Ja ik wil ook adressen voor een kaartje! Wilde het niet vragen haha maar als Betties begint Hip ben je al thuis? En Tori, alles nog rustig denk ik he? Ik stiekem stralen haha.. net bij de hunkemoller geweest.. m'n mini A/B cupje is ondertussen uitgegroeid tot een volle D En ik moet nog wel effies.. moet wel zeggen dat ik dit genoeg vind.. maar toch.. leeeeuuukkk
Hahaha wow Sophy het playboy model Hip, ben je alweer lekker thuis? Hoop dat alles weer wat beter gaat met je! Tori, al aan het rommelen bij jou? Echt elk moment nu, spannend!!! Meiden, even een ontopic vraagje haha! Na het inbrengen van de Utro (of juist als het tijd is voor een nieuwe dosis, bijvoorbeeld bij het opstaan) krijg ik wat zeurende kramp die dan weer een stuk minder wordt als de nieuwe Utro erin zit. Bekend bij iemand?
Sophy, jeetje dat gaat goed bij jou me je cupmaat! Hier is het nog steeds B... Ben benieuwd hoe dat straks is als ik borstvoeding ga geven... Zoals ze er nu uit zien zit er gen melk in, haha. Hier alles nog rustig ... Vandaag weer naar auto's wezen kijken en nu gelukkig geen extra last van m'n bekken. Ik zal jullie m'n adres ff PB-en nu.
He dames ik had mijn bevallingsverhaal vanmiddag in een ander topic waar ik schrijf al getypt en wilde het hier ook nog doen, maar ben kapot! Als jullie willen kunnen jullie het daar alvast lezen. We zijn sinds gistermiddag thuis en tess doet het echt super goed! Ik moet nog in bed blijveb en met de foon kan ik geen foto plaatsen dus die houden jullie van me tegoed. Net kraam visite geweest dat was toch heel vermoeiend hoor. Dus nu weer slapen, maar wou hier toch ff reageren en bijlezen. Bedankt voor jullie felicitaties en mijn adres pb ik vanavond of morgen...leuk een echt kaartje!! Als ik genoeg geboortekaartjes over hou dan stuur ik er eentje terug dus zet ff het adres op het kaartje. Weltrusten!
Ik had die kramp vooral als ik het net had ingebracht, duurde dan ook ongeveer een uur. Net alsof m'n lichaam bezig was met opnemen. Zoiets. Het leek me normaal..
Hip, stukje gevonden, ik zet hier de link voor de anderen wel zo makkelijk: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/405281-stoppen-de-pil-november-wie-meer-deel-4-a-71.html#post14840284 Maar jeetje wat een verhaal meid. Heftig met urenlange weeën en zo weinig ontsluiting en die fluxus brrr.. dat lijkt me eng, van de wereld raken, al dat bloed. Moet je nu nog een keer terugkomen of je hb laten checken? Wel super dat je haar helemaal zelf op de wereld hebt gezet En maar twee kleine scheurtjes! Fijn dat jullie ondertussen thuis zijn en dat Tess het zo goed doet Tijd voor het grote genieten. Ben benieuwd naar een foto van je kleine meid! En heb je je "eigen" kraamverzorgster gekregen? Wilde nog wel even vragen.. heb je bij de bloedtransfusie wel compleet matchend bloed gekregen? Ook op rhesusfactor? Dat is belangrijk als je op een dag nog een broertje of zusje voor haar wilt (en ik begrijp dat dat nu niet je eerste gedachte is haha maar wilde het toch melden).
Hip, wat heftig allemaal! Hopelijk voel je je snel weer wat beter. Zolang je nog niet toe bent aan kraambezoek lekker de mensen afbellen ik heb daar nu zo spijt van dat ik dat toen niet gedaan heb.
Hip, meid wat een heftig verhaal zeg! Doe rustig aan, gelukkig gaatbhet nu goed met je toch? Sophy, ik heb dinsdagochtend om half 9 de echte intake. Een verpleegkundige bepaalt dan definitief welk schema ik volg, het startmoment. Ook krijg ik van haar de recepten van de medicijnen en meld ze me aan voor de prikinstructies. Die zijn op woensdag en donderdag. Ik reken er zelf op dat ik meteen deze woensdag of donderdag mee kan doen. En dat ik dan ergens ongeveer volgende week maandag kan starten met de medicatie! Ik hoop niet dat ik teleurgesteld wordt en deze ronde nog niet mee kan doen... Ben wel een beetje gespannen nu, eigenlijk... Zo irritant dat er nog niets zeker is. En hoe dit proces gaat lopen...
Sophy geen idee van het bloed neem aan van wel er is bloed geprikt en daarmee is minn nieuwbloed besteld. Heb gewoon o positief dus ook niks geks. Ik ben tot ieders verbazing niet van de wereld geraakt. Doordat ik niet kon zien wat van onder gebeurde en me niet slecht voelde snapte ik de ophef niet op dat moment. Was echt net een film die zich om me heen afspeelde. Toen me achteraf uitgelegd werd aat er allemaal gebeurde was het wel schrikken ja! Voor mijn vriend was het erg heftig omdat die alls gezien heeft. De gyn moest mijn placenta eruit halen omdat die vast zat maar ik gad wel al een bloeding. Normaal gebeurd dit op de ok, maar omdat mijn ruggeprik nog goed werkte en er haast was deed die het daar. Wat dus betekende dat hij tot bijna aan de elleboog bij me naar binnen ging on de placenta los te maken. Ben echt blij dat ikcdat niet gezien heb. Vervolgens spoot het bloed echt uit me schijnbaar. Gelukkiv heb ik dat ook niet gezien. Maar mijn vriend dus wel allemaal. De verpleging en gyn hebben hem wel goed in de gaten gehouden en gerustgesteld en toen gister de vk op huisbezoek kwam heeft ze ook nog met hrm gepraat hoe hij het beleeft heeft enzo. Morgen komt de vk weer dan word ook weer mijn hb gecheckt en zo gauw mijn stoelfang opgang is mag ik starten met staaltabletten. Morgen krijgt tess de hielprik en de gehoortest toch ookvweer een betje spannend en mijn kraamtranen zijn vanavond al een beetje opgang gekomen. Zomerr ik doe echt rustigaan gelukig en mijn kraamverzorgster zorgt echt gied voor ons. Ik mag alleen het bed uit voor wc en douche en absoluut niet naar beneden. Tess word op onze slaapkamer verzorgt zodat ik niks mis en de fles geef ik zelf in bed. Kraamvisite doen we amper nog ook geen behoefte aan ik wil het liefst met z'n 3tjes cocoonen op onze kamer. Maar gister waren tim zijn ouders en zus + vriend en dat was me echt te druk al was het maar een half uur. Ook gezegd dat ik dat voorlopig niet meer wil zoveel tegelijk. En behalve de opa's en oma's sowieso nog niemand. Ik probeer er echt op te letten dat ik mezelf niet voorbij loop en zoveel mogelijk rust en geniet en de kraam houd dat ook in de gaten. Vanmiddag heeft ze mijn vriend zelfs naar boven gestuurd voor een middagdutje Hebben niet de kraamverzorgster die ik opgegeven had maar deze is echt super dus is niet zoerg. Wel balen dat ze er maar tot dibsdag is, woensdag en donderdag krijgen we een andere hopelijk ook een lieve! Betties super veel succes met de intake en ik hoop echt hard mef je mee dat je gewoon meteen kan starten ik ga tussen het knuffelen en rusten door voor je duimen. Tori hoe is het bij jouw? Hopelijk heb je je meisje ook bijna in je armen wantvhet is echt zo mooi en zo intens! Soof bedankt voor het plaatsen van de link ik had geen idee hoe ik dat moest doen. Wie weet ben ik morgen wel ff op de laptop en dan overspoel ik jullie met foto's!! Slaap lekker allemaal.
Hip, wat een heftige bevalling... Maar gelukkig is alles goed gekomen!! Ben zo blij voor je dat je nu fijn thuis bent en je goed wordt verzorgd. En dat je zo kunt genieten met jullie meisje. Succes voor Tess morgen tijdens de hielprik! Met mij gaat het oké, lief dat je t vraagt. Ik hoop ook dat ik je snel mag volgen en m'n meisje vast kan houden. Vandaag begon de dag nog met een dip (niet goed geslapen, veel last van maagzuur, nog steeds trouwens), maar we zijn smiddags lekker naar buiten geweest in het zonnetje. Leuke foto's gemaakt bij t water en in de tuin gezeten in het zonnetje. Voel nu een beetje druk in m'n voorhoofd, alsof er hoofdpijn aan komt. Zo maar lekker op bed, morgen weer een dag. Welterusten! Ohja Hip, ik kijk uit naar de foto's!!
Wat een verhaal Hip. Gelukkig dat alles goed is gekomen, maar ik kan me voorstellen dat het flink schrikken was voor de mensen om je heen! Neem lekker je rust, dat is nu heel belangrijk. Ik ben benieuwd naar je meisje hoor, we zien de foto's wel verschijnen Is het al raar om je dikke buik ineens weer kwijt te zijn? Voel je je dan niet ineens een beetje 'leeg' of juist niet omdat je je meisje nu echt in je armen kunt houden? Gewoon een vraagje hoor, heb geen idee hoe dat moet zijn! Succes met de hielprik, zal wel even vervelend zijn als ze er van moet huilen! Komen ze het aan huis doen of moet je er ergens voor naar toe? Tori, vervelend dat je zo'n last hebt van maagzuur. Mag je daar niets iets tegen nemen of heeft dat gewoon geen zin omdat je meisje je maag omhoog blijft duwen? Betties, succes met de intake morgen. Maar je hebt toch vorige week je eisprong gehad? Mag je dan wel starten al met een kansje om daar toch zwanger uit te zijn? Of is de start sowieso pas na je menstruatie? Oh, ik hoop toch zo dat dit je een baby'tje oplevert! Je bent er al zo lang voor aan het knokken! Sophy, wanneer heb je je 20 weken echo? Die zit er nu toch ook wel aan te komen toch? Of heb ik er overheen gelezen? En waar blijft de nieuwe buikfoto? Haha...! 'Fijn' trouwens dat jij ook die krampjes had na de Utro. Want bij jou was dat een goed teken en heeft het je een prachtige beeb opgeleverd. Hopelijk dus een teken van mijn lichaam dat de Utro toch echt flink nodig is!
McKenzie, morgen is voor mij dag 21. Ik bedoel dus inderdaad de volgende ronde starten. Als ik op dag 2 of 3 moet beginnen te spuiten dan is dat denk ik volgende week maandag. Dus dat bedoelde ik inderdaad. Ik ga er voor het gemak maar weer even vanuit dat ik nu dan niet zwanger ben. Geloof ik niks van, heb namelijk alweer sinds dag 18 spotting/bloedverlies. Zucht... Maar goed, in de gecontroleerde cyclus binnen IVF heb ik dat als het goed is door de utro dan niet meer. Jij bent zelf aan de slag toch? Maar dan met ondersteuning van utro? Spannend! Dat wij maar snel mogen volgen!
Hip vind het echt een heftig verhaal! Het bloed en de gyn tot zn elleboog in je brrr kan me voorstellen dat je vriend ook geschrokken is om het allemaal te zien. Heeft hij de uitdrijving wel gezien? Hier vindt manlief dat nl reuze interessant haha terwijl ik denk.. nou ja je weet wel, dat moet je niet willen zien als je ooit nog met me in bed wilt duiken Goed dat je het rustig aan doet met de visite.. lkker de tijd nemen om bij te komen en samen als gezinnetje te wennen Tori hoop zo dat je snel mag volgen en mss een iets rustiger bevalling leukmdat jullie nog foto's met je buik hebben gemaakt! McKenzie mooi normaal tempkaartje deze ronde! Ziet er meteen een stuk hoopvoller uit! Betties succes morgen! Hoop dat er meteen plek is vanaf volgende week. Werken ze nog met een max aantal patienten ofzo? Komt vast goed Mn 20w echo is donderdagavond. Ik droomde vannacht dat het niet goed was en dat de echoscopiste heel naar deed en dat ik heel hard moest huilen en dat ik haar toen heel hard heb geslagen... en toen maakte manlief me wakker omdat ik blijkbaar nogal heftig aan het spoken was... brrrr. Het moet gewoon goed zijn donderdag En buikfoto dan zondag weer. En nu nog ff dutje
Soof dat gaat helemaal goedkomen donderdag hoor! Er zit een topper in je buik echt waar! Mijn vriend heeft wel de uitdrijving gezien idd...de hele zwangerschap gezegd dat hij boven de gordel moest blijven dat hij niet hoefg te zien hoe het daar in eeb oorlogs gebied veranderd en hij had daar ook geen behoefte aan. Maar op het moment zelf is het zo anders zoiets moois hij vroeg of die mocht kijken en ik vond het prima. Hij vond het echt mooi en het ging ook o rustig en gedoseerd dus ja bekijk het op dat moment zou ik zeggen.
Daar kwam oma binnen dus nu ff op de rest reageren. Tori wat fijn dat je toch nog zonnige foto's bij het water hent kunnen maken. Zijn julllie helemal klaar verder? Dan laat haar maar komen zou ik zeggen en dan een relaxte complicatieloze bevalling. Ik ben erg benieuwd naar je meisje hoor! En naar de naam. Mckenzie een mooi temp kaartje lees ik spannend zeg! Ik hoop het zo voor je. Wanneer kun je testen? Betties heel veel succes morgen en gewoon niet naar buiten lopen als ze zeggen dat je volgende maand pas mag starten. Zeg je gewoon resoluut uuhh neeejj ik begin nu!! Eerder ga ik niet weg. Tess heeft de hielprik gehad ging goed heel ff huilen, maar voor het kaartje vol was sliep ze alweer. De gehoortest was goed dus papa en mama blij hihi. Ze os vanaf vandaag ook legaal mijn vriend heeft haar aangegeven. En mij hb is geprikt en dat is 6,4 jeej!! Je moet minimaal 6,3 hebben. Ben ook voor het eerst beneden geweest voor re eten tussen de middag en zo weer voor het avond eten, maar wereld word langzaamaan iets groter.
Sophy, tuurlijk komt het goed! Logisch dat je zulke dromen hebt, je bent er op moment veel mee bezig en dat komt allemaal 's nachts weer naar boven. Je hebt gewoon een kerngezonde meid in je buik hoor! Hip, fijn dat het goed was gegaan. En ook super dat je HB gestegen is en je eventjes door het huis kon. Ik kan me voorstellen dat de muren op je afkomen als je alleen maar in de slaapkamer kunt zijn! Tori, waar ben je vandaag? Nu denken we elke keer dat je aan het puffen bent hoor, als we een paar uur niets van je horen Betties, jammer dat het deze ronde ook weer niets wordt. Al was je daar inderdaad al wel vanuit gegaan. Ik hoop dat je snel kunt starten, wat Hip zegt, gewoon niet weg laten sturen haha! Dat we inderdaad maar snel mogen volgen!! Nu is het onze beurt!! Ik kan zondag testen. Spannend hoor! Ik heb echt al dagen elke dag wel kramp in mijn onderbuik, opgezette en pijnlijke borsten maar ja, dat zijn ook echt Utro kwaaltjes. In elk geval wel een goede duidelijk eisprong deze ronde, dus het begin is er in elk geval. Moeilijk dus of qua kwaaltjes het de Utro is of iets anders. Ik hoop het natuurlijk ontzettend, maar ik ben ook wel bang dat het weer een grote teleurstelling wordt als het niet zo blijkt te zijn Ik durf niet eens te testen omdat ik bang ben dat ik weer dat harde 'niet zwanger' zie, maar door mijn schildklier moet ik wel op tijd testen omdat de medicatie dan weer omhoog moet. Zit trouwens op het randje van hyperen (blijkt uit routine check van vorige week) maar voel me er juist heel goed bij. Volgens de endo kan het op dit moment geen kwaad. Ook schijnt de Prednisolon die ik gebruik op advies van Gent volgens hem invloed te hebben waardoor de TSH iets lager uit kan vallen.
Hey meiden, nog steeds niets aan de hand hoor!! Vanmiddag in de auto wel weer weeën en thuis ook nog weer, maar daarna weer niet dus het zet nog niet door. Helaas! Vannacht weer oké geslapen en vandaag geen last van maagzuur gehad. Terwijl ik dit typ heb ik weer last van een wee ... hm, misschien dat het toch door gaat zetten vandaag of morgen, ik hoop het zo! Dan kan het zijn dat ik morgen ga bevallen . McKenzie, zondag testen spannend!!! kramp in je onderbuik is wel een goed teken ... dan gebeurt er wel wat in je bm. Was ondertussen aan het koken, nu eerst eten. Kom straks weer terug!