Tori je kunt schaaltjes met azijn neerzetten of met koffieboontjes of gemalen dat haalt de vieze luchtjes uit de lucht. Mckenzie en betties succes met jullie paasei!! Wij hebben lekker gegourmet waren al om 4 uur begonnen dan kan ik nu weer lekker liggen. Was gezellig, maar vermoeiend. Dus nu met een dekentje en een theetje op de bank. Morgen weer naar het zkh. Fijne avond allemaal!
Hip de laatste dag voor het gaat beginnen! Of de laatste dag dat jullie met z'n tweetjes plus buikbeeb zijn... wat bijzonder En iedereen lekker aan de gourmet gezeten gister? Wij niet.. gewoon visje gegeten en de familiebruch was leuk Nu nog even buikfoto van gister uploaden en de rest van de dag gezellig met z'n tweetjes.. ook plus buikbeeb hihi
Heb nog geen ontsluiting, hopelijk morgenvroeg wel, maar word waarschijnlijk een dagje primen morgen. De ctg zag er weer goed uit gelukkig. Verder een rustig dagje vandaag en optijd naar bed morgenvroeg om 7.15u in het zkh zijn. Als ik straks een x op de laptop ben dan ga ok je foto checken sophy en ik moet mijne ook nog plaatsen van vrijdag. Tori bij jouw nog rustig?
Hier alles nog rustig, heb net de oven een poetsbeurt gegeven... Wat een rotwerk is het ook. We gaan zo even lekker naar buiten, ziet er zo zonnig uit. Heb een koortslip gekregen (zegt m'n schoonmoeder dat ze het voelde dat ze een koortlip had toen ze weg ging... Zeg dat dan als je binnen komt grrr. Ik ga gewoon weer over op hand geven, vind ik toch al prettiger en mensen die je vaak genoeg ziet ... Pff sorry ben een beetje geïrriteerd!). Hip, geniet van je laatste dag met z'n tweetjes en daarna nog meer genieten met z'n drieën . Wat een super vooruitzicht. Voor als ik je niet meer spreek, alvast heel veel succes morgen! Je kan het.
Succes morgen Hip, met primen en hopelijk snel erop de echte inleiding... we wachten op je bericht sms foto Je kan het.. op naar je prachtbeeb!
Nou de kans dat ik morgen mama word is best wel klein hoor..denk dat het morgen een dagje primen is en dan hopelijk woensdag inleiden. Tori een koortslip is gevaarlijk toch als je zwanger bent of niet? Sowieso voor een pas geboren babietje dus laat je meisje nog maar ff zitten. Heb je er iets voor dat het snel over gaat? Mijn vriend heeft net maarcwat series op de laptop gezet, nemencwe die morgen mee, want het zal wel een lang dagje worden denk ik. We zijn ef in ieder geval klaar voor hopelijk gaat het geen dagen duren. Zo ff koken en na hetceten zal ik ff mijn buikfoto erop zetten en foto's van de badkamer.
Ja, als je een koortslip hebt mag je niet met je gezicht tegen de baby aan komen!! Dus ze mag nu echt nog even niet geboren worden. Meestal is het bij mij ook heel snel weer weg (heb het sowieso alleen in de hoek van m'n lip). Het maakt niet uit als je zwanger bent, kan voor de baby geen kwaad. Hip, slim van jullie dat je wat series mee neemt, hebben jullie in elk geval een beetje vermaak. Hoop ook voor je dat het geen dagen gaat duren voordat de ontsluitingsweeën beginnen. Wie weet gaat het morgen voorspoedig en gebeurt het morgen anders woensdag (ook een mooie dag om mama te worden ). Het eten is bijna klaar , ik heb trek!!
tori gelukkig dat het snel over is bij je, mss voor de zekerheid nog ff zo'n zalfje halen bij de apotheek, want je moet er toch niet aan denken dat je niet bij je meisje in de buurt kan met je gezicht als ze dadelijk geboren is. sophy een pracht buikje begin je te krijgen. betties en mckenzie lukt het met jullie "paaseitjes" ....have fun! heej ik wil mijn buikfoto's uploaden van vrijdag en het lukt niet...opeens weet ik niet meer hoe het werkt ofzo of er is iets veranderd geen idee. ik wil ze dus in mijn album zetten, normaal staat er toch foto's toevoegen of zo bovenaan een album of niet? nou ik kan het nergens meer vinden en weet niet hoe ik nu een foto in mijn album moet zetten. heb in iedergeval in het april buiken topic mijn buik geplaatst. fijne avond dames en jullie "horen" van me.
oh, vergeet te zeggen: het is meestal snel weg als ik koortslipcrème er op smeer. En dat heb ik gelukkig in huis dus ik ben al aan het smeren . Ohnee, moet er echt niet aan denken dat ik moet oppassen met mijn gezicht als ze er straks is. Ik wil haar 24/7 vasthouden, haha. Hip, foto's toevoegen: ga naar je album en dan staat onderaan (dus als je alle foto's in dat album ziet naar beneden scrollen) afbeeldingen uploaden. Als je dat aan klikt moet het lukken! Wij zijn bezig met het kaartje ... hij wordt heel speciaal .
Ik heb trouwens ook een nieuwe buikfoto in m'n album gezet. Misschien ook mijn laatste ... maar wie weet ook niet!
Nou al een uurtje in het zkh...heb geen ontsluiting en nog niks verweekt dus geen inleiding vandaag. Hebben gel ingebracht moet daarmee een uurtje blijven liggen en mag dan wat rondlopen. Rond 2 uur word ik weer getoucheerd en dan evt nog een x gel ofxals er ontsluiting komt dan mag ik naar huis en word ik morgenvroeg ingeleid.
Jeetje Hip, dat wordt dan echt een lang dagje... Hopelijk doet de gel z'n werk goed. Hier voelt de boel al behoorlijk verweekt, maar ja geen idee hoe dat moet voelen natuurlijk haha. Maar bij elke stap die ik zet voel ik de onderkant zeg maar. Vannacht ook weer oefenweeën gehad en maagzuur. Succes met wachten vandaag meid!
Oh wel beetje jammer Hip, toch nog geen mama vandaag. Hoop voor je dat het je alsnog ontsluiting gaat opleveren zodat je morgen ingeleid kan worden. Succes vandaag, wordt inderdaad een lange dag voor je! Hier is mijn paasei gevonden hoor! Nu 3 dpo dus het circus is weer begonnen (Utro, prednisolon en aspirine naast mijn 10 vitaminepillen per dag ) Ach, het is voor een goed doel! Betties, hoop dat jij je paasei ook hebt gevonden? Zou wat zijn he, als het ons allebei lukt! Dan zijn we de nieuwe Hip en Tori, zo dicht op elkaar Tori, bij jou kan het nu ook echt niet lang meer duren hoor. Misschien zijn jullie aan het einde van de week wel allebei mama! Sophy, meid wat een mooie buik begin je te krijgen.. Jaloers!!!!! Maar eigenlijk vooral ontzettend blij voor je! Je gaat ook al bijna voor de 20w echo en dan al helemaal op de helft. Wat gaat de tijd toch snel he! Nou meisjes, er komt een lange werkdag voor me aan dus ik kan pas vanavond weer checken of er al babynieuws is!! Fijne dag allemaal en succes voor wie dat nodig is
Hi, Ik heb deze keer geen testen gebruikt, maar mijn ei zat wel ergens in pasen. Voor 'de zekerheid' manlief vanavond nog maar eens lief aankijken en dan begint het wachten weer... Hip sterjte vandaag! En anders is morgen ook een mooie dag! Hoe dan ook, een dezer dagen zit jij met je wondertje op je arm, *smelt*! En het zou dus nog zomaar kunnen dat Tori en Hip gelijk zitten?! Spannend! Ik kom vanavond ook weer even spieken hier!
Lieve Hip, Ik wil je heel veel succes wensen. You van do it! Bij mij had niemand verwacht dat het allemaal zo snel zou gaan dus heel misschien heb je jou kleine meisje vandaag nog in je armen.
Hi Zomerrrr, hoe is het met jou?? En mijn nieuwsgierigheid wordt even getriggerd door je onderschrift over een pendel voor een tweede kindje...??
Druk bezig met mijn studie en dat is soms best pittig met L. Mijn man en ik verschillen heel erg over een tweede kindje. Ik moet op dit moment nog niet denken aan intimiteit en een zwangerschap van een tweede mijn man helaas wel. Dus ik was heel benieuwd wat de pendelaars zouden zeggen Mocht je deze ronde niet zwanger zijn dan gaat het IVF-traject beginnen toch?
Tori wat ben je ook al ver zeg het kan voor jou ook elk moment gaan beginnen Mckenzie & Betties ik hoop zo erg dat het binnenkort ook voor jullie lukt meiden!! Soof wat heb je een super mooie buik Bijna de 20 weken echo toch altijd weer spannend?
Sjouw de hele dag met mn tel rond maar nog geen Hip=mama helaas. Zal wel dagje primen zijn. Spannend hoor! Ben zo benieuwd naar je beeb Hip..anders jij wel En Tori mss jij ook al bijna.. of ook morgen.. of.. prachtige buik heb je toch! Nu nog even van de koortslip afkomen en je schoonmoeder ook voor de zekerheid. Zomer ja wauw een tweede? Vindt je man het zo fijn met L of is het ook angst dat het weer moeilijk zal worden? McKenzie en Betties ik hoop zo dat julkie het volgende zwangere setje zijn Het schijnt dat er deze week weer twee kaartjes voor zwangerland beschikbaar komen maar serieus.. het zou zo heerlijk zijn. Elpie gezellig begrijp ik trouwens dat je 20w in orde was? Hier.. druk dagje op werk bleh.. en nu op bed met de nieuwe wij. Mn meisje (hoe klinkt dat hihi) is s nachts druk in de weer, vind het echt fantastisch alle plopjes en schopjes maakt niet uit als ik er wakker van lig, gewoon de geruststelling en zo lief ze komt nu ook tegen manliefs hand aanliggen. Dat was vorige week nog zo'n ding.. eww wat een gekke grote hand dat is mama niet haha.. nu is het blijkbaar ok ofzo.. leuk.