Hoe staan jullie tegenover Utrogestan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Betty Barclay, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.881
    113
    Noord-Holland
    Paar euro is ook mooi meegenomen toch! Wij gaan dus van de week.. kinderwagen, maxicosi, triptrapp en nog aan het spitten wat evt nog meer. Korting graaien ;)

2. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Mooie foto's Sophy, gaaf zo in 3D!

Hip, het kan echt elk moment gebeuren nu hè. Echt heel spannend!!

Tori, fijn dat je meisje je bont en blauw schopt van binnen hihi. Nou ja, het is voor een goed doel in elk geval.

Betties, klinkt leuk, CSI. Moet je dan ook opsporingswerk enzo gaan doen? Of ga je dan juridische zaken doen daar?

Ja, het roze topic! Ik zou het geen probleem vinden om een beetje blauw in te brengen hoor, maar dan moet het eerst nog even zover komen.

Gisteren bij de endo geweest, alles perfect! Ik heb het ook met hem gehad over mijn cyclus, die zo belachelijk lang en onregelmatig is. Als het door mijn schildklier komt, dan zou het de volgende cyclus wel weer normaal moeten zijn. Is dat niet zo, dan staat hij helemaal achter Clomid, alleen moet dat dan wel via de gyn (die er niet zo'n voorstander van is). Maar met de endo volledig achter me hierin zou dat best wel eens verschil kunnen maken.

Alleen vraag ik me af, krijg je opvolging als je Clomid gebruikt terwijl je zelf zwanger probeert te worden (dus niet met hulp). Want loop je anders weer niet het risico op overstimulatie? Hip, weet jij dat misschien? Jij hebt Clomid gebruikt toch?

Ik heb ook Teunisbloemolie gekocht trouwens, las op het forum dat dit sommige meiden hielp. Maar ja, midden in een cyclus lijkt het me niet handig om daarmee te starten.
    Zit nu op CD 18 en nog geen eitje te bekennen. Wel al dagen pijn in mijn buik, steken en vruchtbaar slijm, maar geen eitje. Het is gewoon zo irritant dat ik zo'n vier kansen per jaar minder heb door die stomme lange cyclussen :(

3. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Zo ik heb mijn krans zo goed als klaar alleen nog een hartje met de naam erin. zal binnenkort een foto in het album zetten (zonder naam hihi)
    ik ben nu wel kapot niet normaal! Van dat inieminie stukje lopen.

mckenzie ik heb bij de laatste 2 iui's clomid gebruikt (of laatste 3 ik weet het niet meer ;)) maar ik kreeg dus wel follikelmetingen, maar die kreeg ik ook toen ik iui zonder clomid deed. Hier in het zkh doen ze ook ij pco meiden ofzo die clomid krijgen fm...maargoed hier doen ze je sowieso goed in de gaten houden veel meer dan op verschillende andere plaatsen wat ik hier op het forum lees.
    volgensmij heb je met clomid niet echt kans op overstimulatie trouwens. ik heb van mezelf altijd een mooie cyclus gehad en met clomid had ik 2 eitjes.

tori nog ff lekker shoppen leuk. Scheelt wel iets denk ik als je wacht op de mama mazzel dagen.
    fijn dat je buik weer wat beter aanvoelt.

en ja hoor daar is de sneeuw weer...ik had em al een paar dagen gemist!!! grrrrrrrrrrrrrr. ik ga zo ff lekker op bed liggen tv kijken.

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.881
    113
    Noord-Holland
    McKenzie wat fijn dat de endo achter je staat en dat je schildklier waardes goed zijn. Betekent dat dat je anti-tpo nu ook omlaag is?
    Voor de Clomid.. meestal begin je met 50mg/dag en dan met echo's vanaf dag 8 om de dag dacht ik. Het is niet de bedoeling dat er 5 eitjes ofzo gaan groeien dus dat moeten ze in de gaten houden. Misschien kan dat je wel nét dat zetje geven dat je lichaam nodig heeft. Kan natuurlijk ook met puregon spuiten, maar ik denk dat clomid voorrang krijgt.

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ik gebruikte van dag 3 t/m dag 7 1 pilletje van 50 mg p/d had op dag 8 altijd de eerste fm (ook zonder de clomid) en op dag 10 of 11 mijn eisprong. sowieso van mezelf al werd niet eerder door de clomid.
    hopelijk wil je gyn je helpen.

6. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.881
    113
    Noord-Holland
    Geen babies? :D

Net maar weer brandbrief naar m'n leidinggevende.. hoe krijg ik in godsnaam 50 uur werk in 15 uur gedaan.. *zucht* Voel me soms zo'n tut.. maar zo gaat het toch niet. En al helemaal niet met buikbeeb erbij waar ik echt voor moet zorgen. Mag ik al bijna met verlof :D

7. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Haha, nee nog geen baby nieuws!! Lig nu ff op de bank met m'n gevoelige buik en wat maagzuur. Bezig geweest met het laatste afwerken voor m'n werk, maar is toch nog best veel dus helaas vandaag nog niet klaar. Nouja, het houdt me bezig.

Sophy, nee 50 in 15 uur gaat niet!! Hopelijk snappen ze dat op je werk ook.

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Haha sophy nog ff geduld voordat je met verlof kan...maar idd aangeven wat je wel en niet kan.

Hier nog geen baby:( ik ben er helemaal klaar voor laar haar maar komen hoor!

Badkamer en toilet zijn helemaal klaar, geen werkmannen meer in huis heerlijk! En gisteren heeft mijn vriend met z'n mam het hele huis gepoetst. Wil alleen nog wat leuke accesoires halen voor de badkamer.

Net ff een nieuwe foon gehaald kon mijn abbo verlengen. Gelukkig kon ik bijna voor de deur parkeren bij de t mobile winkel.

Soof mooie foto's van je meisje hoor, leuk dat ze ook 3d hebben gedaan.

Tori bij jouw ook nog alles rustig?

Betties is je ingi al over of nog niet?

9. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.881
    113
    Noord-Holland
    Jullie zijn er allebei helemaal klaar voor :) vind het maar spannend hihi.. wanneer en hoe het zal gaan en de naam!

Ja hopeoijk morgen goed nieuws op werk omtrent vervanging..

10. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi! Kom ook even spieken voor babynieuws... Nog niets ...
    Mijn ongi was 1,5 dag heel heftig en toen ook bijna meteen klaar, huh? Zal wel... Op naar de laatste ronde nu.
    Vandaag weer een baaldag op het werk en daarom lekker om half 4 naar huis. Kiezen voor mezelf gaat me ineens best goed af. Woensdag een gesprek met mijn leidinggevende, heb een heel lijstje met dingen. Waaronder mijn eis dat ik op donderdag er niet meer ben, wordt mijn loopbaandag.

Goed, leuke dingen... Ik probeer een verhaat te ontcijferen waar julian mee thuis kwam. Vandaag hadden ze paasviering. Zijn versie van het verhaal van pasen is wel heel apart. Zit nu in een discussie dat hij zegt dat jezus een meisje is... Ehm, bijbelse verhalen zijn een beetje weggezakt maar jezus is toch echt geen meisje. Goed, ik ga hier de discussie afronden door er een onder de douche te zetten. En dan lekker een suffe film kijken ofzo..

Byebye

11. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Haha wat schattig van julian mss raakt die in de war door de naam jeZUS en een zus is een meisje.
    Toch raar hoor van je ongi dat die maar zo kort duurde. Maar dadelijk met ivf is je cyclus toch kunstmatig dus dan zit je niet met de gekke dingen waar je eigen lichaaam mee aankomt zetten. Krijg je ook utro na de tp? Lijkt me wel verstandig.

Goed van je dat je steeds beter voor jezelf kan kiezen. Heb je ook echt nodig en mss dadelijk tijdens het ivf proces ziek melden zodat je je daar helemaal op kan focussen.

Zomerr hoe is het bij jouw? Zag dat je op mijn foto's had gereageerd. Dankje voor het compliment op m'n buik en is idd een erg schattig pakje he!

12. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Haha, Hip misschien komt het idee daar wel van, alhoewel ik zelf denk dat hij gewoon iemand met lang haar zagm conclusie jezus is een meisje. We hadden wel een veel lastigere discussie... vorige week was de hele school vrij omdat er een kleuterjuf was overleden (heel naar!). Op school is daar uiteraard aandacht aan besteed en dus kwam hij ook thuis met verhalen over dood en de juf is een sterretje, etc. Tsja, en nu... lang leve het paasverhaal. Hij koppelt die verhalen nu aan elkaar met de conclusie dat de juf ook wel weer levend kan worden! Voor hem is dit veel te kort op elkaar en ga dat maar eens uitleggen! Ineens van die wezenlijke dingen. Bovendien zijn wij helemaal niet bijbels... Gelukkig stapt zo'n kleuter er vrij makkelijk overheen en zijn wij er drukker mee dan hij, maar toch...

Maar goed. Jullie moeten eerst maar een bevallen, haha. Maar dit soort 'grote mensen zaken' komen sneller dan je denkt hoor!

13. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Net weer terug van de prenatal en supermarkt. Dit was helaas al teveel achter elkaar ... Net weer pijnlijke oefenweeen onderin.
    Even van liggen en toen waren ze snel weer verdwenen gelukkig.

De slingers die online besteld had zijn binnen :) en ook de enveloppen alleen zijn die bij de buren afgeleverd. De zijn nu ff weg dus straks maar weer aanbellen.
    Bij de prenatal een Nijntje slaap pakje gekocht :) en een badinzet voor t badje die we te leen hebben. Ook gekeken naar de trip trap, daar aan we nog evn over nadenken of we die willen. En dan met new Born opzet stuk. Toch veel geld dus moeten wel zeker zijn dat we die willen.

Sophy, is de vervanging op je werk geregeld?

Mckenzie, zeker balen dat je vier kansen minder hebt per jaar door die stomme lange cyclussen. Ik had altijd korte (na de eerste mk) en daardoor wel vier meer, maar ook dat zegt niets, want heb er niets aan gehad! Wel fijn dat alles er goed uit zag bij de endo!

Betties, haha wat een droppie jouw zoontje. Leg t ook maar es uit aan zo'n kleintje, lijkt me ook lastig vooral als ze naar en christelijke school gaan. Ik ben helemaal niet van de kerk dus ik kan er helemaal niets over uitleggen. Fijn dat je weer positievere kijk hebt op je werk! Volgens mij ben je goed in wat je det dus je mag best wat 'eisen'. En het is bijna april!! Op naar IVF en zwanger zijn :).

Heerlijk zonnetje vandaag, hopelijk bij jou ook Hip!
    Hoe is t nu met je, las iets over oefenweeen vannacht?

14. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.881
    113
    Noord-Holland
    Ja Hip hoe gaat het? Nu gaan we je stalken of de beeb al komt :p en Tori ook :p

Tori lief nijntje pakje uitgezocht, leuk :) Had het toevallig gister met manlief over de triptrao. We gaan hem wel bestellen, kan ook zo lang mee, alleen zonder newbornset. Die zou ik alleen gebruiken als we gaan eten.. dan kan ze ook mooi in de box... of voorzie jij ander gebruik?

Betties goed hoor om voor jezelf te kiezen. En schattig van je zoontje :) vind die verbinding tussen de verhalen eigenlijk wel slim haha.

Hier geen vervanging versterking.. maar wel ontlasting. Het moet maar. En als het alsnog teveel is, meld ik me mooi ziek. Enne.. ze heeft mn blaas ontdekt hihi

15. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Sophy, haha het zijn ook spannende tijden, t kan elk moment zover zijn bij Hip of mij. Als jullie meer dan 2 dagen niets horen ... Kan t maar zo zover zijn :p.
    En tripp trapp, we willen juist wel me de new Born set omdat je haar en erbij kan zetten als je gaat eten of iets anders aan tafelmocht ze huilderig zijn in de box. Vaak willen ze gewoon erbij zijn en dat lijkt ons ideaal. Net nog weer erover gehad en filmpjes bekeken en wij gaan m toch ook kopen. En nu met die korting scheelt t toch n aanzienlijk bedrag.
    Jij moet t dus eerst doen met versterking, nouja is in elk geval iets!
    Haha, moet je vaker plassen? Ik doe gezellig met je mee, ik kan na elk glas weer heen.

Ga nu ff foto maken van de aankopen en in m'n album zetten.
    Ohja en was ophangen!

16. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.881
    113
    Noord-Holland
    Oja erbij zijn.. zo had ik er nog niet over grdacht.

Plassen hoef ik er niet van, maar merk wel dat het met lege blaas geen pijn meer doet. En geen leuk spelletje meer is :D

17. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    oh zo bedoel je, dat je een pijnlijke blaas hebt als ze (jaaa dat kunnen we nu zeggen :D) er tegen aan trappelt. Nee, met volle blaas is het leuker om er tegen aan te trappelen, haha maar minder leuk voor jou!

Ik heb de foto's gezet in m'n album, babykleertjes enzo.

18. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He dames!

Betties wat schattig van julian en slim ook eigelijk om dat verband te leggen. En daar sta he dan als ouders he! Mss gewoon zeggen sat ze dachten dat jezus dood was, maar dat was niet zo en daarom is die weer opgestaan. En zijn juf is echt dood ze was ook erg ziek....zoiets. ach en het waait bij zo'n kids ook snel weer over gelukkig.

Sophy het lijkt wel of jij opeens maar halve weken maakt opeens ben je al over de17 wekenn! Goed van je dat je zo goed op jezelf let. En ga je nog wat scoren nu met de mmd bij prenatal? Behalve de triptrap dan.

Tori wat een leuk pakje zeg!! Ik zou nu zo naar de prenatal kunnen gaan om em te halen hahaha. Maar ik heb al zooo veeeeel!! Verder geen kleertjes gekocht? Ik vind dat ze zoveel leuke dingen daar hebben.
    Shit he dat je steeds minder kan supermarkt kan ik al niet meer naartoe is te veel lopen. Ik krijg dan zo'n pijn in mijn bekken ook als ik uitgebreid ga douchen dat hou ik niet meer vol....gelukkig nu een heel relaxed bad!

Mckenzie hoe gaar het bij jouw?

Ik had vanacht idd wat krampen geloof ik, maar weet het niet zeker ik bleef zo tussen slaap en wakker in steeds dus ik weet niet wat echt was en wat ik droomde en het kunnen ook mijn darmen zijn geweest natuurlijk. Was wl helemaak bezweet toen ik om half 5 wakker werd om te plassen. Had ook een paar x kramp in mijn benen, tot nu toe geen last van gehad, maar hou nu ook wel vocht vast hoor.

Sophy ik heb je nummer nog als het goed is dus als de kleine er is dan sms ik je wel dan kun jij dat hier melden hoeven jullie niet zolang in spanning te zitten.

Mijn vriend zegt al maanden dat ze op 27 maart geboren word dat geeft toch wat extra spannimg aan vanacht en morgen hihihi

(Ik lig al 1,5 uur in bad hihihi en ben nig niet van plan om eruit te komen hhhhhmmm)

19. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Hey Hip, badderaarster! 1,5 uur al in bad, wordt het water dan niet ijskoud??? Lekker zeg dat je zo lang kan genieten in bad, ik ben er binnen 10 minuten altijd alweer klaar mee (raak benauwd er van).
    Wilde eerst nog wel verder kijken bij de kleertjes, maar m'n vriend weerhield me, haha. Heb ook verder niets nodig en wil ook eerst afwachten hoe groot ze is, want voor het begin hebben we wel genoeg gekregen en vind het zo zonde als ze dingen niet aan kan. Wilde alleen perse nog een slaap pakje omdat ik die niet gekregen heb. Was meteen helemaal verliefd op 't Nijntje pakje! Jammer dat jij al zoveel hebt gekocht ;).

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Tori het water koelt amper af in dit nieuwe bad...heerlijk! Heb wel 1x wat heet erbiij fedaan..lig nog steeds erin hihi...maar ga ee zo uitkomen voordat er dadelijk niks meer van me over is. Is wel echt fijn voor mijn bekken!
    Ik heb lekker een muziekje opstaan en kan internetten of tv kijken op mijn foon als ik wil. Heb mijn nagels gevijlt...gezichtsmaskertjw gehad dus ik krijg de tijd wel om hihi.
    Verstandig zeg van je vriend...ach opzich heb ik in 50 ook niet zoveel hoor wel iin 56.

Deel Deze Pagina