Lana doet het op zich wel goed. Nog steeds een klein wurmpje (maat 56) Vanmorgen me helemaal kapot geschrokken want madam lag een heel stuk met haar gezicht onder de dekens.... Ik ben begonnen met een studie voor doktersassistent. In oktober begin ik waarschijnlijk met stage lopen. Als ik het verkort voor elkaar krijg doe ik er ruim 2 jaar over.
Zomerrr, ja het duurt nu toch niet lang meer. De vk heeft het nog niet gehad over strippen dus ik denk niet dat ze dat gaan doen. En op zich heb ik ook zoiets van 'laat de natuur zijn werk maar doen'. Maar goed, verder dan 42 weken laten ze me niet lopen hoor.
Tori nog weeeken? Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling.. als in, ik gun het je meer dat je haar snel in je armen hebt we zullen zien.. ben heel benieuwd! Je klinkt nog heel relax, gelukkig. Lijkt me wel duidelijk dat Hip middenin haar bevalling zit Zomer dank je.. soms denk ik dat ik rijp ben voor een psychiater hehehe maar ik weet ook hoe het komt.. gewoon nare emo wond die hopelijk vanzelf heelt terwijl ik weer leer om te genieten. Komt vast goed. En met jou ook! Leuk je studieplannen! Lijkt me interessant! Kunnen we dan bij jou komen voor onderzoekjes en bloedprik Kleine druktemaker vandaag zeg haha ze is al de hele middag aan het feesten.. en i, dus toch genieten Maar eigenlijk wacht ik op nieuws van Hip...
He dames heeft soof niks laten weten?wat jammer... ze lag natuurlijk al te slapen toen ik haar smste, heb ook niks meer van haar gehoord. Nou ik ben mama!!! Met dat ik dit tyl soringen de tranen in mijn ogen hihi 4-4-13 on 17.55 is onze prachtige dochter Tess geboren!! Ze weegt 2900 gr en is 48 cm groot...idd een klein poppetje, maar niet te klein gelukkig ( maatje 44 past wel dus niet voorniks gehaald) Ohhh wat is ze mooi en wat doet ze het goed!! Beter dan mama met mij gaat het minder, maar mijn bevallingsverhaal is lang dus dat jouden jullie tegoed vsn me. Ik lig nov in het zkh mijn vriend mocht ook blijven slapen en die heeft tess net gevoed en verschoond. Ze liggen beide weer lekker fe slapen, maar mij lukt het ff niet. Ik zal es kijjen of ik net de foon ook een foto kan plaatsen.
Sorry Hip, ik was natuurlijk allang naar dromenland toen je berichtje binnenkwam! Maaaarrrr... ze is er... Lieve Hip en vriend, gefeliciteerd met jullie dochter Wat heeft ze een leuke naam en zo te horen is het echt een klein popje! En nu zijn jullie papa & mama.. hoe bijzonder is dat. Ben echt heel blij voor jullie Geniet van haar en hoop dat je goed herstelt.. en we wachten op je verhaal en foto's!!
Hip, gefeliciteerd!! Wow! Hoe bijzonder is dit toch, eindelijk je lamg gewenste meisje in je armen! Geniet ervan! Ben heel benieuwd naar je verhaal... Dat horen we vast binnenkort. Mag je vandaag gewoon naar huis?
Gefeliciteerd Hip met je dochter Geniet er lekker van! Vervelend dat het met jou niet zo goed gaar, je hebt vast een flinke bevalling achter de rug. Ik hoop dat je snel weer wat beter voelt. En wat een leuke naam heeft je meisje gekregen!!
Wauw Hip Gefeliciteerd! Doe je een beetje rustig aan meid? Ik dacht dat ik de hele wereld aan kon maar na een paar dagen was ik zo ontzettend moe!
Gaat het al een beetje met je? Hoop niet dat je een hele heftige bevalling hebt gehad. Mag je vandaag naar huis?
Hip, gefeliciteerd met jullie dochter Tess! Wat fijn dat ze er nu is. Hopelijk lukt het je vandaag overdag wat extra slaap te pakken. Sterkte met herstellen en geniet van jullie lieve meisje. Zodra je je weer fit genoeg voelt zien we wel een foto . Doe rustig aan, wij kunnen wel wachten hoor!
Hier alles weer rustig trouwens ... we hebben allebei heerlijk geslapen (buikbaby en ik). Zo lief als ik dan smorgens tegen haar ga praten als ik nog in bed lig of ze ook lekker heeft geslapen en nu ook wakker wordt gaat ze heel langzaam ook wat bewegen.
Ah Tori wat onwijs lief Sorry hoor meiden, was gewoon als een blok door Hip's sms heengeslapen En net terug van de vk, alles goed, meisje slaapt precies onder m'n navel en zoals ik al dacht, groeit m'n bm wel een beetje erg hard maar nog niet zorgwekkend ofzo. Zit nu ruim een cm boven m'n navel Ben weer blij.
Geeft niet Sophy, het is toch belangrijk dat jij lekker slaapt . We hadden toch zelf al een vermoeden ... omdat we niets hadden gehoord gisteren, het moest gewoon zijn omdat ze aan het bevallen was. Fijn dat je weer blij bent na het bezoek bij de vk. Jij hebt nu denk ik ff een groeispurt en dat kan over een week of wat juist weer minder zijn en dan gaat het juist wat langzamer. Over een week en 2 dagen ben je al op de helft en ik 40 weken! Wat gaan we snel .
Gek idee he.. jij 40 en ik alweer 20.. had het een jaar geleden niet eens durven dromen en moet je ons nu eens zien
Sophy wat gaat het bij jou ook hard zeg! Heb trouwens van Lana een paar nieuwe foto's in mijn album staan dus mocht er iemand in geïnteresseerd zijn bij deze
Sophy, hihi ja gek he... De high tea lijkt nog niet zo lang geleden, maar dat is het toch al wel weer een tijdje terug. Toen hadden we het in de auto terug nog over jouw poging en morgen ben alweer 20 weken/4,5 maand!! Zomerrr, leuke foto's . Wat een snoepie is ze! Betties, zal je m'n adres pb-en! Hier alles rustig, hoefde er niet eens uit om te plassen vannacht. Gisteren auto's wezen kijken (wil m'n cabrio verkopen voor een mooi klein autootje) en dat kost meer tijd dan je denkt vooraf... Pff, wat had ik last van m'n bekken, kon bijna niet meer lopen/bewegen. Zou koken, maar m'n vriend heeft patat gehaald zodat ik in dezelfde houding op de bank kon blijven zitten. We gaan nu foto's maken van mijn auto om m te verkopen, hopelijk straks niet weer zoveel last.