Hoe staan jullie tegenover Utrogestan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Betty Barclay, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Sophy, ik voel wel vanalles ... maar of het betekent dat het zo gaat gebeuren, heb echt geen idee!!! Van mij mag het wel, ik heb steeds meer last. Morgen controle bij de vk, misschien moet ze ook even kijken hoe het er voor staat daar onder.

Vannacht wel weer goed geslapen gelukkig :). Dus nu goed uitgerust, ben nu wat werk voor m'n vriend aan het doen.
    Vandaag ook een proefdruk van het geboortekaartje aangevraagd, ben benieuwd hoe die eruit ziet.
    Vandaag komt als het goed is het speelkleed binnen wat in de box kan! M'n vriend heeft vandaag het kabelgootje bij de muur omhoog gemaakt in de babykamer dus dat ziet er nu ook netjes uit.
    We zijn echt zo klaar voor haar komst, haha.

2. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Heb om 2 uur nog een x gel gekregen had wel al iets van ontsluiting maar nog geen cm.
    Deze gel doet well z'n werk geloof ik heb toch echt flinke krampen wel nog goed op te vangen hoor, maar wel al onprettig. Rond een iur of 5 weer toucheren..

Door de gel raakt het geirriteerd vanbinnen en dat is met toucheren dan niet zo fijn, maarja alles voor een goed doel.

Vind het niet super erg dat vandaag geen inleiding is had er ook geen rekening mee gehouden. Hopp wel dat er morgen ingeleid word anders word het pas maandag en dat zou echt balen zijn.

Als er morgen niet genoeg ontsluiting is dan doen ze geen gel inbrengen omdat dat te zeer irriterend is dus max 2 dagen achter elkaar. En voor jezelf is het ook niet fijn 3 van zo'n dagen en daar dan nog es een bevalling achteraan.

Dus heel hard duimen dat er genoeg ontsluiting is zodat me meisje morgen geboren word op de uitgerekende datum.

3. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Ze wacht tot je het geboortekaartje ook geregled hebt :) Hoop echt voor je dat ze niet meer zo lang op zich laat wachten. Goed uitrusten voor die tijd :)

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Oh daar ben je Hip :) met wel een minibeetje ontsluiting dus. Is er een kans dat het nu spontaan doorzet? Als het pasmaandag verder kan, is wel lang nog... hoop voor je dat et nu toch opschiet.. en precies op je UD is ze daar :D

5. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    hip, getsie, wordt wel weer een lange dag zo... Ik dacht echt: nou je zit er nu waarschijnlijk midden in, maar niet dus.. jemig als ze je dan tot maandag laten gaan... waarom was er dan zo'n haast..
    Nou zet 'm op meid! En pak je rust, want je moet nog een heel stuk.

6. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Jeetje Hip... wat een gedoe zeg. Niet prettig dat die gel zo'n irritatie geeft, au! Ik ga voor je duimen dat ze morgen op de uitgerekende datum komt en dat het ondanks dat geïrriteerde te doen is!
    Dikke knuffel!

7. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Hi Sophy,

Dank voor je reactie! En met die waarden kan ik de fert arts om zijn oren slaan als hij mij straks niet wil controleren :p
    Ik ga idd als ondersteuning gebruiken vanaf morgen en zodra ik weet dat ik zwanger ben, bloed laten prikken en ditmaal alles goed (laten) bijhouden!

Dank! En jij ook veel succes en vooral plezier met je meisje gewenst, geniet ervan!

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Zo ik ben weer thuis! Voor ik ging nog getoucheerd en ontsluiting was weer iets meer dan vanmiddag, maar nog niet genoeg voor inleiding.
    Morgenvroeg weer melden en hopelijk heb ik dan genoeg anders doen ze niks.
    Moet dab wel op controle en elke dag ctg voor te kijken of de kleine het goed blijft doen. En dan maandag inleiden og primen als er dan nog steeds niet genoeg ontsluiting zou zijn.

Ik heb wel weeen en harde buiken hopelijk houden die aan en zorgen die voor genoeg ontsluiting of zelfs dat het vanzelf begint vannacht, want ik ben er nu klaar mee.
    Heb geen moeite met afgelopen dagen, maar dan moet er wel wat gebeuren nu en niet opeens niks meer.

Zit nu maar weer lekker in bad wie weet helpt die ontspanning en zet het door.

9. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Even een snelle reactie want moet L. Een flesje gaan geven.

Kan je niet voorstellen mocht er geen voldoende ontsluiting morgen zijn of je ingeleid kan worden dmv tabletten?

10. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Jeetje Hip.. ik hoop echt dat jij ondertussen aan de oxytocine ligt! Of beter nog, dat het vannacht heeft doorgezet :) Kan me goed voorstellen dat je er klaar mee bent.. je rekent er toch op als ze je in gaan leiden, dat het met een paar dagen zover is. Of mss toch een ballonkatheter?

Ik vind overigens - maar dat is persoonlijk - die tabletten zo'n absurd idee. Dat is cytotec/misoprostol, dezelfde als die je bij een ma voorgeschreven krijgt. Kan ook heel mooi zijn om er nu een kindje mee geboren te laten worden..

Bij Tori nog alles rustig? Succes bij de vk vandaag :)

Ons meiske heeft de hele nacht gespeeld :D Word er zo blij van :)

11. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen ... ben net uit bed, maar niet voor het eerst.
    Vanochtend om half 6 wakker doordat ik weeën had. Na een half uurtje last ben ik er uit gegaan om ze te gaan tellen, maar eenmaal beneden op de bank waren ze weg en kwamen ze niet meer terug.
    Dus het zette weer niet door. Toen ik een klein uurtje later weer op bed lag begon het wel weer een beetje, maar ben toch in slaap gevallen.

Sophy, haha wat kan jij genieten zeg! Jullie meisje heeft de hele nacht gespeeld, hopelijk heb je wel genoeg slaap gehad.
    Ze heeft het goed bij je die kleine meid!

Hip, oh hoop zo voor je dat de weeën vandaag doorzetten en je gaat bevallen vandaag. Ik duim!

12. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Oeh je maakt het ook spannend Tori. Zijn dat dan een soort voorweeen? Het klinkt welalsof je lichaam, al een paar dagen eigenlijk, zich voorbereidt op de bevalling.

Slapen.. maakt even niet zoveel uit. Ik blijf toch een soort bang. Eindelijk gelukkig en bang dat ze me alsnog ontnomen wordt. Vermoed dat ik pas echt gerust ben als ik haar vastheb.. nou en dan beginnen er weer heel andere zorgen haha. Anyway.. voor nu dus heerlijk als ze me wakker houdt, geruststelling en ik word er ook echt blij van als ik haar tekeer voelgaan.. heerlijke beeb :)

13. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hip houdt het spannend.... en jij ook Tori! Nou wie weet, twee babys vandaag??

Ik ben benieuwd hoe mijn moeder zich nu voelt... gister had ik dikke stress. Zat bij de kapper met mijn haar nog in de verf, dat liep gigantisch uit, met als resultaat dat ik gelukkig mijn moeder kon inschakelen om Julian van school te halen. Die ging dan even bij mij thuis zitten en moest meteen weg toen ik thuis kwam. Had al gewaarschuwd dat mijn huis een zooi was, maar me even niet gerealiseerd dat mijn positieve ovulatietest nog pontificaal op het aanrecht lag... Haha, en zij ziet natuurlijk alleen een test met 2 dikke strepen erop. Weet zij veel dat dat een ovutest is... Ik heb haar niet meer gesproken, maar wie weet haalt ze zich van alles in haar hoofd nu... ;)

14. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Haha oeps Betties! Mss moet je je moeder even bellen voir ze al te blij wordt ;) of dat de tamtam gaat lopen..

15. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Ben ik trouwens de enige die denkt.. bij gebrek aan een update en vandaag sowieso geen gel.. dat ons Hip ligt te puffen?

16. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ja Soof, dat denk ik eigenlijk ook! Anders was er vast wel een melding geweest over ontsluiting of dat het allemaal is uitgesteld.... we wachten met spanning af!

17. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Tori, spannend al die (oefen)weeën. Nog even en je mag voor het echie!

En dat Hip misschien al ligt te puffen, dat zou heel goed kunnen. Anders had ze inderdaad al iets verteld over de voortgang. Nou, ben echt benieuwd hoor!

Betties, zo'n test kan inderdaad gemakkelijk voor een zwangerschapstest worden aangezien. Snel rechtzetten hoor!

Sophie, kan me voorstellen dat je ontzettend geniet van al het bewegen. Het is toch een constante bevestiging dat ze er nog is en het goed doet. Ik zou precies hetzelfde hebben!

18. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Ego: Om kwart over 11 naar de vk voor controle geweest en alles was weer in orde en tja wat deze weeën betreft had het weer heel goed door kunnen zetten, maar kan ook nog weken duren voordat het echt door zet en het ontsluitingsweeen worden.
    Vond de weeën van vanochtend wel heftiger dan dat ik al gehad heb, dus wat dat betreft zit er wel een 'verbetering' in.
    Bm was weer een cm gegroeid, bloeddruk 100/75 en het hartje van de kleine meid klopte volop. De vk kon ook meegenieten van haar voetjes, die stak ze maar al te graag naar buiten tijdens het voelen, haha. Oooh, ik wil haar zo graag zien en vasthouden!!!! Maar ik moet geduld hebben, het komt wel ...

Ja, dat we niets van Hip horen kan wel eens positief zijn en dat ze gewoon aan het bevallen is! ik hoop het voor haar, want nog een heel weekend wachten lijkt me ook niet fijn. En dan mooi op de uitgerekende datum, dat heeft ook wel wat!
    Spannend!!

19. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik ben ingeleid dmv misoprostol. Heb 's ochtends 1 tablet gekregen om half 10 en verder geen infuus met weeënopwekkers.
    Moest het tabletje overigens wel oraal innemen.

In het ziekenhuis waar ik bevallen ben daar werken ze niet met de gel.

20. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Betties heb je ondertussen al je moeder gesproken?

Sophy Herken heel erg de angst die jij nu hebt. Bij mij is het nog steeds niet over alleen dubbel zo erg:p

Tori Nog heel even meid! Misschien dat ik erover heen gelezen heb maar word je binnenkort gestript door je vk of is dat als je tegen de 40 weken aanloopt?

Deel Deze Pagina