Hoe staan jullie tegenover Utrogestan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Betty Barclay, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He allemaal iedereen een fijn weekend? ondanks het treurige weer?

tori wat shit van je kruik, maargoed dat die op de grond stuk is gegaan en niet in bed net nadat je em gevult had dan had je je ook nog kunnen verbranden.

heb ff de foto van je cosleeper bekeken, die is mooi zeg!! is die zo groot als een wieg of als een ledikant? en kun je die eigelijk ook hoger zetten voor als je bed dadelijk verhoogd is..want in de kraamweek staat je bed ook hoger nog.

ik heb de lijst klaar voor de vluchttas...is veel hoor!! heb al spulletjes klaar gelegd en mijn vriend heeft de tas van zolder gehaald, maar ik heb em nog niet helemaal ingepakt. had gisteren ff wat mega onderbroeken gehaald bij action en een langer shirt voor de bevalling dus die zitten nu in de was. heb nog wat spulletjes besteld bij babydump en ga dadelijk ff naar prenatal daar kan ik de auto voor de deur zetten dus dat lukt wel. en als dat allemaal gewassen is kan het ook in de tas.

ik doe de spulletjes voor de baby in een apart tasje en dat dan in mijn tas erbij zodat die mini kleertjes en sokjes niet verstopt raken.

en ik heb een notitie boekje waar ik alles in heb gezet wat belangrijk is...gegevens van de site van het geboorte kaartje, zorgverzekering gegevens, telefoonnummer van de kraam en van de verlos (als ik een dagje of langer in het zkh moet blijven dan kon ik dat doorgeven dan kwam er eentje ff op bezoek.
    nog een paar dingetjes wat belangrijk zijn staan erin, maar dat ben ik alweer vergeten.

het komt nu echt dichtbij he! vrijdag met de ctg zei de verpleegkundige al ohhh nog maar een paar daagjes en ze kan komen!! heel raar zo voelt het voor mij helemaal niet. ik weet wel dat ik echt aan de laatste loodjes bezig ben, maar hkan me er niks bij voorstellen dat ik dadelijk moet bevallen en een kindje heb.
    ik hoop wel dat ik gewoon spontaan mag gaan bevallen en dat er geen kunstverlossing plaats gaat vinden.
    mijn vriend lijkt inleiden wel wat haha een echte controlfreak is het dus als hij van te voren weet wanneer het gaat gebeuren dan kan hij dat plannen veel fijner vind die.haha

wel grappig hij is er veel meer mee bezig dan ik (mss ook niet want ik ben hier wel heel veel te vinden) alles wat die doet en denkt staat in het teken van de geboorte. hij heeft ook al met z'n moeder afgesproken om dadelijk als de verbouwing klaar is het hele huis te gaan poetsen. lijkt wel of die nesteldrang heeft. bij mij is die nesteldrang helemaal weg. kan zelf amper iets en door de verbouwing is het toch stoffig en niks ligt op z'n plaats (van de toiletartikelen enzo) dus heb het gelukkig los kunnen laten en laat het maar over me heen komen.

Gek he nog ff en ik ben mama!!

2. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hip goed bezig jij en je vriend ook!

Hier weer even een aardige domper... Gister op de verjaardag van manlief vertelde mijn schoonvader even bijzonder ontactisch dat een neef van ons met het nieuws kwam dat hij vader wordt. De kwam wel binnen, moet ik zeggen. Is zo'n onverantwoordelijke flierefluiter met een raltie die meer uit dan aan is. Getverdemme! Natuurlijk leuk nieuws, maar kan nog even niet blijnzijn hoor, sorry. Oh ja, en vervolgens uitgebreid beginnen over een website die mijn schoonvader had gezien ivf.nl. Nou dat was zo'n leuke site.... Aaaaargh!

3. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    germ betties wat ongevoelig om leuk te gaan vertellen over ivf.nl dat is toch echt alles behalve leuk. en dat je niet blij bent voor je neef dat snap ik wel hoor zeker zo iemand gun je het niet. weet je en je hoeft ook helemaal niet blij te zijn voor hun dus voel je vooral niet schuldig.
    ik duim echt zo hard voor jouw en mckenzie dat jullie snel en goed zwanger zijn dadelijk.

ohh dan vind ik het zo vervelend om te vertellen dat ik net zo'n leuke kleertjes heb geshopt, maar ben er zo blij mee dus moet het toch ff kwijt.
    ik had op de site van prenatal gekeken (ook op babydump en nog een paar sites) en de kleertjes in maat 44 zijn erg saai vind ik. echt een beetje universeel en als eerste pakje wil ik wel echt dat je ziet dat het een meid is.
    maar nu hadden ze in de winkel dus ook de leuke kleertjes in 44 dus 2 pakjes in 44 gekocht en nog eentje in 50 want daarin heb ik nog niet heel veel het meeste heb ik in 56.
    ik ben echt zo blij hahaha ik vind ze zo leuk zal nog wel foto's plaatsen morgen ofzo vandaag niet meer. ik ga dadelijk pannekoeken bakken (had gedroomd over pannenkoeken en nu al de hele dag zin in) en dan lekker een filmpje op de bank.

fijne avond nog!

4. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Hip, haha, lekker pannenkoeken bakken dus. Soms heb je dat, dat je over iets droomt en dan moet je dat hebben! Ik had dat over t geboortekaartje, dus m'n vriend heeft vandaag een opzetje gemaakt :). We zijn van plan ze al te kopen als we m definitief klaar hebben en dan gaan we als ze geboren is er een foto in maken (zelf) incl. gewicht enzo.
    Fijn dat je toch nog leuke kleertjes hebt gevonden in de kleinste maat! Ben benieuwd wat t geworden is.
    Ik was vergeten dat ik dat pakje van Lief! had gekocht, dat wordt t eerste wat onze meid aan krijgt.

Betties, wat :( van gisteren op de verjaardag viering van je man... Beetje verpest door zo'n bericht. Ik zou ook niet blij kunnen zijn voor zulke mensen, denk dan altijd 'oh arm kindje...' En dan ook nog iets over IVF.nl....zucht, het zat je niet mee gisteren.

Hip, ben superslim met de co-sleeper. Hij kan nog heel ver omhoog :), hij staat nu op z'n laagst volgens mij. Het is meer wieggrootte dan ledikant, helemaal goed voor ons kleine meisje. Ze gaat pas in haar grote ledikant als ze flink gegroeid is :D.
    Slim van je om eerst en lijst te maken wat in de vluchtte moet, ik ga dat ook doen en idd dat van de kleine apart zodat dat makkelijk te vinden is.
    Het komt nu echt dichtbij!! Ben benieuwd of je eerder gaat bevallen of toch meer rond de uitgerekende datum. Heel ver zitten wij in elk geval niet uit elkaar... Ja, straks zijn we mama... Hoe onwerkelijk, al voel ik me nu ook al n beetje mama. :)

Oh, de kleine is me weer aan het plagen met haar voeten, ik ga maar weer op m'n zij liggen.

Ohja mbt het weekend, heel weinig gedaan. Prima weekend, zeker met dit weer. Vanochtend op de knieën de keuken gedweild... Dat was niet verstandig want de pijn in m'n rug s nog steeds te erg als ik op sta uit zit of lighouding :(.
    Heb zin in morgen, m'n laatste dag naar/op t werk :D.

5. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi,Zat me af te vragen... Maat 44 is toch echt voor prematuren? Ik bedoel, als je kleintje echt zooo klein is? Je hebt toch ook maat 50? Bij geboorte bij een normale termijn zijn babys toch nooit kleiner dan misscen net onder 50 of id dat heel dom en heb ik het gewoon mog mooit om me heen gezien?
    Anyway, ik zou de bonnetjes maar bewaren!
    En vooral doorshoppen hoor en er uitgebreid over vertellen hier!

6. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Klopt betties 44 is prematuur of dysmatuur en mijn meisje word waarschijnlijk een dysmatuur kindje...dat is een te licht geboortegewicht voor het termijn daarom sta ik ook zo intensief onder controle in het zkh.
    ze zal waarschijnlijk niet boven de 2500 gram uitkomen misschien als ze deze weken nog goed groeit net wel maar de 3000 gr zal ze niet redden hoe het nu eruit ziet.
    dus dan is maat 50 nog te groot. Zo'n lichte kindjes hebben vaak ook moeite met zichzelf op tempratuur houden en met te grote kleertjes is dat nog wat moeilijker.
    vandaar 2 pakjes in 44 gehaald. mocht ze dan erg klein zijn of niet zosnel groeien dan kunnen we dan altijd nog bij halen en anders is dit wel genoeg denk ik. heb ook van sommige maat 50 die iets kleiner vallen dan andere.

tori wat fijn dat je die co sleeper op verschillende hoogtes kan zetten. daar ga je denk ik veel plezier van hebben.
    beniwuwd hoor wie van ons 2 eerder gaat bevallen. als mijn placenta goed blijft werken dan hoeft ze niet gehaald te worden dus kan ook goed over tijd gaan. mijn vriend zegt al vanaf 12 weken of zo dat ze 27 maart geboren word. ik denk 10 april ...we zullen zien.
    ga je helemaal geen kleertjes meer shoppen? Ik kan dat blijven doen hihihi.

voor de zekerheid neem ik ook 2 pakjes mee naar het zkh voor als er 1tje vies word. eigelijk dus 4 pakjes 2 in 44 en 2 in 50... Mocht ze toch tegen alle verwachtingen in i groter zijn. we moeten zowiezo 24 uur blijven minimaal dus denk dat 2 pakjes niet overbodig zijn.

zouden we film gaan kijken ligt mijn vriendje te slapen op de bank. hopelijk een kort schoonheidsslaapje hihi.

Tori hoe bedoel je dat met het geboortekaartje? wat zet je daar dan op? En doen jullie dan een foto met geboortedatum, gewicht enzo apart erbij of hoe bedoel je?
    doe je de geboortekaartjes via internet of bij een drukker? via internet gaat snel hoor die kun je al helemaal klaarmaken en opslaan en dan na de geboorte alleen nog de laatste gegevens en foto toevoegen. En de dag erna oheb je ze meestal al in huis.
    ben benieuwd hoor naar je kaartje.
    ik denk trouwens dat jij eerder gaat bevallen dan je uitgerekende datum, mss wel eerder dan ik of er niet zoveel vanaf.

ik had hier op het forum een topic gelezen over de vluchttas en daar een paar dingen uitgehaald waar ik zelf niet aan had gedacht. dextro energie en wat koekjes of ontbijtkoek ofzo en wat drinken voor je vriend. En ook voor je vriend deo, tandenborstel en een schoon shirt.
    mss had jij er ook nog niet aan gedacht.
    ik heb ook alvast een beursje met kleingeld voor parkeerautomaat en evt als mijn vriend iets wil halen in het restaurantje. en een 2 euromunt voor een rolstoel. in de tas gedaan. zodat we dat zeker hebben anders zul je net zien dat we de beurs leeg hebben als het begint.

7. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.881
    113
    Noord-Holland
    Tori je laatste pre-verlof dag! Wat heerlijk. Hopelijk vandaag niet teveel te doen en geen lastminute zeurpieten maar rustig aan afronden en dan vanaf morgen vrij. Je co-sleeper ziet er mooi uit zeg :) Praktisch maar vind het er ook lief uitzien.
    Denk dat je straks een bewerkte foto als voorkant van het kaartje plakt he? Dus een foto van je meisje met erop de geboortedatum en gewicht enzo en de rest maak je nu al? Wanneer denk jij dat je gaat bevallen? En je vriendje?

Hip weer lekker geshopt :D M'n nichtje kon ook pas na een maand in maatje 50 dus denk dat je goed zit met je maat 44 pakjes. Van petit bateau heb je ook hele lieve (maar die zijn wel heel duur vind ik zelf). En zo te horen ben je er helemaal klaar voor! Dat alles gewassen is, vluchttas klaar.. emotioneel ook klaar? Bijna mama.. jij en Tori allebei.. wat een mooie gedachte :)
    Ik heb trouwens ook wel zin in pannenkoeken haha.

Betties hè jakkie weer van zo'n verjaardag en van de goedbedoelde onwetendheid :( Misschien hebben ze eerder een ervaringsverhaal nodig. Merkte het ook aan m'n ouders.. die waren gaan zoeken naar info online maar dat is allemaal zo droog informatief, terwijl het probleem hem juist in het emotionele gedeelte zit. Knuffel meid! Hopelijk volg jij echt heel snel nu!

McKenzie gaat het met jou goed?
    En met Zomer?

Hier: het zat er dik in.. manlief woensdag thuisgekomen met de griep en nu heb ik het :( Of tenminste, geen koorts, maar meer "algehele malaise" zwaar verkouden, zeer lijfje en maar hoesten. Denk een beetje zoals wat Hip had toen? Ik voelde zelfs een paar keer tijdens een niesbui.. dat alles zo verkrampt in je buik.. en opeens geroffel van binnen of ik er niet even mee op kon houden ;) Maar of dat nou echt de beeb was? Voel ook af en toe een soort drukverplaatsing die niet van m'n maag, darmen of blaas is.. ben benieuwd. Gisteravond toen we met de angelsound zaten kwam de beeb echt naar boven gezwommen. Hoorden we hoe het hartje steeds luider werd :) Straks nog controle bij de vk en voor de rest maar lekker in m'n bedje.

8. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hip, je bent er helemaal klaar voor! Wordt je er onrustig van of ben je juist heel rustig? Oh, wat een heerlijk vooruitzicht! ( nounja, die bevalling dan iet echt, maar het resultaat wel!)

Vandaag een baaldag genomen, slecht geslapen en geen zak zin in de negatieve sfeer op hetvwerk. Dus ik dacht, weetvje wat ik ga lekker tegelen in de badkamer! Toedeloe!
    Dus ik ga tegellijm maken en lekker kliederen boven! Byebye!

9. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.881
    113
    Noord-Holland
    Goed bezig Betties! Het is opeens ook allemaal klaar he haha.. zo rond de kerst had je nog zo'n "ik blijf het toch maar proberen" en nu is het "hoppa klaar met het gezeik".. goede instelling :)

10. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Betties ik ben trots op je! echt goed dat je voor jezelf kiest.
    succes met betegelen en dan hopelijk morgen een betere dag!

Sophy wat shit zeg dat je er zo rot aan bent, hopelijk niet het zelfde als ik toen. ik heb er echt 6 weken mee aangesukkeld en uiteindelijk nog een echte griep met koorts en alles erachteraan gehad. niet fijn!
    gek je ben ben al 15 weken dat onverklaarbare gevoel wat je hebt in je buik is zeker je kleintje!! oewwww zo mooi en het word nog veel mooier...genieten meis.
    voor nu beterschap! haal je echinaeforce van dr. a. vogel dat helpt wel om wat sneller er bovenop te komen.

tori je laatste werkdag geniet ervan en laat je niet gek maken. als je straks de deur uitloopt leg het werk dan ook naast je neer en niet gaan stressen of thuis gaan werken om nog dingen af te maken. de wereld vergaat niet als jij verlof hebt! het is nu tijd voor tori tot je kleine meid er is!
    bedoel je het zo als soof zegt met het geboorte kaartje? klinkt leuk!

ik ben ontzettend rustig trouwens ook nog helemaal niet zenuwachtig. dat komt denk ik om dat ik me echt niet voor kan stellen dat het al bijna kan gebeuren. het voelt nog zover weg!
    hopelijk blijf ik zo relaxed!
    we hebben nog 1 wasje te gaan als zo de spullen van de babydump binnen zijn, ik verwacht ze morgen :D. en dan helemaal klaar!!

11. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.881
    113
    Noord-Holland
    Zou het echt de beeb zijn? Heb het al 2 weken.. gewoon zo af en toe.. onverklaarbaar dus het lijkt me de beeb maar vind het nog zo vroeg..

En die rust hoort er toch ook bij? Zo in jezelf gekeerd, gefocust op je meisje en de naaderende bevalling. Vind het wel spannend.. je weet nooit wanneer precies.. maarvdat is ook bijzonder :)

12. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Dat weet ik eigelijk niet of die rust erbij hoort..ok had zo'n klein kind vlak voor sinterklaas gevoel verwacht eigelijk. Dat in mezelf gekeerd en een beetje cocoonen thuis zal er idd wel bij horen ja..dat heb ik al een paar weken.

ik denk dat het je beeb is hoor. je hebt de placenta achter dus je kan het al vroeg voelen. ik heb sowieso het idee dat als je langer bezig bent met zwanger worden en in de mmm zit dat je je veel bewuster bent van alles wat je voelt in je buik en de kleine daardoor ook eerder opmerkt.

ik had met 14 weken 1 of 2 x iets gevoelt wat ik niet kon plaatsen en vanaf 16 weken steeds iets vaker. met 17 weken wist ik zeker dat het de kleine was en voelde het toen al geregeld en ik heb de placenta voor liggen.

ik lig weer aan de ctg, scheelt zo leer ik hier de mensen van de kraam en verlosafdeling wel kennen. heerlijk geluid dat kloppende hartje op de achtergrond!

13. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Blehh het sneeuwt hier al de hele middagen het blijft liggen :$ ben er echt zo klaar mee...ik wil lente!! sorry moest ff klagen word er shaggie van. tis ook zo koud!

14. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Zo,m'n laatste dag op het werk heb ik gehad. Wel n lange dag geworden (was na 18:00 thuis).
    Ondanks dat ik niet alles af heb kunnen maken voelt het toch heel fijn dat ik nu vrij heb. Wel apart dat iedereen soort van afscheid van je neemt ... Alsof ik niet terug kom, haha. Ben wel van plan om terug te komen! Al heb ik wel m'n foto's enzo in m'n tas gestopt (zaten niet in n lijstje hoor).

Hip, ja denk ook wel dat ik er veel plezier aan ga beleven, nu al voorpret nu ie naast mijn bed staat. Kon ik haar er alvast maar even in leggen ;).
    Ik heb de hele tijd 11 april in m'n hoofd... We zullen zien wie er eerder gaat bevallen, wie weet wel op dezelfde dag! :D
    Heb nog geen drive om meer kleertjes te komen, raar he? Wie weet komt t nog, nu ik vrij ben.

@kaartjes, we zijn er nog niet uit of we ze laten drukken of dat we het helemaal zelf gaan doen. In elk geval gaan we in de binnenkant een foto doen (zelf) met de gegevens van de geboorte er op. Het wordt in elk geval geen standaard kaartje :).

Sophy, jij zit redelijk in de buurt met t kaartje, alleen komt de foto niet voorop maar in de binnenkant.
    Ja, de co-sleeper is ook heel lief, zo mooi klein. Voelt echt beter dat ze daar in het begin in slaapt dan in dat grote ledikant op haar kamer.
    Ik denk dus de 11e en m'n vriend gaat daar in mee. Had gisteren ook al oefenweeen voor m'n gevoel.
    Hoe was t bij de vk controle? Hopelijk zet de griep niet door en voel je je alweer beter. Beterschap!

Betties, wow goed bezig! Hoe is t tegelwerk geworden?

Hip, moet helaas nog wel wat werkzaamheden doen thuis, maar dat kan op m'n gemak hoor en zo heb ik op een dag dat ik me verveel ook wat te doen ;). Heb officieel vanaf vlgd wk maandag verlof, nu eerst vrije dagen.
    En ja dat sneeuw, niks aan!! Hier bleef t gelukkig niet liggen... Balen dat t bijhouden wel is blijven liggen.

Sophy, en al Hip voelde ik het ook al vroeg n naar week 16 al best goed. Begon met plopgevoel en prikjes.

15. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.881
    113
    Noord-Holland
    Tori..... verlof! Hoe voelt dat nou hihi. Vast lekker wakker worden zonder verplichtingen vanmorgen :) 11 april is een prachtige dag toch.. lijkt me leuk om te bevallen op zo'n echt mooi zonnige dag (niet persé warm maar gewoon "een mooie dag"). Zag nog de voorkant van je buik.. echt HUGE meid. Echt supermooi :) Vraag me alleen af waar je nog 5w moet laten..?

Hip het was goed toch met de ctg? Lig je dan apart in een kamer of met een hele groep vrouwen tegelijk? Ja koud.. ik ben er ook zo klaar mee.. gisteravond naar de vk, was het -10 gevoelstemperatuur bah.. wil ook lente! Vogeltjes (stille vogeltjes :D) en bloemen en zon.. en babies :)

Betties hoe is je badkamer geworden?

Hier: ik dacht dat ik zondag het ergst had maar eh nee dat was gister. Vandaag komt het eindelijk los yes! Kan dus weer een beetje ademen en m'n moeder heeft kippensoep voor me gebrouwen :) Gister dus naar de vk.. alles goed, zelfs m'n bloeddruk blijft mooi laag op 90/60 en de beeb rommelt rustig door in m'n buikje :)
    Stiekem heb ik nu al zin in die kippensoep.. om 10 uur.. nah kan wel toch ;)

16. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Vanmorgen om kwart voor 9 maar es uit bed gestapt, rustig aan ontbijten, daarna douchen en toen was ik eigenlijk best fit en heb ik de douche onderhanden genomen :). Wasje aan gezet, gewoon alles op mijn tijd. Niets moet, maar ik mag doen wat ik wil. Het genieten is begonnen!
    Ja, hij is echt HUGE m'n buik hè?! Ik vind dat ook; al zei een collega van me dat ze het zo mee vond vallen wat een vriendin van haar.. blablabla. Pfff, nou als ze 'm bloot zou zien denkt ze denk ik ook wel anders. Ik ben maar klein en die vriendin van haar is vast 1 meter 80 ofzo ;).
    Weet ook niet zo goed waar die resterende weken nog moeten zitten. Schijnt wel dat je vruchtwater nu op z'n max zit en dat langzaam minder wordt. En ze daalt steeds verder in (ik voel dat heel duidelijk dat ze alweer lager zit, ze kan nu weer beter met haar voeten tegen m'n ribben aan duwen, yeah ... ;)).
    10 uur kippensoep, mm waarom niet ; ik lust ook wel!!! Ik heb net 4 koekjes opgegeten. Straks een champignonsoepje uit een blikje met broodjes.
    Fijn dat alles goed was bij de vk en je gisteren het ergste van de griep hebt gehad en je weer aan de beterende hand bent, verse kippensoep helpt heel goed!

Hip, wil je niet lekker maken ...

maar oooh wat een lekker zonnetje schijnt hier nu buiten. Al is het wel erg koud dus ik hou het bij fijn kijken naar de tuin met zon :). Ligt zelfs een klein laagje ijs op de vijver dus het vriest zeker.

17. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi!
    Hier ook een zonnetje en zo achter het raam is het heerlijk. Maar buiten is het afschuwelijk koud, brrrrrr.
    Tori, verlof! Top! Ga zo eens spieken naar die ' enorme' buik ban je ;)
    Hier, ik ben nog steeds thuis en ik denk dat ik dat lekker de hele week ga doen. Mrk dat ik niet zo goed in mijnvel zit. Beetje lusteloos terwijl er genoeg ( leuke) dingen te doen zijn. Maar kan me er niet echt toe zetten.. Op het werk zijn veelmzieken dus het valt verder niet zo op dat ik er iet ben en ik denk dat ik daar even van profiteer, zei manlief ookmdat ik dat moets doen. Zo zit ik normaal moet om elkaar maar kies even lekker voor mezelf!

18. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    hier nog steeds sneeuw:( en ondertussen ligt er al zo'n 15 cm...het waait hard dus de sneeuw stuift ook nog ff lekker rond. en in heel limburg ligt het verkeer op de fles. gelukkig hoef ik er niet uit.
    nouja eigelijk wel voor te douchen, maar denk dat ik dat maar gewoon skip voor een dagje. dan maar gewoon ff aan de kraan wassen mijn haar hoef ik vandaag toch niet te wassen.

soof wat fijn dat alles goed was bij de vk. en je bent al een beetje aan de betere hand gelukkig, hopelijk vanaf nu alleen maar nog beter. moet wel lukken met verse kippensoep.

betties gewoon voor jezelf kiezen idd als het niet gaat. zodat je straks fit bent als je aan de ivf begint.

tori lekker genieten van je verlof heerlijk! heb je de omtrek van je buik al eens gemeten? volgensmij is je buik ondertussen dikker dan mijne. ik moet nog een foto maken vergeet het steeds.

mckenzie hoe is het met jouw? heb je al uitslagen van je schildklier?

hier een heel goeie dag!! gisteren had ik echt een kutdag ik had heel slecht geslapen en ontzettend veel pijn. dus gistermiddag al ff op de bank geslapen voor zover dat lukte met dat geklus boven. en vanacht echt de hele nacht geslapen zelfs niet hoeven plassen!! ik werd echt uitgerust wakken en het leek of ik de hele wereld aan kon haha.
    lang geleden dat ik zo fit ben geweest de energie stroomt door mijn lijf.
    dus ik enthousiast de keuken gaan poetsen, maar naar 10 min zei mijn bekken toch echt dat ik niet goed wijs ben. (mijn vriend zei het al na 2 min maar ik ben eigewijs ;)) maar met heel veel zitten en ff liggen tussendoor heb ik de keuken toch afgemaakt (beetje hulp van vriendje erbij:)) voelt zo heerlijk om me weer ff nuttig te maken.
    ga zo nog een geboortekrans maken voor aan de deur voor als de kleine er is. heb nog niet alle spulletjes in huis wat ik er voor nodig heb, maar kan wel alvast beginnen.
    dit kan ik zittend doen dat scheelt en tussendoor geregeld gaan liggen, want ook zitten is niet echt fijn voor mijn bekken. en als ik zit dan duwt de kleine rechts vol in mijn ribben en probeert er een voetje of zo onder te wurmelen ofzo. doet ze echt al een paar weken op dezelfde plek waardoor die extra gevoelig is.

gisteren met de ctg was alles goed duurde wel lang omdat ze steeds wegkroop waardoor het ontvangst weg viel heb dus een uur daar gelegen. ach is niet zo erg had een tijdschrift en lig lekker op een zkh bed en krijg wat te drinken dus goed te doen.
    dat is gewoon in een kamertje op de kraam of verlos afdeling net waar plaats is je ligt daar dan alleen niet met andere.
    mijn temp en bloeddruk was ook prima. nu donderdag weer eerst ctg en dan groeiecho. vrijdag flowecho en controle en de week bespreken bij de gyn. oja en vrijdag ben ik ook nog jarig!! 30 bleeehhhhh. doe er ook niks aan. zondag ga ik met mijn vriend lekker uiteten.

grrr op de radio (3fm) zijn ze ook al de hele morgen zo flauw om te laten weten dat in de rest van het land de zon heerlijk schijnt.

19. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.881
    113
    Noord-Holland
    Wat heerlijk zeg verlof en genieten :) Nog effies en ze kan al komen. Ik vind het zo onwerkelijk en dan is het nog niet eens mijn baby haha. Hadden we toch een jaar geleden niet gedacht... hoeveel groter zou je buik nog worden Tori? En voel je nu ook beneden dat ze lager ligt.. in je bekken voelen zeg maar?

Betties het is gewoon tijd voor lente :) Mss even buiten een wandeling? Als je de kou aandurft...

Hip gekkie hoe kan je nou met jouw bekken de keuken willen soppen?! Nesteldenestel :D Lekker rustig aan doen vanmiddag ja :)

Voel me echt beter als gister. Nog wel verstopt en flauw.. maar zoveel beter als gister.. wat een opluchting. Wel besloten dat ik de hele week blijf uitzieken thuis.
    En het ziet er lekker uit buiten! Jammer dat het niet zo'n goed idee is, zou graag even in het zonnetje lopen.

20. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Ohoh, en nu is het ook nog eens stralend blauw buiten... Ik ga het jouw kant op sturen Hip!

Betties, heb je de buikfoto gevonden? Want hij staat vlgs mij niet in m'n album (die van voren) maar op t topic april baby's.
    Voor jezelf kiezen, heel goed van je! Volgende week met frisse zin weer naar t werk.

Hip, hihi nee mijn omtrek is toch kleiner dan de jouwe... Maar ja ik ben ook kleiner dus het begin was waarschijnlijk ook minder. Zit nu op 100cm, gemeten ter hoogte van m'n navel.
    Maak jij vanavond een foto... Als de bouwvakkers er niet zijn, moet dat lukken. Niet vergeten! ;)
    Haha, hoor nu net weer op 3FM dat ze t over het weersverschil hebben in NL. Heb jij de radio uit gezet? ;)
    Jij ook aan de poets geweest dus, ik ook... De vloer vd keuken was zo vies dus op de knieën wezen poetsen, ook zo niet slim... Wat had ik n last. Net als jij heb ik nu ook n goede dag, de spierpijn in m'n kont is weer weg. Had het gemasseerd gisterochtend en dat heeft dus geholpen :). Vanochtend de douche gedaan en dat ging goed!
    Wat is een geboortekrans?

Deel Deze Pagina