Alhoewel die wilde per se dat ik een thomas-de-trein-taart voor papa ga maken. Zaterdag vieren we zijn verjaardag met familie. Ik geef Julian wel een stuk marsepein om iets van te kleien, voor op de taart, haha. McKenzie, hoe is het met jou? Hip weer een wc (wou dat ik dat kon zeggen, door ons weekendje weg, is ie natuurlijk nog steeds niet klaar...), Tori bijna verlof en Sophy aan het shoppen en inrichten! Volgens mij gaat het prima hier!
Betties gefeliciteerd met de verjaardag van je man!! en een lekker taartje gekocht? tori ben je eerder naar huis kunnen gaan? de wc zit er nog niet in hopelijk morgen. Achja ik had gerekend op 2 weken de trap af lopen 's nachts dus het valt sowieso al mee als het maar een paar dagen is.
Hip, jippie dat je weer naar de wc kunt boven, wel zo prettig snachts! En wat heerlijk dat je buiten in het zonnetje hebt kunnen zitten. Ik loop liever niet teveel dus ga tussen de middag op m'n werk niet naar buiten nu. Ben wel iets eerder naar huis gegaan, om half 5 ongeveer, ik wist niet meer hoe ik moest zitten! En om kwart voor vier nog een collega uit Engeland die mij ging vertellen dat ik iets verder uit moet zoeken, nou... ik heb niet veel dagen meer dus dat ben ik niet van plan. En wil geen stress dus ik probeer me daar nie te druk over te maken. Laat haar dat morgen wel even weten... Wat denkt ze wel niet! Oh hip, lees ik nu net dat je wc toch niet is geplaatst... Moeten ze dat morgen maar mooi fixen! Doe je wel voorzichtig midden in de nacht van de trap af? Betties, heb jij nog n beetje kunnen genieten van de zo'n vandaag? Ik hoop 't! Gefeliciteerd aan je man en dan van t weekend gezellig verjaardag vieren. Thomas de trein taart is wel de bom natuurlijk hihi Balen dat bij jou de wc ook nog niet af is, hopelijk duurt t n lang meer. Ik wilde een foto van de co-sleeper uploaden, maar ben te lui dus dat wordt morgen...maar ben er zoooo blij mee, hij is echt heel mooi! Sophy, Mckenzie hoe gaat het met jullie? Ook genoten van t zonnetje vandaag?
Hip, hebben we hopenlijk vandaag allebei weer een wc! Gisteravond hebben manlief en ik samen het mozaiek gevoegd en dan kan hij vandaag de wc monteren. Leuke klus op je verjaardag, maar hij had er zin in. Dan vind ik het best. Verder niet zo veel te melden hier. Ik ga voortaan op donderdagmiddag naar huis. Ik ben begonnen met het loopbaantraject en dat start met veel testen maken. Die moet ik thuis doen of thuis voorbereiden. Dus ik neem nu standaard de donderdagmiddag daarvoor, leek mij prima! En als ik een keer niets hoef te doen, dan ga ik lekker wat voor mezelf doen. Stukje rustiger aan hoor! Fijne dag allemaal! (McKenzie, waar ben je?)
Wat een wc nieuws hier Betties toch grappig dat je man dat op z'n verjaardag wilde doen (gefeliciteerd!) en fijn dat het al meteen af is. Hip bij jou vandaag af? Betties goed zo voor die donderdagmiddagen! Die testen kan je ook veel beter thuis maken toch.. veel vragen, veel om over na te denken.. misschien ook best confronterend. En straks wordt het zonnig en warm en kan je dat mooi in de tuin doen Tori heb je goed geslapen? Ben wel benieuwd naar de foto van je co-sleeper! Ook al heb je genoeg kleertjes, dan kan je nog steeds iets voor de leuk kopen Of ben je niet zo'n shopper? Het lijkt me echt heerlijk tussen alle ini-mini kleertjes Hip is het te doen met de rotzooi van het slopen van de oude badkamer? Kan me voorstellen dat er overal brokstukjes en stof liggen. Krijg je wel wat moois voor terug en dat nog net voor de beeb komt En al in de zon gezeten wauw! Is bij jou wrs nog net iets warmer dan hier! McKenzie ik zag gister een hoopvol hoge temp en nu is hij weer gedaald.. hoe gaat het? Hier: ik moet wel lachen om de plasverhalen.. mijn schema.. ik ga naar bed rond 1830-19u (zeg maar niks ) en dan plassen om 21, 24, 02, 04 en dan om 07 weer eruit en ja dus ook weer plassen.. élke nacht. MvM blij En niet gaan is geen optie want ik heb gewoon buikpijn, iets met een bm die op een blaas drukt. Ik kijk nu al uit naar maand 8/9
Hoi meiden, Ik ben er nog hoor Hier niet zwanger. Negatief getest op DPO17 en gisteren begonnen met spotten. Hopelijk komt alles dus snel op gang zodat ik weer door kan. Mijn lange cyclus is behoorlijk irritant, maar de gyn wil me nog geen clomid geven omdat ze hem niet té lang vindt. Daarnaast kan het ook mijn schildklier zijn die dit doet, en dan zou dit moeten verbeteren als ik helemaal goed ben ingesteld op mijn medicijnen. Ik ben trouwens weer wat meer moe en flink duizelig (al een paar dagen) dus ik heb zo het idee dat mijn schildklier nog niet helemaal lekker werkt. Vandaag wel bloed geprikt, op een mooi moment, zo duizelig en moe. En dan over 14 dagen weer naar de endo voor een controle. Betties, wat leuk dat je zo'n gezellig weekend hebt gehad. Leuk idee om je man zo te verrassen Tori en Hip, nu echt de laatste loodjes he! Het zal vast flink zijn met de ongemakken, maar gewoon al bijna joh.. Echt ontzettend bijzonder Jullie gaan al bijna jullie meisjes ontmoeten! Hip, lastig van de badkamer, hopelijk schiet het op. Wel lekker luxe straks, een hele nieuwe badkamer! Sophie, jij lekker op je wolkje? Je gaat ook al bijna voor de geslachtsbepaling he? Zou wat zijn als het ook een meid is, echt het roze topic geworden hier met al die meiden! Ik lees jullie trouwens nog wel hoor, ben wel heel nieuwsgierig hoe het met jullie gaat hoor
In de categorie: "wat je allemaal niet voor gekkigheid doet om zwanger te worden" net de volgende actie.... Ik ging in de stad lunchen en kwam langs zo'n vaag winkeltje met edelstenen, boedhas en rare boeken en wierrook... ik naar binnen en weer naar buiten met een maansteentje in mijn BH. Haha, die had ik nog niet! Nou....dat dus.... En daarna bij mijn favoriete winkel naar binnen en weer wat leuke hebbedingetjes gescoord voor de nieuwe badkamer! Volstrekt nutteloze dingen, zoals een nagelborstel in de vorm van een bootje (voor de groezelige zandbakvingertjes van Julian) een grote zeep in de vorm van een uil en een ramenwissertje in de vorm van een poppetje. Maar ik word er super vrolijk van!
Hhhmm ik had het verkeerd begrepen van de wc...ze hebben de doorspoeler ingebouwd en aangesloten op het water en de afvoer...nu moet dat muurtje nog gemaakt en betegeld enzo en dan de pot monteren...dus kan voorlopig nog niet boven plassen helaas..want alle leidingen en afvoeren moeten op de juiste plaats zitten en de vloerverwarming moet gelegd en dan gaan ze betegelen. ach opzich niks de klagen de mannen werken hard door! met de rotzooi valt het mee..ze hebben de trap, de overloop en de gang afgedenkt. en maandag met slopen hebben ze boven alle deuren dichtgeplakt. dus er komt zo goed als geen stof op de slaapkamers gelukkig. en het puin hebben ze via het raam naar buiten getakeld. betties lekker geshopt heerlijk, aankleding moet ik ook nog.heb al aan mijn moeder nieuwe handoeken gevraagd voor de verjaardag. en goed van je dat je de donderdagmiddag vrij hebt gepakt voor je loopbaantraject. mckenzie shit dat je niet zwanger bent, maar mss ook maar goed zodat je schildklier eerst helemaal stabiel is. hopelijk zet je ongi snel door en is komende cyclus niet zolang.
Sophy jeetje wat plas je veel hihi...dat heb ik niet gehad..in het begin vaker 1 of 2 x op daarna een tijd niet en nu weer 1 x per nacht....vanacht zelfs niet jeej!! Ben je het plassen voor MvM nog niet zat..ik was er op een gegeven moment wel klaar mee eigelijk en 's nachts plaste ik meestal gewion op de wc
hip, dus jij moet nog langer wachten om boven weer te kunnen plassen. Wel het licht aan doen als je naar beneden gaat om te plassen, anders veel te gevaarlijk!! betties, haha baadt het niet schaadt het zeker niet. Wie weet wat dat steentje doet . Lekker geshopt, dat doet een mens toch goed. mckenzie, aaaah jammer zeg dat je negatief hebt getest. had zo voor je geduimd!! Vervelend dat je zo moe en duizelig bent, dat duidt inderdaad op iets wat niet helemaal goed is dan. En dan ook nog bloed prikken als je duizelig bent, daar werd het vast niet beter van. Hopelijk komt het snel los en voel je je weer beter. Ja, niet lang meer voordat Hip en ik uitgeteld zijn ... ben benieuwd wanneer we onze meisjes gaan zien en knuffelen. Sophy, nee ik ben niet zo'n shopper ... het moet echt gericht zijn, moet echt weten wat ik nodig heb. En nu ik zo'n last van m'n bekken heb, moet ik zeggen dat ik ook weinig trek heb om te gaan shoppen. Ik wil eigenlijk nog een eerste rompertje / shirtje kopen wat ik haar als eerste aan wil doen voor als ze voor het eerst op de foto komt met kleertjes aan. Daar ga ik nog wel naar op zoek! Het rompertje die ik wilde kan niet, want die is echt te groot. Zeker nu ik gehoord heb dat ze een kleintje is (zei de vk vandaag). Ik heb gelukkig weer goed geslapen, alleen ff er af om te plassen rond een uur of 4 en toen weer redelijk snel in slaap kunnen komen. Maagzuur is er nu wel steeds vaker, maar met het hoofdeinde van het bed omhoog wordt het tot nu toe nog niet weer zo erg als maandagochtend. Ohja de co-sleeper, ik had nog een leuke foto willen maken dat ie naast ons bed staat, maar goed... ik ben een beetje luid wat dat betreft dus dat is er niet van gekomen. Maar ik heb wel eentje dus die zal ik zo in m'n album zetten (hij staat nu op de babykamer). Oooh mijn blaas en ooh mijn bekken, volgens mij draait ze iets met haar hoofdje en dat voelt zó niet prettig. Nu maar eerst naar het toilet en dan gaan we nog een serie kijken. Gisteren een aflevering Arrow gekeken, nu nog eentje denk ik . xxx lieverds!!
Ja ik ben er ook nog Moe en manlief is ziek.. ik dacht dat die rotte griep aan ons deurtje voorbij zou gaan, maar helaas. En natuurlijk heb ik nu ook een tik ervan.. en maar hoesten bleh. Halve nacht liggen spoken haha hopelijk is het gauw klaar. McKenzie eindelijk ongesteld. Tis wel balen maar ook goed dat die rare cyclus voorbij is. Hoop dat deze beter is, met een positief resultaat. Heb je al de uitslagen van je schildklier? Kan natuurlijk ook dat je je bleh voelt door je naderende ogs. Betties.. ik heb ook een maansteen In het kader van baat het niet schaadt het niet.. of iets met emotioneel placebo Nog maar een maandje tot de intake. Hip wat jammer van de wc. Weet je nu wel wanneer het klaar zal zijn? Tori lui? Dat kan niet hoor Doe je er meteen een buikfoto bij als je gaat uploaden? Nieuwsgierig hoe die er nu uitziet, vast een stuk groter En hoe groot schatten ze jouw meisje? MvM: ja ik word het wel zat. Niet eens hoe het ruikt, want daar heb ik niet zo'n last van, meer dat ik klaar ben met plassen in kan, overgieten, nieuwe fles pakken. Meestal doe ik alleen 's nachts want met die blaas van mij plas ik elke nacht al een hele fles vol Geslachtsbepaling: nog 2 weekjes!
Hier ook alles ok. Wij hebben gelukkig sinds woensdag weer wel een wc boven! E manlief heeft vandaag een vrije dag en is lekker verder aan het mozaieken. Begint wel erg mooi te worden! Verder niets bijzonders. Gistermiddag lekker naar huis gegaan, thuis een beetje iqtesten geoefend. Was blij dat ik wegkom, want er hing weer een lekker sfeertje op het werk. Ben blij dat ik daar nu echt afstand van kan doen! Dus denk dat ik hetbsnel ga uitbouwen naar die hele dag per week! Nu ff snel ruimen hier en dan komt julian zo uit school met een vriendje. Eerste keer playdate bij ons thuis! Dus ik denk dat ik zo meteen struikel over de treinbanen maar wel beregezellig! Tussendoor nog een taartje zien te bakken want morgen vieren we manliefs verjaardag nog even! Fijn weekend allemaal!
Nu werd ik gisteren gestoord door m'n vriend, moest m met iets helpen en toen kwam het er dus niet meer van om de foto te uploaden. Vorig weekend had ik trouwens al weer een nieuwe buikfoto gepost, dus als je benieuwd bent Sophy kan je die zien. Wellicht dit weekend nog weer eentje, als ik niet te lui ben haha. Zit nu op m'n werk, nog anderhalve dag te gaan, wat een fijn idee. Helaas nog teveel werk wat ik af had willen maken dus denk dat ik dinsdag thuis ook nog aan de slag moet, maar altijd beter dan naar m'n werk gaan. Maar wie weet valt het mee en kan ik vanmiddag en maandagmorgen veel doen. Weet niet hoe groot ze haar schatten trouwens... Zal dat de volgende keer vragen, de 18e weer controle. Had ik wel verteld over m'n controle van gisteren? Alles was goed, bloeddruk 110/70. Hartje klopte goed, bm 31 cm vanaf het schaambot en ze groeit goed volgens haar groeicurve. Ze zei wel dat t een klein meisje is, maar dat was al zichtbaar met de 20 weken echo, dat ze een klein hoofdje heeft (net als haar mama ). Ik vind dat niet erg , gaat ze straks heel goed door t geboortekanaal denk ik! Oké, ik zal weer aan de slag gaan nu. Tot later!
Oh eerste playdate wat leuk Betties Ook spannend als moeder toch. Is hij al wel bij vriendjes geweest? Tori ja had je foto gevonden echt heel mooi Kleine meisjes zijn heel schattig. Behalve het grote roze topic, wordt het nu ook een minimeisjes topic Wij hebben net het kamertje besteld joepie!
he dames dus hier zijn jullie allemaal hihi betties leuk zeg een playdate, wat word je mannetje al groot he! fijn dat het verder allemaal goed gaat bij jullie en idd als er een rotte sfeer hangt op het werk dan gewoon de hele dag vrij nemen. heb ik ook al vaker gehoord een maansteen, wie weet helpt die wel iets. bij jullie schiet de badkamer dus al op, maar jullie krijgen niet een hele nieuwe toch? hier is die eerste helemaal gesloopt en de leidingen en afvoeren enzo verplaatst want die krijgt een andere indeling. en nu zijn ze bezig met opbouwen. de muren zijn dadelijk helemaal betegeld. maandag worden die gevoegd dan word het bad geplaatst (als het binnen is want was vandaag nog niet binnen) en de douchebak. dan de vloerverwarming en de tegels op de vloer en dan pas word de wc opgehangen, maar gelukkig hoef ik maar 1 x per nacht op dus dat scheelt. hopelijk zijn ze aan het eind van volgende week klaar of begin van de week erna. en dan nog ff een paar dagen het toilet beneden dan is alles lekker nieuw voor de kleine er is...(als ze blijft zitten) tori shit he die bekkenpijn, denk dat het bij jouw nu ook erger is omdat ze aan het indalen is. ik had tenminste een week of 3 echt continu flinke bekkenpijn en steken onderin van het indalen. nu is het weer wat beter met de pijn, maar kan alleen erg weinig want dan doet het wel veel pijn. en dan loop ik ook echt als een pinguin hihi. doe maar lekker rustigaan dat scheelt wel. en wat je zegt shoppen dat lukt niet meer....lang leve de online shops!! de nieuwe collectie van prenatal is erg leuk vind ik! wat fijn dat alles weer goed was bij de vk. en jij dus ook een kleine meid. kan alleen maar fijn zijn denk ik een klein hoofdje. laten we het hopen. dan zijn we straks het roze topic en hopelijk ook het niet uitgescheurd of ingeknipt topic. sophy die geur had ik idd ook niet zo'n moeite mee hield gewoon mijn adem in, maar het is gewoon zo'n gedoe. maar je hoeft nog maar anderhalve week ofzo en dan ben je klaar met MvM toch? weer een mijlpaal gehaald en dan de groeiecho zo spannend! ben echt benieuwd wat je krijgt. en het kamertje besteld, wanneer krijgen jullie het binnen? ik ga zo es opschrijven wat er in de vluchttas moet en dan maar es gaan inpakken dat die klaarstaat. nog ff wat kleertjes bestellen op babydump en bij prenatal dan kunnen die gewassen worden en ook ingepakt worden. ik (nouja mijn vriend) heeft nog een katoenen dekentje gekocht bij de leenbakker voor de zekerheid. bestel er ook nog 1 bij babydump voor in het wiegje. vandaag weer in het zkh geweest. ctg was goed de flow echo ook gelukkig! had nog gevraagd of ik ook nog een bevallingsgesprek krijg. dus hij wat verteld over hoe het gaat als je in het zkh bevalt. je hoeft niet te wachten met bellen tot je om de zoveel minuten weeen hebt, maar je kunt gewoon bellen als er iets is. verder houden ze mij en het kindje in de gaten met de ctg en word er bloed geprikt en een infuus gezet. als alles goed is dan mag ik gewoon lopen en onder de douche enzo. als er wat ontsluing is dan komt er zo'n draadje in het hoofd van de kleine die de hartslag registreerd. verder kan ik nog op papier zetten als ik bijv geen co assistenten wil of zo dan word er zoveel mogelijk rekening mee gehouden. en veel meer kon die ook niet bespreken want het ligt eraan wat voor bevalling ik krijg. of het spontaan opgang komt of toch ingeleid word of keizersnee. dus als dat bekend is dan word het proces uitgebreider besproken. is wel een stuk minder persoonlijk hoor dan bij de vk, dat vind ik wel jammer. ik blijf wel uitgebreid onder controle staan dus volgende week maandag ctg, donderdag ctg en groeiecho en vrijdag controle en flowecho bij de gyn. zo als de werkmensen weg zijn ff naar mams om te douchen, want dat haalde ik vanmorgen niet meer. en als het goed is heeft ze bij de visboer maatjesharing gekocht..hhmmmmm. en als ik nog een beetje energie heb dan ga ik vanavond nog naar de yoga. vorige week niet geweest door dat zkh gedoe. en dan lekker een weekend zonder werkmannen!! heerlijk haha
Vannacht was de kruik die op de grond lag (nouja hij stond rechtop tegen de muur aan, niet zo handig van mij ; zo'n rubberen) lek gegaan en daardoor was het een natte boel naast en onder het bed. Voordeel was wel dat m'n vriend alles droog heeft gemaakt en de vloer dus meteen is gedweild in de slaapkamer . En hij heeft het bed ook op een andere manier neer gezet om te kijken hoe we het straks het beste neer kunnen zetten. En ook gekeken hoe het dan staat met het aanschuif ledikantje naast het bed. Staat goed! haha Ik heb een foto in m'n album (babykamer) gezet. Sophy, jaaa kleine meisjes zijn zeker heel schattig . Minimeisjes topic, klinkt leuk! Wat leuk dat het kamertje nu besteld is, kun je daar naar uit kijken. En niet zo lang meer tot de geslachtsbepaling (waar gaan jullie dat trouwens doen?) Hip, heb je de vluchttas nu ingepakt? Ik wil er ook mee aan de slag dinsdag, op m'n eerste vrije dag. Is dat maar klaar en kunnen we woensdag naar m'n ouders en als we dan zaterdag terug komen staat die tas al klaar, je weet maar nooit of het nodig is en wanneer! Die bekkenpijn is echt shit!! als ik heb gezeten en op sta om te gaan lopen doet het zo'n pijn ... pfff. Nee, niet fijn. Ook heeft ze me vandaag 2x getrapt tegen m'n ribben aan, zo harda had ze het nog niet eerder gedaan ; voelde gewoon alsof het gekneusd was op dat moment. En ik zat gewoon lekker op de bank, dus weet niet waar ik het van haar aan verdiend had . Ja, laten we gaan voor niet ingescheurd of ingeknipt met onze kleine meisjes . Ben je gisteren nog naar Yoga geweest? En vandaag genoten van de eerste dag zonder de werkmannen? Drukke controle week heb je aankomende week zeg! Jammer dat het minder persoonlijk is als bij de vk, maar toch enorm fijn dat ze het zo goed in de gaten houden hoor. Betties, hoe was de playdate gisteren? En wat voor taart is het geworden? McKenzie, heb je al uitslag van het bloedprikken? En heb je nog iets leuks gedaan vandaag (ondanks het vieze weer, het heeft hier tenminste de hele dag geregend, bah!)? Fijne avond meiden, ik ga nu weer op de bank; mijn rug trekt het zitten bij de tafel/laptop niet meer goed. Ben iets te lang door gegaan gisteren op het werk ben ik bang.