Hoe staan jullie tegenover Utrogestan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Betty Barclay, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elfrieda

Elfrieda Actief lid

15 nov 2012
    102
    0
    0
    Moeder/Huisvrouw
    Groningen
    Hey bedankt voor je berichtje.
    Ik heb morgen een uitgebreid gesprek met de gyn.
    De groei van het bovenbeentje was eerst gemiddeld, bij de 18+5 weken GUO kreeg ik een grafiek mee van de echografist, die vroeg ik ook aan de gyn maar wilde ze niet geven, wel een klein papiertje met getallen waar ik niet aan kon zien of het binnen het gemiddelde was. Ik heb een notch dus een minder goede doorbloeding en daar kan een groeiachterstand door ontstaan, bij mijn vorige dochter is dit over het hoofd gezien en ze is overleden, daarom en omdat ik zelf niet te ver gespreide controle wil heb ik om de week controle. De flow wilde ze eerst niet meten, alleen de buikomtrek om groeiachterstand te constateren, ik maak me wat zorgen om haar aanpak en reacties. De notch zit er en gaat niet weg en dat kan niet erger worden redeneerde ze, maar de notch is de slechte doorbloeding en die kan volgens mij wel degelijk slechter tot zelfs nihil worden zoals bij mijn vorige zwangerschap.
    Ben een beetje bang dat het bovenbeentje morgen onder de onderste streep komt terwijl het buikje goed is, wat krijg ik dan? Een tirannosaurus baby met korte beentjes en verder alles normaal?
    Ik denk dat het met de groei van de kleine wel goed zit, alleen ben ik deze keer graag goed voorbereid als er wat is. Dan hoef ik me niet weer te laten leven en alles af te vragen en zomaar aan te nemen. Er is veel misgegaan en als ik meer gevraagd had dan had ik zelf ook dingen kunnen aangeven om kansen te vergroten. Ik heb ook navraag gedaan hier op de site en een groeiecho zou gedaan worden door een echografist, niet door mijn gyn, maar mijn gyn heeft de afspraak met de echografist afgezegd en doet de groeiecho's nu zelf.
    Het vertrouwen zit er niet, komt ook door hoe ze reageert, niet willen zeggen wat er gebeuren gaat als de groeiachterstand optreedt omdat dat nu nog niet aan de orde is, geen longrijping willen geven, zeggen dat het kindje niet kan bewegen zonder hartslagje terwijl ik gewoon even het hartje wilde zien kloppen toen ze er binnen een miliseconde overheen vloog. Maar morgen ga ik toch aankaarten dat ik gewoon een uitleg wil bij een antwoord en dat ik nu graag goed op de hoogte ben ipv als het misgaat dan pas de info krijgen, ik ben geruster als ik op voorhand het protocol weet. Voel me niet erg op mijn gemak bij haar. Ik zie het morgen wel... Ben wel wat gespannen, nu nog cupcakes aan het bakken terwijl ik ivm mijn suikers niet anders mocht eten van mijn endocrinoloog. Jammer dat er geen vast protocol is en dat elke gyn anders handelt.

2. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Elfrieda wat vervelend dat je gyn zo rot doet alsof ze op een kinderachtige manier wil laten weten dat zij de arts en de baas is...(ik laat het hartje niet zie of horen gewoon omdat ik dat kan beslissen lekker puhh)
    Dat is toch geen enkele moeite. ook de flow meten stelt niks voor duurt 2 min. of zo kan gewoon met de echo.
    en daaraan kunnen ze al heel snel constateren of de doorbloeding nog goed is.
    hier doet idd de echoscopiste de groeiecho's. volgensmij is dat ook normaal.
    maar wat je zegt het beleid is overal anders ook met fertiliteit en vruchtbaarheidsbehandelingen en als ik hier zo lees dan mag ik in mijn handjes klappen met mijn streekzkh!

om de beentjes zou ik me echt geen zorgen maken je krijgt geen misvormde baby hihi. er is zoveel verschil in beenlengtes. De ene heeft korte benen de ander lange vandaar ook de lengtematen in jeans. maargoed daar zou de gyn je eigelijk gerust over moeten stellen en niet ik.
    de buikomvang is zeker in jouw geval het belangrijkste als de doorbloeding niet meer goed is dan krijgt je kindje niet meer genoeg voeding en bouwt geen vet reserves op. dus als ze het buikje goed in de gaten houden is wel fijn. maar een goede uitleg erbij van de gyn zou wel op z'n plaats zijn gewoon voor je eigen gemoedsrust.
    hopelijk bereik je iets met het gesprek morgen succes in ieder geval.

sophy lekker geluncht gisteren heerlijk! ga je deze week weer werken eigelijk? nog 5 daagjes en dan weet je wat er in je buikje groeit!!

tori ook een heerlijke middag gehad zo te lezen. welke maat box heb je dan eigelijk? ben je zelf zo handig met een naaimachine en zo dat je een boxkleed kan maken? knap hoor hihi ik doe het je niet na. weet je al wat je gaat maken?

Ik heb gistermiddag eerst ff lekker een dutje gedaan op de bank daarna nog bijna 2 uurtjes lekker in mijn nieuwe bad zodat ik helemaal uitgerust en fit was voor het uiteten.
    het was erg gezellig en super lekker! ik had vooraf gamba's in knoflookolie en als hoofdgerecht roodbaarsfilet met wittewijnsaus. toen nog een verrukkelijk toetje een chocoladetaartje waar de warme choco uitliep met vanilleijs en frambozen saus..hhhmmmmmm! ik plofte wel bijna zo vol zat ik haha...maar ik heb echt genoten.
    Merk het wel aan mijn bekken dat ik gisteravond een paar uurtjes heb gezeten. dus lig nu lekker op de bank.

3. Elfrieda

Elfrieda Actief lid

15 nov 2012
    102
    0
    0
    Moeder/Huisvrouw
    Groningen
    Ze ging vrij snel overal bijlangs, zei "het hartje" en weg was ze alweer, ik kreeg niet de kans om het goed te zien vandaar dat ik zei dat ik het niet zag, toen zei ze "het kindje kan niet bewegen zonder hartslag", ik denk dat ze dacht dat ik geen hartslag zag en dacht dat het kind dood was ofzo, iig schatte ze me vrij dom in en dat stak me op dat moment nogal. En ik was teleurgesteld om het hartje niet alsnog te kunnen zien kloppen omdat dat gewoon heel leuk is om te zien, dat de kleine bewoog had ik ook wel gezien, dat was niet het punt.
    Het gesprek liep heel netjes. Ze nam wat beter de tijd bij de echo, met tekst en uitleg. Heel andere gyn had ik voor me. Waarom ze zelf de echo's doet en niet door een echografist laat doen weet ik niet. Als ze het maar goed doet. Hoewel ik wel het idee heb dat het echoapparaat betere metingen verricht die de echografist boven gebruikt en het apparaat wat de gyn gebruikt beneden is volgens mij wat meer basismodel. De groei was goed en de doorbloeding ook ze keek zelfs naar het vruchtwater, dat heb ik nog nooit gezien en vond ik wel geruststellend. Zolang de groei niet achteruitgaat ben ik rustig, ik weet uit ervaring dat als de doorbloeding achteruitgaat dat het binnen 1 of 2 weken gebeurd kan zijn, vandaar dat ik het veilig vind om de doorbloeding goed in de gaten te houden, dat deed ze ook omdat ik daar waarde aan hecht, zelf kijkt ze naar het buikje.
    Ze schatte de kleine nu op 25 weken ongeveer 800 gram, toen zei ze tussen de 700 en 800 gram. Ik vroeg weer om een grafiekje maar die heb ik niet gekregen, ik had meegekeken op haar scherm en alles zat goed. Dat vind ik wel weer jammer, het is gewoon leuk om een schema mee te krijgen met getallen en grafiekjes. Blijft leuk om naar te kijken te ontcijferen en is ook leuk voor in het babyboek bij de echofoto's. Hey bedankt voor de geruststelling!!! Helemaal superrrr.
    Fijne week, ik heb het zonnetje voor jullie besteld maar de bestelling heeft vertraging opgelopen!!!!!!!
    Liefs van mij

4. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hallo daar!

Even snel de laatste berichten gescand en nog geen bevallingen geconstateerd! Wel oefenweeen Tori, poeh!

Weekendje weg was best pittig moet ik zeggen. De drie kids zijn nu 3, 4 en een half en bijna 6, dus lekker aanwezig. Het huisje bleek echt enorm gehorig, dus de nachten waren verschrikkelijk. Zwager en schoonmoeder hoesten snachts de longen uit hun lijf en de kids waren al vroeg aan het spoken. Niet echt bijgetankt dus, eigenlijk ben ik nu doodmoe. Bovendien afgelopen nacht 3x een huilend kind omdat hij het zo miste om met zijn neefje op een kamer te slapen, vond hij beregezellig.
    Vandaag weer aan het werk en daar bleek totale paniek over planningen en de werkdruk is afschuwelijk. Ik merk dat ik meteen in de stressstand schiet en ik het niet echt kan handelen. Het botst nu enorm in mijn hoofd, mijn loyaliteit (die er dus toch nog is) en het moeten kiezen voor mezelf. Volgende week heb ik weer een afspraak met mijn leidinggevende en ga dit (ondanks de beoordeling die binnenkort komt) toch gewoon aangeven, dat ik dit niet trek. Zeker niet met in het vooruitzicht mijn IVF poging, midden in de deadline van de planningen. Dat ga ik gewoon niet doen. Worstel er wel enorm mee, want ik zie geen uitweg/oplossing. Misschien dat ik
    Maar goed, ik merk ook wel dat ik er extra emo inzit vandaag omdat mijn ongi bezig is eraan te komen. GVD, weer geen succes, omdanks zorgvuldig gepland weekendje weg ;) Dan wordt de komende maand dud echt de laatste spontane poging voordat we starten...

Goed vandaag gaat het dus niet zo best, in de loop van de week zal ik het wel weer wat zonniger gaan zien....
    Groetjes!

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Betties welkom terug! jammer dat je weekendje zo vermoeiend was, hopelijk wel leuk verder. en eigelijk super schattig van je zoontje dat hij z'n neefje mist..beetje jammer dat dit 's nachts moet hihi.
    dat je die druk niet trekt nu op je werk herken ik wel je leeft op je reserves het duurt echt wel ff voordat je weer opgeladen bent. Daar helpt een weekendje weg en een weekje voorjezelf kiezen niet aan daar is wel meer voor nodig. dus hoe moeilijk het ook is als het niet lukt gewoon aangeven en niet meer over je grens gaan. nog een ronde en je kunt voor de ivf! Zorg dat je er energie voor hebt want het hele proces is al heftig en dan die bom hormonen er nog bij is niet niks.
    hopelijk zet nu je ongi snel door dan en de lente haha zodat je lekker kan gaan opladen!

elfrieda gelukkig ben je weer wat gerustgesteld! vruchtwater word bij mij ook iedere x gecheckt idd met de groei en met de flowecho's.
    fijn om te horen dat alles goed is met je meisje houden zo! en mocht je gyn weer es met het verkeerde been uit bed zijn gestapt gewoon aangeven dat ze duidelijker moet zijn omdat jij anders onzeker word.

De vloertegels in de badkamer liggen erin en dadelijk worden ze gevoegd. morgen word alles afgemonteerd en dan beginnen ze meteen aan de wc beneden. lalleen de douchewand zou vandaag binnen zijn en die is er nog niet hopelijk komt die wel nog binnen vandaag of morgenvroeg anders is de badkamer woensdag pas helemaal klaar.

6. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi!
    Hoe is het hier? Hip, is je badkamer al klaar?

Gister had ik de testdag bij de testpsycholoog en een heel interessante dag, wel heel intensief. Uitkomst was dat ik een enorm intelligente dame ben, die wel emotioneel niet erg sterk staat. Goh, dat is wel te verklaren, maar dat dat toch wel duidelijk uit de testen naar voren kwam vind ik wel pijnlijk... wordt aan gewerkt in elk geval.
    Daarna doorgerend naar school want daar hadden we een 15min gesprekje met de juf van julian. En ook daar supergoed nieuws. Julian heeft ook een citotoets gemaakt en heeft daar zowel op taal/actief luisteren en op rekenen de hoogst haalbare score! Conclusie: hoewel hij pas een half jaar in groep 1 zit, zit hij qua niveau eigenlijk al op eind groep 2! Nou, hoe trotst kan je dan zijn zeg! Aangezin hij het spelen nog superleuk vind gaat ze nu niet veel extra aandacht aan hem besteden maar zodra ze mertk dat hij zich gaat vervelen ofzoiets dan laat ze hem al aansluiten bij groep 2.
    Kortom, gister was een pittige maar zeer mooie dag! Daar kunnen we weer mee verder!

Verder zet mijn ongi niet echt door. Wel de bekende megahoofdpijn, maar bloed nog nauwelijks. Vandaag dag 29... had vannacht een beetje de zenuwen, voel op zich van alles qua buikpijntjes. Maar ik verwacht dat het vandaag wel gaat doorzetten vanwege die hoofdpijn. Op zich wel fijn dat het een paar dagen later is, dat maakt de planning voor de ivf wat minder spannend, ik kom nu wel gunstiger uit.

fijne dag!

7. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.880
    113
    Noord-Holland
    #3067 Sophy, 20 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2013
    Hey liefies :) Hoe is het hier?

Betties wat leuk van je zoontje! Trotse mama :) Mss zou je moeten overwegen om je de 2 weken voorafgaand aan de ivf poging ziek te melden. Zo kan het toch ook niet.. kost veel te veel energie en negativiteit zo.. en je gaat je krachten gewoon nodig hebben voor een zo goed mogelijke kans. Denk erover na :)

Hip nog geen gerommel? Spannend wel hoor. Klinkt heerlijk je verjaardagsmenu. In het zkh met echo en flow alles nog goed toch?

Tori hoe gaat het met je boxkleed? Aan het genieten van je verlof?

McKenzie alles goed?

Hier.. vage kennis meldt dat ze zwanger is maar 12w echo niet goed - licht gehandicapt - en nu gaan ze het maar weg laten halen.. eigenlijk wilde ze graag een mk.. zucht.. waarom deel je dat in godsnaam met me? Ik hoor 2 jaar niets, nog geen kerstkaart en dan wel dit.. merkte meteen weer dat mn verdriet om wat er gebeurd is en de angst om deze zwsc nog heel hoog zitten :) Berichtje verwijderd brrr :(
    On the bright side.. als ik rustig in bed lig, voel ik steeds de beeb woelen en schoppen :) zoooo leuk :) nog maar 2 nachtjes tot de pretecho. Straks houdt ie de beentjes bij elkaar en zien we niets haha maar hebben we in ieder geval een half uur heerlijk naar ons beebje kunnen kijken!

8. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Hi meiden!
    Hier begint het nu toch wel minder prettig te worden. Heb enorm last van branderig aanvoelende huid aan de bovenkant van m'n buik (tot aan m'n borsten). De kleine is het ook telkens zo aan het oprekken.
    Maar goed, ze is erg beweeglijk dus zij doet het helemaal goed.
    Verder ook veel last van m'n rug en bekken. Als ik ga liggen geen last meer van m'n bekken, maar voor de rug helpt dat helaas niet.

Moet nog steeds dingen voor m'n werk doen, maar dat schiet dus ook niet echt op. Nouja... Ik doe rustig aan en uiteindelijk zal ik t wel af krijgen. Vandaag ook wasjes gedraaid, dat moest ook gebeuren dis tussendoor vaak even op de bank gelegen.
    Later vanmiddag naar het winkelcentrum geweest en nog wat laatste benodigdheden gehaald, viel ook tegen dat lopen van de ene naar de ander winkel. Ook bij de h&m van die borstvoedingsshort gekocht. Gisteren was een vriendin op visite met de baby en dat was wel erg handig zag ik bij haar.
    We zijn nu bij m'n schoonmoeder, gaan zo eten en daarna weer naar huis.

Boxkleed ben ik nog niet mee begonnen, maar we gaan ook een speelkleed kopen en die ast misschien goed, dus dan hoeft het ook niet perse (lekker lui, haha).

Sophy, niet leuk voor die kennis... Maar om dat nu zo bot tegenover jou te vertellen is niet echt fijn zeg!
    Jij gelukkig al bijna de pretecho!! Leukleukleuk! Ben zo benieuwd of t een jongen of meisje is. Let it be pink :), ik denk het wel!
    En in el geval lekker om een half uur naar jullie baby te kijken. Wat super ook dat je haar nu goed voelt bewegen als je ligt!
    Nu lekker van genieten, met 36 weken is het niet super meer (maar AU) haha.

Betties, vervelende hoofdpijn... Als het moet losbarsten laat het dan ook maar komen he? Hoop dat je er snel van af bent en je je weer beter voelt.

Hip, hou jij t nog vol? En is de badkamer af? Reageer vanavond nog weer ff op je PBtje :)

Wij gaan eten!

9. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.880
    113
    Noord-Holland
    Tori wat vervelend van je huid, rug en bekken. Helpt het niet om te liggen met kussens strategisch geplaatst? Nog heel effies.. kan me voorstellen dat het gewoon echt zwaar wordt nu.
    Enne.. je moet nog dingen voor je werk doen? Je moet helemaal niks :D Lief dat je ze nog wilt helpen, denk wel aan jezelf he :)

Ik heb slecht geslapen.. lag maar te piekeren.. goh hoe zou dat nou komen :( Maar ja, ik ga er maar vanuit dat dat voor een nachtje geen kwaad kan voor de beeb. Straks naar de arbo om uit te leggen waarom ik geen hele dagen meer kan werken en ik hoop op geen gezeik, soms hoor je van die rotte verhalen. En dan morgen morgen morgen de pretecho :)

10. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Oh lieve Sophy, niet zo piekeren hoor. Jouw beeb is een hele sterke topper die je morgen weer gaat zien!
    En de Arbo gast het wel begrijpen denk ik. Zwanger zijn is gewoon niet niks! We zijn een hele fabriek en er fulltime bij werken is eigenlijk dubbel op.

Ik hoop dat de beeb minder aan het wurmen is vandaag zodat ik minder last heb van m'n huid. Ze is nu nog ff flink aan het wurmen, aargh haha. Zo weer lekker insmeren en wat extra op de pijnlijke delen.
    Buiten vriest t, bah... En bij Hip weer sneeuw gisteren hoorde ik, niet tof! De lente moet beginnen want daar wacht mijn meisje op ;).

Hip, al twee dagen afwezig hier... Hm vind dat wel spannend, misschien ben je al mama!

11. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    rustig maar dames ik ben er nog met buikbeeb haha!
    ik had gewoon niet zo'n typzin heb wel meegelezen.
    ik reageer vanmiddag na dat ik controle heb gehad bij de gyn weer ff op iedereen. ga nu eerst ff lekker douchen.....jaja u leest het goed in mijn eigen douche!!

12. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi!
    Oeh Tori, dat zijn echt de pittige laatste loodjes. Wel enorm balen dat het je lichamleijk behoorlijk in de weg zit. Getsie! Goed smeren met de rare oranje olie, hoe heet dat ook al weer. Werkt super tegen littekens.

Hip? Waar ben je?? Spannend vind ik dit hoor, echt afwachten of er al mooie berichten zijn.

Hier, brrrrr... echt ergste menstruatie sinds tijden. Maar wel een wat langere cyclus en dus gunstig voor de startdatum IVF. Gister leefde ik echt op feminax en advil. Vandaag gaat het wel redelijk. Ach, vanmiddag heb ik nog een bijeenkomst en dan alweer lekker weekend!

Sophy, wat een nare manier van contact zoeken van die kennis. Misschien was voor haar de reden dat jij de enige bent die misschien het afscheid nemen van een zwangerschap begrijpt, maar ja dit is wel een heeeeel andere situatie! Onnadenkend, kwetsend en voor jou weer onrust, getsie. Als je nog wil reageren zou ik haar sterkte wensen met haar keuze en haar ook laten weten dat je last hebt van haar bericht.

Fijne dag/fijn weekend!

Sophy, echo! Wow, veel plezier vooral en er valt vast weer een beetje last van je schouders als je je uk rond ziet zwemmen! Roze of blauw??? Je gaat het wel delen hier he?

13. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Hip,weer in de ZP ether :). Ik moet zeggen dat ik ook niet altijd zin heb om te typen, is toch tijdrovend en intensief.
    Lekker dat de douche klaar is, genieten!

Sophy, weet ff niet hoe laat je de afspraak hebt vandaag, vind het wel megaspannend en hou ZP in de gaten!

Betties, ja Sophy gaa t wel delen hier... Geloof niet dat ze t voor zich kan houden, hihi.
    Je bm wordt nu goed geleegd dus, ben je straks helemaal klaar voor IVF! En ook fijn dat de langere cyclus goed uit komt, mooi meegenomen.
    Ik gebruik nu (vanochtend voor t eerst) een wit zalfje wat in zo'n gratis pakket zat, dat lijkt te werken. Het is verkoelend stond er op, en zo voelt het ook. Mocht het toch nog te erg worden ga ik op zoek naar de olie (rare oranje, dat moet wel helpen hihi)

14. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.880
    113
    Noord-Holland
    Nee de echo is pas morgen. En delen? Hmmm hebben jullie dat verdiend hihi.. tuurlijk deel ik het :)
    Bij de arbo alles goed yay! Wat oudere vrouw die graag info over haar eign zwsc'en wilde delen.. ahumpie.. maar in ieder geval begrip en natuuuurlijk werk ik nu minder uren! Mooi, ook weer klaar :)

Bio oil bedoelen jullie toch?

Betties jakkie voor je zware menstruatie maar wel blij dat de ivf nu beter uitkomt.

Hip je eigen douche! Wauw!

15. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.880
    113
    Noord-Holland
    Oja en die kennis.. lief hoe jullie reageren :) had het er vannacht echt even te erg mee. Weet nog niet of ik iets ga zeggen. Het is onwijs naar maar de manier waarop vind ik ook onwijs naar en kwetsend.. voor nu denk ik gewoon laten gaan en geen energie aan verspillen. Maar dank :)

16. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ha Hip, je bent er nog! Zag dat wij gelijktijdig zaten te typen. Heerlijk dat je badkamer klaar is!

Totr, moest even zoeken maar dat is bio-oil. Gewoon bji het KV te koop. Zou er vast mee beginnen, want als er zoveel spanning op je velletje staat dat het brandt dan is het misschien onderhuids al aan het scheuren (striae). Had ik het destijds maar gedaan... Ik heb nu een tijgerprintje... wel hip ;)

17. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Sophy, ben heel erg benieuwd naar het geslacht bij jou!

Wij krijgen met 90 % zekerheid een meisje, wel even dubbel na het verlies van N* maar wel oprecht heel erg gelukkig

18. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.880
    113
    Noord-Holland
    Ik zag het Elpie gefeliciteerd :) Kan me voorstellen dat het iets heel moeilijks en iets heel moois heeft om weer een meisje te krijgen. En deze keer gaat het goed.. :) En je zoontje.. is hij blij.. beseft hij het?

19. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    zo daar ben ik weer, ik ga ff in stukjes op jullie reageren hoor want het lukt me niet om alles te onthouden hihihi.

betties wat een goed nieuws van julian...slimme kerel! hopelijk blijft hij wel het spelen nog ff leuk vinden ondanks dat hij slim is is het ook belangrijk om kind te zijn vind ik. wel fijn dat ze er goed opletten dat hij zich niet gaat vervelen.
    en mss kun je em wel intresseren voor gynaecologie hihi dat hij over 15 jaar es verandering brengt in de mentaliteit hier in ned. bij de gyns. en hij een hele goeie begripvolle en ruimdenkende gyn word haha.
    wat rot voor je een heftige ongi, maar wel fijn dat het met de tijd naar de ivf toe goed uitkomt dat je cyclus wat langer was.
    de uitslag van de psygoloog is mss toch een teken dat je nog wat weer aan jezelf moet denken en werken. zodat je sterk het ivf proces in kan gaan.

sophy jeejtje zeg wat naar van die kennis van je...en dan bedoel ik eigelijk haar reactie en hun handelen want ik vind het nogal wat om een licht gehandicapt (en hoe zeker is dat en wat houdt dat in) weg te laten halen. maargoed dat is mijn mening. en dan zeggen dat ze liever een mk heeft. heeft ze enig idee wat dat emotioneel met je doet?
    echt stom dat ze dit zo naar jouw stuurt. idd geen energie aan besteden. en lekker genieten van je eigen mooie wonder in je buik. die het super goed doet!
    morgen echo...ik ben zo nieuwsgierig. ik denk een meisje, maar dat komt denk ik ook omdat jij het al over haar hebt hihi en ik natuurlijk in een groot roze tijdperk leef op het moment.
    hoelaat heb je echo/ of had je dat al getypt hierboven?
    lekker genieten van het mooie kindje morgen op de echo!

zo nu weer ff terug lezen hihi

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    tori wat shit dat je zoveel last hebt van je buik en huid. mss toch tussendoor wat vaker ff gaan liggen. ook goed voor je bekken.
    ik merk dat ook als ik veel gestaan en gelopen heb. dan hangt de kleine toch meer in je buik dan voelt het toch wat meer gespannen en strak aan. met liggen heb ik daar geen last van.
    heb dat branderige ook nog niet (afkloppen)
    bedoel je die creme van de etos? zo'n paars tubetje? die heb ik ook uit de felicitas die verkoeld idd. en ik heb van het kruidvat van het eigen merk de pure en natural mama olie die is ook erg fijn.
    doe mijn buik ook af en toe scrubben en daarna lekker insmeren.

je hoeft dus toch geen boxkleed te maken mss, heb je al een speelkleed gehaald? welke maat box heb je dan dat er geen normaal kleed inpast?
    ik heb bij de wibra nog een reserve boxkleed gekocht kost daar maar 8 euro, die kun je mss aan de randen opslaan of wat kleiner stikken, mocht die te groot zijn.
    ben je er verder klaar voor?
    ga je nu eigelijk ook al elke week op controle bij de vk of niet?
    moet je trouwens perse nog iets voor je werk doen? want je zit toch echt al in je verlof. kun je dat niet gewoon overdragen aan een collega?

mckenzie hoe is het eigelijk bij jouw? waar in je cyclus zit je? moet je nog op controle bij de endo en bij de gyn?
    hopelijk gaat het goed met je en ben je snel zwanger!

de controle bij de gyn was goed, er is nog genoeg vruchtwater en de flow was ook goed. ze ligt helemaal vast onderin het bekken.
    mijn bloeddruk is ook nog steeds mooi laag gelukkig. 105/70
    volgende week donderdag weer terug, ben benieuwd want m'n vriend roept al maanden dat ze 27 maart geboren word dus als dat zo is dan was dit mijn laatste controle.
    verder n og geen harde buiken of oefenweeen gehad ook nog geen slijmprop verloren dus nog helemaal rustig hier.
    heb vandaag ook nog een buikfoto gemaakt weet alleen niet of die al op de laptop staat. plaats em dadelijk of morgen.
    ben nu 11 kg bijgekomen en mijn buikomtrek is 106cm
    heb het idee dat die afgelopen dagen opeens flink is gegroeid, ik krijg mijn jas niet meer dicht en een paar dagen terug nog zonder moeite.

de badkamer is helemaal klaar! dinsdag is die afgewerkt en gisteren konden we voor het eerst douchen.
    in bad konden we al vanaf zaterdag en de wc konden we vanaf dinsdag al gebruiken.
    vandaag ook de nieuwe handoeken binnen gekregen heeel mooi!
    nu moet de badkamer nog helemaal gepoetst worden en de accesoires neergezet en kastje ingeruimd enzo en dan maak ik foto's dan zet ik ze in mijn album. is echt heel mooi geworden!!
    het bad ligt heerlijk! de douche (een regendouche) doucht ook echt lekker. iedere x dat ik de badkamer oploop heb ik het idee dat ik in een hotel ben ofzo hihi.

de wc beneden is al voor een gedeelte betegeld morgen de rest en dan word zaterdag gevoegd en de wc opgehangen als het goed is. maandaag nog het wastafelmeubel en afkitten en dan is die ook helemaal klaar! van het weekend gaat mijn vriend met zijn mam volop aan de poets en dan hebben we vanaf dinsdag ff lekker rust. want jeetje wat ben ik het moe. overal en nergens liggen de toiletartikelen. overal ligt stof!!! grrrrrr. en totaal geen privacy met die werkers in huis. begrijp me niet verkeerd ze zijn super aardig en helemaal niet vervelend, maar ik wil gewoon rust.
    maar owww wat word het mooi :D :D :D :D

vandaag eindelijk weer ff het zonnetje gezien, maar was wel fris hoor. gisteren de hele middag sneeuw gehad bleeehhh ik wil echt zo graag lente!! vind de winter maar lang duren hoor.

Deel Deze Pagina