En Hip, snel spammen hoor, ben zo benieuwd weer! We hebben het toch 9 maanden over haar gehad, dus ik ben nog lang niet uitgekeken haha
Sophy, super!! Ik had ook niet anders verwacht van jullie top prinsesje. nu weer lekker op de roze wolk en dan op naar de volgende controle. @ego, controle bij de vk was oké. Gisteren was ik duizelig maar zolang ik geen hoofdpijn krijg/hou is er niks mis. M'n bloeddruk was nu wel iets hoger dan voorgaande keren 130/77, maar nog prima binnen wat oké is. Baarmoeder is de afgelopen week 2cm gegroeid ... Dus dat is wel veel vind ik, maar zei daar niets over. Vond de vk ook n beetje afwezig ... Nu doodop, na de slechte nacht nu zo maar fijn slapen. Mckenzie, yes zaterdag testen! Hip, super dat het zo goed gaat. En de tijd gaat denk ik nu veel sneller dan de laatste wachten voor de bevalling.
Sophy, meid wat heerlijk! En toch ook een opluchting lijkt me! Nu weet je zeker dat allesngewoon goed gaat en lekker genieten en volop shoppen nu! Tori, poeh ben je het niet zwaar zat inmiddels? Hopenlijk heb je een goede nacht gehad. Gister mijn leidinggevende gesproken en al snel de conclusie getrokken dat ikmvoorlopig niet meer kom. Het was allemaal een beetje haastig want hij had smiddags vrij, dus ik hoopte al dat hij me nog zou bellen. Hij zou een berichtje uitdoen naar collegas en ik zou een overdrachtsdocument schrijven. Toen ik dat klaar had en mijn werkmail opende zag ik de mail van mijn leidinggevende. Staat letterlijk in dat ik ga starten met ivf en dat dat mij emotioneel zeer veel doet, in combi met mijn overplaatsbaarheid.. Dat schrijf je toch niet?! En of de drie collegas waar hij dit naar had gestuurd even wilde zorgen dat de rest van de afdeling ook geinformeerd zou worden. Ik was helemaal in tranen en pissig. Een simpele priveo en werkomstandigehden was genoeg geweest. Een enkeling weet ervan maar ik hoef echt niet dat iedereen het weet. Bovendien komt het zo over of ik het ok vind dat dit zo verteld mag worden. En een van die collegas waar dit naar ging is de grootste roddelatante ter wereld, dus die zal smullen. Ik vind ook dat dit de drempel om terug te komen lekker hoog maakt, nog meer mensen die me in de gaten houden en vragen of het gelukt is.... Klotezooi! Heb er een mail over uitgedaan, met een aardige toon ( hoewel ik kook) met de vraag om uitleg naar de buitenwereld algemeen te houden en discreet te zijn. Maar goed zennnnnn.... Gister ook bij de acu geweest. In de periode dat ik moet spuiten moet ik ook rijstwater drinken. Hadden jullie dat ook? Getsie, maar goed wat kan mij het schelen, haha. Nu broodjes maken en op naar blijdorp! Lekker een dagje genieten van de kids samen met een nichtje. Fijne dag allemaal!
hey lieve meiden Betties echt heel goed dat je nu gewoon thuis blijft. Dat geeft je de beste kans en de meeste rust en ik hoop dat het een positieve uitwerking heeft Die email... eww wat een hork! Waarom zou je dat aan de hele afdeling willen laten weten bleh Ik dacht dat hij meestal wel begripvol was enzo maar dat is echt niet fijn. Nou ja.. ga jij lekker naar blijdorp vandaag, gezellig met de kindjes en niet meer aan je werk denken Oh en rijstwater? Is dat de opdracht van de acupuncturist of van het zkh? Heb er echt nog nooit van gehoord... Tori heb je goed geslapen? Je groeit nog steeds flink zeg en ik kan me voorstellen dat je het echt tijd vindt dat ze komt! Als ze nog steeds wacht op het voorjaar is precies je UD zondag perfect met die voorspelde 20 graden Wat dacht je ervan McKenzie morgen testen spannend! Ik ga voor je duimen! Hip hoe bijzonder ook dat je je gewoon klaar voelt om alles zelf te doen! En hoe heerlijk moet het zijn met je lieve kleine meisje in je armen Wel jammer dat je bekken nog niet goed gaat. Is dat normaal, ik bedoel... was het te verwachten met de hypermobiliteit en bi samen? Meer foto's van de kleine lijkt me hartstikke leuk Ego: Ik heb de hele nacht liggen stuiteren haha, jeetje wat een opluchting en blijdschap. Vooral ook.. ik ben zelf niet zo sterk en heb best een krakkemikkig lijfje dus heb me wel vaak afgevraagd of ze het allemaal goed kan doen.. ja dus! Aan het begin nam ze, terwijl wij naar de botstructuur keken, net een hele slok vruchtwater en zag je het kaakscharnier zo open gaan.. heel apart. Vond vooral de dwarsdoorsnede mooi met alle orgaantjes en dat je het de hersentjes en het hartje kunt zien. Ze groeit net iets te snel, loopt een dag of 4 voor. En ondertussen maar schoppen draaien en wiebelen haha Ben zo blij Onze kleine prinses.. gewoon helemaal gezond!
Ah Betties, wat ontzettend flauw van je leidinggevende. Die dingen mogen ze helemaal niet vertellen zonder toestemming. Ik kan me voorstellen dat je kookt, mijn leidinggevende heeft ook eens zonder mijn toestemming aan een deel van het team verteld dat ik thuis zat i.v.m. een miskraam. Ik was ook woest, zeker omdat niemand wist dat ik zwanger was. Nu vertel ik mijn leidinggevende niet meer als ik zwanger ben, pas als het echt een keer goed gaat en ik overgeplaatst moet worden. Echt heel flauw, kan me heel goed voorstellen dat dit echt niet leuk is. Pffff In elk geval vandaag een leuk dagje dierentuin! Veel plezier!!
Gefeliciteerd Sophy!!!! Betties wat onprofessioneel van je leidinggevende zeg! Wat een L*L Hip geniet maar goed van je kleine meid het gaat echt zo onwijs hard. Lana doet het super Volgende week di weer naar het CB voor 2 prikken. Manlief moet gaan want ik ga daar niet meer naar toe Baal alleen van mijn eigen lichaam. Tot vorige week vrijdag ongesteld geweest en gister spoot het er weer uit...
Betties wat stom van je leidinggevende heeft die al gereageerd op je mail? Zoiets doe je toch niet!! Hopelijk kun je het naast je neer leggen en je concentreren op het ivf traject. Sterkte meid ♡ Mckenzie en tori jullie kaartje is binnen dankjewel! Sophy heerlijk he zo'n goede 20 weken echo geniet ervan, vanaf nu gaat de tijd weer wat sneller. Heb je een dvd meegekregen van de echo? Heerlijk eerste dagje zonder kraam. Vanmorgen na de fles lekker geknuffeld met z'n 3tjes in bed. Jammer dat mijn vriend weer aan het werk is, maar heb gelukkig geen moeite met alleen zijn met tess. Ik ben helemaal niet onzeker en de verzorging en alles gaat alsof ik het al jaren doe. De dag vliegt wel voorbij zeg. We liggen nu nog ff lekker samen te kroelen in bed na het uitgelopenmiddagdutje en tess is alvast bezig met de luier vol knetteren hihi. De vk is nog ff geweest om mijn hechting eruit te halen is een stuk fijner nu. En maandag komen ze langs van het consultatiebureau. Mijn vriend heeft nog geen foto's op de laptop gezet, maar ik zal dadelijk wat foto's van mijn foon naar mezelf mailen dan zet ik die alvast hier neer. Eerst mama taken gaan vervullen♡♡♡♡
Hip wat klink je al (na een week al) als echte mama en zo zeker en makkelijk met Tess McKenzie... en en en en? Betties hoe was de dierentuin? Genoten? Eindigt jouw cyclus dan ook vandaag of morgen dat je rond dinsdag kan beginnen met spuiten? Zomer vervelend van je cyclus zeg! En het CB.. hebben jullie zo'n echt consternatiebureau? Dat hoor je toch wel vaak.. vind het zo raar.. En the girl of the moment.. Tori's beeb Kom je al bijna?
Helaas Niet zwanger. Ik ben nu gestopt met de Utro en hoop dat maandag mijn menstruatie komt zodat we het opnieuw kunnen proberen. Balen!!
Goedemorgen meiden! Betties, ja ik ben het wachten wel zat ... is niks voor mij: niet veel kunnen doen en niet weten wat er wanneer gaat komen. Maar heb geen keus, ik moet gewoon rustig afwachten tot de kleine er klaar voor is. Echt raar dat je leidinggevende dat zo in het mailtje heeft gezet, die denkt duidelijk niet goed na! Heel vervelend! Maar niet meer druk over maken, want je kan het helaas niet terug draaien. Nu volle focus op IVF en vooral ook jezelf. Nee, rijstwater heb ik nooit hoeven nemen. Brr, lijkt mij ook niet lekker! Heb je genoten in Blijdorp, ondanks de regen die er gisteren losjes uit kwam? Ik hoop voor je dat het de pret niet mocht drukken! Sophy, ja ik heb de afgelopen 2 nachten weer beter geslapen . Ik vind zondag ook een hele mooie dag om m'n meisje te zien! Maar of zij dat ook wil?! ik weet het nog niet. Het is weer erg rustig nu, nouja zij niet hoor die was gistermiddag weer flink druk met haar beentjes enzo. Mckenzie, we zijn ERG nieuwsgierig!!! ik ben klaar voor een foto van een test met 2 mooie streepjes! Zomerrr, irritant dat je lichaam nog niet weer het normale cyclus heeft ... Maar wel super dat Lana het SUPER doet!! En je gaat niet meer naar het CB?! ohjee. Nouja als je man dat wil doen is het ook prima toch? Gelukkig hoef je niet heel vaak, toch? Sophy, ben je al uitgestuiterd?? haha Maar wat leuk om te zien he dan, als ze haar mond open doet. De mijne heeft dat in het begin ook gedaan en ook deze kleine loopt 4 dagen voor (al merk ik daar nu niks van want dan had ze er al moeten zijn toch?!). Echt fijn dat alles goed bekeken is met de 20 weken echo en jullie meisje goedgekeurd is! Kon ook niet anders hoor, is een sterke meid!! Lekker verder genieten nu . Hip, dat klinkt echt fijn bij jou zeg ... dat gaat super!! Beetje jaloers, hihi. Maar goed, kan voor mij ook niet meer lang duren. We zijn benieuwd naar nog wat leuke foto's! Misschien eentje met jou en Tess samen . Ga ik nu ff kijken in het album van Sophy, of heb je nog geen echo foto's erop gezet???
McKenzie hè shit! Had zo gehoopt dat je nu een mooie tweestrepige test kwam laten zien! Tori dat is een goede van de echofoto's haha had ik helemaal niet meer aan gedacht. Ga ze nu in m'n album zetten. Ze zijn niet helemaal mooi, ze had erg ingezoomd en dat ziet er bij het afdrukken wat raar uit. Gelukkig heeft manlief alles gefilmd En nog niks joh.. wat zei de vk? Is het gewoon afwachten? Wanneer besluiten ze iets met strippen te proberen? Hoewel ik me ook voor kan stellen dat de natuurlijke manier veel fijner is en dat je daar voor kiest.
Mckenzi, getverdemme! Die rottige nepkwaaltjes! Dikke knuf voor jou meid! Hier alles ok. Gister blijdorp was heel gezellig. Olli gescoord, blij kind en ja wel behoorlijk regen, maar ja... In de auto naar huis sliep ie al. Ik vwacht maandag mijn omgi, begint nu al wat licht roze te kleuren... Dan denk ik dat ik dinsdag mag starten met spuiten. Vandaag lekker in de tuin gewerkt, heerlijk. En dan morgen ervan genieten op een stoel in de zon! Dat is het plan! Nu spontane actie. Broer belde net of we meegaan naar een pannenkoekenhuis. Prima plan, was toch niet aan het eten begonnen...
Oh ja, en dat rijstwater... Is letterlijk het kookvocht van bv basmatirijst. Een kopje per dag tot aan de punctie. Verhaal is dan dat dit het meest yinne vocht is en dat dat erg goed is voor de opbouw van de eicellen... Tsja, in het kade van baat het niet, dan schaadt het niet... Haha. Ik heb nu trouwens best buikpijn dus ik hoop dat het vandaag door gaat zetten. Voor zover er een standaard planning is dan zou dat wel lekker uitkomen. Tori, nog steeds rustig? Je maakt gewoon keurig de 40 weken vol, wie had dat gedacht met al dat gerommel?
Vind het niet echt aangenaam klinken Betties.. maar het zal wel meevallen qua smaak. Gewoon proberen en wie weet Hele berg eitjes heb je straks. Vandaag maar eens genieten van de zon! Ik ben er echt aan toe, warmte en zonnestraaltjes en heerlijk in de tuin zitten En ik gooi nog even m'n 20w buik in m'n album.
Hier nog alles op z'n plek... Gisteren nog weer naar de garages geweest voor de auto en we zijn eruit gekomen dus ik heb nu een nieuwe auto! Nouja, moeten nog betalen en tenaamstellen maar dat gaan we doen op de dag als de kleine geboren wordt . Dat regelt de garage, leuk idee van ze! Heb de auto toch niet nodig dus ga m ook zelf halen zodra ik weer mobiel ben! Betties, klinkt niet heel lekker, maar Basmati rijst is wel beter dan gewone, ruikt wat lekkerder vind ik. Hopelijk zet t door vandaag, goed voor de planning en ben je meestal snel weer af van de buikpijn. Fijn dat jullie je gisteren vermaakt hebben in Blijdorp. Nou idd, wie had dat gedacht dat ik de 40 weken vol zou maken?! Sophy, is de zon er al? Vond het net hier nog maar nattig en grijs eruit zien buiten. Ik ga ook lekker van t zonnetje genieten straks. Ga ik nu je buikalbum bekijken