Misschien komt het door je banner Tori "blijvend zwanger" Ik ben zo benieuwd naar je meisje.. ja anders jij wel, ik weet het Hip mooie nieuwe mama banner wauw! Betties ging het spuiten beter gister nu je man het deed? Kdv.. ik had het er gisteravond met manlief over. Dat het wel allemaal ontzettend goed geregeld is daar (veiligheid, hygiene, speelmogelijkheden, juridisch) maar dat het puur m'n gevoel is. En dat ik denk dat dat gevoel best wel eens kon zijn "alleen het beste voor mijn meisje" enne.. "eigenlijk is ze alleen bij mij het best af" .. loslaten heet dat Maar goed, ik ga nog een keer bij een go kijken Denk dat 2 jaar go wordt en daarna naar het kdv zodat ze met andere kindjes leert spelen. En vandaag rustig dagje thuis!
Sophy go is helemaal prima toch voor het eerste jaar of 2. En daar zijn soms ook een paar andere kindjes. En dan kun je ook rustig opzoek naar een kdv wat bij jullie en bij je meisje past. Betties hoe ging hef spuiten gisteren? Hier weinig nieuws eigelijk. We proberen een beetje onze draai te vinden met de 3 Ren. Opzich heeft tess een mooi schema overdag qua flesjes. Zi is zelf overgestapf op 6 voedingen en meld zich om de 4 uur. Alleen 's nachts is ze wat onrustig..ze krijgt nog 1 voeding 's nachts, maar het is wisselend wanneer ze die krijgt soms meld ze zich al na 2,5 uur. Het zelfde geld voor de ochtend fles. En het duurt best wel ff voor ze slaapt na de nacht voeding. Dan maak ik me een beetje zorgen of ik haar overdag teveel bij mij laat skapen ipv in bedje en dat ze daarom 's nachts moeilijker in slaap valt. Maar ik vind het heerlijk om haar bij me te hebben en te knuffelen na de fles. En ikleg haar ook wel in bed of soms box om te slapen of in de wagen als we gaan wandelen, maar vaak ligt ze wel een uurtje anderhalf lekker tegen mij aan te slapen.
Hip wat klinkt dat heerlijk.. blije trotse mama Gewoon op je gevoel afgaan, zo te horen doet Tess het hartstikke goed en het lijkt me zo fijn om zo met je kindje te knuffelen en flesje en slapen... *zwijmel* Ik denk te zien dat er ook vannacht geen baby'tje bij is gekomen... Vandaag gaat manlief de babykamer schilderen. Heb gister een wieg gekocht zo'n mandje.. staat nu in onze slaapkamer *blij* Fijn weekend meiden!
Heb je goed gezien Sophy, nog geen baby!! Mijn geduld wordt wel op de proef gesteld. Het wordt ook met de dag onprettiger die buik (en vooral ook het gewicht, ben in een paar dagen gewoon een kilo aangekomen!!). Fijn weekend meiden en hopelijk heb ik snel wél babynieuws, en dan in elk geval uiterlijk woensdag! Anders word ik echt gek!
Hoop het zo voor je Tori! Tijd om je meisje vast te houden en te knuffelen! Meiden, wanneer kregen jullie het befaamde mvm dekentje? Heb nog niets gezien en vond het zo leuk
Sophy, dacht dat ik het wel op m'n blog had geschreven, maar kon het niet vinden. Maar ik had het ongeveer in week 20/21 ontvangen, dus denk dat jij het nu ook elk moment kunt ontvangen. En anders gewoon even bellen met MvM. Vandaag er uit geweest en dat ging best goed. Aan het einde van de dag kreeg ik weer weeen en kon elke 15 minuten wel naar de wc. Maar ook nu heeft het nog niet doorgezet, al voelt de onderkant van m'n buik nu wel heel strak (harde buik) aan.
Hi, hier even een berichtje van de junk. Pfff, spuiten wordt nooit mijn hobby, gelukkig gaat het redelijk nu manlief het doet. Alhoewel ik alwel nerveus wordt als hij gaat mengen en ik met zweethandjes de spuit laat zetten. Is ook elke keer nog een kwartier branderig... Bah. Vanaf vanavond zelfs twee spuiten, gatver. Nou tori, het wordt eens tijd... Kijk elke keer met spannin of er al nieuws is! Zet hem op! Hip, heerlijk aan het knuffelen! Is volstrekt normaal dat de kleine ineens dag en nachtritme omgooit. Ligt zeker niet aan je geknuffel dus doe gewoon wat goed voelt. Ineens kan het ook gewoon weer goed gaan. Dat is het gekke met babies, je zit je druk te maken over hoe je een bepaald schema voor elkaar gaat krijgen en ineens doen ze het uit zichzelf gewoon goed! Lekker bij je laten liggen als dat goed voelt dus! Nou, ik ga nog een keer richting zwembad. Nog een beetje extra oefenen voor de zwemles, hij durft nog niet echt op zijn rug te liggen. E zijn neefje moet meer oefenen met onderwater. Dus we gaan gezellig even zwemmen. Fijne dag!
Oh ja nog leuk... Ik woon naast haarzuilens een dorp met een kasteel. Daar is dit weekend weer de fantasy fair, de grootste van europa. Een ware invasie van verklede trollen, heksen etc. Zo grappig. Julian vindt het prachtig!
Betties ijsklontjes!! Even een paar minuten van tevoren op de plek houden waar je man gaat spuiten, dan verdooft je huid en is het niet zo branderig meer Grappig van die fantasy fair! Kan me voorstellen dat Julian z'n ogen uitkijkt hihi.. net een verkleedfeestje. Enne.. alvast succes morgen bij de fm! Dat er maar veel eitjes mogen groeien! Hier.. manlief heeft nesteldrang Er moet nog meer worden geschilderd, opgeruimd, klaargemaakt.. zullen we ook even de gordijnen wassen? Moet wel om hem lachen maar het is ook gewoon heel lief Oh en Betties, McKenzie.. willen jullie straks een geboortekaartje? Dan graag adres!
hey girls, na 3 miskramen op rij ben ik begonnen met 3x p dag 200 mg Utrogestan maar wat ik niet 100% weet is wat er beter is vaginaal of oraa inbrengen. anyone ideas? groetjes amira
Amira, vaginaal is het beste aangezien het dan meteen opgenomen wordt op de plek waar het nodig is. Hopelijk is dit de oplossing voor je en krijg je niet nogmaals een mk, begrijp ik hier dus uit dat je nu wel weer zwanger bent?
Amira.. vaginaal doen. Bij orale inname wordt maar 10% opgenomen en krijgt je lever het zwaar te verduren.. beter niet doen dus en gewoon opsteken. Succes! Tori.. als het vannacht begint succes!
Dank voor de tip met ijsklontjes! Voel het nog steeds maar wel minder met spuiten. Vandaag twee spuiten gedaan, brrrr. Maar goed, fase 2 zeg maar. Hoop morgen een beetje resultaat te zien op de echo!
Betties, ik duim voor een mooi aantal eitjes van ongeveer gelijke grootte! Sophy, dankje ik hoop dat ik het vannacht nodig heb! Maar zelf ga ik nu uit van dinsdag op woensdag.
Goedemorgen. Kan niet meer op bed liggen, te weinig lucht door harde buik tegen m'n middenrif. Pff, 6 uurtjes slaap is toch net te weinig... Ben nog mega moe! Nu even ontbijten en dan misschien straks nog weer slapen. Oh begonnen de weeën nu maar!
Jeetje tori... Het wordt toch echt een keertje tijd voor je! Heb je een afspraak bij de vk? Kunnen ze je zo langzamerhand niet gaan helpen? Net terug van de eerste echo. Ik weet nog niet zo goed of ik er bloj mee ben. Er waren drie grote blaasjes, tussen de 14 en 16mm en nog een stuk of 5 a 6 kleintjes van ongeveer 10mm. Is nog niet echt te zeggen of die meekomen of dan groot genoeg zullen zijn. Argh, zo irritant dat ze dan weer nergens antwoord op kunnen geven. Woensdagochtend weer terug. Weer om half 9 dus weer wat regelen voor julian. Nou ja, hoort erbij.
Betties, morgenavond gaan ze me helpen door te strippen, dus moet t nog twee volle dag volhouden voordat er iets gaat beginnen denk ik. Maar je eitjes aantal klinkt wel goed hoor en tussen de grootste en kleinere zit niet heel veel verschil! Bij mij was dat ook zo en ik had uiteindelijk een punctie met 8 mooie eitjes als resultaat. Wacht t af, het gaat goedkomen met die eitjes, ik duim voor je!
Betties ik ga voor je duimen dat de kleinere eitjes straks ook groot genoeg zijn. Sterkte met spuiten het is voor een heel goed doel! Tori shit zeg dat het zo zwaar word nu..pak overdag ook genoeg rust dat kun je goed gebruiken bevallen is niet niks. Hopelijk helpt het strippen als het vancte voren niet vanzelf opgang komt. Hier een vermoeiend weekend gehad, tess huilt steeds meer na de fles. Spuugt veel en heeft bijna iedere x de hik na de fles. Ik zit gemiddeld anderhalf uur tot 2 uur na de fles met haar op de arm. Vanmorgen met de wijkverpleegkundige overlegt want ik vermoed dat ze reflux heeft. En ze bevestigde dat dus nu is mijn vriend nutriton halen om de melk wat te verdikken zodat het minder omhoog komt. Hopelijk helpt het want het is zo zielig. Ik doe haar sinds vrijdagavond inbakeren (heb de puckababy van een vriendin) en nu slaapt ze wel beter door gelukkig, maar voor ze es kan gaan slapen duurt echt lang. Heb al een handoek onder haar matrasje gelegd zodat ze niet helemaal plat ligt hierdoor spuugt ze iets minder, maar ze heeft wel nog pijn ze grijpt echt naar haar keeltje en gilt af en toe van de pijn als er weer melk omhoog komt. Nu ligt ze gelukkig te slapen na 1,5 bij me op de arm zodat ze zo rechtop mogelijk is. Rond 13.00 krijgt ze weer de fles benieuwd of het meteen beter gaat met die nutriton.
Betties niet slecht hoor! Ik had ook dat de kleintjes bij de eerste fm uiteindelijk bij de punctie gewoon een eitje gaven Je zult wrs bij de volgende meting dan 8 grotere zien en nieuwe kleintjes die dan niet meer meedoen. Tenminste, hoop gewoon dat het bij jou ook zo gaat! Hip wat zielig van Tess.. heeft ze ondertussen al een fles met nutrilon gehad en ging dat beter? Tori.. goh wat hoop ik dat de weeen spontaan.. vandaag bv.. op gang komen! Dit is echt wel lang genoeg, zeker als je het zwaar hebt. Nog heel effies meid.
Tess heeft al een flesje met nutriton gehad, spuugt idd minder, maar huilt wel nog na de fles en kreeg ook weer de hik. Maar haar slokdarm zal wel geirriteerd zijn door het maagzuur dus zal wel ff duren voordat het goed werkt. Vrijdag toch naar het bureau.