Hip wat fijn dat het weer goed was bij de gyn! Ik ben benieuwd of je vriend gelijk gaat krijgen.. mss wacht je meisje gewoon op mooi weer en warmte van de lente, net als die van Tori En je badkamer en wc bijna af! Hebben ze toch nog netjes gehaald dan, geen uitloop, alles geregeld voor de bevalling. Lekker hoor zo'n luxe douche. Ik wil ook al jaren een nieuwe, maar heb gewoon geen zin in de troep van een verbouwing Ik ben op z'n vroegst om half 4 terug van de echo!
sophy heel veel plezier straks!!! en wat betreft een nieuwe badkamer, ik zou het gewoon nu doen als je dat graag wil. beter nu ff in de rotzooi dan straks met een kleine. en het ligt eraan wat je wil hoelang het duurt. hier moest alles eruit en de badkamer kreeg een andere indeling dus leidingen moesten verlegd worden enzo vandaar 2,5 week voor de badkamer. als je bijv. nu ook al tegels tot bovenaan hebt die goed vastzitten dan hoeven de oude er niet vanaf gesloopt en kunnen die eroverheen geplakt worden scheelt een hoop rotzooi en tijd.
Goedemorgen! Vannacht weer es eruit geweest om iets te eten, was gisteravond m'n vla vergeten te nemen en het ging dus meteen mis. En gisteravond had ik zin in wat cola ... nou dat doe ik ook niet meer want ze was vannacht onrustig en daardoor heb ik dus niet goed geslapen. Hip, ik bedoel idd die crème van de Etos. Werkt tot nu toe nog goed, zodra ik het een beetje voel branden smeer ik en gaat het snel weg. Hopelijk heb ik nog genoeg aan de mini tube, want om nou een nieuwe te halen voor misschien nog maar een paar dagen zou zonde zijn. Scrubben doe ik m'n buik niet, haha nee ben bang dat er dan helemaal niets van dat dunne velletje over blijft. Verder smeer ik elke ochtend Clarins tegen striae en dat vind ik wel heerlijke zalf. Het kleed gaan we volgende vrijdag bestellen online bij de malle dagen van de Bijenkorf. De boxplaat is 75 bij 89 ongeveer, hele afwijkende maat dus. En er ligt nu wel een boxkleed in (van Jolein met opstaande randjes, zilverkleurig), maar dat is niet ons ding. Maar als we dat speelkleed erop leggen dan is het wel prima denk ik. Kan dus ook nog even bij de Wibra kijken, voor een paar euro een extra is wel handig. Heb gisteren alles voor de baby in de vluchttas gedaan en een aantal dingen voor mij. Die dingen voor mij ga ik vandaag doen denk ik. Ja, ik moet ook elke week voor controle nu. A.s. woensdag staat weer een afspraak. En dan heb ik ook alle verloskundigen ontmoet, ik heb al wel een voorkeur wie ik wel of niet wil haha, maar ach uiteindelijk heb je geen keus en ze zijn allemaal heel vriendelijk dus dat komt wel goed (sommigen lijken me alleen wat kundiger). Voor m'n werk moet ik dat ene stukje nog doen, en is op zich niet zo heel veel werk, maar het gaat allemaal moeizaam ; de online server is langzaam en het beeld van m'n laptop is eigenlijk te klein. Dus ik ga het vandaag proberen op de iMac, hopelijk kan ik daarop inloggen (daar staat geen Internet Explorer op en het werkt niet goed in alle browsers). De kleine ligt bij mij trouwens ook al heel ver onderin (gisteren is ze verder ingedaald voelde ik), kan ook weer gewoon veel eten achter elkaar, dat is wel prettig. Onderin voelt het nu weer wat minder prettig, haha. Hip, ben benieuwd of jullie meisje volgende week al besluit te komen. Het kan maar zo! Maar zij beslist dus als ze het nog prima heeft in je bm dan kan het nog wel even duren. En alles is in orde, dus wat dat betreft mag ze ook nog binnen blijven. 1 april komt ook al zo dichtbij, ik zie het maar zo gebeuren dat we dan beide bevallen haha. Hier zijn de bedverhogers vanmorgen afgeleverd dus zondag kan het bed omhoog. Vind ons bed al zo hoog, maar dan kan ik volgens mij niet meer met m'n voeten bij de grond als ik er af ga, lekker handig 'snachts NOT! @badkamer ik wil de badkamer ook doen, maar bij ons is het op zich wel heel nieuw en netjes, maar we hebben zo'n stoomcabine en die wordt nu gewoon lelijk. Er is achter de cabine wel gewoon betegeld dus we hoeven alleen maar een muurtje te maken met een deur voor een mooie douche, maarja de leidingen wordt nog wel een dingetje want dat is nog niet netjes. Lijkt me zo fijn want zo'n stoomcabine is echt niet prettig met schoonmaken! Al heeft het ook voordelen natuurlijk. Maar even zien of we dat gaan doen. Sophy, fijn dat je ons een tijd hebt gegeven . eind van de dag kunnen we dus een berichtje van je verwachten. Veel plezier bij de echo, lekker genieten van dat half uurtje naar je beeb kijken. Betties, haha ja een tijgerprintje is wel hip, maar dat voorkom ik toch ook liever. Maar goed, deze zalf helpt denk ik ook en ik smeer natuurlijk ook al wel m'n hele buik met dat Clarins zalf tegen striae. Olie vind ik ook altijd zo'n plakkerig, maar goed, als ik toch nog meer last krijg en dat zalf helpt niet meer dan ga ik het halen bij de kv. Ik ga nu maar es onder de douche, kan ik daarna weer fijn smeren (branderige begint alweer, alleen aan bovenkant heb ik het trouwens)
ik heb buikfoto's geplaatst tori shit zeg dat je vanacht zo slecht hebt geslapen, vanmiddag maar ff lekker een dutje op de bank doen dan. reageert je meid op cola wat grappig!! ik heb er eigelijk nooit op gelet met wat ik eet of drink hoe de beeb dan reageert, nooit aan gedacht dat dat invloed zou hebben. fijn dat je weer wat meer kan eten, bij mij hangt ze helemaal rechts in mijn buik dus mijn maag word helemaal niet bekneld, heb nog geen moeite gehad met eten en ook amper last van maagzuur gelukkig. ik heb dan geen branderig gevoel gelukkig maar wel echt dat trekkerige als ik ga liggen is dat weg omdat ze dan niet meer zo hangt denk ik. helpt liggen bij jouw niet? dat zou wat zijn zeg 1 april ik hoop het niet hoor. ik hoop ook niet dat ik langer dan 40 weken moet lopen ook al gaat de tijd nog steeds snel en ben ik het nog niet moe ik ben gewoon zo nieuwsgierig naar ons meisje!! en naar het gevoel als ik straks mama ben. dat moment dat ze bij me word gelegd dat lijkt me zo overweldigend ik kijk er echt naar uit. jullie willen dus ook de badkamer opknappen hihi straks hebben we allemaal een nieuwe badkamer hier! betties hoe gaat het met je ongi? hopelijk heb je er niet te veel last meer van. heb je eigelijk ook nog acupunctuur of niet?
Ik denk jullie zitten hier te wachten maar nee haha. Het is eeeeennnnnn...... Meisje En ze doet het hartstikke goed! Nu 13cm, super beweeglijk, hele tijd met haar handjes voor haar gezichtje, liiieeeffff
YES!! Nog een meisje dit topic blijft lekker roze zo! Ik hield m'n mail in de gaten, krijg mail update als iemand iets post . Gefeliciteerd met jullie meisje en dat ze het supergoed doet. Ga je ook n leuke echo foto uploaden?
Bedankt meiden! We zijn in de wolken ons knalroze topicje hihi.. ik zal morgen fotos uploaden.. nu even relax en blij zijn
he sophy!! ik was in slaap gevallen hihihi super gefeliciteerd meid!!! weer een meisje erbij leuk leuk leuk! en wat fijn dat alles goed is, heerlijk zwijmelen en genieten nu! ennnn........shoppen!!!!
Yes, Sophy: lekker roze shoppen nu!! Ben helemaal happy dat jullie kleine meid t zo goed doet en we nu ook zij/haar/meisje kunnen zeggen. Hip, in slaap gevallen?! Whahaha dat kan gebeuren. Ik lig ook al t meest van de dag te dutten.
ja lekker he ff een middagdutje doen. de wc is vandaag afgetegeld en het cement op de vloer gestort daarna kon er niks meer gebeuren de vloer moet eerst drogen. (morgenvroeg word de vloer getegeld en later op de dag alles gevoegd en de wc opgehangen) maar daardoor was hij om half 3 dus helemaal klaar en heb ik een rustig huis voor mezelf....heeerlijk!!! ff lekker liggen zonder gestoord te worden en zonder herrie aan mijn kop. zit te twijfelen wel of niet naar de yoga dadelijk ben al 2x niet geweest omdat ik echt te moe was (of 3x??) ben wel benieuwd of er al iemand bevallen is, maar ben ook lui en heb eigelijk geen zin om me om te kleden en naar buiten te gaan....kan nog 10 min twijfelen dan moet ik echt een keuze maken.
Oh Sophy, super ook een meisje Zou het door de utrogestan komen dat het hier allemaal meisjes zijn (hihi)
Een mannelijke collega van mij, die zelf niet in de mmm heeft gezeten trouwens, veronderstelde dat de kans op een meisje goter is bij IVF. Zou op zich een kern van waarheid in kunnen zitten aangezien t sperma het geslacht bepaald. Langzamer zwemmende zaadjes maken meisjes... Mijn vriend heeft langzaam zwemmend zaad... Hip, en ... Ben je naar yoga? Sturen jullie elkaar trouwens geen kaartje, doet mijn zwangerschapsgym clubje wel, heb nu 2 kaartjes ontvangen, nog 3 excl mijzelf te gaan. Eentje moet nu wel bevallen zijn, want die is al wel 42 wk geweest nu.
Nope ben niet meer geweest ben lekker in bad gegaan en toen samen met mijn vriendje een frietje met een hamburger gaan eten...en een sundae ijsje met choco saus hhhmmmm!! bij de yoga kun je iedere maand instromen en al vanaf 12 weken dus een heel gevarieerde groep. je kan ook per les betalen dus er zitten niet elke week de zelfde waardoor dat de groep niet zo hecht is dat is wel jammer. dus hier geen kaartjes wel naar de yogajuf toe dus elke week ging er wel een kaartje rond. maar ondanks dat de les best ontspannend is vond ik het te vermoeiend om te gaan.. Klinkt wel logisch opzich dat ivf word meisje verhaal...maar sophy haar man heeft juist super zaad toch? en dan zou je bij ivf weer meer kans op een jongen hebben met goed zaad want de snelste zijn dan als eerste bij het eitje wat al klaar ligt.
Sophy, yes wat gaaf een meisje! Supergefeliciteerd! En nu hopenlijk een beetje meer onbezorgd! Nog een reden om voor ivf te gaan dus: ik wil ook wel een meisje! Wordt toch eens een keer tijd dat ik aan ga sluiten in dit roze topic... Vandaag eerste zwemles voor julian. Oh wat wordt ie groot! Enne gister een supertoffe sollicitatie uitgedaan! Bij, zeg maar nederlandse csi! Hoe cool is dat? Is ook voor zij-instromers zonder politieervaring. Ds fings crossed. Duurt wel eeuwen die procedure, pas eind mei zijn er gesprekken terwijl de sluitingsdatum vandaag is. Ach, langzame bureaucratische organisatie ben ik wel gewend.. Fijne dag!
Betties dat klinkt ontzettend stoer! ik zal voor je duimenhopelijk word je aangenomen! veel plezier bij de zwemles, wel foto's maken he! Leuk hoor de eerste zwemles. jij dus ook voor een meisje hihihi ik hoop voor je dat het lukt, maar op de eerste plaats dat je gewoon snel zwanger bent van een prachtig gezond kindje. ik ga zo ff spulletjes halen voor de geboorte krans dan kan ik die afmaken. er ligt een knutselwinkeltje in een overdekt winkelcentrumpje met parkeergarage dus dan hoef ik niet ver te lopen dus dat moet wel lukken.
Goedemorgen meiden! Misschien waren die van Sophy's man zo snel dat ze die niet te pakken kregen en een minder snelle hebben gebruikt... Ohnee was IVF geen Icsi... Dan gaat dat niet op haha. Ach het is ook 50/50 toch?! Betties, jaaa voor jou ook een meisje! Spannend dat je hebt gesolliciteerd op zo'n CSI achtige vacature, wow! Dat moet wel cool zijn om te gaan doen. Ik duim voor n goede afloop. Mckenzie, en voor jou ook een meisje . Hebben jullie nu zelf nog kunnen klussen? Niet lang meer nu tot jullie weer verder gaan toch? Ik ben t ff kwijt . Hip, succes met het vinden van de laatste dingen voor de krans! Wij gaan straks even langs de prenatal. Ben benieuwd waar ik mee thuis kom . In elk geval een pyama pakje.
Zo eerst eens even bijgelezen van gister, wat hebben jullie veel gekletst Betties wat onwijs cool van je sollicitatie! Misschien als je er eenmaal zit, dat het "normaal" is, maar het lijkt me echt heel interessant om voor zo'n bedrijf te werken. Dat is vast het NFI of niet? Hihi zou wat zijn als McKenzie en jij ook een meisje krijgen Uiteindelijk allemaal blij met een gezonde baby. McKenzie hoop dat het met jou goed gaat Tori hoe is het buikje? Ik heb bio-oil maar vind het geen aanrader.. wel goed smeerbaar, maar echt heel plakkerig en daar hou ik niet zo van. Heb ook olie van Weleda en die is heeeeel lekker en wat subtieler van geur. Gaat er vooral om dat je íets op je buik smeert toch Fijn dat ze verder is ingedaald. Heb je ook meer lucht nu? Veel plezier bij de prenatal Hip ik ben heel benieuwd naar je geboortekrans. Ben je nog naar de yoga geweest? En hoe gaat het nu met je bekken? Hoop dat het uit te houden is. @ivf-meisjes: volgens mij is het juist andersom. Met ivf/icsi heb je meer kans op een jongetje. Ze selecteren immers de beste/snelste zwemmers zo snel mogelijk "na productie" en dan komen de jongetjeszaadjes beter uit de bus dan de langzamere meisjeszaadjes. Dacht ik. Foto's ga ik nu in m'n album zetten. Ik was zo in de wolken dat ik de halve nacht van blijdschap heb lopen spoken Had het vanmorgen met manlief over namen. Ik had hier gelezen van een meid die Djazzley (je verzint het niet) had uitgekozen voor haar beeb.. en terwijl wij daarover liggen te lachen, begint mevrouwtje in m'n buik als een malle te trappelen Ik heb trouwens af en toe zo'n enorme bounce.. dacht eerst dat ze zich dan aan de ene kant afzet en aan de andere kant tegen de "muur" aanknalt.. maar ik vermoed nu dat dat een lengtedraai (hoofdje van beneden naar boven en vv) is.. kan dat?
Tori moet je trouwens niet wachten op de mama mazzeldagen die dinsdag beginnen voor je naar de prenatal gaat?
Hey Sophy, dankje voor je oplettendheid... Dan kunnen we idd beter dinsdag heen gaan! Niet dat kiest heel duurs moet hebben dus heel veel zal t niet schelen, maar toch snel weer een paar euro. Heb ook meer lucht doordat ze verder naar beneden zit. Alleen gaat het trappen tegen m'n middenrif /ribben nu wel makkelijker. Ja, dat olie lijkt me ook plakkerig, maar ja als het helpt... Vooralsnog nog niet nodig en gebruik ik dat andere.