Goeie morgen!! Ik heb gelukkig goed geslapen vannacht 1x wakker op te gaan plassen, maar daarna weer snel inslaap gevallen gelukkig. Hopelijk blijft dat de komenee dagen zo dat ik lekker uitgeslapen ben dinsdag. Heb idd gisteravond flink het forum afgespit, maar dat zijn zo'n uiteenlopende verhalen en sowieso doen ze de inleiding in elk zkh anders. Achja als je gewone bevallingsverhalen leest die zijn ook zo wisselend. Vind dit toch wel spannender dan een gewone bevalling omdat ik weet wanneer het begint...als het gewoon begint dan is dat gewoon zo en je gaat mee in de pijn. Maar nu weet ik dat het dinsdag gaat gebeuren. Mijn vriend snapte het niet helemaal, die vind het alleen maar leuk en vind het super fijn dat die nu weet wanneer het gaat gebeuren ( echte control freak) hij zei dinsdag dan stuiteren we naar binnen daar in het zkh zo blij en opgewonden zijn we dat de kleine komt. Dus ik em ff uitgelegd hoe het voor mij....ik zei als je valt en je breekt je arm ok das shit maar het is zo en die pijn heb je dan al dus daar deal je automatisch mee. Maar als ik je nu zeg dinsdag ga ik je arm breken dan is dat toch een stuk enger. Zo had die het nog niet bekeken hihi. Betties hoe is het bij jouw? Tori mooi hoor die triptrapp. En een mooie buik ook! Staat eccht wel meer naar voren nu dan mijne. Je meid hangt echt in je huid lijkt wel he! Je zou haast denken als je een felle zaklamp aan de zijkant van je buik zet dat je haar kan zien. Haha. Ik maak dadelijk nog een foto..en ik wil nog een liggende foto en dadelijk als de kleine er is op de zelfde manier liggen met de kleine op mijn buik. Dinsdag maak ik in het zkh de allerlaatste foto van mijn buik zal em gaan missen hoor!
Ja stom he. Maar ik had gisteren een positieve ovulatietest dus hij komt er nu echt aan! De gyn is wat terughoudend omdat ik wel zelf ovuleer, alleen wat laat. Gelukkig staat de endo achter me hierin dus ben benieuwd. Ik wacht wel nog een cyclus af, want hopelijk lukt het deze ronde om zwanger te worden
Hip, grappig dat je het zegt... Ik droomde een paar nachten terug zo raar. Opeens kwamen we er achter dat we de kleine gewoon via m'n navel konden bekijken... Haha, wat een raar gezicht en wat had ik opeens een groot gat bij m'n navel, haha. Ben benieuwd naar je laatste buikfoto . Ik heb vannacht ook weer beter geslapen. Dus dat wordt een fitte dag vandaag. Straks even op pad, we gaan ook een nieuwe steur (voor in onze vijver, want de reiger had de mijne opgegeten voor m'n ogen ) kopen. En het wipstoeltje ophalen en dan weer naar huis. Mckenzie, ik hoop het met je mee, jij deze ronde zwanger! Ben aan het duimen voor je!
McKenzie ik hoop het ook zo voor je meid! Tijd om de ellende achter je te laten en je aan te sluiten bij het roze clubje Betties gaat het goed? Vast ook al weekend voor jou. Hip wat een grappige vergelijking met de gebroken arm Goede om te onthouden. Ze kan natuurlijk nog steeds zelf besluiten om eerder te komen. Ik ook benieuwd naar je buikfoto! De laatste.. wauw Tori hmm dat is nog steeds dezelfde vis als toen toch? Als in.. maar 1x gebeurd met de reiger en je hebt de winter afgewacht om een nieuw vissie uit te zoeken? Ik zou het heerlijk vinden om door mn navel te kunnen spieken hihi. Ik zit heerlijk spulletjes uit te zoeken. Man wat word ik hebberig van die sites heb zulke lieve dekentjes gezien en die ultraroze speeltjes van tinylove.. ja tot je de prijs ziet haha. Nog niet gekocht trouwens.. alleen kijken
Kijk mn banner is ook weer terug. Volgens mij gaat eraf en toe bij de site waar hij vandaan komt iets niet goed.. maar nu weer prachtige 17+5 .. waahhh echt.. ikke
Sophy echt heerlijk he dat shoppen! I love it hihihi En al bijna 18 weken heerlijk he! Tori ga je nu een net of iets over je vijver doen zodat je vis niet gevanfen word door een reiger? Grappig he sommige dromen..en hoe bizar ze ook zijn ze lijken zo echt. Mckenzie ik hoop ook echt dat je zwanger word deze ronde! Dat zou toch zo mooi zijn. Als ik jouw was zou ik wel alvast een afspraak maken bij de gyn zodat je evt. Komende ronde clomid kan gebruiken anders moet je weer een ronde wachten. Die afspraak kun je altijd afzeggen als je zwanger bent, maar dan staat die in ieder geval. Betties voor jouw ff een dikke knuffel kun je wel gebruiken denk ik. Ondanks de goeie nachtrust ben ik kapot vandaag, dus lig lekker op de bank desperate housewifes te kijken. Mijn bekken voelt ook niet lekker vandaag dus de chillmodus staat aan.
Hier alles best wel zen. Lekkere rustige dagen voor de boeg en net weer eens bij de acu geweest. Ook weer opgepakt! Nu aan het bedenken dat ik echt helemaaaaaal geen zin heb om te koken. Dus ik denk dat ik zo lekker naar de griek rij voor een hele berg pata gyros, mjammie! En dan vannacht met een fles water naar bed, want heb dan altijd enorme dorst en spijt, haha. Even lekker slecht doen.... Ben tenslotte ook weer begonnen op onze hometrainer, dus mag best vind ik zelf
De vis is gekocht en ook nog een Koi (hele mooie!) ... de steur zwemt al lekker in het rond en de Koi mag zo ook uit de zak het koude water in. Het is inderdaad een zelfde soort als die de reiger te pakken had gekregen. We hebben er na het incident een net over gehad en die gaat er zo weer over. Anders zit ik niet rustig hoor, haha. Deze steur is wel iets groter, die kan de reiger niet opeten, maarja ... proberen zou ie het wel en dan is het al mis denk ik. Dus dat moet maar niet. We gaan, zodra het lekker weer is, een hek om de vijver maken; ook voor de kleine moet het uiteindelijk toch. Dan zijn alle vissen safe . Sophy, ja zou super zijn he, als we door onze navel konden kijken... helaas werkt het nu alleen nog maar in onze dromen. Hip, die dromen zijn idd heel echt!! jouw droom komt al bijna uit!! Dit weekend moet wel heel speciaal voelen... jullie laatste weekend met z'n tweetjes. Lekker genieten van het idee, op naar dinsdag. haha, jouw vriend is ook een mooie zeg! Maar ja, aan de ene kant is het ook wel prettig om te weten wanneer het gaat gebeuren. Bij ons is het zo afwachten, elke dag wordt dat gevoel sterker merk ik. Betties, lekker ff genieten dit weekend enneh ach een avondje niet koken is zeker ook wel zo lekker! Ik hou niet van gyros, maar als je daar wel van kunt genieten: gewoon doen! haha, ja daar krijg je wel dorst van. En goed van je, dat je lekker aan het bewegen bent. Ik was net boven op zolder en m'n racefiets zat zelfs een spinnerag op, ohoh. Hoop dat ik na de bevalling snel weer kan sporten. Prettig lang paasweekend allemaal!
Nog geen bevallingen gaande.....? Toch elke keer ff spieken. Ik ben ff aan het bijkomen. Net the worst night,are live meegemaakt! Met zwemles was 1 van de kindjes ONGEMERKT achter de lijn het diepe in! Het is dat een van de mensen op de tribune ineens keihard riep! Veselijk om een klein mannetje op zijn buik onder water te zien spetteren. Pffff, de schrik zit er goed in zeg.. Gelukkig meteen een juf ernaar toe en kind was in orde, wel overstuur ( net als meerdere ouders) brrrrrr.
Jeej betties! Wat ontzettend schrikken..ppppfffff. geloof ik dat je daar ff van bij moet komen. Hoe doet julian het op de zwemles? Vind die het leuk? Vandaag weer in het zkh geweest voor ctg alles was goed. De vk heeft ook gevoeld of ik al ontsluiting heb, maar helaas nog helemaal niks zat nog potdicht Maandag weer ctg en dan voelt ze weer. Als ik dinsdag nog geen ontsluiting heb dan kunnen ze nog niet inleiden, maar dan doen ze primen. Dat is en gel die ze inbrengen die moet dan voor ontsluiting zorgen...dan ben ik dus de hele dag in het zkh en over de dag verdeeld brengen ze 3x gel in. En de dag erna weer om 7.15 daar voor inleiden als er tenminste dan ontsluiting is anders weer primen. Ik hoop maar dat ik dinsdag gewoon ontsluiting heb hoor.
Brrrr Betties wat naar.. dat ze het niet doorhebben.. gelukkig goed afgelopen! Hoe was je gyros? Krijg er spontaan ook zin in. Hip alles nog potdicht joh, jammer. Weet wel dat het snel kan gaan als je eenmaal aan de oxytocine ligt.. hoop dat het primen dinsdag ook goed lukt. Geen ballon dus? Tori leuk nieuwe vis, hoop dat ie lang leeft we kwamen nog langs je Net dus bij de prenatal geweest. Twee lakentjes en maxicosi adaterset en een lief shirtje gekocht Nu doet manlief het huishouden terwijl ik namen aan het uitzoeken ben lekker relax op de bank.. goed geregeld he
Hier alles weer rustig . Vannacht ook goed geslapen. Jeetje Betties, wat een schrik in het zwembad. Gelukkig is het goed afgelopen. Hip, bij jou ook alles nog potdicht dus... Denk dat je aan de gel moet, wel en gedoe dat je dan de hele dag al in zh moet zijn... Nouja daarna zijn jullie ouders en gaan jullie savonds weer naar huis met jullie kleine meid! Wat een fijn vooruitzicht. Oh het voelt onderin net alsof de kleine zich eruit wil drukken. Dat gaat niet!! Ja, best pijnlijk. Straks visite, gezellig gourmetten en bordspel doen.
He Sophy, weer langs me geweest. Is ook zo vandaag ging je naar de prenatal! Jij hebt t goed geregeld, man huishouden en jij relaxed op de bank. Ik zit nu ook op de bank met een theetje en paaseitjes (die we net nog gehaald hebben bij de chocolaterie). Ja ik hoop ook dat deze nieuwe vis langer leeft. Maar denk t wel, we laten de vijver niet meer zonder dat ie afgedekt is uit het oog. Ze zijn lekker aan het zwemmen, op hun gemak dus zijn alweer rustig.
Sophy hier in het zkh doen ze met zo'n hormoongel is ook overal anders volgensmij. Hopelijk reageer ik heel goed op die gel dan kan na 1x gel mss wel alsnog ingeleid worden. Nog beter dat ik uit mezelf genoeg ontsluiting heb dinsdag. Jij weer lekker geshopt goed bezig!! En nu relaxen en je man laten poetsen doe je goed hihi. Hier is mam ff geweest en heeft me alle was weg gestreken en ik heb ondertussen een dutje gedaan op de bank hihi. Tori ook ff relaxen heerlijk nog ff genieten van de rust voordat je dadelijk hard moet werken tijdens de bevalling. Grappig dat bij jouw weer alles rustig is de volle maan is ook weer voorbij of het er iets mee te maken heeft??? Ik had rond de volle maan 's nachts ook wat krampjes gehad en donderdag was met de ctg mijn bm ook iets onrustig vandaag helemaal niet. Oww en tori vanavond lekker gourmetten gaan wij morgen doen bij de ouders van mijn vriend. Gaat de rest nog iets leuks doen met pasen? Oww betties julian zal wel eitjes gaan zoeken of niet? Hebben jullie vandaag zelf geschilderd?
Hi, happy easter! Volgend jaar zitten jullie met je ukkies aan een heerlijk paasontbijt! Hoe bizar!? En wie weet kan ik ook meedoen... Julian is gek op eieren schilderen dus we hebben zo'n heel,plateau met witte eieren gekookt en leven al een dikke week op een eierendieet, haha. Verven vindt ie superleuk en heeft nu ook stiften ontdekt. Dus we hebben nu vooral eieren met zwarte lijnen: spidermaneieren... Tsja.. Gelukkig goed geslapen, geen nachtmerries van de zwemles. Ik had gister nog een mail gestuurd naar het zwembad en werd binnen een kwartier teruggebeld. Wel heel fijn. Ze nemen meteen maatregelen. Volgende week is er een extra badjuf aanwezig die vanaf de kant toezicht houdt. Vandaag wordt hier een dagje voegen, we moeten nog steeds een heel stuk voegen. We hebben 8 kilo voegsel gehaald, ik hoop dat het genoeg is... Maar nu eerst tafel dekken, eieren verstoppen en even family time! Groetjes
Goedemorgen lieve meiden en vrolijk pasen Dat we volgend jaar allemaal maar met een kleintje aan het ontbijt zitten of nog net de laatste loodjes buikbeeb.. Schattig van de spiderman eieren Betties. Heerlijk jochie heb je toch McKenzie.. paasei? goed gebruik van maken hihi Hip laatste weekend.. veel plezier met je vriendje, nog even genieten van de schopjes en bewegingen! Tori ik hoop voor jou ook laatste weekend, gewoon omdat je buik er toch zwaar uitziet en je vast niet kunt wachten om je meisje te ontmoeten Wij gaan naar de familiebrunch.. fijne dag allemaal!
Vrolijk pasen allemaal! Tori was de gourmet lekker gisteren? Sophy lekkr brunchen hhhmmmmm veel plezier. Betties aan de spiderman eitjes...smakelijk..en wat fijn dat er een extra zwemjuf bijkomt. Wij gaan straks gourmetten nu lekker relaxen. Zo nog ff lekker in bad
Oh ja... En ook hier een paasei, hihi. Mckenzie, jij dus ook? Nou, dan zijn wij straks samen zwanger?! Goed voornemen toch?
Vrolijk Pasen M'n schoonmoeder is hier op visite geweest voor de lunch. Niets speciaals gedaan hoor... Wel eerst de voer gedweild en alles afgenomen met een natte doek want die vieze gourmet dampen waren overal neergedaald. Het ruikt er nu nog naar helaas! Maar t was wel heel lekker en gezellig gisteravond. Na het gourmetten een film gekeken en om 1 uur op bed gegaan. 2x eruit om te plassen, maar tot half 11 zomertijd geslapen uiteindelijk. Toen was t nog wel aanpoten om alles schoon te maken voor m'n schoonmoeder kwam. Ja, volgend jaar is onze kleine meid er ook bij, dat wordt een leuke Pasen! Dan weer naar m'n ouders, ook leuk! Sophy, lekkere brunch gehad? Hip, jij dus ook gourmetten. Eet smakelijk alvast! Haha, ook alweer in bad, wat n leven. Doe je goed! Straks kan t een tijdje niet denk ik... Betties en Mckenzie, ik duim voor jullie paaseitjes dat ze maar goed gevonden mogen worden! Ik denk dat ik nu ga lezen!